Je zou denken dat ze dat bij het asiel ook al hadden gedaan, maar verder maakt het niets uit het is nu een lief dametjequote:Op woensdag 2 november 2011 18:57 schreef Oognip het volgende:
BREAKING NEWS!
MM, mijn vriend en ik hebben Levi nog eens onderzocht en het is toch geen mannetje maar een vrouwtjeZe (haha wat klinkt dat raar, ik vind haar echt zo'n mannetje) heet nu Evi
Bij het asiel hebben ze niks gedaanquote:Op woensdag 2 november 2011 19:26 schreef indaha het volgende:
[..]
Je zou denken dat ze dat bij het asiel ook al hadden gedaan, maar verder maakt het niets uit het is nu een lief dametjeen Evi vind ik ook een leuke naam
Dat vind ik dan wel vreemd hoor, want dan hebben ze haar ook niet goed nagekeken,stel dat ze iets besmettelijks onder de leden heeft dan lopen jouw katten ook risico.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:30 schreef Oognip het volgende:
[..]
Bij het asiel hebben ze niks gedaanook niet ontwormen en ontvlooien...
Ja maar ja zo gaat dat sinds dit jaar. Vorig jaar werden alle kittens eerst bij de twee coordinatoren opgevangen. Daar werden ze ontwormd, ontvlooid en mochten ze ziek worden dan bleven ze daar. Nu kan dat niet meer uit en worden sommige kittens van straat geplukt en meteen naar een gastgezin gebracht. Lynn is ook van straat geplukt en rechtstreeks naar mij toe gegaan. Daarom zat ze onder de vlooien en wormen...quote:Op woensdag 2 november 2011 19:33 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel vreemd hoor, want dan hebben ze haar ook niet goed nagekeken,stel dat ze iets besmettelijks onder de leden heeft dan lopen jouw katten ook risico.
Het zou goed kunnen dat er zoveel zieken zijn doordat kittens direct van straat worden geplukt en bij gastgezinnen ondergebracht. Vorig jaar zaten de meeste zieken op 1 of 2 plekken. Op deze manier worden de ziektes veel meer verspreid. Niet handig voor de kittens en niet voor de gastgezinnen. Maar het positieve is dat de kittens onnodig vaak moeten verhuizen. Ze komen van straat en dan meteen bij iemand in huis waar ze mogen wonen tot ze een blijvend huisje hebben i.p.v. tussendoor weer te moeten verhuizen.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:54 schreef indaha het volgende:
Het zal misschien komen doordat het drukker is, maar dan zouden ze eigenlijk meer coordinatoren moeten hebben.
Ik vind het ook opvallend dat je dit jaar zoveel zieke beestjes gehad hebt, dat was toch vorig jaar niet zo en omdat je vertelde dat er ook andere gastgezinnen en in het asiel zoveel zieken waren.
Whehehehequote:Op donderdag 3 november 2011 10:50 schreef Hitomi het volgende:
Soort van offtopic - ik heb de raarste droom ooit gehad.
Ik droomde dat ik bij vrienden van vroeger was - zij hadden een meisje die een verdieping bij hun innam en daar had ik even mee gesproken. Toen zag ik even later Pingoo lopen en toen vroeg ik heel voorzichtig of het meisje dat boven woonde toevallig Oognip heette. En dat was zo. En toen ging ik op het forum posten in dit topic dat het wel heel toevallig was dat ik in het huis op visite was waar jij ook woont.
Don't ask me, I'm still confused.
De patient heeft nog steeds een zeer pootje en slaapt veel. Gelukkig wilde ze vanmorgen wel gewoon eten. Om 8 uur had ze 38.1 en net (koortsremmer is uitgewerkt) 39.2. Gelukkig niet heel hoog, maar toch iets te hoog. Ik ga nu even overleggen of ze weer een koortsremmer moet of niet.quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:00 schreef Rewimo het volgende:
Hoe is het vandaag met de patiënt?
Het lijkt wel of ze allemaal ziek worden dit jaar
O leuk dat je een update krijgt en alles goed met ze gaat en van dat eten heeft Tommie hier ook de vreetzak, hij lust ook alles.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:01 schreef Oognip het volgende:
Updateje van Shadow en Sterre:
ze zijn vorige week gecastreerd en het gaat heel goed met ze. Het liesbreukje van Sterre was niet meer te zien. Shadow is heel brutaal, vooral als het om eten gaat; het lijkt of hij nooit eten krijgt.
Ik duim nog door voor Evi, dat ze maar snel weer beter wordtquote:Op vrijdag 4 november 2011 10:21 schreef Oognip het volgende:
[..]
De patient heeft nog steeds een zeer pootje en slaapt veel. Gelukkig wilde ze vanmorgen wel gewoon eten. Om 8 uur had ze 38.1 en net (koortsremmer is uitgewerkt) 39.2. Gelukkig niet heel hoog, maar toch iets te hoog. Ik ga nu even overleggen of ze weer een koortsremmer moet of niet.
Lynn misschien een baasjequote:Op vrijdag 4 november 2011 11:22 schreef Oognip het volgende:
Ik ben net gebeld! Iemand heeft interesse in Lynn!ze zag haar op de site en vond haar zo'n lief koppie hebben
dus die komt vanavond langs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |