quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:28 schreef Oognip het volgende:
Lana is verhuisd. Het is zo'n heerlijk grietje, ze vond alles weer goed, in de reismand uit de reismand op, schoot van schoot
De kinderen zijn dolgelukkig met haaren ik ben altijd welkom om haar op te zoeken
Het was inderdaad spitsuur op mijn schootquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:16 schreef Mry het volgende:
Ooh die foto's en filmpjes weer![]()
![]()
Wat een gezellig drukte op je schoot/benen (als ik het goed zie)
En dat Lana het naar haar zin mag hebben bij haar nieuwe blikopeners!
quote:Lana is volop geknuffeld en heeft door te spinnen bij de jongens al laten weten dat ze het wel leuk gaat vinden hier. Ze heeft ook al gegeten. We hebben de bench klaar gezet, maar ze slaapt liever op de bank, ook goed. ze gaat nu op onderzoek uit en probeert alle speeltjes. We hebben haar ook al even kennis laten maken met Loes, onze poes, maar die vind haar nu nog een indringer.
Goedquote:Op dinsdag 1 november 2011 11:09 schreef -moppie- het volgende:
Wat een lief berichtje, ze heeft een goed huis gevonden!
Hoe is het met de 2 nieuwe dikke maatjes?
Goed zo, lekker aankomen! En prulleke toch, ze vraagt al om aandacht dus nog even en je hebt haar vertrouwen gewonnen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:24 schreef Oognip het volgende:
[..]
GoedLevi is lekker aangekomen (30 gram) en Lynn wil graag aandacht, maar ze durft het nog niet
heel aandoenlijk vind ik het. Ze loopt een beetje om me heen te miauwen maar als ik dan mijn hand uitsteek vindt ze het toch eng en is ze weer weg
quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:26 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Fijn dat Lynn zich een beetje kan optrekken aan Levi en dat Lana het zo goed doet op haar nieuwe adres
Dat vinden kleine hummeltjes vast fantastisch!!!.....quote:Op woensdag 2 november 2011 12:02 schreef Oognip het volgende:
Lynn heeft haar tweede inenting gehad en heeft het prima gedaan. Tijdens het wachten heb ik haar lekker geaaid en heeft ze hard gespind
Levi heeft oogzalf gekregen: 4 tot 6 keer per dag een week lang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |