Vorig jaar is er wel een cd uitgekomen van Hendrix met enkele nieuwe nummers. Misschien is het een van deze en dan waarschijnlijk Valleys of Neptunequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:37 schreef laucas het volgende:
Hoorde gisteren een nummer van Hendrix die ik nog nooit eerder had gehoord op WDR. Nu staat op de site ook de playlist maar die gaat maar tot 21:00
Kon de titel ook nauwelijks verstaan dus meer informatie heb ik niet dus ik betwijfel of iemand me hier kan helpen
Jasons derulo it girlquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:14 schreef EvanStone het volgende:
Ik zoek een nummer met gefluit in het refrein (?), vrij recent en doe mij denken aan Bob Sinclar.
Dat wist ik niet, bedankt! Maar 't is niet dit nummer, volgens mij was het een samenwerking. Ik ga nog ever verder zoekenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:16 schreef based het volgende:
[..]
Vorig jaar is er wel een cd uitgekomen van Hendrix met enkele nieuwe nummers. Misschien is het een van deze en dan waarschijnlijk Valleys of Neptune
quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:26 schreef 2cv het volgende:
Van wie is deze versie van "One way or another" ?
Het is (uiteraard) niet van Blondie (Blondie's stem is veel rauwer) en vermoedelijk ook niet van Melissa Joan Hart (Heart?) (zang komt net niet overeen volgens mij) of Mandy Moore (andere muziek).
Ik geloof er niks van ...quote:Op 25 oktober 2011 12:04 schreef een medewerkster van Heinz het volgende:
Geachte heer 2cv,
Hartelijk dank voor uw e-mailbericht.
De zangeres is toch wél Blondie. De song is 'One way or another'.
Wij hopen u hiermee van dienst te zijn.
Met vriendelijke groet,
H.J. HEINZ B.V.
Mevrouw van de Klantenservice
Consumentenservice
Het klopt sowieso niet. De zangeres kan nooit Blondie zijn, daar het een band betreft. Het kan wel dat ze Deborah Harry gevraagd hebben het (opnieuw) in te zingen... Maar ik ben het met je eens dat het anders klinkt dan het origineel...quote:
Lees de OP eens.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:39 schreef Tright het volgende:
Ik zoek een Techno lijst met redelijk wat nummers erop ( de nummers hgoeven er niet te staan als bestand gewoon als lijst)
Alvast bedankt o-)
Haha bedankt maar die is het nietquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:08 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
het zal wel niet, maar you never know..![]()
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:37 schreef laucas het volgende:
Hoorde gisteren een nummer van Hendrix die ik nog nooit eerder had gehoord op WDR. Nu staat op de site ook de playlist maar die gaat maar tot 21:00
Kon de titel ook nauwelijks verstaan dus meer informatie heb ik niet dus ik betwijfel of iemand me hier kan helpen
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:07 schreef Tchock het volgende:
Ik zoek een nummer. Het wordt gezongen door een man en een vrouw. In de clip zitten ze in een hotelkamer te zingen. Een van de twee speelt gitaar en een van de twee heeft volgens mij spierwit haar. Ik dacht dat het van TV on the Radio was, maar als dat zo is kan ik het in ieder geval niet vinden. Stijl indie/pop. Iemand?
Nee, is het niet. Het nummer dat ik zoek is ook veel nieuwer en veel rustigerquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:11 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
Zal wel niet, maar dit was het eerste wat in mij opkwam...
Dit is wel heel algemeen, en kunnen verschillende nummers zijn...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:12 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Hoe heet dat nummer waarbij volgens mij het refrein met ''aaaaaaah'' of ''iiiiiiiii(engelse uitspraak)''
Het is een echt disconummer, commerciële muziek dus. Je kan er iig goed op los gaan. Het is heel herkenbaar, maar kan de titel ervan niet vinden
Bvd
Nee, het is echt heel recent. Het woord 'disco' roept mss jaren negentig gevoelens, dat snap ik.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:42 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
Dit is wel heel algemeen, en kunnen verschillende nummers zijn...
Ik ga er even vanuit dat je ook een nummer bedoelt uit de jaren '70 of begin '80.
Gokjes:
Ik weet welk nummer je bedoelt, alleen niet de artiest en titel. Wordt gezongen door een man, toch?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:12 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Hoe heet dat nummer waarbij volgens mij het refrein met ''aaaaaaah'' of ''iiiiiiiii(engelse uitspraak)''
Het is een echt disconummer, commerciële muziek dus. Je kan er iig goed op los gaan. Het is heel herkenbaar, maar kan de titel ervan niet vinden
Bvd
Ok, dan gaat het aan mij voorbij... En de jaren negentig zijn geen disco-jarenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:01 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Nee, het is echt heel recent. Het woord 'disco' roept mss jaren negentig gevoelens, dat snap ik.
Wel een ''aaaah '' te horen maar betwijfel of dit het nr is .quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:12 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Bvd
Nee, die is het niet. Maar toevallig wel van de zelfde artiest!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:32 schreef Prixie het volgende:
[..]
Wel een ''aaaah '' te horen maar betwijfel of dit het nr is .
Gokje dus
Dat klinkt eerder als iets van Static-X dan van Morbid Angel.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:31 schreef OentOent het volgende:
Herkent iemand dit stukje heavy metal? Artiest = Morbid Angel, maar wat is titel?
Nee, jaren 70.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:01 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Het woord 'disco' roept mss jaren negentig gevoelens
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:38 schreef CR9 het volgende:
Hallo ik zit hier met een onbekend nummer volgens mij, maar weet iemand misschien alsnog hoe dit nummer heet of wie de uitvoerende artiest is ??!!
Zou het soooooo graag willen weten.....op lyrics zoeken resulteert ook in niets.....
ThaQ!! Dat is echter een andere versie volgens mij (die mij minder bevalt). In de FIFA video hoor ik een heel andere stem, iemand die misschien deze remix of artiest weet ?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:40 schreef utopie het volgende:
[..]
Rich Boy feat. Polow Da Don - Drop
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:35 schreef TwenteFC het volgende:
Ik ben opzoek naar een liedje waar je op een gegeven moment "katsching" van een kassa er door hoort.
Het is een redelijk recent liedje ( van dit jaar volgens mij ).
Maar ik kan zo geen verdere tekst opnoemen, alleen een overduidelijk kassa geluid.
quote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:58 schreef tomatenrood het volgende:
Ik was al een tijdje op zoek naar een nummer dat veel in clubs gedraaid wordt, en afgelopen maandag hoorde ik het opeens in de aflevering van Holland's next topmodel:
http://www.rtl.nl/xl/#/u/e4e27a5a-9de3-36de-a78b-dff3967d2d86/
Het begint vanaf 8.40 tot ongeveer 8.50.
Je hoort wel tekst, maar ik versta het niet: kan er niks van maken.
Het is volgens mij best wel een bekend nummer, dus ik hoop dat iemand het herkent.
Je bent geweldig! Thank you so much!quote:
Ik zegquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:15 schreef Starman89 het volgende:
OK, ik zoek een nummer wat ik laatst hoorde in de Ierse pub. Ik dacht dat dit nummer van Pharrell was, maar ik zat ernaast. Het is wel geheel in de stijl van Pharrell / N.E.R.D. De tekst die ik dácht te horen was:
"I bet this is the song you wanna talk about"
Maar na eindeloos google-en op de lyrics, heb ik 'm helaas niet gevonden
Iemand enig idee?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Spaans(talig)e indierockband met een (in ieder geval) Europese 'hit' in 1990.
Stijl komt wat overeen met The Smiths en Oasis.
Ik dacht aan Maldito Duende, maar bedankt.quote:
Komt me wel bekend voor, maar dat kan ook zijn omdat je me dat aangepraat hebt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 08:09 schreef cafca het volgende:
Moeilijke, maar ik denk dat noobiedoobiedoo hem wel kent: Ik zit al een paar dagen met een nummer in mijn hoofd:
Powerpopachtig nummer, tekst begint met:
Why should you be different, why should you.....
Every girl I' ever had/known/loved? ....
Refrein:
It doesn't matter anyway
I'm used to ????
Google levert mij niks op. iemand enig idee?
als je degene bedoelt die ik denk zing ik 'm zo mee, maar wie was het ook weer... doet ook wat denken aan Black Crowes. Kom er misschien nog wel op, sowieso een oja.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:18 schreef lifehousefan het volgende:
De stem van de zanger klonk een beetje naar Eddie Vedder en Chris Cornell en Intwine.
Ik ben al wel zo slim geweest om daar al naar te zoeken, maar die waren het niet.
Er werdt heel veel nanananananana gezongen (lekker duidelijk he?)
Er werdt ook wel normaal gezongen, maar dat nananana bleef in me hoofd hangen.
Heeft iemand enig idee welk nummer dat zou kunnen zijn?
Bedoel jij niet Drops of Jupiter van Train?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:42 schreef ranja het volgende:
[..]
als je degene bedoelt die ik denk zing ik 'm zo mee, maar wie was het ook weer... doet ook wat denken aan Black Crowes. Kom er misschien nog wel op, sowieso een oja.
denk 't welquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Bedoel jij niet Drops of Jupiter van Train?
pop/rock: bijnaquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:18 schreef lifehousefan het volgende:
Hallo mensen,
Ik heb eerst een bericht in de verkeerde topic gezet.
Wist ik veel. Ik ben nieuw hier.
Ik werdt doorgewezen hier naartoe,
Ik ben al 2 maanden ofzo op zoek een een liedje die ik niet kan vinden.
Ik hoorde m op Arrrow Classic Rock Noord. Die heeft dus geen playlist.
Ik heb overal gezocht, maar ik kan niks vinden.
Het nummer klonk een beetje pop/rock en vrij nieuw of 2011.
Het was een beetje in de stijl van "Sunrise Avenue - Hollywood Hills". Niet dat ie erop lijkt, maar een beetje in die pop/rock stijl.
De stem van de zanger klonk een beetje naar Eddie Vedder en Chris Cornell en Intwine.
Ik ben al wel zo slim geweest om daar al naar te zoeken, maar die waren het niet.
Ga ik voor je zoeken, ga jij je ogen uit je hoofd schamen over 'werdt'. Deal?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:25 schreef lifehousefan het volgende:
Nee dit is m ook niet.
Dit had ik inderdaad ook al gevonden.
Kwa muziek stijl gaat het wel de goeie kant op
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:09 schreef laucas het volgende:
Aah ik kom er maar net niet op! Beschrijving: Vrouwelijke zangeres, tiener/twintiger, brunette en ze had een tijdje terug een hit. Volgens mij had ze zo'n hoge broek aan in de clip en het enige wat ik me nog van de lyrics kan herinneren is:
oe,
watching me,
blablablabla
of iets dergelijks
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:13 schreef SLP_ het volgende:
Ik hoor elke keer zo'n leuk liedje op mn werk, maar weet niet welke het is. Via gedeeltelijke lyrics kom ik niet verder bij Google:
Stukje uit refrein:
Where did you go,
I wanna be there with you ... right before the ..
Where did you go
I wanna be a songbird [?] too
Hoe ken jij in godsnaam dit nummer?quote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Iemand de titel van dit liedje?
Vreemd genoeg kan ik via google niks vinden
Ik moet zeggen dat het heel veel op een ander liedje lijkt maar ik kan maar niet op de naam komenquote:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het heel veel op een ander liedje lijkt maar ik kan maar niet op de naam komen
gokje:quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:18 schreef lifehousefan het volgende:
Hallo mensen,
Ik heb eerst een bericht in de verkeerde topic gezet.
Wist ik veel. Ik ben nieuw hier.
Ik werdt doorgewezen hier naartoe,
Ik ben al 2 maanden ofzo op zoek een een liedje die ik niet kan vinden.
Ik hoorde m op Arrrow Classic Rock Noord. Die heeft dus geen playlist.
Ik heb overal gezocht, maar ik kan niks vinden.
Het nummer klonk een beetje pop/rock en vrij nieuw of 2011.
Het was een beetje in de stijl van "Sunrise Avenue - Hollywood Hills". Niet dat ie erop lijkt, maar een beetje in die pop/rock stijl.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:14 schreef Probability het volgende:
ik zoek een liedje. het zijn allemaal afkortingen, een beetje gerapt.
iets van. with my (met mijn) BB luister ik naar (i listen to) MP3
etc etc etc etc etc
Weet niet eens zeker of het NL of Engels is
Dank uquote:
Nee dat is ook niet.quote:
Ik wou het niet zeggen maar daar dacht ik ook aanquote:Op zondag 30 oktober 2011 00:19 schreef SLP_ het volgende:
[..]
deze misschien? Daar deed het mij aan denken namelijk
Deze?quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:58 schreef 100xniks het volgende:
he allemaal,
ik zoek een nummer van shaggy, tijdens het nummer worden constant een arabische melodie gedraait... het is volgenmijn al niet zoon heel nieuw nummer meer,
heb hem gister gehoord in een discotheek...
nee dat is hem helaas niet, t is ook een beetje reggeton achtig nummer...quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:58 schreef 100xniks het volgende:
he allemaal,
ik zoek een nummer van shaggy, tijdens het nummer worden constant een arabische melodie gedraait... het is volgenmijn al niet zoon heel nieuw nummer meer,
Gokje:quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:58 schreef 100xniks het volgende:
he allemaal,
quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:57 schreef pletvandepettenflet het volgende:
Weet iemand hoe het liedje dat op 3:20 begint in deze mix: http://soundcloud.com/ero(...)adio-1-december-2005
Er staat wel iets met Unknown – Micronauts (White) maar daar kan ik verder ook niks vinden.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:33 schreef Tompsen het volgende:
Ik zoek 2 nummers en allebei met eigenlijk erg weinig info.
Deze eerste.
Herhalende tekst: Guess who's back. En volgens mij daarna een zin die eindigt op 'black'. Het wordt gezongen door een vrouw dacht ik. In het nummer zit een redelijke bass/drum. Maar niet overheersend, meer op de achtergrond.
De tweede:
De tekst soms people wordt vaak herhaald en gezongen door een vrouwenstem. Nog een stukje tekst wat er in voor komt: 'Some people everywhere... That's more than ever....'
quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:58 schreef 100xniks het volgende:
he allemaal,
Climbing Walls van Strange Talk?quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:35 schreef heloef het volgende:
Dit is nogal vaag maar ik zoek een nummer dat opent met.
OEHOEHOEHOEHOEHOEHOEHOEHOE
En ik hoorde het net in een SBS spotje en ik weet niet wat het is verdomme.
Als ik zou moeten omschrijven waar het nog het meest op lijkt moet je het zoeken in de hoek van Two Door Cinema Club.
Je hoort ook in het refrein als het goed is het woord "run away"
Hele grote gok:quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:35 schreef heloef het volgende:
Dit is nogal vaag maar ik zoek een nummer dat opent met.
OEHOEHOEHOEHOEHOEHOEHOEHOE
En ik hoorde het net in een SBS spotje en ik weet niet wat het is verdomme.
Als ik zou moeten omschrijven waar het nog het meest op lijkt moet je het zoeken in de hoek van Two Door Cinema Club.
Je hoort ook in het refrein als het goed is het woord "run away"
Gokje nr. 1:quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:33 schreef Tompsen het volgende:
Ik zoek 2 nummers en allebei met eigenlijk erg weinig info.
Deze eerste.
Herhalende tekst: Guess who's back. En volgens mij daarna een zin die eindigt op 'black'. Het wordt gezongen door een vrouw dacht ik. In het nummer zit een redelijke bass/drum. Maar niet overheersend, meer op de achtergrond.
De tweede:
De tekst soms people wordt vaak herhaald en gezongen door een vrouwenstem. Nog een stukje tekst wat er in voor komt: 'Some people everywhere... That's more than ever....'
Nee is 'm nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |