Ja die had ook niet verwacht dat ze zo met der kont voor de camera moestquote:Op donderdag 15 december 2011 15:05 schreef Staal het volgende:
Ik snap wel dat ze boos is op haar huisarts. Die heeft niet eens gekeken.
Die had er wrs. ook geen trek in..
Arm mens, morgen moet ze over straat.
Ik was het vergeten, TOEN zag ik dit topic weer in myat verschijnen terwijl ik naar een kookprogramma zit te kijkenquote:Op donderdag 15 december 2011 19:05 schreef fespo het volgende:
ah wtf ik blijf die beelden voor me zien
Toevallig hoorde ik vanmorgen een interview met de presentator bij Edwin Evers. Hij legde uit waarom mensen aan dit programma meedoen, collectieve schaamte is blijkbaar iets anders dan privé (weet het woord niet meer precies) schaamte.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:13 schreef MissJ het volgende:
Vanavond om 21.30 begint weer een nieuwe reeks afleveringen, ben benieuwd wat we nu weer te zien gaan krijgen
ja! Ik luisterde ook 538 vanochtend, dus heb het ook gehoord. Vond het ook maar een vaag verhaal, maar goedquote:Op woensdag 25 april 2012 13:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Toevallig hoorde ik vanmorgen een interview met de presentator bij Edwin Evers. Hij legde uit waarom mensen aan dit programma meedoen, collectieve schaamte is blijkbaar iets anders dan privé (weet het woord niet meer precies) schaamte.
Oftewel: als iedereen het ziet schamen sommige mensen zich opeens helemaal niet, maar als ze hun enge kwaaltje bij hun eigen huisarts moeten laten zien welIk vond het in ieder geval een beetje raar verhaal.
Dit!quote:Op woensdag 25 april 2012 21:34 schreef KwadeAfdronk het volgende:
zit een beetje te twijfelen tussen dit of exotische liefde
Sowieso niet, maar ik vond het nog niet zo vreselijk eigenlijkquote:Op woensdag 25 april 2012 21:38 schreef kwiwi het volgende:
Ik zou dus niet op tv durven he, als ik er zo uitzag..
Gratis?quote:Op woensdag 25 april 2012 21:40 schreef MissJ het volgende:
en nu durft ze ineens wel naar een tandarts?
Ja dat vond ik ook een beetje vreemd... Waarom stap je dan nu ineens wel op een tandarts af en ben je blij dat ze je helpen?quote:Op woensdag 25 april 2012 21:40 schreef MissJ het volgende:
en nu durft ze ineens wel naar een tandarts?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |