ik bedoel of ze nog terug komt in de uitzending of heb ik alles gemist?quote:Op woensdag 7 december 2011 21:39 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nee ze liet ze zien. Beha uit en al. Ze blijven maar groeien zei ze.
Dat weet ik niet. Je heb kans dat dit alles was.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:40 schreef fespo het volgende:
[..]
ik bedoel of ze nog terug komt in de uitzending of heb ik alles gemist?
Stadhuis van Den Haag, volgens mij.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:43 schreef fespo het volgende:
wtf is dit.
zit ze nou in een bedrijfskantine vol mensen naar dat vieze gebit te kijken
iddquote:Op woensdag 7 december 2011 22:27 schreef CindieY het volgende:
19 is dat meisje nog maar, ik dacht veel ouder al.
Nou vorige keer moest ik de halve aflevering wegkijkenquote:Op donderdag 15 december 2011 14:07 schreef fespo het volgende:
oh wtf dit programma wordt steeds viezer
Ja idd kan dit niet bij hun eigen dokterquote:Op donderdag 15 december 2011 14:20 schreef Staal het volgende:
Waarom willen mensen met al hun vieze kwalen op tv? Dit is gewoon aapjes kijken.
En zo'n mens moet dan morgen naar de bakker.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:21 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Tamponnetjes in mijn anus
Sorry tis heel erg
Ik zet het net aan, ik durf het eigenlijk niet te vragen, maar waarom was dat?quote:Op donderdag 15 december 2011 14:21 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Tamponnetjes in mijn anus
Sorry tis heel erg
Dat krijgen we zo nog te zien was een voorstukjequote:Op donderdag 15 december 2011 14:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zet het net aan, ik durf het eigenlijk niet te vragen, maar waarom was dat?
Ah lekkerquote:Op donderdag 15 december 2011 14:33 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Dat krijgen we zo nog te zien was een voorstukje
Denk dat ze anders in haar broek poept.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zet het net aan, ik durf het eigenlijk niet te vragen, maar waarom was dat?
Doet me denken aan iets dat we op de kleuterschool riepen "kurk in je reet en je ploft".quote:Op donderdag 15 december 2011 14:34 schreef Staal het volgende:
[..]
Denk dat ze anders in haar broek poept..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |