Ze kunnen je google account niet verwijderen hoorquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En je rickroll nummer
[..]
Maar als ik mijn telefoon reset, gaat dit toch ook verloren? Mijn google account wordt ook verwijderd heben ze het over
Data van je sim kaart wordt nooit verwijderd tijdens een reset.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En je rickroll nummer
[..]
Maar als ik mijn telefoon reset, gaat dit toch ook verloren? Mijn google account wordt ook verwijderd heben ze het over
Hahahaquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Staat er al op![]()
Alleen mn fooninet doet het nog niet dus hoor nog geen rickroll![]()
Ik mis serieus mn rickroll. Ga wel aan Ez vragen of ie af en toe mn foon over wil laten gaan
Nouja van mijn mobiel verwijderen bedoel ikquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze kunnen je google account niet verwijderen hoor
Ja dat moet je allemaal opnieuw instellenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
HahahaIs ook een optie ja
[..]
Nouja van mijn mobiel verwijderen bedoel ik
Ik ben graag het levende bewijs van de emo.gifquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:20 schreef Rezania het volgende:
Vrouwen en technologie.Tenminste, de meeste vrouwen dan.
Ik heb 3 exen, alledrie hadden ze al moeite om de TV in te stellen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:20 schreef Rezania het volgende:
Vrouwen en technologie.Tenminste, de meeste vrouwen dan.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:21 schreef Dalando het volgende:
Ben ik weer
@BBQSausage lukt het een beetje
Ik kan real life emo.giffenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben graag het levende bewijs van de emo.gif
Handleiding lezen, gewoon lezen, moeilijk hè? Dit geldt voor alle mensen die nog moeite hebben om de magnetron aan te zetten.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb 3 exen, alledrie hadden ze al moeite om de TV in te stellen.
Mannen en technologie is overrated!
Op een paar pagina's nog.quote:
Ik heb nog nooit een handleiding gelezenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Handleiding lezen, gewoon lezen, moeilijk hè? Dit geldt voor alle mensen die nog moeite hebben om de magnetron aan te zetten.
JA DOENquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:23 schreef BBQSausage het volgende:
Omg omg ik heb een briljant idee, we gaan udowu.nl vol bagger zetten, en dat gaat dan alleen weg als je een abo neemt, en die kost dan ¤4.50,- per maand. Fantasties!
Goede instelling.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een handleiding gelezen
Nee.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:23 schreef BBQSausage het volgende:
Omg omg ik heb een briljant idee, we gaan udowu.nl vol bagger zetten, en dat gaat dan alleen weg als je een abo neemt, en die kost dan ¤4.50,- per maand. Fantasties!
Wat?quote:
Goh.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee.En het is 'fantastisch', niet 'fantasties'.
Ik betaal dan wel, maar alleen als jij weer een mooie kaart tekent van de opbouw van de site.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:23 schreef BBQSausage het volgende:
Waar heb jij het nou weer over?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik betaal dan wel, maar alleen als jij weer een mooie kaart tekent van de opbouw van de site.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:26 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neem ik je mee uit eten, deal?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tettenhoek en gastenboek.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wat?
1 pagina nog, de hoek. Login komt ie niet op, da's logisch.
Enne, je moet zelf even kijken wat er voor het inloggen wel/niet zichtbaar moet zijn op index.php![]()
Ik ben nu weg, zo wisselen we elkaar mooi af![]()
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]Neem ik je mee uit eten, deal?
Oliebollen zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bij het gastenboek? Niet hoor.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Refresh eens even, daar staat ie al
Ik ben dus VIPquote:
Je wordt VIP door jezelf te registreren.quote:
Ah, nice.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:31 schreef Dalando het volgende:
[..]
Je wordt VIP door jezelf te registreren.
En anders de vrouwen wel van jou verschijning.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:33 schreef BBQSausage het volgende:
Ok, jas aan en gaan dan maar. Kletsnat word ik toch wel.
Jouwquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:36 schreef TWP het volgende:
[..]
En anders de vrouwen wel van jou verschijning.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |