Na een half uur heb ik ze er maar uit gehaald. Lynn ging weer in de kattenbak liggen en zo, doet ze alleen als ze heel bang is. Vannacht slaapt Levi of alleen in de bench en de dames lopen dan in de woonkamer los of Lana en Levi gaan samen in de bench en Lynn op de gang bij de andere katten. Levi kan heel hard schreeuwen en wij verwachten dat hij dat meer doet als hij alleen is dan samen met iemand. Lana gaat nu beter met Levi dan Lynn, vandaar Lana.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:23 schreef PaarsBeestje het volgende:
Lynn nog steeds aan het grommen of heb je ze er alweer uitgehaald?
Hij is heel tam, maar nog wel een beetje bijterig.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:51 schreef Mry het volgende:
Wat is Levi weer een mooierd![]()
Hoe tam is hij nou echt?
Dat laatste komt door de tandjes...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:25 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hij is heel tam, maar nog wel een beetje bijterig.
Wat bedoel je?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:26 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dat laatste komt door de tandjes...
Ja het staat er echt debiel. Hij heeft gewoon last van de tandjes (net zoiets als babies die een bijtring krijgen).quote:
Nee johquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:32 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ja het staat er echt debiel. Hij heeft gewoon last van de tandjes (net zoiets als babies die een bijtring krijgen).
Joh, ik probeer smoesjes voor hem te verzinnenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:35 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee johDe tandjes zijn al met 2/3 weken door gekomen dus het lijkt me niet dat hij daar nu (8 weken) nog last van heeft.
ooowwwquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:36 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Joh, ik probeer smoesjes voor hem te verzinnen
ik zal het proberen, daar denk ik meestal niet aan!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:37 schreef Oognip het volgende:
[..]
ooowwwgebruik dan je posticon anders snap ik het niet
Klein beetje zelf bedachtquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:55 schreef indaha het volgende:
Levi is ook weer zo'n knapperden fijn dat hij al is aangekomen.
![]()
Gaat Lana nu het weekend naar haar nieuwe baasjes of heb ik dat nu zelf bedacht
Haha een vriendje voor Noortjequote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:22 schreef Puala het volgende:
Het is dat ik maar 1 huisdier mag, maar ik was levi zo komen halen anders
Dat is een van de dingen waar mijn vriend niets over te zeggen heeftquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:53 schreef Oognip het volgende:
[..]
Haha een vriendje voor Noortje
Maar van je vriend mag je er niet meer? Zelfs niet nu hij Noortje kent?
Proberen kan altijd als je het echt graag wilquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:48 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat is een van de dingen waar mijn vriend niets over te zeggen heeft![]()
Nee het mag niet van mijn huurbaas. Ik weet niet of het echt zin zal hebben er tegenin te gaan.. Verwacht van niet. Ze zijn vrij strikt hierin.
In mijn ogen niet, maar ze waren heel duidelijk via de mail.. Ik zal er eens goed over na denkenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:55 schreef Oognip het volgende:
[..]
Proberen kan altijd als je het echt graag wil1 of 2 katten maakt voor de stank of ruimte ook niet veel uit.
Okquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:25 schreef Troel het volgende:
Nip, als je voor woensdag de sleutel brengt, dan komt ie op tijd, donderdag en vrijdag gaat er geen auto richting Haaksbergen
Als ik heel goed naar Levi kijk heeft hij ook een heeeel klein beetje rood. Daardoor ga ik weer twijfelen of het niet toch een poesje is, want eigenlijk kan het dan toch geen katertje zijn?quote:Op zondag 30 oktober 2011 09:55 schreef Rewimo het volgende:
Wat is Lana gegroeid sinds wij haar gezien hebben!'t Is een prachtig beestje
En Lynn kruipt ook goed uit haar schulpLevi is een leukerd, grappig dat het alledrie wit-met-vlekken-poesjes zijn
Hahaquote:Op zondag 30 oktober 2011 09:58 schreef Rewimo het volgende:
Ik riep Christan: Weet je nog dat hele kleine ieniemieniepoesje waar je mee gespeeld hebt toen we Joe en Odie gingen halen?
Christan: Huh!!!
