Ah bah, dat zijn inderdaad smerige figuren, die kwam ik ook tegen bij het UWV, bedelen om geld maar vervolgens geen reet uitvoeren om je situatie te verbeterenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:03 schreef Monopoly het volgende:
Hork, het is geen schande.
Ik ken mensen die er geen zak voor doen om eruit te komen, en wel klagen dat het elke maand te weinig is.
Die mensen scheld en lach ik ook gewoon keihard uit.
DAT zijn pas paupers !
Whehe, hoe kom je er op!quote:
Ik moet eerst nog aan de geestverruimende middelen voor mijn verhaaltjes ! Vanavond als ik bier op heb lukt het wel.quote:
Jeweets, daar is ome Mono voor.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah bah, dat zijn inderdaad smerige figuren, die kwam ik ook tegen bij het UWV, bedelen om geld maar vervolgens geen reet uitvoeren om je situatie te verbeteren![]()
Schande nee, kutgevoel; tuurlijk! Toch bedankt voor de opbeurende woorden
[..]
Whehe, hoe kom je er op!Dat tijdstip ook!
Haha, zijn we dan samen de omen ooms van FOK!?quote:
Dit dus. Dat soort mensen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:03 schreef Monopoly het volgende:
Hork, het is geen schande.
Ik ken mensen die er geen zak voor doen om eruit te komen, en wel klagen dat het elke maand te weinig is.
Die mensen scheld en lach ik ook gewoon keihard uit.
DAT zijn pas paupers !
De site is ook niet af, ik moet nog even een paar dingen aan BBQ vragen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik moet eerst nog aan de geestverruimende middelen voor mijn verhaaltjes ! Vanavond als ik bier op heb lukt het wel.
Motherfucker.quote:
Mijn buurmeisje is totaal verlamd, die hoor je ook nooit klagen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mijn buurmeisje is zóóóó 2001 , die hoor ik nooit klagen, jaartal zegt niets.
Zie mijn sig.quote:
mijn buurmeisje is hartstikke dood, die hoor je ook nooit klagenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:17 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mijn buurmeisje is totaal verlamd, die hoor je ook nooit klagen.
Mijn buurmeisje ligt hier in de kruipruimte, die hoor ik helemaal niet.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:17 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mijn buurmeisje is totaal verlamd, die hoor je ook nooit klagen.
Op vrijdag 30 september 2011 17:19 schreef Dalando het volgende:quote:
ah ok. ik zou het er ff bijzetten, dan is het duidelijk ja.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Op vrijdag 30 september 2011 17:19 schreef Dalando het volgende:
Ezechielk is een positief persoon. Bij hem is het glas altijd half vol. In dit geval eerder een beugel, maar dat maakt niet uit, het gaat om het principe.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:17 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
mijn buurmeisje is hartstikke dood, die hoor je ook nooit klagen
Wat is deze?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mijn buurmeisje ligt hier in de kruipruimte, die hoor ik helemaal niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |