abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103824028
Wat een lief berichtje, ze heeft een goed huis gevonden!

Hoe is het met de 2 nieuwe dikke maatjes?
pi_103824525
quote:
99s.gif Op dinsdag 1 november 2011 11:09 schreef -moppie- het volgende:
Wat een lief berichtje, ze heeft een goed huis gevonden!

Hoe is het met de 2 nieuwe dikke maatjes?
Goed :Y Levi is lekker aangekomen (30 gram) en Lynn wil graag aandacht, maar ze durft het nog niet _O- heel aandoenlijk vind ik het. Ze loopt een beetje om me heen te miauwen maar als ik dan mijn hand uitsteek vindt ze het toch eng en is ze weer weg O+
pi_103824809
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 11:24 schreef Oognip het volgende:

[..]

Goed :Y Levi is lekker aangekomen (30 gram) en Lynn wil graag aandacht, maar ze durft het nog niet _O- heel aandoenlijk vind ik het. Ze loopt een beetje om me heen te miauwen maar als ik dan mijn hand uitsteek vindt ze het toch eng en is ze weer weg O+
Goed zo, lekker aankomen! En prulleke toch, ze vraagt al om aandacht dus nog even en je hebt haar vertrouwen gewonnen.
pi_103825099
Fijn dat met Lana alles goed gaat in haar nieuwe huisje en ze zal op den duur wel vriendjes worden met Loes de Poes *O*
Lynn moet maar les van Levi krijgen in knuffelen, maar dat gaat ook wel goed komen *;
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_103836393
Levi heeft vandaag een beetje overgegeven en heeft af en toe een beetje last van zijn oogje. Dat gaan we even in de gaten houden en anders gaat hij mee naar de dierenarts met Lynn morgen. Zij krijgt morgen haar tweede inenting.
Levi is verder gewoon levendig en eet ook goed dus ik maak me er niet zo'n zorgen om.

In de supermarkt kwam ik de mensen tegen die hier op bezoek zijn geweest voor Socks en Lynn, maar uiteindelijk hebben besloten voor een kleiner kitten te gaan. Nou zo een heb ik nu in huis :s) dus ik heb ze toen ik thuis was gemaild (in de winkel heb ik er niet aan gedacht :')) hoe het staat met hun zoektocht en of ze misschien interesse hebben in Levi. Ben benieuwd.
pi_103845216
Ik vond net nog een filmpje van vorige week. Kunnen jullie mooi zien hoe lekker Levi kan krijsen :D
pi_103851258
Dat kleine iewtje aan het einde O+ O+ O+

ik ben een beetje verliefd :@
♥ scars make us who we are ♥
  dinsdag 1 november 2011 @ 21:51:14 #218
35189 Troel
scherp en bot
pi_103851559
hebbes Nip :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_103851639
Ik heb echt de laatste 10 seconden van dat filmpje al wel tien keer gezien :D *; :@
pi_103857823
Fijn dat Lynn zich een beetje kan optrekken aan Levi en dat Lana het zo goed doet op haar nieuwe adres ^O^
pi_103857885
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 21:51 schreef Troel het volgende:
hebbes Nip :)
Joepie *O*
pi_103857947
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 23:26 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Fijn dat Lynn zich een beetje kan optrekken aan Levi en dat Lana het zo goed doet op haar nieuwe adres ^O^
:)
Vannacht gaan Lynn en Levi samen in de bench de nacht doorbrengen. Dan is Lynn morgenochtend makkelijker te pakken voor haar bezoekje naar de dierenarts. Kunnen ze weer lekker tegen elkaar aan liggen vannacht O+
Vannacht zat Levi in de bench en Lynn liep door de woonkamer, maar dat vonden ze allebei niet zo'n leuk idee :')
pi_103869545
Lynn heeft haar tweede inenting gehad en heeft het prima gedaan. Tijdens het wachten heb ik haar lekker geaaid en heeft ze hard gespind O+
Levi heeft oogzalf gekregen: 4 tot 6 keer per dag een week lang.
pi_103869828
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 12:02 schreef Oognip het volgende:
Lynn heeft haar tweede inenting gehad en heeft het prima gedaan. Tijdens het wachten heb ik haar lekker geaaid en heeft ze hard gespind O+
Levi heeft oogzalf gekregen: 4 tot 6 keer per dag een week lang.
Dat vinden kleine hummeltjes vast fantastisch!!!..... -O-
Clever lives end up rusty and forgotten. Brilliant minds end up with alzheimers.
pi_103885468
BREAKING NEWS!
MM, mijn vriend en ik hebben Levi nog eens onderzocht en het is toch geen mannetje maar een vrouwtje :@ Ze (haha wat klinkt dat raar, ik vind haar echt zo'n mannetje) heet nu Evi :D
pi_103885740
:D
Ik vond Levi alleen zo'n leuke naam -O-

En knap van Lynn O+
Spin the wheel of fortune or learn to navigate.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 2 november 2011 @ 19:11:44 #227
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_103886189
(L)Evi :D
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_103886903
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 18:57 schreef Oognip het volgende:
BREAKING NEWS!
MM, mijn vriend en ik hebben Levi nog eens onderzocht en het is toch geen mannetje maar een vrouwtje :@ Ze (haha wat klinkt dat raar, ik vind haar echt zo'n mannetje) heet nu Evi :D
Je zou denken dat ze dat bij het asiel ook al hadden gedaan, maar verder maakt het niets uit het is nu een lief dametje O+ en Evi vind ik ook een leuke naam
pi_103887089
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 19:26 schreef indaha het volgende:

[..]

Je zou denken dat ze dat bij het asiel ook al hadden gedaan, maar verder maakt het niets uit het is nu een lief dametje O+ en Evi vind ik ook een leuke naam
Bij het asiel hebben ze niks gedaan :X ook niet ontwormen en ontvlooien...
pi_103887253
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 19:30 schreef Oognip het volgende:

[..]

Bij het asiel hebben ze niks gedaan :X ook niet ontwormen en ontvlooien...
Dat vind ik dan wel vreemd hoor, want dan hebben ze haar ook niet goed nagekeken,stel dat ze iets besmettelijks onder de leden heeft dan lopen jouw katten ook risico.
pi_103888039
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 19:33 schreef indaha het volgende:

[..]

Dat vind ik dan wel vreemd hoor, want dan hebben ze haar ook niet goed nagekeken,stel dat ze iets besmettelijks onder de leden heeft dan lopen jouw katten ook risico.
Ja maar ja zo gaat dat sinds dit jaar. Vorig jaar werden alle kittens eerst bij de twee coordinatoren opgevangen. Daar werden ze ontwormd, ontvlooid en mochten ze ziek worden dan bleven ze daar. Nu kan dat niet meer uit en worden sommige kittens van straat geplukt en meteen naar een gastgezin gebracht. Lynn is ook van straat geplukt en rechtstreeks naar mij toe gegaan. Daarom zat ze onder de vlooien en wormen...
pi_103888287
Het zal misschien komen doordat het drukker is, maar dan zouden ze eigenlijk meer coordinatoren moeten hebben.
Ik vind het ook opvallend dat je dit jaar zoveel zieke beestjes gehad hebt, dat was toch vorig jaar niet zo en omdat je vertelde dat er ook andere gastgezinnen en in het asiel zoveel zieken waren.
pi_103888942
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 19:54 schreef indaha het volgende:
Het zal misschien komen doordat het drukker is, maar dan zouden ze eigenlijk meer coordinatoren moeten hebben.
Ik vind het ook opvallend dat je dit jaar zoveel zieke beestjes gehad hebt, dat was toch vorig jaar niet zo en omdat je vertelde dat er ook andere gastgezinnen en in het asiel zoveel zieken waren.
Het zou goed kunnen dat er zoveel zieken zijn doordat kittens direct van straat worden geplukt en bij gastgezinnen ondergebracht. Vorig jaar zaten de meeste zieken op 1 of 2 plekken. Op deze manier worden de ziektes veel meer verspreid. Niet handig voor de kittens en niet voor de gastgezinnen. Maar het positieve is dat de kittens onnodig vaak moeten verhuizen. Ze komen van straat en dan meteen bij iemand in huis waar ze mogen wonen tot ze een blijvend huisje hebben i.p.v. tussendoor weer te moeten verhuizen.
pi_103908658
Soort van offtopic - ik heb de raarste droom ooit gehad.

Ik droomde dat ik bij vrienden van vroeger was - zij hadden een meisje die een verdieping bij hun innam en daar had ik even mee gesproken. Toen zag ik even later Pingoo lopen en toen vroeg ik heel voorzichtig of het meisje dat boven woonde toevallig Oognip heette. En dat was zo. En toen ging ik op het forum posten in dit topic dat het wel heel toevallig was dat ik in het huis op visite was waar jij ook woont.

Don't ask me, I'm still confused. :{
pi_103910141
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 10:50 schreef Hitomi het volgende:
Soort van offtopic - ik heb de raarste droom ooit gehad.

Ik droomde dat ik bij vrienden van vroeger was - zij hadden een meisje die een verdieping bij hun innam en daar had ik even mee gesproken. Toen zag ik even later Pingoo lopen en toen vroeg ik heel voorzichtig of het meisje dat boven woonde toevallig Oognip heette. En dat was zo. En toen ging ik op het forum posten in dit topic dat het wel heel toevallig was dat ik in het huis op visite was waar jij ook woont.

Don't ask me, I'm still confused. :{
Whehehehe _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door Oognip op 03-11-2011 13:41:29 ]
pi_103917163

pi_103917211
Wat zijn ze toch lief O+ Fijn dat Lynn nu wel een beetje naar (L)Evi toe trekt. :) Op die bovenste foto zie je inderdaad wel een beetje rood-bruin tussen (L)Evi's oog en oortjes.
pi_103921461
Oh god we hebben weer een mankloper.... Evi loopt mank. Ik hoop maar dat ze zic heeft bezeerd en dat het zo weer over is.
pi_103921781
Nee joh, ze heeft gewoon effe een misstapje gezet. Vast zo weer over :*
pi_103922499
-O- ik hoop dat het morgen weer over is :X
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')