abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103644525
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 16:53 schreef Oognip het volgende:

[..]

Haha een vriendje voor Noortje O+
Maar van je vriend mag je er niet meer? Zelfs niet nu hij Noortje kent? :P
Dat is een van de dingen waar mijn vriend niets over te zeggen heeft :+

Nee het mag niet van mijn huurbaas. Ik weet niet of het echt zin zal hebben er tegenin te gaan.. Verwacht van niet. Ze zijn vrij strikt hierin.
pi_103644945
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 21:48 schreef Puala het volgende:

[..]

Dat is een van de dingen waar mijn vriend niets over te zeggen heeft :+

Nee het mag niet van mijn huurbaas. Ik weet niet of het echt zin zal hebben er tegenin te gaan.. Verwacht van niet. Ze zijn vrij strikt hierin.
Proberen kan altijd als je het echt graag wil ;) 1 of 2 katten maakt voor de stank of ruimte ook niet veel uit.
pi_103682285
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 21:55 schreef Oognip het volgende:

[..]

Proberen kan altijd als je het echt graag wil ;) 1 of 2 katten maakt voor de stank of ruimte ook niet veel uit.
In mijn ogen niet, maar ze waren heel duidelijk via de mail.. Ik zal er eens goed over na denken :)
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 20:25:07 #179
35189 Troel
scherp en bot
pi_103683100
Nip, als je voor woensdag de sleutel brengt, dan komt ie op tijd, donderdag en vrijdag gaat er geen auto richting Haaksbergen ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_103684046
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 20:25 schreef Troel het volgende:
Nip, als je voor woensdag de sleutel brengt, dan komt ie op tijd, donderdag en vrijdag gaat er geen auto richting Haaksbergen ;)
Ok :D ik denk dat het maandag of dinsdag wordt :)
Hoe is het met de mannen gegaan? Zijn ze alweer goed wakker?
pi_103685742
Kom ik terug van vakantie en wat lees ik weer een nieuw katje.
Je hebt echt een hotel van je huis gemaakt O+
pi_103733804
Hier weer even een update.
Lynn wordt steeds meer ontspannen zoals op de foto's te zien is. We mogen haar af en toe ook aaien als ze op bed ligt of op een andere plek. Voorheen mocht dat alleen als ze in een mandje lag. Met kleine stapjes gaat ze vooruit! Ze moet nog wel een beetje wennen aan Levi, maar dat gaat ook steeds beter.
Met Lana gaat het heel goed. Ze vindt Levi erg leuk en speelt veel met hem, maar ook met Lynn. Morgen gaat ze verhuizen dus vandaag en morgen krijgt ze lekker gekookte kip en vis voorgeschoteld :9
Met Levi gaat het ook wel goed, alleen komt hij niet aan. De eerste twee dagen kwam hij 50 en 30 gram aan, nu staat hij alweer 3 dagen op hetzelfde gewicht (850 gram). De eerste twee dagen kreeg hij 3x per dag eten, dat heb ik nu opgehoogd naar 5x maar daar komt hij dus nog niet goed van aan. Nog even aankijken dus. Hij is wel al goed gewend en heeft het hier naar zijn zin. Als hij ligt te slapen en ik ga hem aaien gaat ie gillen :') meneer vindt het niet leuk om wakker gemaakt te worden.
Lynn

Gapen :O

Lana spelen met Muis

Lynn en Lana spelen

Foto's van Levi zal ik zo maken :Y
pi_103734018
Foto's van Levi zijn een beetje mislukt :') Meneertje wil niet stil zitten. Lynn en Lana daarentegen wel.
Lynn trof ik net aan op het aanrecht! :D Ze begint al een beetje ondeugend te worden, want op het aanrecht mag ze niet.

Grote Lana

Met snorharen van Pingoo *)

Levi speelt met de staart van Lana

Lana heeft vaak nog de behoefte om op vingers te kauwen (heel zachtjes) en te likken

Een goede foto van Levi *O*

Terwijl ik foto's aan het maken was kwam Lynn steeds dichterbij O+

Levi gaat vandaag op de site.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 30 oktober 2011 @ 09:55:43 #184
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_103734081
Wat is Lana gegroeid sinds wij haar gezien hebben! :o 't Is een prachtig beestje O+

En Lynn kruipt ook goed uit haar schulp ^O^ Levi is een leukerd, grappig dat het alledrie wit-met-vlekken-poesjes zijn :D
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 30 oktober 2011 @ 09:58:53 #185
13151 crew  Rewimo
pi_103734127
Ik riep Christan: Weet je nog dat hele kleine ieniemieniepoesje waar je mee gespeeld hebt toen we Joe en Odie gingen halen?

Christan: Huh!!! :o

Hij kan er niet over uit hoe ze gegroeid is _O-
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_103734468
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 09:55 schreef Rewimo het volgende:
Wat is Lana gegroeid sinds wij haar gezien hebben! :o 't Is een prachtig beestje O+

En Lynn kruipt ook goed uit haar schulp ^O^ Levi is een leukerd, grappig dat het alledrie wit-met-vlekken-poesjes zijn :D
Als ik heel goed naar Levi kijk heeft hij ook een heeeel klein beetje rood. Daardoor ga ik weer twijfelen of het niet toch een poesje is, want eigenlijk kan het dan toch geen katertje zijn?
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 09:58 schreef Rewimo het volgende:
Ik riep Christan: Weet je nog dat hele kleine ieniemieniepoesje waar je mee gespeeld hebt toen we Joe en Odie gingen halen?

Christan: Huh!!! :o

Hij kan er niet over uit hoe ze gegroeid is _O-
Haha _O-
Ik weet dat Lana 700 gram gegroeid is sinds ik haar heb, maar het valt me helemaal niet zo op dat ze zoveel groter is....
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 30 oktober 2011 @ 10:29:30 #187
13151 crew  Rewimo
pi_103734663
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 10:19 schreef Oognip het volgende:
Als ik heel goed naar Levi kijk heeft hij ook een heeeel klein beetje rood. Daardoor ga ik weer twijfelen of het niet toch een poesje is, want eigenlijk kan het dan toch geen katertje zijn?
Even rammelen, dat weet je het ;) Kun je het nog niet zien?
  zondag 30 oktober 2011 @ 10:30:01 #188
35189 Troel
scherp en bot
pi_103734673
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_103735202
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 10:29 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Even rammelen, dat weet je het ;) Kun je het nog niet zien?
Ik DENK het te zien, maar dat kan ook komen doordat ik het graag wil :P Ik zou het zo raar vinden als dit een poesje zou zijn. Tabby en Donder zagen er ook ongeveer zo uit en waren ook mannetjes, maar dat zegt natuurlijk niets _O-
pi_103735740
Wat zitten er mooie foto's van Lynn tussen O+

En Muis lijkt bijna groter dan de krabpaal waar hij op ligt :D
Spin the wheel of fortune or learn to navigate.
pi_103737363
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 11:12 schreef Mry het volgende:
Wat zitten er mooie foto's van Lynn tussen O+

En Muis lijkt bijna groter dan de krabpaal waar hij op ligt :D
Whehehe _O- dat is Muis ook :D Hij ligt op de KITTENkrabpaal, maar hij vindt dat hij daar prima ook op past :D
  zondag 30 oktober 2011 @ 12:20:00 #192
167302 teirnon
6 times 7 is...
pi_103737826
Die foto's van Lynn bij dat touw zijn zo mooi. O+
Ah, a battle of wits? I'm glad to see you've come unarmed!
pi_103739765
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 12:07 schreef Oognip het volgende:

[..]

Whehehe _O- dat is Muis ook :D Hij ligt op de KITTENkrabpaal, maar hij vindt dat hij daar prima ook op past :D
Het past ook.... ..bijna.
Gekke kat :D
Spin the wheel of fortune or learn to navigate.
pi_103740022
Wat een poepjes allemaal zeg O+
pi_103745503
Wat fijn dan Lynn ook steeds socialer wordt en ook met Levi beter kan opschieten. *O*
Lana morgen naar een nieuw huisje O+
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_103747972
IK BEN ZO TROTS OP LYNN!!!!!!!! O+

Ik kwam even afscheid nemen van Lieve Lana die morgen gaat verhuizen (en die lekker in een mandje lag met Levi - Oognip ik heb een paar foto's gemaakt met je toestel :@ ), en Lynn lag in de slaapkamer op een dekentje. Ik ben rustig naar haar toegelopen (Luna lag er ook dus die een paar aaien gegeven en Muis kwam kroelen) en ze bleef liggen, dus ik probeerde te aaien en ..

Ze begon te spinnen O+ en bleef lekker liggen O+

Even later blies ze een paar keer toen ik van houding veranderde, maar ze liet zich lekker aaien en bleef spinnen O+ O+ O+ *O*
♥ scars make us who we are ♥
pi_103775589
Levi is eindelijk aangekomen, niet van harte, maar toch 9 gram.
Lana weegt helaas nog hetzelfde als 2 dagen geleden. Ze eet heel goed en voor de rest gaat het ook goed, maar toch vind ik het jammer dat ze op deze manier weg gaat ipv nog lekker wat aangekomen.
pi_103783417
Lana heeft net heerlijk gesmuld van haar visje :9 en nu is ze een afscheidscadeau voor mij aan het maken O+ Ze schept de kattenbak leeg :')
pi_103783654
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 13:29 schreef Oognip het volgende:
Lana heeft net heerlijk gesmuld van haar visje :9 en nu is ze een afscheidscadeau voor mij aan het maken O+ Ze schept de kattenbak leeg :')
O+ Lief toch. Helemaal speciaal voor jou O+
pi_103789721
Nog even wat foto's

Nog even een flinke wasbeurt van Pingoo voor vertrek

Pingoo Levi wassen
Lana en Levi
Zo gaat het tegenwoordig als ik Lynn aai O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')