En dan dit weekend uitgeven aan geestverruimende middelen terwijl we dansen op de muziek die door de duivel is gecreëerd.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:46 schreef Monopoly het volgende:
Morgen weer zorgtoeslag
Maandag weer stufi
WOOP WOOPquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:46 schreef Monopoly het volgende:
Morgen weer zorgtoeslag
Maandag weer stufi
DM, PM, email, msn, facebook, hyves, postduif, brief.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:47 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Daar geeft hij geen antwoord.
Preciesquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:48 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
En dan dit weekend uitgeven aan geestverruimende middelen terwijl we dansen op de muziek die door de duivel is gecreëerd.
Ping.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
DM, PM, email, msn, facebook, hyves, postduif, brief.
Whatsapp, sms, bellen, telegram, fax, videoboodschap.quote:
spoor 1 bij de kluizen?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:51 schreef Patje1987 het volgende:
P_z wat ga je doen zaterdag, mono wil je ontmoeten roffa CS.
Schijtluis.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:52 schreef Monopoly het volgende:
Roffa,
Ik heb met meerdere vrouwen gevreeën zonder condoom , en ik durf niet naar de dokter.
Mono wordt papaquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:52 schreef Monopoly het volgende:
Roffa,
Ik heb met meerdere vrouwen gevreeën zonder condoom , en ik durf niet naar de dokter.
Gelukkig wel he!quote:
quote:"Ik heb Steen ontmoet op een Hiphopfeest, ben met hem mee gegaan naar huis, en hebben we geneukt.
Ja euh, ik ben zwanger.... en seropositief.
Nee, ik heb het hem niet verteld.
Ik ben 14 jaar"
De jeugd heeft de toekomstquote:
Over geld gesproken. Vandaag is geloof ik m'n uitkering overgemaaktquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:46 schreef Monopoly het volgende:
Morgen weer zorgtoeslag
Maandag weer stufi
Kut is dat hè, heb het ook 2 maanden ofzo meegemaakt en voelde me er niet gemakkelijk bij. Maar aan de andere kant ik heb er wel voor betaald.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Over geld gesproken. Vandaag is geloof ik m'n uitkering overgemaaktFML
True, voor mij is het enkel noodzaak om de hypotheek te dekken. Meer kan ik er ook niet van betalen trouwens, werkt gewoon precies hetzelfde met loonschalen. Binnenkort ben ik er hopelijk van af, staan al weer wat gesprekken geplanned.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:01 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Kut is dat hè, heb het ook 2 maanden ofzo meegemaakt en voelde me er niet gemakkelijk bij. Maar aan de andere kant ik heb er wel voor betaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |