Ik vermoed trouwens dat je gewoon kabel hebt, anderes was je upload geweestquote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ziggo zei wel ooit iets over internetkabels vervangen en hogere internetsnelheden. Ziggo is wel sowieso de beste internetprovider vind ik.
bel de servicedesk eens...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ziggo zei wel ooit iets over internetkabels vervangen en hogere internetsnelheden. Ziggo is wel sowieso de beste internetprovider vind ik.
In Rotterdam niet nee, maar dat komt gewoon door Rotterdam zelf waarschijnlijk.quote:
Niet haten op mijn nieuwe stadquote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
In Rotterdam niet nee, maar dat komt gewoon door Rotterdam zelf waarschijnlijk.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
In Rotterdam niet nee, maar dat komt gewoon door Rotterdam zelf waarschijnlijk.
Als de lente komt dan gooien wij...quote:
Wij hebben gewoon zo'n kaart voor in de tv, werkt prima.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]hier in het noorden zijn ze ook prima, nooit problemen gehad eigenlijk. Behalve met die schijt-decoder van Samsung, wat een pure aids is dat apparaat zeg! Man man man.
Dat is echt vet ideaalquote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wij hebben gewoon zo'n kaart voor in de tv, werkt prima.
Ja, heb ik ook, maar mijn tv ondersteund dat niet.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wij hebben gewoon zo'n kaart voor in de tv, werkt prima.
Bommen op nieuwbouw?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als de lente komt dan gooien wij...
ok. ja technisch leveren ze best een goed product tegenwoordig.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hun hulp heb ik nog nooit nodig gehad.
Daar heb je trouwens wel gelijk in, die helpdesk is om te janken zo slecht!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:38 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ok. ja technisch leveren ze best een goed product tegenwoordig.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:40 schreef Monopoly het volgende:
Even de trash buiten zetten, Kaatje ook gelijk. Kutwijf lag gisteren dood te bloeden op mijn bank, kijk wat een kutzooi dat is geworden
Heineken?quote:
Jaquote:
Ben ik niet gewend van jouquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |