Lelijk zeg, dat draag ik niet, zelfs niet thuis.quote:
lol als sex bij jullie thuis een machtsmiddel is dan doe je het gewoon niet zo goed dudequote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Maar goed, om kort te gaan. Ik kan en mag niet generaliseren, er zitten een hoop lieve girls tussen. Nu ook, zit bij een klant waar wat vrouwen random te drinken brengen. Netjes. Maar dat zijn ze ondanks de Hollandse cultuur. Vrouwen hier willen nogal graag bazig zijn. Wat ze vaak als chantage c.q. machtsmiddel gebruiken? Sex.²
kijk. Nou hebben we een echte kerel in ons midden.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:11 schreef SicSicSics het volgende:
Is dit niet een beetje een 'Ook al draagt een aap een gouden ring...' discussie.
Kamerolifantjes in zalmroze fleece huispakken zijn niet aantrekkelijk; nee. Kamerolifantjes in netpanties en kanten lingerie ook niet.
Als mijn vriendin een goed gevormd jogging- of huispak (Wat een kutnaam eigenlijk.) rondwandelt dan is de ketsbaarheid nog steeds hoog in that one!
Ik heb geen Nederlandse vrouw, dus maak je geen zorgen om mij.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:12 schreef sp3c het volgende:
[..]
lol als sex bij jullie thuis een machtsmiddel is dan doe je het gewoon niet zo goed dude
gewoon je reet niet afvegen jonge!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:09 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Kun je daar ook schijtpapier bestellen? Daar ga je al. En wie wint het elke keer weer?
Die trutten hebben wel weer maandverband om hun reet af te vegen.
Je zit bij een klant tijdens gesprek te Fokken? Wut?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Maar goed, om kort te gaan. Ik kan en mag niet generaliseren, er zitten een hoop lieve girls tussen. Nu ook, zit bij een klant waar wat vrouwen random te drinken brengen. Netjes. Maar dat zijn ze ondanks de Hollandse cultuur. Vrouwen hier willen nogal graag bazig zijn. Wat ze vaak als chantage c.q. machtsmiddel gebruiken? Sex.
Lunchpauze it is.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:13 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je zit bij een klant tijdens gesprek te Fokken? Wut?
Zal zeker met strontkorsten rondlopen omdat ik een belachelijk punt wil maken.quote:
Ho.. thuis is 1 ding maar over straat is echt verkeerdquote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:05 schreef Sofia90 het volgende:
BTW ik ken vet veel oostblokvrouwen (ben zelf half Kroatisch) die ook gewoon thuis een huispak dragen of als ze naar de supermarkt gaan
Welke dan?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb geen Nederlandse vrouw, dus maak je geen zorgen om mij.²
Nog vager: je hebt lunchpauze bij een klant bezoek en zit dan te Fokken??quote:
assumpties en zorgen zijn niet helemaal hetzelfdequote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb geen Nederlandse vrouw, dus maak je geen zorgen om mij.²
Ik heb een Marokkaanse girl:quote:
Uggs zijn haast overal uit, behalve in NL niet..hier blijft men er nog trouw op rondlopen zelfs in de zomer.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ho.. thuis is 1 ding maar over straat is echt verkeerd
Nou ja, ik vind ook dat men voor lul loopt met Uggs buiten dus wat weet ik er van.
je kunt ook gewoon nieuw wc papier kopen als je nog 2 rollen hebtquote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:13 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zal zeker met strontkorsten rondlopen omdat ik een belachelijk punt wil maken.
Hoe kansloos ben je dan?
uggs zijn leuk als pantoffelsquote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ho.. thuis is 1 ding maar over straat is echt verkeerd
Nou ja, ik vind ook dat men voor lul loopt met Uggs buiten dus wat weet ik er van.
Waarom werk je niet?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:14 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nog vager: je hebt lunchpauze bij een klant bezoek en zit dan te Fokken??
Ik vind ze er best leuk uitzien op dat plaatje. En maar 10 euro, dus spotgoedkoop.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:09 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ik vind het meer sportpakken...
Ik vind die dingen wel leuk, in combinatie met mooi ondergoed tijdens... moment, ik wijk af. Sorry.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:15 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Uggs zijn haast overal uit, behalve in NL niet..hier blijft men er nog trouw op rondlopen zelfs in de zomer.
wahaha ze heeft ze alledrie net besteldquote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind ze er best leuk uitzien op dat plaatje. En maar 10 euro, dus spotgoedkoop.
na 1x wassen zal de broek wel uitgezakt zijn, but who cares
Uiteindelijk heeft ze je dan nog te pakkenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
je kunt ook gewoon nieuw wc papier kopen als je nog 2 rollen hebt
werkt vlekkeloos kan ik je zeggen
Hitsigheid tijdens kantooruren, daar staat de doodstraf op!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:16 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik vind die dingen wel leuk, in combinatie met mooi ondergoed tijdens... moment, ik wijk af. Sorry.
You go girlquote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind ze er best leuk uitzien op dat plaatje. En maar 10 euro, dus spotgoedkoop.
ja maar ik vind het een beetje onnodig om een pak aan te schaffen voor in huis... Een simpele trainingsbroek (die je ook tijdens sporten kunt gebruiken) will do too. En daar een trui bij. Klaar.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |