abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103600129
Lynn nog steeds aan het grommen of heb je ze er alweer uitgehaald?
pi_103601370
quote:
17s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 21:23 schreef PaarsBeestje het volgende:
Lynn nog steeds aan het grommen of heb je ze er alweer uitgehaald?
Na een half uur heb ik ze er maar uit gehaald. Lynn ging weer in de kattenbak liggen en zo, doet ze alleen als ze heel bang is. Vannacht slaapt Levi of alleen in de bench en de dames lopen dan in de woonkamer los of Lana en Levi gaan samen in de bench en Lynn op de gang bij de andere katten. Levi kan heel hard schreeuwen en wij verwachten dat hij dat meer doet als hij alleen is dan samen met iemand. Lana gaat nu beter met Levi dan Lynn, vandaar Lana.
pi_103607122
Ik ben benieuwd hoe het gaat vanavond!

Levi is echt zo leuk :D
♥ scars make us who we are ♥
  donderdag 27 oktober 2011 @ 06:55:37 #155
35189 Troel
scherp en bot
pi_103613063
Hoe is het gegaan?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_103613843
Lynn maakte gisteravond steeds ruzie met Lana :? Als er een nieuw kitten komt zijn alle kittens en katten even in de war en blazen ze tegen elkaar terwijl ze dat normaal niet doen. Lana zal wel naar Levi geroken hebben.
De bedoeling was om Lana bij Levi in de bench te doen, maar die verzette zich zo hevig toen ik haar in de bench zette dat ik maar heb besloten om Levi alleen in de bench te laten slapen en Lynn en Lana in de woonkamer. Alles goed gegaan niemand gehoord ^O^
pi_103615252
Levi is ook mooi 50 gram aangekomen :s)
pi_103622515
Wat is Levi weer een mooierd O+
Hoe tam is hij nou echt?
Spin the wheel of fortune or learn to navigate.
pi_103623607
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 13:51 schreef Mry het volgende:
Wat is Levi weer een mooierd O+
Hoe tam is hij nou echt?
Hij is heel tam, maar nog wel een beetje bijterig.
pi_103623648
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 14:25 schreef Oognip het volgende:

[..]

Hij is heel tam, maar nog wel een beetje bijterig.
Dat laatste komt door de tandjes... ;)
pi_103623803
quote:
99s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 14:26 schreef -moppie- het volgende:

[..]

Dat laatste komt door de tandjes... ;)
Wat bedoel je? :D
pi_103623869
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 14:30 schreef Oognip het volgende:

[..]

Wat bedoel je? :D
Ja het staat er echt debiel. Hij heeft gewoon last van de tandjes (net zoiets als babies die een bijtring krijgen). :)
pi_103624005
quote:
99s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 14:32 schreef -moppie- het volgende:

[..]

Ja het staat er echt debiel. Hij heeft gewoon last van de tandjes (net zoiets als babies die een bijtring krijgen). :)
Nee joh :) De tandjes zijn al met 2/3 weken door gekomen dus het lijkt me niet dat hij daar nu (8 weken) nog last van heeft.
pi_103624025
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 14:35 schreef Oognip het volgende:

[..]

Nee joh :) De tandjes zijn al met 2/3 weken door gekomen dus het lijkt me niet dat hij daar nu (8 weken) nog last van heeft.
Joh, ik probeer smoesjes voor hem te verzinnen ;)
pi_103624095
quote:
99s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 14:36 schreef -moppie- het volgende:

[..]

Joh, ik probeer smoesjes voor hem te verzinnen ;)
ooowww _O- gebruik dan je posticon anders snap ik het niet :P
pi_103624254
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 14:37 schreef Oognip het volgende:

[..]

ooowww _O- gebruik dan je posticon anders snap ik het niet :P
ik zal het proberen, daar denk ik meestal niet aan!
pi_103624787
Levi is ook weer zo'n knapperd O+ en fijn dat hij al is aangekomen. *O*
Gaat Lana nu het weekend naar haar nieuwe baasjes of heb ik dat nu zelf bedacht :?
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_103625333
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 14:55 schreef indaha het volgende:
Levi is ook weer zo'n knapperd O+ en fijn dat hij al is aangekomen. *O*
Gaat Lana nu het weekend naar haar nieuwe baasjes of heb ik dat nu zelf bedacht :?
Klein beetje zelf bedacht ;) ze gaat maandagavond verhuizen :Y
pi_103625492
O dan zat ik in de buurt :P
pi_103628032
Lana

Levi

Lynn

Heerlijk 'relaxen' tijdens een aaisessie :')

Wat moet je? }:|

O+ O+ O+
pi_103628274
Het is dat ik maar 1 huisdier mag, maar ik was levi zo komen halen anders :@
pi_103628332
Het zijn alle 3 mooie schatjes O+
pi_103629214

O+ O+ O+

Levi is echt leuk ja! En lekker tam, ik mocht hem gisteren, tijdens zijn 1e dag in Hotel Oognip, al een paar keer oppakken *; hij bijt wel iets maar niet door tenzij je hem de gelegenheid geeft om op je vingers te kauwen :D
pi_103629615
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 16:22 schreef Puala het volgende:
Het is dat ik maar 1 huisdier mag, maar ik was levi zo komen halen anders :@
Haha een vriendje voor Noortje O+
Maar van je vriend mag je er niet meer? Zelfs niet nu hij Noortje kent? :P
pi_103629857
Klein mupje Lana gaat alweer bijna verhuizen :o Wat gaat dat toch snel.

Snoezige nieuwe aanwinst :Y
pi_103644525
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 16:53 schreef Oognip het volgende:

[..]

Haha een vriendje voor Noortje O+
Maar van je vriend mag je er niet meer? Zelfs niet nu hij Noortje kent? :P
Dat is een van de dingen waar mijn vriend niets over te zeggen heeft :+

Nee het mag niet van mijn huurbaas. Ik weet niet of het echt zin zal hebben er tegenin te gaan.. Verwacht van niet. Ze zijn vrij strikt hierin.
pi_103644945
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 21:48 schreef Puala het volgende:

[..]

Dat is een van de dingen waar mijn vriend niets over te zeggen heeft :+

Nee het mag niet van mijn huurbaas. Ik weet niet of het echt zin zal hebben er tegenin te gaan.. Verwacht van niet. Ze zijn vrij strikt hierin.
Proberen kan altijd als je het echt graag wil ;) 1 of 2 katten maakt voor de stank of ruimte ook niet veel uit.
pi_103682285
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 21:55 schreef Oognip het volgende:

[..]

Proberen kan altijd als je het echt graag wil ;) 1 of 2 katten maakt voor de stank of ruimte ook niet veel uit.
In mijn ogen niet, maar ze waren heel duidelijk via de mail.. Ik zal er eens goed over na denken :)
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 20:25:07 #179
35189 Troel
scherp en bot
pi_103683100
Nip, als je voor woensdag de sleutel brengt, dan komt ie op tijd, donderdag en vrijdag gaat er geen auto richting Haaksbergen ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_103684046
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 20:25 schreef Troel het volgende:
Nip, als je voor woensdag de sleutel brengt, dan komt ie op tijd, donderdag en vrijdag gaat er geen auto richting Haaksbergen ;)
Ok :D ik denk dat het maandag of dinsdag wordt :)
Hoe is het met de mannen gegaan? Zijn ze alweer goed wakker?
pi_103685742
Kom ik terug van vakantie en wat lees ik weer een nieuw katje.
Je hebt echt een hotel van je huis gemaakt O+
pi_103733804
Hier weer even een update.
Lynn wordt steeds meer ontspannen zoals op de foto's te zien is. We mogen haar af en toe ook aaien als ze op bed ligt of op een andere plek. Voorheen mocht dat alleen als ze in een mandje lag. Met kleine stapjes gaat ze vooruit! Ze moet nog wel een beetje wennen aan Levi, maar dat gaat ook steeds beter.
Met Lana gaat het heel goed. Ze vindt Levi erg leuk en speelt veel met hem, maar ook met Lynn. Morgen gaat ze verhuizen dus vandaag en morgen krijgt ze lekker gekookte kip en vis voorgeschoteld :9
Met Levi gaat het ook wel goed, alleen komt hij niet aan. De eerste twee dagen kwam hij 50 en 30 gram aan, nu staat hij alweer 3 dagen op hetzelfde gewicht (850 gram). De eerste twee dagen kreeg hij 3x per dag eten, dat heb ik nu opgehoogd naar 5x maar daar komt hij dus nog niet goed van aan. Nog even aankijken dus. Hij is wel al goed gewend en heeft het hier naar zijn zin. Als hij ligt te slapen en ik ga hem aaien gaat ie gillen :') meneer vindt het niet leuk om wakker gemaakt te worden.
Lynn

Gapen :O

Lana spelen met Muis

Lynn en Lana spelen

Foto's van Levi zal ik zo maken :Y
pi_103734018
Foto's van Levi zijn een beetje mislukt :') Meneertje wil niet stil zitten. Lynn en Lana daarentegen wel.
Lynn trof ik net aan op het aanrecht! :D Ze begint al een beetje ondeugend te worden, want op het aanrecht mag ze niet.

Grote Lana

Met snorharen van Pingoo *)

Levi speelt met de staart van Lana

Lana heeft vaak nog de behoefte om op vingers te kauwen (heel zachtjes) en te likken

Een goede foto van Levi *O*

Terwijl ik foto's aan het maken was kwam Lynn steeds dichterbij O+

Levi gaat vandaag op de site.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 30 oktober 2011 @ 09:55:43 #184
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_103734081
Wat is Lana gegroeid sinds wij haar gezien hebben! :o 't Is een prachtig beestje O+

En Lynn kruipt ook goed uit haar schulp ^O^ Levi is een leukerd, grappig dat het alledrie wit-met-vlekken-poesjes zijn :D
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 30 oktober 2011 @ 09:58:53 #185
13151 crew  Rewimo
pi_103734127
Ik riep Christan: Weet je nog dat hele kleine ieniemieniepoesje waar je mee gespeeld hebt toen we Joe en Odie gingen halen?

Christan: Huh!!! :o

Hij kan er niet over uit hoe ze gegroeid is _O-
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_103734468
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 09:55 schreef Rewimo het volgende:
Wat is Lana gegroeid sinds wij haar gezien hebben! :o 't Is een prachtig beestje O+

En Lynn kruipt ook goed uit haar schulp ^O^ Levi is een leukerd, grappig dat het alledrie wit-met-vlekken-poesjes zijn :D
Als ik heel goed naar Levi kijk heeft hij ook een heeeel klein beetje rood. Daardoor ga ik weer twijfelen of het niet toch een poesje is, want eigenlijk kan het dan toch geen katertje zijn?
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 09:58 schreef Rewimo het volgende:
Ik riep Christan: Weet je nog dat hele kleine ieniemieniepoesje waar je mee gespeeld hebt toen we Joe en Odie gingen halen?

Christan: Huh!!! :o

Hij kan er niet over uit hoe ze gegroeid is _O-
Haha _O-
Ik weet dat Lana 700 gram gegroeid is sinds ik haar heb, maar het valt me helemaal niet zo op dat ze zoveel groter is....
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 30 oktober 2011 @ 10:29:30 #187
13151 crew  Rewimo
pi_103734663
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 10:19 schreef Oognip het volgende:
Als ik heel goed naar Levi kijk heeft hij ook een heeeel klein beetje rood. Daardoor ga ik weer twijfelen of het niet toch een poesje is, want eigenlijk kan het dan toch geen katertje zijn?
Even rammelen, dat weet je het ;) Kun je het nog niet zien?
  zondag 30 oktober 2011 @ 10:30:01 #188
35189 Troel
scherp en bot
pi_103734673
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_103735202
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 10:29 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Even rammelen, dat weet je het ;) Kun je het nog niet zien?
Ik DENK het te zien, maar dat kan ook komen doordat ik het graag wil :P Ik zou het zo raar vinden als dit een poesje zou zijn. Tabby en Donder zagen er ook ongeveer zo uit en waren ook mannetjes, maar dat zegt natuurlijk niets _O-
pi_103735740
Wat zitten er mooie foto's van Lynn tussen O+

En Muis lijkt bijna groter dan de krabpaal waar hij op ligt :D
pi_103737363
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 11:12 schreef Mry het volgende:
Wat zitten er mooie foto's van Lynn tussen O+

En Muis lijkt bijna groter dan de krabpaal waar hij op ligt :D
Whehehe _O- dat is Muis ook :D Hij ligt op de KITTENkrabpaal, maar hij vindt dat hij daar prima ook op past :D
  zondag 30 oktober 2011 @ 12:20:00 #192
167302 teirnon
6 times 7 is...
pi_103737826
Die foto's van Lynn bij dat touw zijn zo mooi. O+
Ah, a battle of wits? I'm glad to see you've come unarmed!
pi_103739765
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 12:07 schreef Oognip het volgende:

[..]

Whehehe _O- dat is Muis ook :D Hij ligt op de KITTENkrabpaal, maar hij vindt dat hij daar prima ook op past :D
Het past ook.... ..bijna.
Gekke kat :D
pi_103740022
Wat een poepjes allemaal zeg O+
pi_103745503
Wat fijn dan Lynn ook steeds socialer wordt en ook met Levi beter kan opschieten. *O*
Lana morgen naar een nieuw huisje O+
pi_103747972
IK BEN ZO TROTS OP LYNN!!!!!!!! O+

Ik kwam even afscheid nemen van Lieve Lana die morgen gaat verhuizen (en die lekker in een mandje lag met Levi - Oognip ik heb een paar foto's gemaakt met je toestel :@ ), en Lynn lag in de slaapkamer op een dekentje. Ik ben rustig naar haar toegelopen (Luna lag er ook dus die een paar aaien gegeven en Muis kwam kroelen) en ze bleef liggen, dus ik probeerde te aaien en ..

Ze begon te spinnen O+ en bleef lekker liggen O+

Even later blies ze een paar keer toen ik van houding veranderde, maar ze liet zich lekker aaien en bleef spinnen O+ O+ O+ *O*
pi_103775589
Levi is eindelijk aangekomen, niet van harte, maar toch 9 gram.
Lana weegt helaas nog hetzelfde als 2 dagen geleden. Ze eet heel goed en voor de rest gaat het ook goed, maar toch vind ik het jammer dat ze op deze manier weg gaat ipv nog lekker wat aangekomen.
pi_103783417
Lana heeft net heerlijk gesmuld van haar visje :9 en nu is ze een afscheidscadeau voor mij aan het maken O+ Ze schept de kattenbak leeg :')
pi_103783654
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 13:29 schreef Oognip het volgende:
Lana heeft net heerlijk gesmuld van haar visje :9 en nu is ze een afscheidscadeau voor mij aan het maken O+ Ze schept de kattenbak leeg :')
O+ Lief toch. Helemaal speciaal voor jou O+
pi_103789721
Nog even wat foto's

Nog even een flinke wasbeurt van Pingoo voor vertrek

Pingoo Levi wassen
Lana en Levi
Zo gaat het tegenwoordig als ik Lynn aai O+
pi_103795438
Lana is verhuisd. Het is zo'n heerlijk grietje, ze vond alles weer goed, in de reismand uit de reismand op, schoot van schoot O+
De kinderen zijn dolgelukkig met haar O+ en ik ben altijd welkom om haar op te zoeken :)
pi_103796757
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 18:28 schreef Oognip het volgende:
Lana is verhuisd. Het is zo'n heerlijk grietje, ze vond alles weer goed, in de reismand uit de reismand op, schoot van schoot O+
De kinderen zijn dolgelukkig met haar O+ en ik ben altijd welkom om haar op te zoeken :)
O+
pi_103797115
Dag lieve Lana :*
pi_103799903
Lynn en Levi hebben elkaar gevonden O+
Sinds Lana weg is ligt Levi bij Lynn. Ze liggen tegen elkaar aan voor het eerst O+
pi_103801097
O Lana,helemaal vergeten uit te zwaaien vanmorgen :@ , maar fijn dat ze een goed huisje heeft en dat je haar nog eens kan opzoeken.
En wat apart dat Levi en Lynn nu wel bij elkaar gaan liggen *;
pi_103801408
Alweer een kitten met een mooi huisje! *O* Goed werk weer, Oognip! :*
pi_103801409
Wat leuk van Levi en Lynn *; *O*
pi_103801753
Ooh die foto's en filmpjes weer O+ O+
Wat een gezellig drukte op je schoot/benen (als ik het goed zie) :)

En dat Lana het naar haar zin mag hebben bij haar nieuwe blikopeners!
pi_103802620
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 20:16 schreef Mry het volgende:
Ooh die foto's en filmpjes weer O+ O+
Wat een gezellig drukte op je schoot/benen (als ik het goed zie) :)

En dat Lana het naar haar zin mag hebben bij haar nieuwe blikopeners!
Het was inderdaad spitsuur op mijn schoot :D
pi_103823844
quote:
Lana is volop geknuffeld en heeft door te spinnen bij de jongens al laten weten dat ze het wel leuk gaat vinden hier. Ze heeft ook al gegeten. We hebben de bench klaar gezet, maar ze slaapt liever op de bank, ook goed. ze gaat nu op onderzoek uit en probeert alle speeltjes. We hebben haar ook al even kennis laten maken met Loes, onze poes, maar die vind haar nu nog een indringer.
pi_103824028
Wat een lief berichtje, ze heeft een goed huis gevonden!

Hoe is het met de 2 nieuwe dikke maatjes?
pi_103824525
quote:
99s.gif Op dinsdag 1 november 2011 11:09 schreef -moppie- het volgende:
Wat een lief berichtje, ze heeft een goed huis gevonden!

Hoe is het met de 2 nieuwe dikke maatjes?
Goed :Y Levi is lekker aangekomen (30 gram) en Lynn wil graag aandacht, maar ze durft het nog niet _O- heel aandoenlijk vind ik het. Ze loopt een beetje om me heen te miauwen maar als ik dan mijn hand uitsteek vindt ze het toch eng en is ze weer weg O+
pi_103824809
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 11:24 schreef Oognip het volgende:

[..]

Goed :Y Levi is lekker aangekomen (30 gram) en Lynn wil graag aandacht, maar ze durft het nog niet _O- heel aandoenlijk vind ik het. Ze loopt een beetje om me heen te miauwen maar als ik dan mijn hand uitsteek vindt ze het toch eng en is ze weer weg O+
Goed zo, lekker aankomen! En prulleke toch, ze vraagt al om aandacht dus nog even en je hebt haar vertrouwen gewonnen.
pi_103825099
Fijn dat met Lana alles goed gaat in haar nieuwe huisje en ze zal op den duur wel vriendjes worden met Loes de Poes *O*
Lynn moet maar les van Levi krijgen in knuffelen, maar dat gaat ook wel goed komen *;
pi_103836393
Levi heeft vandaag een beetje overgegeven en heeft af en toe een beetje last van zijn oogje. Dat gaan we even in de gaten houden en anders gaat hij mee naar de dierenarts met Lynn morgen. Zij krijgt morgen haar tweede inenting.
Levi is verder gewoon levendig en eet ook goed dus ik maak me er niet zo'n zorgen om.

In de supermarkt kwam ik de mensen tegen die hier op bezoek zijn geweest voor Socks en Lynn, maar uiteindelijk hebben besloten voor een kleiner kitten te gaan. Nou zo een heb ik nu in huis :s) dus ik heb ze toen ik thuis was gemaild (in de winkel heb ik er niet aan gedacht :')) hoe het staat met hun zoektocht en of ze misschien interesse hebben in Levi. Ben benieuwd.
pi_103845216
Ik vond net nog een filmpje van vorige week. Kunnen jullie mooi zien hoe lekker Levi kan krijsen :D
pi_103851258
Dat kleine iewtje aan het einde O+ O+ O+

ik ben een beetje verliefd :@
  dinsdag 1 november 2011 @ 21:51:14 #218
35189 Troel
scherp en bot
pi_103851559
hebbes Nip :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_103851639
Ik heb echt de laatste 10 seconden van dat filmpje al wel tien keer gezien :D *; :@
pi_103857823
Fijn dat Lynn zich een beetje kan optrekken aan Levi en dat Lana het zo goed doet op haar nieuwe adres ^O^
pi_103857885
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 21:51 schreef Troel het volgende:
hebbes Nip :)
Joepie *O*
pi_103857947
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 23:26 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Fijn dat Lynn zich een beetje kan optrekken aan Levi en dat Lana het zo goed doet op haar nieuwe adres ^O^
:)
Vannacht gaan Lynn en Levi samen in de bench de nacht doorbrengen. Dan is Lynn morgenochtend makkelijker te pakken voor haar bezoekje naar de dierenarts. Kunnen ze weer lekker tegen elkaar aan liggen vannacht O+
Vannacht zat Levi in de bench en Lynn liep door de woonkamer, maar dat vonden ze allebei niet zo'n leuk idee :')
pi_103869545
Lynn heeft haar tweede inenting gehad en heeft het prima gedaan. Tijdens het wachten heb ik haar lekker geaaid en heeft ze hard gespind O+
Levi heeft oogzalf gekregen: 4 tot 6 keer per dag een week lang.
pi_103869828
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 12:02 schreef Oognip het volgende:
Lynn heeft haar tweede inenting gehad en heeft het prima gedaan. Tijdens het wachten heb ik haar lekker geaaid en heeft ze hard gespind O+
Levi heeft oogzalf gekregen: 4 tot 6 keer per dag een week lang.
Dat vinden kleine hummeltjes vast fantastisch!!!..... -O-
Clever lives end up rusty and forgotten. Brilliant minds end up with alzheimers.
pi_103885468
BREAKING NEWS!
MM, mijn vriend en ik hebben Levi nog eens onderzocht en het is toch geen mannetje maar een vrouwtje :@ Ze (haha wat klinkt dat raar, ik vind haar echt zo'n mannetje) heet nu Evi :D
pi_103885740
:D
Ik vond Levi alleen zo'n leuke naam -O-

En knap van Lynn O+
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 2 november 2011 @ 19:11:44 #227
13151 crew  Rewimo
pi_103886189
(L)Evi :D
pi_103886903
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 18:57 schreef Oognip het volgende:
BREAKING NEWS!
MM, mijn vriend en ik hebben Levi nog eens onderzocht en het is toch geen mannetje maar een vrouwtje :@ Ze (haha wat klinkt dat raar, ik vind haar echt zo'n mannetje) heet nu Evi :D
Je zou denken dat ze dat bij het asiel ook al hadden gedaan, maar verder maakt het niets uit het is nu een lief dametje O+ en Evi vind ik ook een leuke naam
pi_103887089
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 19:26 schreef indaha het volgende:

[..]

Je zou denken dat ze dat bij het asiel ook al hadden gedaan, maar verder maakt het niets uit het is nu een lief dametje O+ en Evi vind ik ook een leuke naam
Bij het asiel hebben ze niks gedaan :X ook niet ontwormen en ontvlooien...
pi_103887253
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 19:30 schreef Oognip het volgende:

[..]

Bij het asiel hebben ze niks gedaan :X ook niet ontwormen en ontvlooien...
Dat vind ik dan wel vreemd hoor, want dan hebben ze haar ook niet goed nagekeken,stel dat ze iets besmettelijks onder de leden heeft dan lopen jouw katten ook risico.
pi_103888039
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 19:33 schreef indaha het volgende:

[..]

Dat vind ik dan wel vreemd hoor, want dan hebben ze haar ook niet goed nagekeken,stel dat ze iets besmettelijks onder de leden heeft dan lopen jouw katten ook risico.
Ja maar ja zo gaat dat sinds dit jaar. Vorig jaar werden alle kittens eerst bij de twee coordinatoren opgevangen. Daar werden ze ontwormd, ontvlooid en mochten ze ziek worden dan bleven ze daar. Nu kan dat niet meer uit en worden sommige kittens van straat geplukt en meteen naar een gastgezin gebracht. Lynn is ook van straat geplukt en rechtstreeks naar mij toe gegaan. Daarom zat ze onder de vlooien en wormen...
pi_103888287
Het zal misschien komen doordat het drukker is, maar dan zouden ze eigenlijk meer coordinatoren moeten hebben.
Ik vind het ook opvallend dat je dit jaar zoveel zieke beestjes gehad hebt, dat was toch vorig jaar niet zo en omdat je vertelde dat er ook andere gastgezinnen en in het asiel zoveel zieken waren.
pi_103888942
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 19:54 schreef indaha het volgende:
Het zal misschien komen doordat het drukker is, maar dan zouden ze eigenlijk meer coordinatoren moeten hebben.
Ik vind het ook opvallend dat je dit jaar zoveel zieke beestjes gehad hebt, dat was toch vorig jaar niet zo en omdat je vertelde dat er ook andere gastgezinnen en in het asiel zoveel zieken waren.
Het zou goed kunnen dat er zoveel zieken zijn doordat kittens direct van straat worden geplukt en bij gastgezinnen ondergebracht. Vorig jaar zaten de meeste zieken op 1 of 2 plekken. Op deze manier worden de ziektes veel meer verspreid. Niet handig voor de kittens en niet voor de gastgezinnen. Maar het positieve is dat de kittens onnodig vaak moeten verhuizen. Ze komen van straat en dan meteen bij iemand in huis waar ze mogen wonen tot ze een blijvend huisje hebben i.p.v. tussendoor weer te moeten verhuizen.
pi_103908658
Soort van offtopic - ik heb de raarste droom ooit gehad.

Ik droomde dat ik bij vrienden van vroeger was - zij hadden een meisje die een verdieping bij hun innam en daar had ik even mee gesproken. Toen zag ik even later Pingoo lopen en toen vroeg ik heel voorzichtig of het meisje dat boven woonde toevallig Oognip heette. En dat was zo. En toen ging ik op het forum posten in dit topic dat het wel heel toevallig was dat ik in het huis op visite was waar jij ook woont.

Don't ask me, I'm still confused. :{
pi_103910141
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 10:50 schreef Hitomi het volgende:
Soort van offtopic - ik heb de raarste droom ooit gehad.

Ik droomde dat ik bij vrienden van vroeger was - zij hadden een meisje die een verdieping bij hun innam en daar had ik even mee gesproken. Toen zag ik even later Pingoo lopen en toen vroeg ik heel voorzichtig of het meisje dat boven woonde toevallig Oognip heette. En dat was zo. En toen ging ik op het forum posten in dit topic dat het wel heel toevallig was dat ik in het huis op visite was waar jij ook woont.

Don't ask me, I'm still confused. :{
Whehehehe _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door Oognip op 03-11-2011 13:41:29 ]
pi_103917163

pi_103917211
Wat zijn ze toch lief O+ Fijn dat Lynn nu wel een beetje naar (L)Evi toe trekt. :) Op die bovenste foto zie je inderdaad wel een beetje rood-bruin tussen (L)Evi's oog en oortjes.
pi_103921461
Oh god we hebben weer een mankloper.... Evi loopt mank. Ik hoop maar dat ze zic heeft bezeerd en dat het zo weer over is.
pi_103921781
Nee joh, ze heeft gewoon effe een misstapje gezet. Vast zo weer over :*
pi_103922499
-O- ik hoop dat het morgen weer over is :X
pi_103927182
Updateje van Shadow en Sterre:
ze zijn vorige week gecastreerd en het gaat heel goed met ze. Het liesbreukje van Sterre was niet meer te zien. Shadow is heel brutaal, vooral als het om eten gaat; het lijkt of hij nooit eten krijgt.
pi_103928086
quote:
Wat een schatjes!! O+
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_103936692
Om 18 uur had Evi 38.1, nu 39.6 dus ze heeft een koortsremmer gekregen. Ik had het opgelost in dwangvoer (want dat vindt ze lekker) en in een spuitje gedaan, ze wist niet hoe hard ze moest zuigen _O- zo lekker vond ze het O+
pi_103942720
_O- net zoals Lana in het begin dus, gek ding O+
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 4 november 2011 @ 10:00:58 #245
13151 crew  Rewimo
pi_103948959
Hoe is het vandaag met de patiënt?

Het lijkt wel of ze allemaal ziek worden dit jaar :{
pi_103949540
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 10:00 schreef Rewimo het volgende:
Hoe is het vandaag met de patiënt?

Het lijkt wel of ze allemaal ziek worden dit jaar :{
De patient heeft nog steeds een zeer pootje en slaapt veel. Gelukkig wilde ze vanmorgen wel gewoon eten. Om 8 uur had ze 38.1 en net (koortsremmer is uitgewerkt) 39.2. Gelukkig niet heel hoog, maar toch iets te hoog. Ik ga nu even overleggen of ze weer een koortsremmer moet of niet.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 4 november 2011 @ 10:50:28 #247
13151 crew  Rewimo
pi_103950329
Ik hoop dat ze gauw opknapt!
pi_103951305
Ik ben net gebeld! Iemand heeft interesse in Lynn! *O* ze zag haar op de site en vond haar zo'n lief koppie hebben O+ dus die komt vanavond langs :D
pi_103952625
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 20:01 schreef Oognip het volgende:
Updateje van Shadow en Sterre:
ze zijn vorige week gecastreerd en het gaat heel goed met ze. Het liesbreukje van Sterre was niet meer te zien. Shadow is heel brutaal, vooral als het om eten gaat; het lijkt of hij nooit eten krijgt.
O leuk dat je een update krijgt en alles goed met ze gaat en van dat eten heeft Tommie hier ook de vreetzak, hij lust ook alles.
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 10:21 schreef Oognip het volgende:

[..]

De patient heeft nog steeds een zeer pootje en slaapt veel. Gelukkig wilde ze vanmorgen wel gewoon eten. Om 8 uur had ze 38.1 en net (koortsremmer is uitgewerkt) 39.2. Gelukkig niet heel hoog, maar toch iets te hoog. Ik ga nu even overleggen of ze weer een koortsremmer moet of niet.
Ik duim nog door voor Evi, dat ze maar snel weer beter wordt ^O^

quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 11:22 schreef Oognip het volgende:
Ik ben net gebeld! Iemand heeft interesse in Lynn! *O* ze zag haar op de site en vond haar zo'n lief koppie hebben O+ dus die komt vanavond langs :D
Lynn misschien een baasje *O*
pi_103956450
Hup Lynn *O*
pi_103956495
Hup Lynn, lief zijn, braaf blijven zitten :Y *O*
pi_103956729
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 14:19 schreef Hitomi het volgende:
Hup Lynn, lief zijn, braaf blijven zitten :Y *O*
Dat moet allemaal goed komen, dametje gaat in de bench ;) om half 6 komt die mevrouw!
pi_103956799
Spannend hoor! Ik duim voor Lynn *;
pi_103959795
Haha, dan kan ze geen kant op >:)
pi_103960246
Lynn heeft ook een lief koppie O+
En nu hopen dat het klikt met die vrouw *O*

:* Voor patiëntje Evi
pi_103960866
Evi heeft boven de 40 graden koorts dus weer een koortsremmer achter de kiezen. Eten wou ze niet, zelfs geen dwangvoer. Hopelijk als de koorts een beetje gezakt is wel weer.
pi_103961517
Arme Evi ;( Hoop dat ze zich snel een beetje beter voelt..
pi_103964810
LYNN HEEFT EEN BAASJE!!!! *O* *O*
De mevrouw is echt helemaal verkocht! Ze vindt haar zo mooi en lief (en dat terwijl ze haar amper gezien heeft :D) Woensdag gaat mevrouw verhuizen.
pi_103964839
*O* *O* *O* Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa *O* *O* *O*

Goedzo Lynn en goedzo mevrouw *; :D O+ *O*
pi_103965041
Die mevrouw is echt zo verliefd op Lynn, liefde op het eerste gezicht *;
  vrijdag 4 november 2011 @ 17:57:06 #261
35189 Troel
scherp en bot
pi_103965172
Super :) Wat heerlijk voor Lynn!!

En wat balen dat Evi zo ziek is :(

Om nog even een update te geven: de arme jww-katers hier zijn aanhankelijker dan ooit :D
Verder is Tim, die het dikste lijkt, het minst zwaar :D De dierenarts waarschuwde ook alvast om rustig 1/3 minder te voeren dan op de verpakkingen staat, aangezien gecastreerde katers nogal een neiging hebben tot overgewicht.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_103965415
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 17:47 schreef Oognip het volgende:
LYNN HEEFT EEN BAASJE!!!! *O* *O*
De mevrouw is echt helemaal verkocht! Ze vindt haar zo mooi en lief (en dat terwijl ze haar amper gezien heeft :D) Woensdag gaat mevrouw verhuizen.
En ik jompel hier ook nog maar even *O* voor Lynn
Beterschap voor Evi :*
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 17:57 schreef Troel het volgende:
Super :) Wat heerlijk voor Lynn!!

En wat balen dat Evi zo ziek is :(

Om nog even een update te geven: de arme jww-katers hier zijn aanhankelijker dan ooit :D
Verder is Tim, die het dikste lijkt, het minst zwaar :D De dierenarts waarschuwde ook alvast om rustig 1/3 minder te voeren dan op de verpakkingen staat, aangezien gecastreerde katers nogal een neiging hebben tot overgewicht.
Fijn dat met Tim em Pim ook alles goed is en ze lekkere knuffelaars zijn *O*
pi_103966301
Lynn heeft een baasje *O* *O*

Evi moet beter worden -O-

Fijn dat alles goed gegaan is bij Tim en Pim :Y
pi_103966394
*O* *O* *O* LYNN *O* *O* *O*
pi_103967017
Een blikopener voor Lynn :D *O*
pi_103988819
Lynn is echt zo leuk! Elke dag nog merken wij verbeteringen in haar gedrag. We mochten haar eerst nog niet aaien als ze gewoon op de grond zat of liep, maar sinds 2 dagen mag ik haar aaien als ze 's ochtends uit de bench loopt :D Dan blijft ze speciaal nog even voor me naast de bench staan. En zonet mocht het weer en nu kon ik haar ook aaien terwijl ze gewoon rond liep :D
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 5 november 2011 @ 09:45:03 #267
13151 crew  Rewimo
pi_103988864
Goed zo Lynn, wie had dat gedacht, van dat boze zielige hoopje dat in de bench zat toen we bij jullie waren :)

Goed gedaan, Oognip ^O^
pi_103988902
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 09:45 schreef Rewimo het volgende:
Goed zo Lynn, wie had dat gedacht, van dat boze zielige hoopje dat in de bench zat toen we bij jullie waren :)

Goed gedaan, Oognip ^O^
Echt ongelofelijk he? :D Ze ging vanmorgen zelfs op haar rug rollen tijdens het aaien :o
Ze spint ook bijna de hele dag heel hard. Dan zit ze gewoon ergens of ze loopt en dan begint ze van uit het niets zo te spinnen! Echt zo leuk :D
pi_103988918
Evi voelt zich nog wel erg beroerd. Ze is 25 gram afgevallen, pootje doet nog erg zeer, maar ze eet wel af en toe zelf gelukkig. Net ging ze liggend eten omdat pootje te zeer doet om op te staan. Ik zal haar zo weer tempen, dan weet ik of ze een koortsremmer moet of niet, maar dat denk ik wel.
pi_103989695
Temp was 40.5 dus koortsremmer zit er weer in. Ik had het pilletje opgelost in dwangvoer en dat vond ze nu weer erg lekker. Dus ik heb haar nog wat gegeven, ze kreeg er maar geen genoeg van :)
  zaterdag 5 november 2011 @ 10:39:11 #271
167302 teirnon
6 times 7 is...
pi_103989772
Arme Evi!
Ah, a battle of wits? I'm glad to see you've come unarmed!
pi_103999441
Arm ding, gelukkig heeft ze jou voor de goede zorgen O+
pi_104026264
Evi is lekker aangekomen :) Dat moest ook wel want gister heeft ze heel veel zelf gegeten. Gisteravond had ze geen koorts dus heeft geen koortsremmer gehad. Vanmorgen had ze wel weer iets koorts en was ze rillerig dus maar weer een koortsremmer gegeven.
Met de oogzalf zijn we ook gestopt. Eigenlijk moest het een week gegeven worden maar het leek alleen maar erger worden. Toen Pingoo ooit oogzalf moest hadden ze me al gewaarschuwd dat het kan zijn dat het oogje er erger door wordt dan moesten we stoppen met zalven. Dat was bij Pingoo het geval en ook bij Evi.
Lynn is veel aan het niezen. Hopelijk gaat het vanzelf over. Luna had het van de week 2 dagen en dat ging ook vanzelf over gelukkig.

Nog even wat foto's

Stoute Evi

Zonder oogzalf ziet het oogje er zo uit: prima dus :D

[ Bericht 4% gewijzigd door Oognip op 06-11-2011 13:03:09 ]
pi_104029561
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 12:33 schreef Oognip het volgende:
Stoute Evi
[ afbeelding ]
Leuke foto :D

En fijn dat Evie weer lekker aankomt.
pi_104039080
Wat is het toch enorm fijn om Lynn daar zo lekker relaxed te zien liggen O+ geweldig!!
pi_104068921
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 17:03 schreef Mama_Mia het volgende:
Wat is het toch enorm fijn om Lynn daar zo lekker relaxed te zien liggen O+ geweldig!!
Heerlijk he!?

En elke ochtend mag ik haar gewoon aaien terwijl ze in de woonkamer rond loopt! Soms gaat ze zelfs rollen van genot! Zo gaaf! :D het is alleen wel altijd over als ik de woonkamer deur open doe en de katten er bij laat. Dan vindt ze me eng en als ik haar dan wil aaien dan loopt ze weg (tenzij ik slaap), maar heel soms ben ik haar te slim af en ziet ze me niet aan komen en kan ik haar toch aaien, dan blijft ze toch wel staan want het is toch wel heel fijn O+

Evi is weer lekker aangekomen en heeft nauwelijks nog koorts. Lynn is nog steeds veel aan het niezen, hopen dat dat voor woensdag over is!
pi_104069305
Fijn dat Lynn hoe langer hoe meer toelaat en dat Evi aan de beterende hand is *O*
pi_104121660
Buh als alles goed gaat/beter met Lynn gaat ze morgen verhuizen :{ Ik ga haar missen.

Met Evi gaat het beter. Ze eet goed en heeft geen koorts meer gelukkig. Wel is ze 10 gram afgevallen dus blijkbaar is ze nog niet helemaal beter.
pi_104124074
Lynn O+ ze is wel je grootste project geweest dus ik snap wel dat je haar gaat missen :Y maar wat fijn dat ze zo vooruit is gegaan dat ze een baasje heeft *;
pi_104125001
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 16:04 schreef Mama_Mia het volgende:
Lynn O+ ze is wel je grootste project geweest dus ik snap wel dat je haar gaat missen :Y maar wat fijn dat ze zo vooruit is gegaan dat ze een baasje heeft *;
Precies en elke dag boekt ze nog vooruitgang en dat is zo leuk om te zien. Ze springt nu ook vaak bij me op de bank en dan wil ze aandacht maar toch ook weer niet dus dan springt ze er weer af. Heel aandoenlijk vind ik het, ze wil zo graag maar durft toch nog niet helemaal.
pi_104132602
Beterschap voor Evi
*O* Lynn een baasje wat ontzettend fijn *O*
pi_104154413
Lynn zou vandaag verhuizen maar dat gaat niet door. Ze niest nog en heeft een loopneusje. Het is niesziekte en gaat vanzelf over maar het kan een tijdje duren.
pi_104154539
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 10:59 schreef Oognip het volgende:
Lynn zou vandaag verhuizen maar dat gaat niet door. Ze niest nog en heeft een loopneusje. Het is niesziekte en gaat vanzelf over maar het kan een tijdje duren.
Arm beessie, heeft ze er veel last van?
pi_104154777
quote:
99s.gif Op woensdag 9 november 2011 11:03 schreef -moppie- het volgende:

[..]

Arm beessie, heeft ze er veel last van?
Het valt wel mee, ze heeft er niet zo veel last van maar het is wel gewoon vervelend voor haar. Maar goed we willen eerst zeker weten dat ze gezond is voordat ze gaat verhuizen.
pi_104158858
En terecht want de nieuwe eigenaar heeft niets aan een zieke kat en jij hebt zoveel ervaring ermee , dus ze zal wel snel weer opknappen.
Beterschap voor Lynn :*
pi_104160340
Lynn gaat toch verhuizen ondanks dat ze ziek is. Dit heeft het asiel overlegd met het baasje van Lynn. De kans op herbesmetting hier in huis is groot waardoor het een vicieuze cirkel wordt.
Ik ben het er niet mee eens want de stress die de verhuizing haar gaat bezorgen kan haar nog zieker maken. Maar goed ik word op de hoogte gehouden en meer kan ik ook niet doen.
pi_104160661
Is dat dan buiten jou om besloten? Dat lijkt me een naar gevoel -O-
pi_104160747
Ja dat vind ik ook , ik hoop dat Lynn gauw beter is en dat ze je op de hoogte houden :*
pi_104160850
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 14:13 schreef Mry het volgende:
Is dat dan buiten jou om besloten? Dat lijkt me een naar gevoel -O-
Buiten mij om besloten ja. Lynn is nog heel bang voor vreemde mensen dus die verhuizing gaat haar een hoop stress opleveren dus ik houd mijn hart vast zeker met het verhaal van Donder in mijn achterhoofd.
pi_104161121
quote:
1s.gif Op woensdag 9 november 2011 14:18 schreef Oognip het volgende:

[..]

Buiten mij om besloten ja. Lynn is nog heel bang voor vreemde mensen dus die verhuizing gaat haar een hoop stress opleveren dus ik houd mijn hart vast zeker met het verhaal van Donder in mijn achterhoofd.
:*
pi_104162717
Jij hebt in ieder geval je best gedaan :* ik duim dat Lynn snel beter wordt bij haar nieuwe baasje.
pi_104171903
En... Lynn is verhuisd.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 9 november 2011 @ 19:22:40 #293
13151 crew  Rewimo
pi_104172594
Ik hoop dat alles goed gaat met Lynn, houdt het nieuwe baasje je op de hoogte?
pi_104173424
Ik hoop ook dat alles goed gaat en dat Lynn het naar haar zin krijgt in haar nieuwe huisje.

Ik kan me je zorgen goed voorstellen Oognip. Maar alle beetjes vertrouwen die Lynn dankzij jou in mensen heeft gekregen gaan haar nu helpen.
pi_104174391
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 19:10 schreef Oognip het volgende:
En... Lynn is verhuisd.
Ik hoop dat ze gauw opknapt en een knuffel voor jou :*
pi_104174624
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 19:22 schreef Rewimo het volgende:
Ik hoop dat alles goed gaat met Lynn, houdt het nieuwe baasje je op de hoogte?
Ze zou laten weten hoe het gaat gelukkig :)
pi_104174643
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 19:38 schreef Mry het volgende:
Ik hoop ook dat alles goed gaat en dat Lynn het naar haar zin krijgt in haar nieuwe huisje.

Ik kan me je zorgen goed voorstellen Oognip. Maar alle beetjes vertrouwen die Lynn dankzij jou in mensen heeft gekregen gaan haar nu helpen.
Dank je :*
pi_104180427
Ik heb net een mailtje gekregen over Lana. Ze heeft vandaag haar tweede inenting gehad en dat vond ze niet zo leuk. Dat was hier ook al. Verder gaat het goed met haar maar ze heeft wel een gebroken pootje -O- er zat een vlieg op het konijnenhok en daar sprong ze op af. Ze is toen waarschijnlijk met haar pootje op de kooi verkeerd terecht gekomen. Ze heeft een spuit gekregen tegen de pijn en pijnstillers meegekregen. Over een week moet het beter gaan.
pi_104180915
Au arm ding :( krijgt ze geen gips?
pi_104181315
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:52 schreef Mama_Mia het volgende:
Au arm ding :( krijgt ze geen gips?
Nee het moet vanzelf genezen.
pi_104181363
Balen, hopelijk is het snel genezen dan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')