abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 oktober 2011 @ 00:27:47 #201
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_103263925
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:26 schreef DS4 het volgende:

[..]

Persoonlijk zou ik liever hebben dat mijn vrouw in badjas naast mij slaapt dan dat die auto op mijn oprit staat, maar ieder zijn meug!
Ok, dan maar een Peugeot 508 SW of de de nieuwe Focus sports tourer. Kijk maar, ik vind jouw mening erg belangrijk bij de aanschaf van een nieuwe car. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_103264101
Het gaat een beetje offtopic, maar wacht gewoon even en koop dan de nieuwe BMW 3 touring. 335d ofzo.

Beetje leuk aankleden. Kun je meer voor de dag komen. Kom je zelfs weg met een vrouw met kort haar, maar dan moet dat wel bij haar passen (zeg maar: Halle Berry niveau, ik leg de lat graag hoor, maar eerlijk is eerlijk, die trekt zelfs zo'n scenic weer recht).
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_103264154
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:32 schreef DS4 het volgende:
Het gaat een beetje offtopic, maar wacht gewoon even en koop dan de nieuwe BMW 3 touring. 335d ofzo.

Beetje leuk aankleden. Kun je meer voor de dag komen. Kom je zelfs weg met een vrouw met kort haar, maar dan moet dat wel bij haar passen (zeg maar: Halle Berry niveau, ik leg de lat graag hoor, maar eerlijk is eerlijk, die trekt zelfs zo'n scenic weer recht).
Geef mij maar de BMW 3-serie sedan. Mijn droomwagen. O+
signatuurloos
pi_103264243
Mag ook van mij, maar kennelijk wenst BSB een touring...
pi_103264244
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:32 schreef DS4 het volgende:
Het gaat een beetje offtopic,
:').
pi_103264271
quote:
9s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:37 schreef Specularium het volgende:

:').
Tsja sorry. Maar ik was wel even klaar met de badjassenmode van 2011. Dat was toch het onderwerp? Of...?
pi_103264364
quote:
13s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:09 schreef AlexanderDeGrote het volgende:

[..]

Dit is gewoon een tragedie en dan die blijheid van die presentatrice, ik kan dit niet aan man!! Straks heeft zij ook een kort kapsel, en komt de familie op bezoek, allemaal dood door de shock.

Hebben we hier 5,5 miljard jaar evolutie voor gehad??? Als de eukaryoten dit geweten hadden dan waren ze nooit begonnen met complexe cellen!! Ze draaien zich allemaal om in hun graf.
Het is echt heel erg, ik zat ook bijna te stikken in mijn speculaasje toen deze gotspe zich op mijn scherm toverde :'(
  † In Memoriam † woensdag 19 oktober 2011 @ 00:45:17 #208
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_103264450
Ik vond die "huispakken" voor vrouwen al zon modieus kutexcuus om op de bank te hangen, zag ik gisteren dat ze gelijksoortige "huispakken" ook aan de man willen slijten dit seizoen.

Mijn god...
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_103264550
quote:
14s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:42 schreef WammesWaggel het volgende:

Het is echt heel erg, ik zat ook bijna te stikken in mijn speculaasje toen deze gotspe zich op mijn scherm toverde :'(
Ik dacht, dat moet ik even zien. Blijkt het een programma te zijn van die Jaspers... De vleesgeworden broekrok! Brrrr....
pi_103264696
Wat een gezeik over hoe treurig vrouwen er wel niet uit kunnen zien. Maar ondertussen kweken de zeurende mannen wel n bierpens :') Nee dát is idd errug aantrekkelijk :')

Niks mis mee om ff lekker languit voor de buis te hangen in een 'huispak' . Als je zoveel te klagen hebt over vrouwen moet je je misschien maar gaan richten op mannen.

Ik ga pitten. Heb net mn huispak verruilt voor badjas O+
just give a second thought
what if we don't get caught...
  woensdag 19 oktober 2011 @ 00:57:07 #211
13462 BansheeBoy
pi_103264746
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:55 schreef Apotheose het volgende:

Is dat wel eerlijk naar je partner toe? Buiten wel in netkousen en verse lipgloss rondslenteren, maar thuis bij manlief lekker met een zompig hoofdje in bed een saai boek (voor)lezen. :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_103264775
quote:
Wat een gezeik over hoe treurig vrouwen er wel niet uit kunnen zien. Maar ondertussen kweken de zeurende mannen wel n bierpens :') Nee dát is idd errug aantrekkelijk :')
Volgens mij had ik daar ook wat over gezegd...

En nee, dat is natuurlijk niet bepaald aantrekkelijk.
pi_103264814
quote:
15s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:57 schreef BansheeBoy het volgende:

Is dat wel eerlijk naar je partner toe? Buiten wel in netkousen en verse lipgloss rondslenteren, maar thuis bij manlief lekker met een zompig hoofdje in bed een saai boek (voor)lezen. :{

Wie weet heeft ze onder die badjas wel een heel spannend setje aan... Weet jij veel. Hoe weet jij dat trouwens van die netkousen?
pi_103264827
quote:

[..]

have u been spying on me? :o :')
  woensdag 19 oktober 2011 @ 01:01:17 #215
13462 BansheeBoy
pi_103264854
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:59 schreef DS4 het volgende:

[..]

Wie weet heeft ze onder die badjas wel een heel spannend setje aan... Weet jij veel. Hoe weet jij dat trouwens van die netkousen?
Je weet dat ik van stevige funderingen houd. Dus ik deze keer baseer ik me voornamelijk op aannames en geruchten uit het wandelgangen circuit. :{

Ja. :{

pi_103264872
quote:

[..]

Dribbel is toch nooit saai?
pi_103264912
Nou, Apotheose... kennelijk maak je indruk met jouw kousen, want je wordt besproken in de wandelgangen.

Ik zeg: deze draad is inmiddels waardeloos zonder foto! In badjas, of met netkousen... whatever!
pi_103264966
quote:
5s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 01:02 schreef WammesWaggel het volgende:

Dribbel is toch nooit saai?
Zou Stephanie nou ook in badjas slapen? Wat zeggen de wandelgangen daarover?
  woensdag 19 oktober 2011 @ 01:08:08 #219
13462 BansheeBoy
pi_103265022
quote:
1s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 01:00 schreef Apotheose het volgende:

[..]

have u been spying on me? :o :')
Ja, ik ga er ook vanuit dat je gek bent op pasteitjes en ontharen doet met Veet créme. :{

Klopt he? :)

woensdag 19 oktober 2011 @ 07:15:57 #220
8372 Bastard
Persona non grata
pi_103266967
quote:

Niks mis mee om ff lekker languit voor de buis te hangen in een 'huispak' . Als je zoveel te klagen hebt over vrouwen moet je je misschien maar gaan richten op mannen.

Vind ik ook, binnenshuis moet je toch helemaal zelf weten hoe je er bij loopt. Leg het dagelijks leven af en trek wat makkelijks aan.
Alsof de mannen dat niet doen zeker..
Gedegen onderzoek ook zeg, wel 24 mensen hebben er aan meegedaan. :')
The truth was in here.
  woensdag 19 oktober 2011 @ 07:44:35 #221
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_103267124
quote:
15s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:19 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Zeker, slechte bolide. Ga zelf waarschijnlijk voor de nieuwe Hyunda i40. :)

Over kutauto's gesproken. Boardkartonnen stuiterballen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  woensdag 19 oktober 2011 @ 07:45:55 #222
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_103267130
quote:
Het kort, pittig kapsel dat toch 'zo praktisch' is, valt al helemaal niet in de smaak. Een Fransman twijfelt regelmatig als hij een stel van achteren ziet wie nou de man en wie de vrouw is. Volgens een Duitse journaliste wordt de ruggengraat van de Nederlandse samenleving gevormd door 'ontelbaar veel vrouwen met iets te kort haar, een iets te korte broek, een iets te dikke buik en heel veel tassen'.
Ik viel zowat van mijn stoel van het lachen, gevolgt door een pijnlijke kern van waarheid.

Dit is toch wel mijn grootste angst :( dat over 10 jaar mijn vriendin met zo een kapsel thuis komt... dan nog liever met een ander!
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  woensdag 19 oktober 2011 @ 07:48:06 #223
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_103267138
quote:
Eigenlijk is dit een vreselijke ontwikkeling :P Kan je dan niet beter over straat er saai en kleurloos bij lopen en je dan 's avonds voor je man in een sexy doch ongemakkelijk pakje hijsen :9 dan lijkt het me juist belangrijk ;)

Oh en ik heb geen bierpens :6
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_103267170
de Nederlandse vrouw is een soort Linda de Mol...alles is nep,alleen ze hebben het zelf niet door.
haar gevoelens jojoën met elke hype mee..en het doorzettingsvermogen laat haar al snel in de steek.
ze schroomt zich er niet voor om met dingen te bemoeien waar ze geen reet van af weet,en ze mag graag over haar zelf praten.
ze willen graag modern denken,maar wachten allemaal nog steeds op het aanzoek.
kortom ze zijn wat verwend.
  woensdag 19 oktober 2011 @ 09:03:01 #225
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_103267907
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 18:14 schreef kikoooooo het volgende:
Goed onderzoek!
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_103269081
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 07:48 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Eigenlijk is dit een vreselijke ontwikkeling :P Kan je dan niet beter over straat er saai en kleurloos bij lopen en je dan 's avonds voor je man in een sexy doch ongemakkelijk pakje hijsen :9 dan lijkt het me juist belangrijk ;)

Oh en ik heb geen bierpens :6
tuurlijk wil je je er ook sexy uitzien voor je partner. Maar we zijn ook weer geen sloofjes die 24/7 maar sexy moeten zijn omdat de man dat zo graag wil. Straks komen er nog eisen als eerst flink tanden poetsen voordat je man wakker wordt want die natuurlijk niet een uit haar mond stinkende vrouw naast zich wil hebben. :')

Het gaat altijd over t uiterlijk van de vrouw. Als de man de verzorging laat afweten knappen vrouwen net zo snel af.
pi_103269147
Wat is in vredesnaam een "huispak"?!?! :?
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_103269235
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 09:58 schreef DDDDDaaf het volgende:
Commerciële naam voor joggingpakken die voor het 5-voudige bedrag verkocht worden.
  woensdag 19 oktober 2011 @ 10:01:09 #229
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_103269245
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 09:58 schreef DDDDDaaf het volgende:
Een fleece trainingspak in oversize wat gedragen wordt door mensen die nooit trainen vermoed ik
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_103269320
quote:
1s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 09:55 schreef Apotheose het volgende:

Straks komen er nog eisen als eerst flink tanden poetsen voordat je man wakker wordt want die natuurlijk niet een uit haar mond stinkende vrouw naast zich wil hebben.
Is dat een vreemde eis dan? Je moet pottedimme gewoon om 6 uur in de ochtend opstaan en jezelf helemaal fris maken. Dat is toch logisch?

quote:
Het gaat altijd over t uiterlijk van de vrouw. Als de man de verzorging laat afweten knappen vrouwen net zo snel af.
Niet zo zuur... Natuurlijk gaat het net zo goed over mannen...
pi_103269338
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 10:01 schreef Pietverdriet het volgende:

Een fleece trainingspak in oversize wat gedragen wordt door mensen die nooit trainen vermoed ik
Heb je ze ook al in fleece? Ligt dat bij de Aldi ofzo?
pi_103269343
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 18:13 schreef Shivo het volgende:
Er zijn een boel leuke Nederlandse meiden, om een biertje mee te drinken of over het weer te keuvelen. Relatie materiaal is het niet omdat ze wat mij betreft allemaal veel te hoog op het paard zitten. Te high maintenance. Ik kan me meningen van de geinterviewde buitenlanders dus wel voorstellen.
je bent gewoon niet goed genoeg voor onze vrouwen :7
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_103270480
Vrouwen hebben hier de vrijheid voor individuele ontwikkeling. Nederlandse vrouwen gaan zich niet op een bepaalde manier kleden of gedragen voor de man of omdat de maatschappij dat van ze vraagt, als je je haar kort wilt knippen dan doe je dat toch lekker, als je je als een zweefteef wilt kleden dan doe je dat toch en als je juist vrouwelijk eruit wilt zien doe je dat ook. Dan maar een slonzige bitch.
  woensdag 19 oktober 2011 @ 10:48:10 #234
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_103270770
Ik ben het met Sofia eens. Bovendien zijn er ook mannen die verslonzen. Als ik zo eens op straat rondkijk zie ik toch vaak zat mannen op afgetrapte gympen met een bierbuik op die trainingsbroek hangen. Maar daar hoor je niemand over.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_103270969
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 10:01 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Gelukkig is me de aanblik daarop vooralsnog bespaard gebleven, ik moet er niet aan denken om zo'n kamerolifant met zo'n "lekker gek" pittig kort kapsel op straat te moeten zien fourageren. What has been seen, can not be unseen...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_103271093
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 10:39 schreef Sofia90 het volgende:
Vrouwen hebben hier de vrijheid voor individuele ontwikkeling. Nederlandse vrouwen gaan zich niet op een bepaalde manier kleden of gedragen voor de man of omdat de maatschappij dat van ze vraagt, als je je haar kort wilt knippen dan doe je dat toch lekker, als je je als een zweefteef wilt kleden dan doe je dat toch en als je juist vrouwelijk eruit wilt zien doe je dat ook. Dan maar een slonzige bitch.
Amen _O_

Wij kleden ons wel hoe we zelf willen. En dat kan sexy zijn en als we zin hebben schieten we in de makkelijke kleding voor de buis. Deal with it :6
quote:
1s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 10:54 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Gelukkig is me de aanblik daarop vooralsnog bespaard gebleven, ik moet er niet aan denken om zo'n kamerolifant met zo'n "lekker gek" pittig kort kapsel op straat te moeten zien fourageren. What has been seen, can not be unseen...
:')
  woensdag 19 oktober 2011 @ 10:59:44 #237
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_103271129
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 10:58 schreef Apotheose het volgende:

[..]

Wij kleden ons wel hoe we zelf willen.
Daarom lopen jullie allemaal in hetzelfde H&M outfitje?
O)))
pi_103271156
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 10:59 schreef arucard het volgende:

[..]

ik weet niet. Ik niet. Heb nog nooit iets bij H&M gekocht :P
pi_103271254
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 10:59 schreef arucard het volgende:

[..]

Meeste H&M outfits zijn ook niet slonzig
pi_103271377
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 10:58 schreef Apotheose het volgende:

[..]

:')
:+
  † In Memoriam † woensdag 19 oktober 2011 @ 11:09:58 #241
341203 3-voud
pi_103271430
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 10:39 schreef Sofia90 het volgende:
Je hebt gelijk wat mij betreft. Enkel is het in de meeste gevallen wel zo dat die slonzigheid intreed wanneer ze een vent aan de haak hebben geslagen. Dus tijdens de paringsdans wordt er moeite gedaan appetijtelijk eruit te zien om daarna een soort "de-buit-is-binnen" methode te hanteren.
Dat kan een rare smaak geven.

Anderzijds is het ook zo dat veel kerels willen dat hun vrouw er dagelijks hoerig uitziet zodat ze gelijk bij de eerste aanblik hun pornofilm fantasie kunnen uitleven, met die verstande dat het enkel voor hem bedoeld mag zijn.

Dus tja, als je als vrouw hier wat van aan wilt trekken kan ik me voorstellen dat je er gek van wordt.

Maar huispakken... :N
pi_103271604
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 11:09 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Je hebt gelijk wat mij betreft. Enkel is het in de meeste gevallen wel zo dat die slonzigheid intreed wanneer ze een vent aan de haak hebben geslagen. Dus tijdens de paringsdans wordt er moeite gedaan appetijtelijk eruit te zien om daarna een soort "de-buit-is-binnen" methode te hanteren.

Anderzijds is het ook zo dat veel kerels willen dat hun vrouw er dagelijks hoerig uitziet zodat ze gelijk bij de eerste aanblik hun pornofilm fantasie kunnen uitleven, met die verstande dat het enkel voor hem bedoeld mag zijn.

Dus tja, als je als vrouw hier wat van aan wilt trekken kan ik me voorstellen dat je er gek van wordt.

dat heb ik nou juist helemaaaal niet :{ (misschien als je al eeuwen samen bent... :+ )
  † In Memoriam † woensdag 19 oktober 2011 @ 11:19:57 #243
341203 3-voud
pi_103271770
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 11:15 schreef Apotheose het volgende:

[..]

dat heb ik nou juist helemaaaal niet :{ (misschien als je al eeuwen samen bent... :+ )
Ik begrijp ook wel dat elke aangesprokene ontkent. Logisch, zo iets toegeven is ook vreemd.
Het was dan ook niet expliciet voor jou bedoeld maar meer algemeen. En dan ook niet voor elke vrouw, maar veel.

p.s.: nogmaals, huispakken :N

:)
pi_103272148
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 11:09 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Ik ben het wel met je eens, ik zie het ook om me heen en het is jammer maar goed dat is ieder voor zich. Ik zelf zou bijvoorbeeld nooit mijn haar kort knippen + ik kleed me vrouwelijk maar stel dat ik wel mijn haar kort zou willen knippen en me alternatief wil kleden dan hoort dat dus gewoon bij mij. En dat je hier die vrijheid hebt bevalt me wel.

Maar meningen verschillen, heeft ook wel met emancipatie te maken, in bijvoorbeeld Nederland en Scandinavie ben je juist geemancipeerd als vrouw als je je lekker kleed zoals je wilt en niet voor je man. Terwijl in andere landen je als vrouw geemancipeerd bent als je je vrouwelijkheid juist laat zien, dus lang haar, je vormen laten zien enzovoort.
  woensdag 19 oktober 2011 @ 11:36:07 #245
189978 controlaltdelete
pi_103272401
Vrouwen met een superkort kapsel vind ik ook niets maar als ze willen laat ze lekker. Ik zie ook vaak vrouwen van 40+ met van dat vieze, pluizige touwhaar met een dood elastiekje erin. Dan denk ik, knip er stuk vanaf.. oogt een stuk beter dan dit dooie paardenhaar wat er al 20 jaar hangt. Geldt ook trouwens voor vrouwen met dun haar, die vind ik ook geen mooi lang haar hebben, die kijk je zo op de schedel. Daarentegen moet iedereen zich kleden waar ie zich lekker bij voelt.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  † In Memoriam † woensdag 19 oktober 2011 @ 11:40:06 #246
341203 3-voud
pi_103272565
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 11:29 schreef Sofia90 het volgende:

[..]

Ik ben het wel met je eens, ik zie het ook om me heen en het is jammer maar goed dat is ieder voor zich. Ik zelf zou bijvoorbeeld nooit mijn haar kort knippen + ik kleed me vrouwelijk maar stel dat ik wel mijn haar kort zou willen knippen en me alternatief wil kleden dan hoort dat dus gewoon bij mij. En dat je hier die vrijheid hebt bevalt me wel.

Maar meningen verschillen, heeft ook wel met emancipatie te maken, in bijvoorbeeld Nederland en Scandinavie ben je juist geemancipeerd als vrouw als je je lekker kleed zoals je wilt en niet voor je man. Terwijl in andere landen je als vrouw geemancipeerd bent als je je vrouwelijkheid juist laat zien, dus lang haar, je vormen laten zien enzovoort.
Je moet ook lekker doen wat je zelf wilt en waar je je goed bij voelt. Uiteindelijk moet je altijd als hoofdzaak met jezelf overweg kunnen. Stel je voor dat de hele mensheid om je heen weg valt. Dan is alsnog met jezelf overhoop liggen is niet zo snugger.

Als ik om me heen kijk merk ik op dat de westerse vrouw erg goed voor zichzelf op kan komen. Maar soms in mijn ogen bij het boerse af. Ze hebben soms zon grote bek en eigen willetje dat je je afvraagt of er nog wat vrouwelijks in zit.
Kijk ik naar de oosterse vrouw, of hoe je het wilt noemen... zeg maar even de Aziatische en die uit het oostblok, zijn ze in mijn optiek meer "vrouwelijk". Wat mij erg aanspreekt. Maarja, dat gaat ook weer gepaard met een flinke dosis onderdanigheid wat ik afkeur.

Maar huispakken: nee :N
Dat zijn opgewaardeerde pyjama's die ze smiddags met een excuus al aan kunnen trekken. :)
pi_103272607
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 11:19 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Ik begrijp ook wel dat elke aangesprokene ontkent. Logisch, zo iets toegeven is ook vreemd.
Het was dan ook niet expliciet voor jou bedoeld maar meer algemeen. En dan ook niet voor elke vrouw, maar veel.

p.s.: nogmaals, huispakken :N

:)
nou ja, dan niet he. Ook prima. Als je zo vrouwen benadert irl dan treedt er het self fulfilling prophecy op. :P

En dat huispakken-verhaal kennen we nu wel. Alsof ELKE WILLEKEURIGE VROUW in een huispak (whatever that may be) rondwaggelt :')!! Dan tref je gewoon de verkeerde vrouwen.
  † In Memoriam † woensdag 19 oktober 2011 @ 11:46:18 #248
341203 3-voud
pi_103272818
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 11:41 schreef Apotheose het volgende:

[..]

nou ja, dan niet he. Ook prima. Als je zo vrouwen benadert irl dan treedt er het self fulfilling prophecy op. :P
Me dunkt. Ik toon enkel begrip.

quote:
En dat huispakken-verhaal kennen we nu wel. Alsof ELKE WILLEKEURIGE VROUW in een huispak (whatever that may be) rondwaggelt :')!! Dan tref je gewoon de verkeerde vrouwen.
Niet zo serieus doen wat dat betreft.
Het leefde op nadat ik deze week voor het eerst een huispak voor mannen zag in de Makro folder. Ik kreeg overal jeuk... nu weer trouwens :P
pi_103273040
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 11:46 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Me dunkt. Ik toon enkel begrip.

[..]

Niet zo serieus doen wat dat betreft.
Het leefde op nadat ik deze week voor het eerst een huispak voor mannen zag in de Makro folder. Ik kreeg overal jeuk... nu weer trouwens :P
Trek uit dan!
  † In Memoriam † woensdag 19 oktober 2011 @ 11:52:32 #250
341203 3-voud
pi_103273070
quote:
10s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 11:51 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Trek uit dan!
Dammit... niet zo gevat oke? :)
pi_103273111
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 11:40 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Je moet ook lekker doen wat je zelf wilt en waar je je goed bij voelt. Uiteindelijk moet je altijd als hoofdzaak met jezelf overweg kunnen. Stel je voor dat de hele mensheid om je heen weg valt. Dan is alsnog met jezelf overhoop liggen is niet zo snugger.

Als ik om me heen kijk merk ik op dat de westerse vrouw erg goed voor zichzelf op kan komen. Maar soms in mijn ogen bij het boerse af. Ze hebben soms zon grote bek en eigen willetje dat je je afvraagt of er nog wat vrouwelijks in zit.
Kijk ik naar de oosterse vrouw, of hoe je het wilt noemen... zeg maar even de Aziatische en die uit het oostblok, zijn ze in mijn optiek meer "vrouwelijk". Wat mij erg aanspreekt. Maarja, dat gaat ook weer gepaard met een flinke dosis onderdanigheid wat ik afkeur.

Maar huispakken: nee :N
Dat zijn opgewaardeerde pyjama's die ze smiddags met een excuus al aan kunnen trekken. :)
Jij moet een partij oprichten met een huispakken verbod ;)

Ja ik denk dat in die culturen waar vrouwen toch ''vrouwelijker'' zijn en waar ook van ze wordt verwacht dat ze zich zo kleden en gedragen er ook meer onderdanigheid bij komt kijken. Dat boerse komt ook omdat Nederland gewoon boers is, ik denk dat er juist tegenwoordig veel minder boerse vrouwen in Nederland zijn, ligt er ook aan waar je woont. Je hebt hier van alles wel wat, zelfde geldt ook voor de mannen. Zo prefereer ik het toch meer dan op de balkan bijvoorbeeld waar nog zoveel dingen taboe zijn en een hele macho cultuur heerst.
pi_103273135
quote:
10s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 11:51 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Trek uit dan!
:D
pi_103273157
Als Belg kan ik de beginpost helemaal beamen, was laatst in Zeeland en daar zijn mensen nors, hetzelfde met mensen uit Eindhoven waar ik ook recent was
Sup Sup Sup
pi_103273196
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 11:54 schreef ThisSpartais het volgende:
Als Belg kan ik de beginpost helemaal beamen, was laatst in Zeeland en daar zijn mensen nors, hetzelfde met mensen uit Eindhoven waar ik ook recent was
maaaaaaaarrrr hoe vond je de vrouwen?! *tromgeroffel... :P
  † In Memoriam † woensdag 19 oktober 2011 @ 11:56:05 #255
341203 3-voud
pi_103273220
quote:
Als Belg ben je hier ook altijd de lul. We kunnen dan ook geen conclusies trekken uit je observatie :P
  woensdag 19 oktober 2011 @ 11:58:29 #256
189978 controlaltdelete
pi_103273313
Wat verstaan jullie onder een huispak? Als ik terug kom van werk trek ik ook vrij snel mijn trainingsbroek aan. Een heel enkele keer ga ik boodschappen erin doen of naar de fysio. Moet ik me nu schamen?
  † In Memoriam † woensdag 19 oktober 2011 @ 11:59:47 #257
341203 3-voud
pi_103273375
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 11:58 schreef controlaltdelete het volgende:
Wat verstaan jullie onder een huispak? Als ik terug kom van werk trek ik ook vrij snel mijn trainingsbroek aan. Een heel enkele keer ga ik boodschappen erin doen of naar de fysio. Moet ik me nu schamen?
Huispak: nettere pyjama waarvoor je je niet hoeft te schamen die al om 15.00 uur aan te trekken t.o.v. een normale pyjama en waarmee je een leuk excuus hebt op de bank te hangen en uit je neus te vreten.

Zoiets.
pi_103273405
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 11:55 schreef Apotheose het volgende:

[..]

maaaaaaaarrrr hoe vond je de vrouwen?! *tromgeroffel... :P
Wel de meiden die ik zag in Eindhoven waren vele malen lekkerder dan de mokkels uit België. Van die meiden met bontkraagjes ^O^ ^O^
Sup Sup Sup
pi_103273476
quote:
Als ik thuis ben trek ik 's avonds ook een trainingsbroek/huisbroek aan. Echter zou ik er nooit mee naar buiten gaan.
signatuurloos
pi_103273512
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 12:01 schreef Captain_Maximum het volgende:

[..]

Als ik thuis ben trek ik 's avonds ook een trainingsbroek/huisbroek aan. Echter zou ik er nooit mee naar buiten gaan.
Goed zo, trouwens niets mis met een trainingspak thuis. Staat de meeste meiden namelijk goed
Sup Sup Sup
pi_103273532
quote:

[..]

same here. Al trek ik echt bij vlagen de trainingsbroek aan. Vind mn jeans ook prima zitten :P
pi_103273552
quote:
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Moderator woensdag 19 oktober 2011 @ 12:05:02 #263
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_103273627
lekker belangrijk, Bansheeboy zit ook niet in zijn zondagse pak met vers voor de gelegenheid getrimde baard Oh Oh Cherso te kijken ... waarom zouden vrouwen dit wel moeten doen?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_103273654
BTW ik ken vet veel oostblokvrouwen (ben zelf half Kroatisch) die ook gewoon thuis een huispak dragen of als ze naar de supermarkt gaan :P
  † In Memoriam † woensdag 19 oktober 2011 @ 12:06:03 #265
341203 3-voud
pi_103273674
quote:

[..]

Viola, dit bedoelde ik dus.

"Schat, loop jij ff naar de winkel? Ik heb mijn huispak al aan."
Klote uitvinding.
  woensdag 19 oktober 2011 @ 12:06:03 #266
189978 controlaltdelete
pi_103273675
Je hebt toch ook zo'n deken met mouwen (ben de naam vergeten). Mijn collega vertelde dat HIJ!! zoiets heeft. Nog erger dan een huispak iig. Ik weiger het te vragen want ik kan hem niet uitstaan }:|
pi_103273710
quote:
Eerlijk gezegd vind ik Vlamingen niet bepaald sympathieker als Nederlanders. Op het accent na, ervaar ik maar weinig verschil...
  woensdag 19 oktober 2011 @ 12:07:09 #268
13462 BansheeBoy
pi_103273725
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 12:05 schreef sp3c het volgende:
lekker belangrijk, Bansheeboy zit ook niet in zijn zondagse pak met vers voor de gelegenheid getrimde baard Oh Oh Cherso te kijken ... waarom zouden vrouwen dit wel moeten doen?
Er zijn borders. :{

Moderator woensdag 19 oktober 2011 @ 12:07:38 #269
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_103273750
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 12:06 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Klote uitvinding.
"in mijn boxershort zeker, bestel maar wat bij thuisbezorgd.nl ... slonzige bitch"
pi_103273756
quote:
1s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 12:06 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd vind ik Vlamingen niet bepaald sympathieker als Nederlanders. Op het accent na, ervaar ik maar weinig verschil...
Om eerlijk te zijn beantwoord de gemiddelde Vlaming toch aan de beschrijving: kortzinnig en onvriendelijk. Geloof me :)
Sup Sup Sup
pi_103273777
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 12:06 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Klote uitvinding.
Ik woon alleen. :?
signatuurloos
pi_103273839
quote:
7s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 12:03 schreef Aether het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
ik vind het meer sportpakken...
  † In Memoriam † woensdag 19 oktober 2011 @ 12:09:47 #273
341203 3-voud
pi_103273845
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 12:07 schreef sp3c het volgende:

[..]

"in mijn boxershort zeker, bestel maar wat bij thuisbezorgd.nl ... slonzige bitch"
Kun je daar ook schijtpapier bestellen? Daar ga je al. En wie wint het elke keer weer?
Die trutten hebben wel weer maandverband om hun reet af te vegen. :)
  Moderator woensdag 19 oktober 2011 @ 12:09:56 #274
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_103273850
quote:
15s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 12:07 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Er zijn borders. :{

jij vind dat awesome! :{w

:{w²
  woensdag 19 oktober 2011 @ 12:10:37 #275
13462 BansheeBoy
pi_103273874
Maar goed, om kort te gaan. Ik kan en mag niet generaliseren, er zitten een hoop lieve girls tussen. Nu ook, zit bij een klant waar wat vrouwen random te drinken brengen. Netjes. Maar dat zijn ze ondanks de Hollandse cultuur. Vrouwen hier willen nogal graag bazig zijn. Wat ze vaak als chantage c.q. machtsmiddel gebruiken? Sex. :{

Random woorden: grotten in Limburg (boleten)

woensdag 19 oktober 2011 @ 12:10:43 #276
189978 controlaltdelete
pi_103273882
quote:
7s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 12:03 schreef Aether het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Lelijk zeg, dat draag ik niet, zelfs niet thuis.
  woensdag 19 oktober 2011 @ 12:11:33 #277
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_103273913
Is dit niet een beetje een 'Ook al draagt een aap een gouden ring...' discussie.

Kamerolifantjes in zalmroze fleece huispakken zijn niet aantrekkelijk; nee. Kamerolifantjes in netpanties en kanten lingerie ook niet. :D

Als mijn vriendin een goed gevormd jogging- of huispak (Wat een kutnaam eigenlijk.) rondwandelt dan is de ketsbaarheid nog steeds hoog in that one! O+
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  Moderator woensdag 19 oktober 2011 @ 12:12:01 #278
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_103273931
quote:
15s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 12:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Maar goed, om kort te gaan. Ik kan en mag niet generaliseren, er zitten een hoop lieve girls tussen. Nu ook, zit bij een klant waar wat vrouwen random te drinken brengen. Netjes. Maar dat zijn ze ondanks de Hollandse cultuur. Vrouwen hier willen nogal graag bazig zijn. Wat ze vaak als chantage c.q. machtsmiddel gebruiken? Sex. :{

lol als sex bij jullie thuis een machtsmiddel is dan doe je het gewoon niet zo goed dude
pi_103273949
quote:
14s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 12:11 schreef SicSicSics het volgende:
Is dit niet een beetje een 'Ook al draagt een aap een gouden ring...' discussie.

Kamerolifantjes in zalmroze fleece huispakken zijn niet aantrekkelijk; nee. Kamerolifantjes in netpanties en kanten lingerie ook niet. :D

Als mijn vriendin een goed gevormd jogging- of huispak (Wat een kutnaam eigenlijk.) rondwandelt dan is de ketsbaarheid nog steeds hoog in that one! O+
kijk. Nou hebben we een echte kerel in ons midden. :Y
  woensdag 19 oktober 2011 @ 12:12:44 #280
13462 BansheeBoy
pi_103273967
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 12:12 schreef sp3c het volgende:

[..]

lol als sex bij jullie thuis een machtsmiddel is dan doe je het gewoon niet zo goed dude
Ik heb geen Nederlandse vrouw, dus maak je geen zorgen om mij. :{

Moderator woensdag 19 oktober 2011 @ 12:13:02 #281
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_103273974
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 12:09 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Kun je daar ook schijtpapier bestellen? Daar ga je al. En wie wint het elke keer weer?
Die trutten hebben wel weer maandverband om hun reet af te vegen. :)
gewoon je reet niet afvegen jonge!
  † In Memoriam † woensdag 19 oktober 2011 @ 12:13:05 #282
341203 3-voud
pi_103273979
quote:
15s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 12:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Maar goed, om kort te gaan. Ik kan en mag niet generaliseren, er zitten een hoop lieve girls tussen. Nu ook, zit bij een klant waar wat vrouwen random te drinken brengen. Netjes. Maar dat zijn ze ondanks de Hollandse cultuur. Vrouwen hier willen nogal graag bazig zijn. Wat ze vaak als chantage c.q. machtsmiddel gebruiken? Sex.
Je zit bij een klant tijdens gesprek te Fokken? Wut?
  woensdag 19 oktober 2011 @ 12:13:34 #283
13462 BansheeBoy
pi_103273997
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 12:13 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Je zit bij een klant tijdens gesprek te Fokken? Wut?
Lunchpauze it is. :{

† In Memoriam † woensdag 19 oktober 2011 @ 12:13:37 #284
341203 3-voud
pi_103273999
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 12:13 schreef sp3c het volgende:

[..]

gewoon je reet niet afvegen jonge!
Zal zeker met strontkorsten rondlopen omdat ik een belachelijk punt wil maken.
Hoe kansloos ben je dan?
  woensdag 19 oktober 2011 @ 12:13:44 #285
8372 Bastard
Persona non grata
pi_103274002
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 12:05 schreef Sofia90 het volgende:
BTW ik ken vet veel oostblokvrouwen (ben zelf half Kroatisch) die ook gewoon thuis een huispak dragen of als ze naar de supermarkt gaan :P
Ho.. thuis is 1 ding maar over straat is echt verkeerd :D

Nou ja, ik vind ook dat men voor lul loopt met Uggs buiten dus wat weet ik er van.
The truth was in here.
pi_103274003
quote:
15s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 12:12 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Welke dan?

_nieuwsgierig_
Sup Sup Sup
  † In Memoriam † woensdag 19 oktober 2011 @ 12:14:08 #287
341203 3-voud
pi_103274023
quote:
15s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 12:13 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Lunchpauze it is.
Nog vager: je hebt lunchpauze bij een klant bezoek en zit dan te Fokken??
  Moderator woensdag 19 oktober 2011 @ 12:14:20 #288
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_103274030
quote:
15s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 12:12 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

assumpties en zorgen zijn niet helemaal hetzelfde
  woensdag 19 oktober 2011 @ 12:15:03 #289
13462 BansheeBoy
pi_103274063
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 12:13 schreef ThisSpartais het volgende:

[..]

Welke dan?

_nieuwsgierig_
Ik heb een Marokkaanse girl:

- zorgzaam
- lief
- etc.
- teder

Eigenlijk de échte vrouwenlijke eigenschappen die hier in het westen maar al te graag destroyed worden. :{

woensdag 19 oktober 2011 @ 12:15:26 #290
189978 controlaltdelete
pi_103274079
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 12:13 schreef Bastard het volgende:

[..]

Nou ja, ik vind ook dat men voor lul loopt met Uggs buiten dus wat weet ik er van.
Uggs zijn haast overal uit, behalve in NL niet..hier blijft men er nog trouw op rondlopen zelfs in de zomer.
  Moderator woensdag 19 oktober 2011 @ 12:15:28 #291
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_103274081
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 12:13 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Zal zeker met strontkorsten rondlopen omdat ik een belachelijk punt wil maken.
Hoe kansloos ben je dan?
je kunt ook gewoon nieuw wc papier kopen als je nog 2 rollen hebt

werkt vlekkeloos kan ik je zeggen
pi_103274084
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 12:13 schreef Bastard het volgende:

[..]

uggs zijn leuk als pantoffels :Y
  woensdag 19 oktober 2011 @ 12:15:48 #293
13462 BansheeBoy
pi_103274096
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 12:14 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Nog vager: je hebt lunchpauze bij een klant bezoek en zit dan te Fokken??
Waarom werk je niet? :?

pi_103274109
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 12:09 schreef Apotheose het volgende:

[..]

ik vind het meer sportpakken...
Ik vind ze er best leuk uitzien op dat plaatje. En maar 10 euro, dus spotgoedkoop.

na 1x wassen zal de broek wel uitgezakt zijn, but who cares
  † In Memoriam † woensdag 19 oktober 2011 @ 12:16:30 #295
341203 3-voud
pi_103274114
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 12:15 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Uggs zijn haast overal uit, behalve in NL niet..hier blijft men er nog trouw op rondlopen zelfs in de zomer.
Ik vind die dingen wel leuk, in combinatie met mooi ondergoed tijdens... moment, ik wijk af. Sorry.
  Moderator woensdag 19 oktober 2011 @ 12:16:49 #296
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_103274123
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 12:16 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik vind ze er best leuk uitzien op dat plaatje. En maar 10 euro, dus spotgoedkoop.

wahaha ze heeft ze alledrie net besteld _O-
  † In Memoriam † woensdag 19 oktober 2011 @ 12:17:04 #297
341203 3-voud
pi_103274136
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 12:15 schreef sp3c het volgende:

[..]

je kunt ook gewoon nieuw wc papier kopen als je nog 2 rollen hebt

werkt vlekkeloos kan ik je zeggen
Uiteindelijk heeft ze je dan nog te pakken :P
  woensdag 19 oktober 2011 @ 12:17:25 #298
13462 BansheeBoy
pi_103274145
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 12:16 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Ik vind die dingen wel leuk, in combinatie met mooi ondergoed tijdens... moment, ik wijk af. Sorry.
Hitsigheid tijdens kantooruren, daar staat de doodstraf op! :D

† In Memoriam † woensdag 19 oktober 2011 @ 12:17:48 #299
341203 3-voud
pi_103274159
quote:

[..]

You go girl :N
pi_103274172
quote:

[..]

ja maar ik vind het een beetje onnodig om een pak aan te schaffen voor in huis... Een simpele trainingsbroek (die je ook tijdens sporten kunt gebruiken) will do too. En daar een trui bij. Klaar. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')