Hij kan er niet over uit hoe ze gegroeid is
Even rammelen, dat weet je hetquote:Op zondag 30 oktober 2011 10:19 schreef Oognip het volgende:
Als ik heel goed naar Levi kijk heeft hij ook een heeeel klein beetje rood. Daardoor ga ik weer twijfelen of het niet toch een poesje is, want eigenlijk kan het dan toch geen katertje zijn?
Ik DENK het te zien, maar dat kan ook komen doordat ik het graag wilquote:Op zondag 30 oktober 2011 10:29 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Even rammelen, dat weet je hetKun je het nog niet zien?
Whehehequote:Op zondag 30 oktober 2011 11:12 schreef Mry het volgende:
Wat zitten er mooie foto's van Lynn tussen![]()
En Muis lijkt bijna groter dan de krabpaal waar hij op ligt
Het past ook.... ..bijna.quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:07 schreef Oognip het volgende:
[..]
Whehehedat is Muis ook
Hij ligt op de KITTENkrabpaal, maar hij vindt dat hij daar prima ook op past
quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:29 schreef Oognip het volgende:
Lana heeft net heerlijk gesmuld van haar visjeen nu is ze een afscheidscadeau voor mij aan het maken
Ze schept de kattenbak leeg
quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:28 schreef Oognip het volgende:
Lana is verhuisd. Het is zo'n heerlijk grietje, ze vond alles weer goed, in de reismand uit de reismand op, schoot van schoot
De kinderen zijn dolgelukkig met haaren ik ben altijd welkom om haar op te zoeken
Het was inderdaad spitsuur op mijn schootquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:16 schreef Mry het volgende:
Ooh die foto's en filmpjes weer![]()
![]()
Wat een gezellig drukte op je schoot/benen (als ik het goed zie)
En dat Lana het naar haar zin mag hebben bij haar nieuwe blikopeners!
quote:Lana is volop geknuffeld en heeft door te spinnen bij de jongens al laten weten dat ze het wel leuk gaat vinden hier. Ze heeft ook al gegeten. We hebben de bench klaar gezet, maar ze slaapt liever op de bank, ook goed. ze gaat nu op onderzoek uit en probeert alle speeltjes. We hebben haar ook al even kennis laten maken met Loes, onze poes, maar die vind haar nu nog een indringer.
Goedquote:Op dinsdag 1 november 2011 11:09 schreef -moppie- het volgende:
Wat een lief berichtje, ze heeft een goed huis gevonden!
Hoe is het met de 2 nieuwe dikke maatjes?
Goed zo, lekker aankomen! En prulleke toch, ze vraagt al om aandacht dus nog even en je hebt haar vertrouwen gewonnen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:24 schreef Oognip het volgende:
[..]
GoedLevi is lekker aangekomen (30 gram) en Lynn wil graag aandacht, maar ze durft het nog niet
heel aandoenlijk vind ik het. Ze loopt een beetje om me heen te miauwen maar als ik dan mijn hand uitsteek vindt ze het toch eng en is ze weer weg
quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:26 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Fijn dat Lynn zich een beetje kan optrekken aan Levi en dat Lana het zo goed doet op haar nieuwe adres
Dat vinden kleine hummeltjes vast fantastisch!!!.....quote:Op woensdag 2 november 2011 12:02 schreef Oognip het volgende:
Lynn heeft haar tweede inenting gehad en heeft het prima gedaan. Tijdens het wachten heb ik haar lekker geaaid en heeft ze hard gespind
Levi heeft oogzalf gekregen: 4 tot 6 keer per dag een week lang.
Je zou denken dat ze dat bij het asiel ook al hadden gedaan, maar verder maakt het niets uit het is nu een lief dametjequote:Op woensdag 2 november 2011 18:57 schreef Oognip het volgende:
BREAKING NEWS!
MM, mijn vriend en ik hebben Levi nog eens onderzocht en het is toch geen mannetje maar een vrouwtjeZe (haha wat klinkt dat raar, ik vind haar echt zo'n mannetje) heet nu Evi
Bij het asiel hebben ze niks gedaanquote:Op woensdag 2 november 2011 19:26 schreef indaha het volgende:
[..]
Je zou denken dat ze dat bij het asiel ook al hadden gedaan, maar verder maakt het niets uit het is nu een lief dametjeen Evi vind ik ook een leuke naam
Dat vind ik dan wel vreemd hoor, want dan hebben ze haar ook niet goed nagekeken,stel dat ze iets besmettelijks onder de leden heeft dan lopen jouw katten ook risico.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:30 schreef Oognip het volgende:
[..]
Bij het asiel hebben ze niks gedaanook niet ontwormen en ontvlooien...
Ja maar ja zo gaat dat sinds dit jaar. Vorig jaar werden alle kittens eerst bij de twee coordinatoren opgevangen. Daar werden ze ontwormd, ontvlooid en mochten ze ziek worden dan bleven ze daar. Nu kan dat niet meer uit en worden sommige kittens van straat geplukt en meteen naar een gastgezin gebracht. Lynn is ook van straat geplukt en rechtstreeks naar mij toe gegaan. Daarom zat ze onder de vlooien en wormen...quote:Op woensdag 2 november 2011 19:33 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel vreemd hoor, want dan hebben ze haar ook niet goed nagekeken,stel dat ze iets besmettelijks onder de leden heeft dan lopen jouw katten ook risico.
Het zou goed kunnen dat er zoveel zieken zijn doordat kittens direct van straat worden geplukt en bij gastgezinnen ondergebracht. Vorig jaar zaten de meeste zieken op 1 of 2 plekken. Op deze manier worden de ziektes veel meer verspreid. Niet handig voor de kittens en niet voor de gastgezinnen. Maar het positieve is dat de kittens onnodig vaak moeten verhuizen. Ze komen van straat en dan meteen bij iemand in huis waar ze mogen wonen tot ze een blijvend huisje hebben i.p.v. tussendoor weer te moeten verhuizen.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:54 schreef indaha het volgende:
Het zal misschien komen doordat het drukker is, maar dan zouden ze eigenlijk meer coordinatoren moeten hebben.
Ik vind het ook opvallend dat je dit jaar zoveel zieke beestjes gehad hebt, dat was toch vorig jaar niet zo en omdat je vertelde dat er ook andere gastgezinnen en in het asiel zoveel zieken waren.
Whehehehequote:Op donderdag 3 november 2011 10:50 schreef Hitomi het volgende:
Soort van offtopic - ik heb de raarste droom ooit gehad.
Ik droomde dat ik bij vrienden van vroeger was - zij hadden een meisje die een verdieping bij hun innam en daar had ik even mee gesproken. Toen zag ik even later Pingoo lopen en toen vroeg ik heel voorzichtig of het meisje dat boven woonde toevallig Oognip heette. En dat was zo. En toen ging ik op het forum posten in dit topic dat het wel heel toevallig was dat ik in het huis op visite was waar jij ook woont.
Don't ask me, I'm still confused.
De patient heeft nog steeds een zeer pootje en slaapt veel. Gelukkig wilde ze vanmorgen wel gewoon eten. Om 8 uur had ze 38.1 en net (koortsremmer is uitgewerkt) 39.2. Gelukkig niet heel hoog, maar toch iets te hoog. Ik ga nu even overleggen of ze weer een koortsremmer moet of niet.quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:00 schreef Rewimo het volgende:
Hoe is het vandaag met de patiënt?
Het lijkt wel of ze allemaal ziek worden dit jaar
O leuk dat je een update krijgt en alles goed met ze gaat en van dat eten heeft Tommie hier ook de vreetzak, hij lust ook alles.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:01 schreef Oognip het volgende:
Updateje van Shadow en Sterre:
ze zijn vorige week gecastreerd en het gaat heel goed met ze. Het liesbreukje van Sterre was niet meer te zien. Shadow is heel brutaal, vooral als het om eten gaat; het lijkt of hij nooit eten krijgt.
Ik duim nog door voor Evi, dat ze maar snel weer beter wordtquote:Op vrijdag 4 november 2011 10:21 schreef Oognip het volgende:
[..]
De patient heeft nog steeds een zeer pootje en slaapt veel. Gelukkig wilde ze vanmorgen wel gewoon eten. Om 8 uur had ze 38.1 en net (koortsremmer is uitgewerkt) 39.2. Gelukkig niet heel hoog, maar toch iets te hoog. Ik ga nu even overleggen of ze weer een koortsremmer moet of niet.
Lynn misschien een baasjequote:Op vrijdag 4 november 2011 11:22 schreef Oognip het volgende:
Ik ben net gebeld! Iemand heeft interesse in Lynn!ze zag haar op de site en vond haar zo'n lief koppie hebben
dus die komt vanavond langs
Dat moet allemaal goed komen, dametje gaat in de benchquote:Op vrijdag 4 november 2011 14:19 schreef Hitomi het volgende:
Hup Lynn, lief zijn, braaf blijven zitten![]()
En ik jompel hier ook nog maar evenquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:47 schreef Oognip het volgende:
LYNN HEEFT EEN BAASJE!!!!![]()
De mevrouw is echt helemaal verkocht! Ze vindt haar zo mooi en lief (en dat terwijl ze haar amper gezien heeft) Woensdag gaat mevrouw verhuizen.
Fijn dat met Tim em Pim ook alles goed is en ze lekkere knuffelaars zijnquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:57 schreef Troel het volgende:
SuperWat heerlijk voor Lynn!!
En wat balen dat Evi zo ziek is
Om nog even een update te geven: de arme jww-katers hier zijn aanhankelijker dan ooit
Verder is Tim, die het dikste lijkt, het minst zwaarDe dierenarts waarschuwde ook alvast om rustig 1/3 minder te voeren dan op de verpakkingen staat, aangezien gecastreerde katers nogal een neiging hebben tot overgewicht.
Echt ongelofelijk he?quote:Op zaterdag 5 november 2011 09:45 schreef Rewimo het volgende:
Goed zo Lynn, wie had dat gedacht, van dat boze zielige hoopje dat in de bench zat toen we bij jullie waren
Goed gedaan, Oognip
Leuke fotoquote:
Heerlijk he!?quote:Op zondag 6 november 2011 17:03 schreef Mama_Mia het volgende:
Wat is het toch enorm fijn om Lynn daar zo lekker relaxed te zien liggengeweldig!!
Precies en elke dag boekt ze nog vooruitgang en dat is zo leuk om te zien. Ze springt nu ook vaak bij me op de bank en dan wil ze aandacht maar toch ook weer niet dus dan springt ze er weer af. Heel aandoenlijk vind ik het, ze wil zo graag maar durft toch nog niet helemaal.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:04 schreef Mama_Mia het volgende:
Lynnze is wel je grootste project geweest dus ik snap wel dat je haar gaat missen
maar wat fijn dat ze zo vooruit is gegaan dat ze een baasje heeft
Arm beessie, heeft ze er veel last van?quote:Op woensdag 9 november 2011 10:59 schreef Oognip het volgende:
Lynn zou vandaag verhuizen maar dat gaat niet door. Ze niest nog en heeft een loopneusje. Het is niesziekte en gaat vanzelf over maar het kan een tijdje duren.
Het valt wel mee, ze heeft er niet zo veel last van maar het is wel gewoon vervelend voor haar. Maar goed we willen eerst zeker weten dat ze gezond is voordat ze gaat verhuizen.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:03 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Arm beessie, heeft ze er veel last van?
Buiten mij om besloten ja. Lynn is nog heel bang voor vreemde mensen dus die verhuizing gaat haar een hoop stress opleveren dus ik houd mijn hart vast zeker met het verhaal van Donder in mijn achterhoofd.quote:Op woensdag 9 november 2011 14:13 schreef Mry het volgende:
Is dat dan buiten jou om besloten? Dat lijkt me een naar gevoel
quote:Op woensdag 9 november 2011 14:18 schreef Oognip het volgende:
[..]
Buiten mij om besloten ja. Lynn is nog heel bang voor vreemde mensen dus die verhuizing gaat haar een hoop stress opleveren dus ik houd mijn hart vast zeker met het verhaal van Donder in mijn achterhoofd.
Ik hoop dat ze gauw opknapt en een knuffel voor jouquote:
Ze zou laten weten hoe het gaat gelukkigquote:Op woensdag 9 november 2011 19:22 schreef Rewimo het volgende:
Ik hoop dat alles goed gaat met Lynn, houdt het nieuwe baasje je op de hoogte?
Dank jequote:Op woensdag 9 november 2011 19:38 schreef Mry het volgende:
Ik hoop ook dat alles goed gaat en dat Lynn het naar haar zin krijgt in haar nieuwe huisje.
Ik kan me je zorgen goed voorstellen Oognip. Maar alle beetjes vertrouwen die Lynn dankzij jou in mensen heeft gekregen gaan haar nu helpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |