Het is net als kijken naar een ongeluk.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:47 schreef Karina het volgende:
oh dear. Wat zal ik zeggen, wil ik dit allemaal weten? En toch blijven kijken
Ik hoop elke keer wel dat ik niet iemand zie die ik toevallig ken, die durf je nooit meer aan te kijken als je die met blote kont op tv hebt gezien.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:48 schreef Staal het volgende:
[..]
Het is net als kijken naar een ongeluk.
Grijns, ik zou het wel leuk vinden om de buurvrouw in dit programma te zien. Denk dat ik dan onder de tafel lig van het lachen.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik hoop elke keer wel dat ik niet iemand zie die ik toevallig ken, die durf je nooit meer aan te kijken als je die met blote kont op tv hebt gezien.
Dan ben je meteen genezen.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:53 schreef Karina het volgende:
Stel het is een lekker gozer die je weleens tegenkomt, die met een heel vies kwaaltje in dat programma zit
Het lijkt me geen pretje, het schijnt ook vrij pijnlijk te zijn.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:56 schreef Staal het volgende:
Zo'n mammografie is ook vrouw onterend he?
Ik heb een B. Kreeg ook een keer een oproep maar ben niet gegaan omdat ik zo'n onderzoek zelf wel kan doen. Maar als je hele grote borsten hebt gaat dat natuurlijk niet. Het lijkt me echt afschuwelijk dat ze worden geplet tussen twee platen. Dat kan toch ook wel op een andere manier, lijkt me.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Het lijkt me geen pretje, het schijnt ook vrij pijnlijk te zijn.
Ik vroeg me net af hoe ze dat doen als je hele kleine borsten hebt? Dan kan zo een mammografie toch niet?
Mijn vriend heeft ooit een mammografie gehadquote:Op donderdag 15 december 2011 14:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Het lijkt me geen pretje, het schijnt ook vrij pijnlijk te zijn.
Ik vroeg me net af hoe ze dat doen als je hele kleine borsten hebt? Dan kan zo een mammografie toch niet?
Hoe doen ze dat dan? Moest hij dan helemaal maar geplet tussen die platen?quote:Op donderdag 15 december 2011 15:00 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft ooit een mammografie gehad![]()
En hij heeft absoluut geen borsten
Ja geloof het wel, volgens mij trekken ze gewoon dat vel tussen die dingenquote:Op donderdag 15 december 2011 15:01 schreef Staal het volgende:
[..]
Hoe doen ze dat dan? Moest hij dan helemaal maar geplet tussen die platen?
Nou iddquote:Op donderdag 15 december 2011 15:03 schreef Karina het volgende:
Het is al weg.
En heel vreemd dat ze nooit zo een onderzoek heeft gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |