Deze was makkelijk.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En als ik hulp vraag is het afschuiven
Dat sowieso!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik verwijder ze wel gewoon handmatig, meest verstandige
[..]
DankjeEn anders had ik jullie hier toch
Oh en mijn contacten naar een of ander google ding zetten is moeilijk?quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:07 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb alleen iets fout gedaan met mijn contactenHeb er nu een stuk of 900
Hoeveel zijn het er in totaal? Als het er niet te veel zijn, importeren in Google Contacts. Dan hoef je alleen nog maar aan te vinken dat je alleen je Google contacten wil zien.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh en mijn contacten naar een of ander google ding zetten is moeilijk?
Ik mag pas volgend jaar een nieuwe kiezen.quote:
Geen idee, dikke care, ga wel een ouderwetse NOKIA halen ofzo.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:11 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hoeveel zijn het er in totaal? Als het er niet te veel zijn, importeren in Google Contacts. Dan hoef je alleen nog maar aan te vinken dat je alleen je Google contacten wil zien.
Kaatje zelf loopt niet meer zo goed heb ik vernomenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:12 schreef Monopoly het volgende:
Whehehe, dat Kaatje topic loopt goed
Als jij een iPhone neemt stuur ik Yordi op je afquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik mag pas volgend jaar een nieuwe kiezen.
Lastige keuze wel. Februari wordt nieuwe Galaxy S3 verwacht, de nieuwe Google Nexus is een heel geil toestelletje, en de iPhone 5 wordt ongeveer tegen de tijd dat ik een nieuwe foon mag ook uitgebracht.
Dus zie dan wel
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:13 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Kaatje zelf loopt niet meer zo goed heb ik vernomen
Daar word ik serieus bang vanquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als jij een iPhone neemt stuur ik Yordi op je af
Samsung Galaxy S II i9100 Blackquote:
Dat weet ik.quote:
Moet jij geen vriendjes gaan pesten ofzo?quote:
Dan ben jij nu officieel een baas.quote:
Hehe. Ik zie welquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat weet ik.
Kom op zeg een iPhone
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |