De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Foute nummersquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:02 schreef utopie het volgende:
Tot de grond,
Schudden met die kont,
Van links, naar rechts
Het is niet erg,
Kom op, doe het
Het is niet erg,
Kom op, doe het
Weet je wel niet hoe lang dat is.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
IK GAF JE MAAR EEN WEEK
[..]
Correct Jonguh
Lol wut?quote:
Daarom juist, ik deed het in jouw belang.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weet je wel niet hoe lang dat is.
[..]
Lol wut?
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weet je wel niet hoe lang dat is.
[..]
Lol wut?
* Huppelmuts shakes ass (_(_) (_|_) (_)_)quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:02 schreef utopie het volgende:
Tot de grond,
Schudden met die kont,
Van links, naar rechts
Het is niet erg,
Kom op, doe het
Het is niet erg,
Kom op, doe het
RT!!quote:
Maar dan moet ik een leven gaan zoeken.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daarom juist, ik deed het in jouw belang.
Hoezo?quote:
Zie jequote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar dan moet ik een leven gaan zoeken.Oh, wacht.
[..]
Hoezo?
JAAHAAA NU WETEN WE HET WEL!!quote:
waarom waarom... dat vragen we toch ook niet aan Hitler, waarom. Gewoon, omdat het kan!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar dan moet ik een leven gaan zoeken.Oh, wacht.
[..]
Hoezo?
Geil hoor.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:05 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
waarom waarom... dat vragen we toch ook niet aan Hitler, waarom. Gewoon, omdat het kan!
Een TTT, gefeliciteerd!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:04 schreef LompeHork het volgende:
Ome Hork's Oliebollenkraam
Even een topic pluggen.
gr gr
in het menu vaak.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:05 schreef Flippiee het volgende:
Waar kan je op een mobiel meestal de optie terugzetten naar fabrieksinstellingen vinden?
Zweetteef.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:06 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ja. Zweefteef wilde niet dus je hebt geluk
Ik kan niet painten sorryquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:04 schreef LompeHork het volgende:
Ome Hork's Oliebollenkraam
Even een topic pluggen.
gr gr
Toch gewoon resetten? Welke mobiel heb je?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:05 schreef Flippiee het volgende:
Waar kan je op een mobiel meestal de optie terugzetten naar fabrieksinstellingen vinden?
pcies! het is dat haar ouders een bmw x5 hebben en ik er zo 1 nog nooit kapot heb gereden. anders had ze het nu wel helemaal op d'r buik kunnen schrijvenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zweetteef.Ze weet niet wat ze mist.
Je weet het verschil tussen een TTT en een seal?quote:
Er is een verschil?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet het verschil tussen een TTT en een seal?
Samsung Galaxy S. Ik heb het al gevonden maar er staat dus bij dat hij alles van de SD card verwijderd. Hoe zit het dan met mijn backups die daarstaan? Die gaan ook weg?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Toch gewoon resetten? Welke mobiel heb je?
Jaquote:
SD kaart verwijderen dan!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Samsung Galaxy S. Ik heb het al gevonden maar er staat dus bij dat hij alles van de SD card verwijderd. Hoe zit het dan met mijn backups die daarstaan? Die gaan ook weg?
Gewoon de SD kaart eruit halen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Samsung Galaxy S. Ik heb het al gevonden maar er staat dus bij dat hij alles van de SD card verwijderd. Hoe zit het dan met mijn backups die daarstaan? Die gaan ook weg?
quote:
Is intern ik heb geen extern. Zal ik maar snel naar een winkel gaan voor extern te halen?quote:
SD kaart is altijd extern.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Is intern ik heb geen extern. Zal ik maar snel naar een winkel gaan voor extern te halen?
Hij heeft het bij mij over intern en extern. En ik weet echt niet waar dat ding anders moet zittenquote:
Intern = je foon geheugenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hij heeft het bij mij over intern en extern. En ik weet echt niet waar dat ding anders moet zittenEn waar je hem kan instoppen is leeg dusssss
Gewoon het interne geheugen dus.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hij heeft het bij mij over intern en extern. En ik weet echt niet waar dat ding anders moet zittenEn waar je hem kan instoppen is leeg dusssss
Danke!quote:
Je mag ook verzoekjes indienenquote:
Tof, ga ik maar even doen jaquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:12 schreef Rezania het volgende:
Maar als ik jou was zou ik gewoon even naar de winkel gaan, dan weet je zeker dat al je gegevens niet verloren gaan.
Oh ja mn contacten!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tof, ga ik maar even doen jaik wil mijn contacten hebben opgeslagen
De rest boeit mij niet.
Contacten kan je ook op je simkaart zetten, tenminste wel de naam en het nummer.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tof, ga ik maar even doen jaik wil mijn contacten hebben opgeslagen
De rest boeit mij niet.
En je rickroll nummerquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja mn contacten!
Daar moet ik Ez ook nog even over aanspreken
Maar als ik mijn telefoon reset, gaat dit toch ook verloren? Mijn google account wordt ook verwijderd heben ze het overquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Contacten kan je ook op je simkaart zetten, tenminste wel de naam en het nummer.
Staat er al opquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En je rickroll nummer
[..]
Maar als ik mijn telefoon reset, gaat dit toch ook verloren? Mijn google account wordt ook verwijderd heben ze het over
Ze kunnen je google account niet verwijderen hoorquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En je rickroll nummer
[..]
Maar als ik mijn telefoon reset, gaat dit toch ook verloren? Mijn google account wordt ook verwijderd heben ze het over
Data van je sim kaart wordt nooit verwijderd tijdens een reset.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En je rickroll nummer
[..]
Hahahaquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Staat er al op![]()
Alleen mn fooninet doet het nog niet dus hoor nog geen rickroll![]()
Ik mis serieus mn rickroll. Ga wel aan Ez vragen of ie af en toe mn foon over wil laten gaan
Nouja van mijn mobiel verwijderen bedoel ikquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze kunnen je google account niet verwijderen hoor
Ja dat moet je allemaal opnieuw instellenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
HahahaIs ook een optie ja
[..]
Nouja van mijn mobiel verwijderen bedoel ik
Ik ben graag het levende bewijs van de emo.gifquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:20 schreef Rezania het volgende:
Vrouwen en technologie.Tenminste, de meeste vrouwen dan.
Ik heb 3 exen, alledrie hadden ze al moeite om de TV in te stellen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:20 schreef Rezania het volgende:
Vrouwen en technologie.Tenminste, de meeste vrouwen dan.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:21 schreef Dalando het volgende:
Ben ik weer
@BBQSausage lukt het een beetje
Ik kan real life emo.giffenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben graag het levende bewijs van de emo.gif
Handleiding lezen, gewoon lezen, moeilijk hè? Dit geldt voor alle mensen die nog moeite hebben om de magnetron aan te zetten.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb 3 exen, alledrie hadden ze al moeite om de TV in te stellen.
Mannen en technologie is overrated!
Op een paar pagina's nog.quote:
Ik heb nog nooit een handleiding gelezenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Handleiding lezen, gewoon lezen, moeilijk hè? Dit geldt voor alle mensen die nog moeite hebben om de magnetron aan te zetten.
JA DOENquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:23 schreef BBQSausage het volgende:
Omg omg ik heb een briljant idee, we gaan udowu.nl vol bagger zetten, en dat gaat dan alleen weg als je een abo neemt, en die kost dan ¤4.50,- per maand. Fantasties!
Goede instelling.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een handleiding gelezen
Nee.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:23 schreef BBQSausage het volgende:
Omg omg ik heb een briljant idee, we gaan udowu.nl vol bagger zetten, en dat gaat dan alleen weg als je een abo neemt, en die kost dan ¤4.50,- per maand. Fantasties!
Wat?quote:
Goh.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee.En het is 'fantastisch', niet 'fantasties'.
Ik betaal dan wel, maar alleen als jij weer een mooie kaart tekent van de opbouw van de site.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:23 schreef BBQSausage het volgende:
Waar heb jij het nou weer over?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik betaal dan wel, maar alleen als jij weer een mooie kaart tekent van de opbouw van de site.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:26 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neem ik je mee uit eten, deal?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tettenhoek en gastenboek.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wat?
1 pagina nog, de hoek. Login komt ie niet op, da's logisch.
Enne, je moet zelf even kijken wat er voor het inloggen wel/niet zichtbaar moet zijn op index.php![]()
Ik ben nu weg, zo wisselen we elkaar mooi af![]()
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]Neem ik je mee uit eten, deal?
Oliebollen zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bij het gastenboek? Niet hoor.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Refresh eens even, daar staat ie al
Ik ben dus VIPquote:
Je wordt VIP door jezelf te registreren.quote:
Ah, nice.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:31 schreef Dalando het volgende:
[..]
Je wordt VIP door jezelf te registreren.
En anders de vrouwen wel van jou verschijning.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:33 schreef BBQSausage het volgende:
Ok, jas aan en gaan dan maar. Kletsnat word ik toch wel.
Jouwquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:36 schreef TWP het volgende:
[..]
En anders de vrouwen wel van jou verschijning.
Mono doe je broek uit!quote:
Voeg mij toe.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Autistje zoekt haar telefoonheld om te helpen met dr contacten
Jij bent niet mijn telefoonheldquote:
Mooi, want dat is ook niet mijn nummer.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent niet mijn telefoonheld
Wie dan?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mooi, want dat is ook niet mijn nummer.
Bakkes gij.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:43 schreef Oerbeer het volgende:
Oerbeer uses the power of edit, its extremely effective!
Wanneer doe je mijn topic weer open?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:43 schreef Oerbeer het volgende:
Weet ik veel, ik typte maar wat.quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:43 schreef Oerbeer het volgende:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:44 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Wanneer doe je mijn topic weer open?
quote:
Jezus Christus, wat een wannabe-mod.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:58 schreef Prof_Hoax het volgende:
ğ Er is al 52 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren. <<
Ja, dat weet ik, toch kick ik hem even. Sorry hiervoor.
Danny,
Gezien ik een abo heb (pimp jwz) zie ik al tijdje geen ads meer en dergeijke, tevens zou de helft ook tegen gehouden worden door mijn werkgever (internet filter e.d.).
Hoe staat het hiermee? Hoe staat het met het voortleven van FOK!? En hoe staat het met het spreiden van je "win" kansen (inkomsten) ?
Tevens een idee. Zoals ik merk is nog steeds niet iedereen op de hoogte van al dit. Zou het niet iets zijn om een 1malige popup te maken die iedereen krijgt bij het inloggen waarmee ze akkoord dienen te gaan met het niet plaatsen van " niet google geaccepteerd" materiaal voordat ze verder kunnen gaan?
Met vriendelijke groet,
Prof_Hoax
Maandag tegemoetkoming van DUO.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:46 schreef Monopoly het volgende:
Morgen weer zorgtoeslag
Maandag weer stufi
Oh bij wijze van. Vakantieverveling. Ik wil naar hauze!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik typte maar wat.
[..]Waar?
En dan dit weekend uitgeven aan geestverruimende middelen terwijl we dansen op de muziek die door de duivel is gecreëerd.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:46 schreef Monopoly het volgende:
Morgen weer zorgtoeslag
Maandag weer stufi
WOOP WOOPquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:46 schreef Monopoly het volgende:
Morgen weer zorgtoeslag
Maandag weer stufi
DM, PM, email, msn, facebook, hyves, postduif, brief.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:47 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Daar geeft hij geen antwoord.
Preciesquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:48 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
En dan dit weekend uitgeven aan geestverruimende middelen terwijl we dansen op de muziek die door de duivel is gecreëerd.
Ping.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
DM, PM, email, msn, facebook, hyves, postduif, brief.
Whatsapp, sms, bellen, telegram, fax, videoboodschap.quote:
spoor 1 bij de kluizen?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:51 schreef Patje1987 het volgende:
P_z wat ga je doen zaterdag, mono wil je ontmoeten roffa CS.
Schijtluis.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:52 schreef Monopoly het volgende:
Roffa,
Ik heb met meerdere vrouwen gevreeën zonder condoom , en ik durf niet naar de dokter.
Mono wordt papaquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:52 schreef Monopoly het volgende:
Roffa,
Ik heb met meerdere vrouwen gevreeën zonder condoom , en ik durf niet naar de dokter.
Gelukkig wel he!quote:
quote:"Ik heb Steen ontmoet op een Hiphopfeest, ben met hem mee gegaan naar huis, en hebben we geneukt.
Ja euh, ik ben zwanger.... en seropositief.
Nee, ik heb het hem niet verteld.
Ik ben 14 jaar"
De jeugd heeft de toekomstquote:
Over geld gesproken. Vandaag is geloof ik m'n uitkering overgemaaktquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:46 schreef Monopoly het volgende:
Morgen weer zorgtoeslag
Maandag weer stufi
Kut is dat hè, heb het ook 2 maanden ofzo meegemaakt en voelde me er niet gemakkelijk bij. Maar aan de andere kant ik heb er wel voor betaald.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Over geld gesproken. Vandaag is geloof ik m'n uitkering overgemaaktFML
True, voor mij is het enkel noodzaak om de hypotheek te dekken. Meer kan ik er ook niet van betalen trouwens, werkt gewoon precies hetzelfde met loonschalen. Binnenkort ben ik er hopelijk van af, staan al weer wat gesprekken geplanned.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:01 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Kut is dat hè, heb het ook 2 maanden ofzo meegemaakt en voelde me er niet gemakkelijk bij. Maar aan de andere kant ik heb er wel voor betaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |