Ik vermoed trouwens dat je gewoon kabel hebt, anderes was je upload geweestquote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:33 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Ziggo zei wel ooit iets over internetkabels vervangen en hogere internetsnelheden. Ziggo is wel sowieso de beste internetprovider vind ik.
bel de servicedesk eens...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:33 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Ziggo zei wel ooit iets over internetkabels vervangen en hogere internetsnelheden. Ziggo is wel sowieso de beste internetprovider vind ik.
Niet haten op mijn nieuwe stadquote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:35 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
In Rotterdam niet nee, maar dat komt gewoon door Rotterdam zelf waarschijnlijk.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:35 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
In Rotterdam niet nee, maar dat komt gewoon door Rotterdam zelf waarschijnlijk.
Als de lente komt dan gooien wij...quote:
Wij hebben gewoon zo'n kaart voor in de tv, werkt prima.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]hier in het noorden zijn ze ook prima, nooit problemen gehad eigenlijk. Behalve met die schijt-decoder van Samsung, wat een pure aids is dat apparaat zeg! Man man man.
Dat is echt vet ideaalquote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:36 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Wij hebben gewoon zo'n kaart voor in de tv, werkt prima.
Ja, heb ik ook, maar mijn tv ondersteund dat niet.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:36 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Wij hebben gewoon zo'n kaart voor in de tv, werkt prima.
Bommen op nieuwbouw?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als de lente komt dan gooien wij...
ok. ja technisch leveren ze best een goed product tegenwoordig.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:36 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Hun hulp heb ik nog nooit nodig gehad.
Daar heb je trouwens wel gelijk in, die helpdesk is om te janken zo slecht!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:38 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ok. ja technisch leveren ze best een goed product tegenwoordig.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:40 schreef Monopoly het volgende:
Even de trash buiten zetten, Kaatje ook gelijk. Kutwijf lag gisteren dood te bloeden op mijn bank, kijk wat een kutzooi dat is geworden
Heineken?quote:
Jaquote:
Ben ik niet gewend van jouquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |