Dat is een van de dingen waar mijn vriend niets over te zeggen heeftquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:53 schreef Oognip het volgende:
[..]
Haha een vriendje voor Noortje
Maar van je vriend mag je er niet meer? Zelfs niet nu hij Noortje kent?
Proberen kan altijd als je het echt graag wilquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:48 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat is een van de dingen waar mijn vriend niets over te zeggen heeft![]()
Nee het mag niet van mijn huurbaas. Ik weet niet of het echt zin zal hebben er tegenin te gaan.. Verwacht van niet. Ze zijn vrij strikt hierin.
In mijn ogen niet, maar ze waren heel duidelijk via de mail.. Ik zal er eens goed over na denkenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:55 schreef Oognip het volgende:
[..]
Proberen kan altijd als je het echt graag wil1 of 2 katten maakt voor de stank of ruimte ook niet veel uit.
Okquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:25 schreef Troel het volgende:
Nip, als je voor woensdag de sleutel brengt, dan komt ie op tijd, donderdag en vrijdag gaat er geen auto richting Haaksbergen
Als ik heel goed naar Levi kijk heeft hij ook een heeeel klein beetje rood. Daardoor ga ik weer twijfelen of het niet toch een poesje is, want eigenlijk kan het dan toch geen katertje zijn?quote:Op zondag 30 oktober 2011 09:55 schreef Rewimo het volgende:
Wat is Lana gegroeid sinds wij haar gezien hebben!'t Is een prachtig beestje
En Lynn kruipt ook goed uit haar schulpLevi is een leukerd, grappig dat het alledrie wit-met-vlekken-poesjes zijn
Hahaquote:Op zondag 30 oktober 2011 09:58 schreef Rewimo het volgende:
Ik riep Christan: Weet je nog dat hele kleine ieniemieniepoesje waar je mee gespeeld hebt toen we Joe en Odie gingen halen?
Christan: Huh!!!
Hij kan er niet over uit hoe ze gegroeid is
Even rammelen, dat weet je hetquote:Op zondag 30 oktober 2011 10:19 schreef Oognip het volgende:
Als ik heel goed naar Levi kijk heeft hij ook een heeeel klein beetje rood. Daardoor ga ik weer twijfelen of het niet toch een poesje is, want eigenlijk kan het dan toch geen katertje zijn?
Ik DENK het te zien, maar dat kan ook komen doordat ik het graag wilquote:Op zondag 30 oktober 2011 10:29 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Even rammelen, dat weet je hetKun je het nog niet zien?
Whehehequote:Op zondag 30 oktober 2011 11:12 schreef Mry het volgende:
Wat zitten er mooie foto's van Lynn tussen![]()
En Muis lijkt bijna groter dan de krabpaal waar hij op ligt
Het past ook.... ..bijna.quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:07 schreef Oognip het volgende:
[..]
Whehehedat is Muis ook
Hij ligt op de KITTENkrabpaal, maar hij vindt dat hij daar prima ook op past
quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:29 schreef Oognip het volgende:
Lana heeft net heerlijk gesmuld van haar visjeen nu is ze een afscheidscadeau voor mij aan het maken
Ze schept de kattenbak leeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |