De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Foute nummersquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:02 schreef utopie het volgende:
Tot de grond,
Schudden met die kont,
Van links, naar rechts
Het is niet erg,
Kom op, doe het
Het is niet erg,
Kom op, doe het
Weet je wel niet hoe lang dat is.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
IK GAF JE MAAR EEN WEEK
[..]
Correct Jonguh
Lol wut?quote:
Daarom juist, ik deed het in jouw belang.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weet je wel niet hoe lang dat is.
[..]
Lol wut?
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weet je wel niet hoe lang dat is.
[..]
Lol wut?
* Huppelmuts shakes ass (_(_) (_|_) (_)_)quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:02 schreef utopie het volgende:
Tot de grond,
Schudden met die kont,
Van links, naar rechts
Het is niet erg,
Kom op, doe het
Het is niet erg,
Kom op, doe het
RT!!quote:
Maar dan moet ik een leven gaan zoeken.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daarom juist, ik deed het in jouw belang.
Hoezo?quote:
Zie jequote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar dan moet ik een leven gaan zoeken.Oh, wacht.
[..]
Hoezo?
JAAHAAA NU WETEN WE HET WEL!!quote:
waarom waarom... dat vragen we toch ook niet aan Hitler, waarom. Gewoon, omdat het kan!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar dan moet ik een leven gaan zoeken.Oh, wacht.
[..]
Hoezo?
Geil hoor.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:05 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
waarom waarom... dat vragen we toch ook niet aan Hitler, waarom. Gewoon, omdat het kan!
Een TTT, gefeliciteerd!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:04 schreef LompeHork het volgende:
Ome Hork's Oliebollenkraam
Even een topic pluggen.
gr gr
in het menu vaak.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:05 schreef Flippiee het volgende:
Waar kan je op een mobiel meestal de optie terugzetten naar fabrieksinstellingen vinden?
Zweetteef.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:06 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ja. Zweefteef wilde niet dus je hebt geluk
Ik kan niet painten sorryquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:04 schreef LompeHork het volgende:
Ome Hork's Oliebollenkraam
Even een topic pluggen.
gr gr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |