Ja hequote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:20 schreef PaarsBeestje het volgende:
Wat een leukerd weer! En wat doen Lana en Lynn het goed!Lynn is trouwens echt prachtig!
Na een half uur heb ik ze er maar uit gehaald. Lynn ging weer in de kattenbak liggen en zo, doet ze alleen als ze heel bang is. Vannacht slaapt Levi of alleen in de bench en de dames lopen dan in de woonkamer los of Lana en Levi gaan samen in de bench en Lynn op de gang bij de andere katten. Levi kan heel hard schreeuwen en wij verwachten dat hij dat meer doet als hij alleen is dan samen met iemand. Lana gaat nu beter met Levi dan Lynn, vandaar Lana.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:23 schreef PaarsBeestje het volgende:
Lynn nog steeds aan het grommen of heb je ze er alweer uitgehaald?
Hij is heel tam, maar nog wel een beetje bijterig.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:51 schreef Mry het volgende:
Wat is Levi weer een mooierd![]()
Hoe tam is hij nou echt?
Dat laatste komt door de tandjes...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:25 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hij is heel tam, maar nog wel een beetje bijterig.
Wat bedoel je?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:26 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dat laatste komt door de tandjes...
Ja het staat er echt debiel. Hij heeft gewoon last van de tandjes (net zoiets als babies die een bijtring krijgen).quote:
Nee johquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:32 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ja het staat er echt debiel. Hij heeft gewoon last van de tandjes (net zoiets als babies die een bijtring krijgen).
Joh, ik probeer smoesjes voor hem te verzinnenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:35 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee johDe tandjes zijn al met 2/3 weken door gekomen dus het lijkt me niet dat hij daar nu (8 weken) nog last van heeft.
ooowwwquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:36 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Joh, ik probeer smoesjes voor hem te verzinnen
ik zal het proberen, daar denk ik meestal niet aan!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:37 schreef Oognip het volgende:
[..]
ooowwwgebruik dan je posticon anders snap ik het niet
Klein beetje zelf bedachtquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:55 schreef indaha het volgende:
Levi is ook weer zo'n knapperden fijn dat hij al is aangekomen.
![]()
Gaat Lana nu het weekend naar haar nieuwe baasjes of heb ik dat nu zelf bedacht
Haha een vriendje voor Noortjequote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:22 schreef Puala het volgende:
Het is dat ik maar 1 huisdier mag, maar ik was levi zo komen halen anders
Dat is een van de dingen waar mijn vriend niets over te zeggen heeftquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:53 schreef Oognip het volgende:
[..]
Haha een vriendje voor Noortje
Maar van je vriend mag je er niet meer? Zelfs niet nu hij Noortje kent?
Proberen kan altijd als je het echt graag wilquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:48 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat is een van de dingen waar mijn vriend niets over te zeggen heeft![]()
Nee het mag niet van mijn huurbaas. Ik weet niet of het echt zin zal hebben er tegenin te gaan.. Verwacht van niet. Ze zijn vrij strikt hierin.
In mijn ogen niet, maar ze waren heel duidelijk via de mail.. Ik zal er eens goed over na denkenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:55 schreef Oognip het volgende:
[..]
Proberen kan altijd als je het echt graag wil1 of 2 katten maakt voor de stank of ruimte ook niet veel uit.
Okquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:25 schreef Troel het volgende:
Nip, als je voor woensdag de sleutel brengt, dan komt ie op tijd, donderdag en vrijdag gaat er geen auto richting Haaksbergen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |