Waar heb jij het nou weer over?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik betaal dan wel, maar alleen als jij weer een mooie kaart tekent van de opbouw van de site.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:26 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neem ik je mee uit eten, deal?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tettenhoek en gastenboek.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wat?
1 pagina nog, de hoek. Login komt ie niet op, da's logisch.
Enne, je moet zelf even kijken wat er voor het inloggen wel/niet zichtbaar moet zijn op index.php![]()
Ik ben nu weg, zo wisselen we elkaar mooi af![]()
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]Neem ik je mee uit eten, deal?
Oliebollen zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bij het gastenboek? Niet hoor.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Refresh eens even, daar staat ie al
Ik ben dus VIPquote:
Je wordt VIP door jezelf te registreren.quote:
Ah, nice.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:31 schreef Dalando het volgende:
[..]
Je wordt VIP door jezelf te registreren.
En anders de vrouwen wel van jou verschijning.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:33 schreef BBQSausage het volgende:
Ok, jas aan en gaan dan maar. Kletsnat word ik toch wel.
Jouwquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:36 schreef TWP het volgende:
[..]
En anders de vrouwen wel van jou verschijning.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |