Ah bah, dat zijn inderdaad smerige figuren, die kwam ik ook tegen bij het UWV, bedelen om geld maar vervolgens geen reet uitvoeren om je situatie te verbeterenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:03 schreef Monopoly het volgende:
Hork, het is geen schande.
Ik ken mensen die er geen zak voor doen om eruit te komen, en wel klagen dat het elke maand te weinig is.
Die mensen scheld en lach ik ook gewoon keihard uit.
DAT zijn pas paupers !
Whehe, hoe kom je er op!quote:
Ik moet eerst nog aan de geestverruimende middelen voor mijn verhaaltjes ! Vanavond als ik bier op heb lukt het wel.quote:
Jeweets, daar is ome Mono voor.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah bah, dat zijn inderdaad smerige figuren, die kwam ik ook tegen bij het UWV, bedelen om geld maar vervolgens geen reet uitvoeren om je situatie te verbeteren![]()
Schande nee, kutgevoel; tuurlijk! Toch bedankt voor de opbeurende woorden
[..]
Whehe, hoe kom je er op!Dat tijdstip ook!
Haha, zijn we dan samen de omen ooms van FOK!?quote:
Dit dus. Dat soort mensen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:03 schreef Monopoly het volgende:
Hork, het is geen schande.
Ik ken mensen die er geen zak voor doen om eruit te komen, en wel klagen dat het elke maand te weinig is.
Die mensen scheld en lach ik ook gewoon keihard uit.
DAT zijn pas paupers !
De site is ook niet af, ik moet nog even een paar dingen aan BBQ vragen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik moet eerst nog aan de geestverruimende middelen voor mijn verhaaltjes ! Vanavond als ik bier op heb lukt het wel.
Motherfucker.quote:
Mijn buurmeisje is totaal verlamd, die hoor je ook nooit klagen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mijn buurmeisje is zóóóó 2001 , die hoor ik nooit klagen, jaartal zegt niets.
Zie mijn sig.quote:
mijn buurmeisje is hartstikke dood, die hoor je ook nooit klagenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:17 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mijn buurmeisje is totaal verlamd, die hoor je ook nooit klagen.
Mijn buurmeisje ligt hier in de kruipruimte, die hoor ik helemaal niet.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:17 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mijn buurmeisje is totaal verlamd, die hoor je ook nooit klagen.
Op vrijdag 30 september 2011 17:19 schreef Dalando het volgende:quote:
ah ok. ik zou het er ff bijzetten, dan is het duidelijk ja.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Op vrijdag 30 september 2011 17:19 schreef Dalando het volgende:
Ezechielk is een positief persoon. Bij hem is het glas altijd half vol. In dit geval eerder een beugel, maar dat maakt niet uit, het gaat om het principe.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:17 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
mijn buurmeisje is hartstikke dood, die hoor je ook nooit klagen
Wat is deze?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mijn buurmeisje ligt hier in de kruipruimte, die hoor ik helemaal niet.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wist ik het maar, dan hoefde ik de vraag niet te stellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
D. staat bij bijna iedereen van UDOWU in zijn/haar sigquote:
quote:
Ziggo zei wel ooit iets over internetkabels vervangen en hogere internetsnelheden. Ziggo is wel sowieso de beste internetprovider vind ik.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Meh, dat haal ik gewoon met de kabel van Ziggo
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ziggo zei wel ooit iets over internetkabels vervangen en hogere internetsnelheden. Ziggo is wel sowieso de beste internetprovider vind ik.
Ik vermoed trouwens dat je gewoon kabel hebt, anderes was je upload geweestquote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ziggo zei wel ooit iets over internetkabels vervangen en hogere internetsnelheden. Ziggo is wel sowieso de beste internetprovider vind ik.
bel de servicedesk eens...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
In Rotterdam niet nee, maar dat komt gewoon door Rotterdam zelf waarschijnlijk.quote:
Niet haten op mijn nieuwe stadquote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
In Rotterdam niet nee, maar dat komt gewoon door Rotterdam zelf waarschijnlijk.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
In Rotterdam niet nee, maar dat komt gewoon door Rotterdam zelf waarschijnlijk.
Als de lente komt dan gooien wij...quote:
Wij hebben gewoon zo'n kaart voor in de tv, werkt prima.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]hier in het noorden zijn ze ook prima, nooit problemen gehad eigenlijk. Behalve met die schijt-decoder van Samsung, wat een pure aids is dat apparaat zeg! Man man man.
Dat is echt vet ideaalquote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wij hebben gewoon zo'n kaart voor in de tv, werkt prima.
Ja, heb ik ook, maar mijn tv ondersteund dat niet.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wij hebben gewoon zo'n kaart voor in de tv, werkt prima.
Bommen op nieuwbouw?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als de lente komt dan gooien wij...
ok. ja technisch leveren ze best een goed product tegenwoordig.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hun hulp heb ik nog nooit nodig gehad.
Daar heb je trouwens wel gelijk in, die helpdesk is om te janken zo slecht!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:38 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ok. ja technisch leveren ze best een goed product tegenwoordig.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:40 schreef Monopoly het volgende:
Even de trash buiten zetten, Kaatje ook gelijk. Kutwijf lag gisteren dood te bloeden op mijn bank, kijk wat een kutzooi dat is geworden
Heineken?quote:
Jaquote:
Ben ik niet gewend van jouquote:
lekker. in plakjes snijden, even door het meel, halve minuut per kant op hoog vuur , en smikkelenquote:
Interessant, ga ik zeker weten vanavond over schrijven in mijn dagboek.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn hont heeft een verdwaalde tepel.
[ afbeelding ]
Daar zeg maar
Dat is niet jouw hont.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Daar zeg maar
Jij wil een foto van Max en haar verdwaalde tepel he?quote:
is het niet een verdwaalde teek of tumorquote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Daar zeg maar
Nee tis een tepel!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:02 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
is het niet een verdwaalde teek of tumor
Foon terug naar fabrieksinstellingen?quote:
Ik weet wel hoe een tepel eruit ziet hoorquote:
Jaquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Foon terug naar fabrieksinstellingen?
reserve tepeltje zekerquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet wel hoe een tepel eruit ziet hoor
YEAHquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JaEn nu doet ie het weer en alles heeft een back up
En dan kan ik hem vanavond als ik thuis kom van een etentje updaten
wat een handige foon heb jij!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JaEn nu doet ie het weer en alles heeft een back up
En dan kan ik hem vanavond als ik thuis kom van een etentje updaten
Ik ben hier echt heel vrolijk omquote:
Nee deze dame heeft, met hulp van enkele users op FOK! en androidworld en medewerkers in een HI winkel, uitgevonden hoe je bepaalde dingen kan doenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:04 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
wat een handige foon heb jij!
Bij instellingen kijken welke je allemaal weergeeft.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:07 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb alleen iets fout gedaan met mijn contactenHeb er nu een stuk of 900
Goed zo chick!!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:07 schreef Flippiee het volgende:
En als ik hulp vraag is het afschuivenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Bij instellingen kijken welke je allemaal weergeeft.
Ik verwijder ze wel gewoon handmatig, meest verstandigequote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Bij instellingen kijken welke je allemaal weergeeft.
Dankjequote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed zo chick!!
Geen forever alone voor jou
Deze was makkelijk.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En als ik hulp vraag is het afschuiven
Dat sowieso!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik verwijder ze wel gewoon handmatig, meest verstandige
[..]
DankjeEn anders had ik jullie hier toch
Oh en mijn contacten naar een of ander google ding zetten is moeilijk?quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:07 schreef Flippiee het volgende:
Hoeveel zijn het er in totaal? Als het er niet te veel zijn, importeren in Google Contacts. Dan hoef je alleen nog maar aan te vinken dat je alleen je Google contacten wil zien.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh en mijn contacten naar een of ander google ding zetten is moeilijk?
Ik mag pas volgend jaar een nieuwe kiezen.quote:
Geen idee, dikke care, ga wel een ouderwetse NOKIA halen ofzo.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:11 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hoeveel zijn het er in totaal? Als het er niet te veel zijn, importeren in Google Contacts. Dan hoef je alleen nog maar aan te vinken dat je alleen je Google contacten wil zien.
Kaatje zelf loopt niet meer zo goed heb ik vernomenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:12 schreef Monopoly het volgende:
Whehehe, dat Kaatje topic loopt goed
Als jij een iPhone neemt stuur ik Yordi op je afquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik mag pas volgend jaar een nieuwe kiezen.
Lastige keuze wel. Februari wordt nieuwe Galaxy S3 verwacht, de nieuwe Google Nexus is een heel geil toestelletje, en de iPhone 5 wordt ongeveer tegen de tijd dat ik een nieuwe foon mag ook uitgebracht.
Dus zie dan wel
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:13 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Kaatje zelf loopt niet meer zo goed heb ik vernomen
Daar word ik serieus bang vanquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als jij een iPhone neemt stuur ik Yordi op je af
Samsung Galaxy S II i9100 Blackquote:
Dat weet ik.quote:
Moet jij geen vriendjes gaan pesten ofzo?quote:
Dan ben jij nu officieel een baas.quote:
Hehe. Ik zie welquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat weet ik.
Kom op zeg een iPhone
Ik zal vast tegen Yordi zeggen dat jij misschien een iPhone gaat nemenquote:
Veel plezierquote:
Ik heb nog een jaar te gaan dusquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:18 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Veel plezier
En gewoon iPhone nemen, super telefoon
Klopt ja, ik ga eerst voor de 4S, ik hoef niet perse het nieuwste elke keer, ik wacht gewoon mijn abo afquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb nog een jaar te gaan dusEn tegen die tijd komt de 5 ook
Dan trek je gewoon die lintworm uit je lijf en hang je ze daaraan op.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:20 schreef Monopoly het volgende:
Mijn subwoover staat tegen de muur aan.
Ik heb nog geen boze buren gehad sinds ik hier woon, de vraag is wel hoe lang het nog duurt voor ze komen klagen
En dan swaffelenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:21 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dan trek je gewoon die lintworm uit je lijf en hang je ze daaraan op.
oudquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:24 schreef Monopoly het volgende:
Je hebt een kop als een bak met wurmen
En hier over 2 minuten ook.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:28 schreef Monopoly het volgende:
The Hangover 2 (2011) DVDRip XviD-MAXHij staat in de DL
Duurde wel ff zeg teringquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:28 schreef Monopoly het volgende:
The Hangover 2 (2011) DVDRip XviD-MAXHij staat in de DL
Mijn quote.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:29 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
Volgende TT gaat over dit plaatje soberzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |