Mono doe je broek uit!quote:
Voeg mij toe.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Autistje zoekt haar telefoonheld om te helpen met dr contacten
Jij bent niet mijn telefoonheldquote:
Mooi, want dat is ook niet mijn nummer.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent niet mijn telefoonheld
Wie dan?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mooi, want dat is ook niet mijn nummer.
Bakkes gij.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:43 schreef Oerbeer het volgende:
Oerbeer uses the power of edit, its extremely effective!
Wanneer doe je mijn topic weer open?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:43 schreef Oerbeer het volgende:
Weet ik veel, ik typte maar wat.quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:43 schreef Oerbeer het volgende:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:44 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Wanneer doe je mijn topic weer open?
quote:
Jezus Christus, wat een wannabe-mod.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:58 schreef Prof_Hoax het volgende:
» Er is al 52 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren. <<
Ja, dat weet ik, toch kick ik hem even. Sorry hiervoor.
Danny,
Gezien ik een abo heb (pimp jwz) zie ik al tijdje geen ads meer en dergeijke, tevens zou de helft ook tegen gehouden worden door mijn werkgever (internet filter e.d.).
Hoe staat het hiermee? Hoe staat het met het voortleven van FOK!? En hoe staat het met het spreiden van je "win" kansen (inkomsten) ?
Tevens een idee. Zoals ik merk is nog steeds niet iedereen op de hoogte van al dit. Zou het niet iets zijn om een 1malige popup te maken die iedereen krijgt bij het inloggen waarmee ze akkoord dienen te gaan met het niet plaatsen van " niet google geaccepteerd" materiaal voordat ze verder kunnen gaan?
Met vriendelijke groet,
Prof_Hoax
Maandag tegemoetkoming van DUO.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:46 schreef Monopoly het volgende:
Morgen weer zorgtoeslag
Maandag weer stufi
Oh bij wijze van. Vakantieverveling. Ik wil naar hauze!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik typte maar wat.
[..]Waar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |