als je degene bedoelt die ik denk zing ik 'm zo mee, maar wie was het ook weer... doet ook wat denken aan Black Crowes. Kom er misschien nog wel op, sowieso een oja.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:18 schreef lifehousefan het volgende:
De stem van de zanger klonk een beetje naar Eddie Vedder en Chris Cornell en Intwine.
Ik ben al wel zo slim geweest om daar al naar te zoeken, maar die waren het niet.
Er werdt heel veel nanananananana gezongen (lekker duidelijk he?)
Er werdt ook wel normaal gezongen, maar dat nananana bleef in me hoofd hangen.
Heeft iemand enig idee welk nummer dat zou kunnen zijn?
Bedoel jij niet Drops of Jupiter van Train?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:42 schreef ranja het volgende:
[..]
als je degene bedoelt die ik denk zing ik 'm zo mee, maar wie was het ook weer... doet ook wat denken aan Black Crowes. Kom er misschien nog wel op, sowieso een oja.
denk 't welquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Bedoel jij niet Drops of Jupiter van Train?
pop/rock: bijnaquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:18 schreef lifehousefan het volgende:
Hallo mensen,
Ik heb eerst een bericht in de verkeerde topic gezet.
Wist ik veel. Ik ben nieuw hier.
Ik werdt doorgewezen hier naartoe,
Ik ben al 2 maanden ofzo op zoek een een liedje die ik niet kan vinden.
Ik hoorde m op Arrrow Classic Rock Noord. Die heeft dus geen playlist.
Ik heb overal gezocht, maar ik kan niks vinden.
Het nummer klonk een beetje pop/rock en vrij nieuw of 2011.
Het was een beetje in de stijl van "Sunrise Avenue - Hollywood Hills". Niet dat ie erop lijkt, maar een beetje in die pop/rock stijl.
De stem van de zanger klonk een beetje naar Eddie Vedder en Chris Cornell en Intwine.
Ik ben al wel zo slim geweest om daar al naar te zoeken, maar die waren het niet.
Ga ik voor je zoeken, ga jij je ogen uit je hoofd schamen over 'werdt'. Deal?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:25 schreef lifehousefan het volgende:
Nee dit is m ook niet.
Dit had ik inderdaad ook al gevonden.
Kwa muziek stijl gaat het wel de goeie kant op
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:09 schreef laucas het volgende:
Aah ik kom er maar net niet op! Beschrijving: Vrouwelijke zangeres, tiener/twintiger, brunette en ze had een tijdje terug een hit. Volgens mij had ze zo'n hoge broek aan in de clip en het enige wat ik me nog van de lyrics kan herinneren is:
oe,
watching me,
blablablabla
of iets dergelijks
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:13 schreef SLP_ het volgende:
Ik hoor elke keer zo'n leuk liedje op mn werk, maar weet niet welke het is. Via gedeeltelijke lyrics kom ik niet verder bij Google:
Stukje uit refrein:
Where did you go,
I wanna be there with you ... right before the ..
Where did you go
I wanna be a songbird [?] too
Hoe ken jij in godsnaam dit nummer?quote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Iemand de titel van dit liedje?
Vreemd genoeg kan ik via google niks vinden
Ik moet zeggen dat het heel veel op een ander liedje lijkt maar ik kan maar niet op de naam komenquote:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het heel veel op een ander liedje lijkt maar ik kan maar niet op de naam komen
gokje:quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:18 schreef lifehousefan het volgende:
Hallo mensen,
Ik heb eerst een bericht in de verkeerde topic gezet.
Wist ik veel. Ik ben nieuw hier.
Ik werdt doorgewezen hier naartoe,
Ik ben al 2 maanden ofzo op zoek een een liedje die ik niet kan vinden.
Ik hoorde m op Arrrow Classic Rock Noord. Die heeft dus geen playlist.
Ik heb overal gezocht, maar ik kan niks vinden.
Het nummer klonk een beetje pop/rock en vrij nieuw of 2011.
Het was een beetje in de stijl van "Sunrise Avenue - Hollywood Hills". Niet dat ie erop lijkt, maar een beetje in die pop/rock stijl.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |