Jij moet een partij oprichten met een huispakken verbodquote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:40 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je moet ook lekker doen wat je zelf wilt en waar je je goed bij voelt. Uiteindelijk moet je altijd als hoofdzaak met jezelf overweg kunnen. Stel je voor dat de hele mensheid om je heen weg valt. Dan is alsnog met jezelf overhoop liggen is niet zo snugger.
Als ik om me heen kijk merk ik op dat de westerse vrouw erg goed voor zichzelf op kan komen. Maar soms in mijn ogen bij het boerse af. Ze hebben soms zon grote bek en eigen willetje dat je je afvraagt of er nog wat vrouwelijks in zit.
Kijk ik naar de oosterse vrouw, of hoe je het wilt noemen... zeg maar even de Aziatische en die uit het oostblok, zijn ze in mijn optiek meer "vrouwelijk". Wat mij erg aanspreekt. Maarja, dat gaat ook weer gepaard met een flinke dosis onderdanigheid wat ik afkeur.
Maar huispakken: nee![]()
Dat zijn opgewaardeerde pyjama's die ze smiddags met een excuus al aan kunnen trekken.
maaaaaaaarrrr hoe vond je de vrouwen?! *tromgeroffel...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:54 schreef ThisSpartais het volgende:
Als Belg kan ik de beginpost helemaal beamen, was laatst in Zeeland en daar zijn mensen nors, hetzelfde met mensen uit Eindhoven waar ik ook recent was
Als Belg ben je hier ook altijd de lul. We kunnen dan ook geen conclusies trekken uit je observatiequote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:54 schreef ThisSpartais het volgende:
Als Belg kan ik de beginpost helemaal beamen, was laatst in Zeeland en daar zijn mensen nors, hetzelfde met mensen uit Eindhoven waar ik ook recent was
Huispak: nettere pyjama waarvoor je je niet hoeft te schamen die al om 15.00 uur aan te trekken t.o.v. een normale pyjama en waarmee je een leuk excuus hebt op de bank te hangen en uit je neus te vreten.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:58 schreef controlaltdelete het volgende:
Wat verstaan jullie onder een huispak? Als ik terug kom van werk trek ik ook vrij snel mijn trainingsbroek aan. Een heel enkele keer ga ik boodschappen erin doen of naar de fysio. Moet ik me nu schamen?
Wel de meiden die ik zag in Eindhoven waren vele malen lekkerder dan de mokkels uit België. Van die meiden met bontkraagjesquote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:55 schreef Apotheose het volgende:
[..]
maaaaaaaarrrr hoe vond je de vrouwen?! *tromgeroffel...
Als ik thuis ben trek ik 's avonds ook een trainingsbroek/huisbroek aan. Echter zou ik er nooit mee naar buiten gaan.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:58 schreef controlaltdelete het volgende:
Wat verstaan jullie onder een huispak? Als ik terug kom van werk trek ik ook vrij snel mijn trainingsbroek aan. Een heel enkele keer ga ik boodschappen erin doen of naar de fysio. Moet ik me nu schamen?
Goed zo, trouwens niets mis met een trainingspak thuis. Staat de meeste meiden namelijk goedquote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:01 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Als ik thuis ben trek ik 's avonds ook een trainingsbroek/huisbroek aan. Echter zou ik er nooit mee naar buiten gaan.
same here. Al trek ik echt bij vlagen de trainingsbroek aan. Vind mn jeans ook prima zittenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:01 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Als ik thuis ben trek ik 's avonds ook een trainingsbroek/huisbroek aan. Echter zou ik er nooit mee naar buiten gaan.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:58 schreef controlaltdelete het volgende:
Viola, dit bedoelde ik dus.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:01 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik Vlamingen niet bepaald sympathieker als Nederlanders. Op het accent na, ervaar ik maar weinig verschil...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:54 schreef ThisSpartais het volgende:
Er zijn borders.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:05 schreef sp3c het volgende:
lekker belangrijk, Bansheeboy zit ook niet in zijn zondagse pak met vers voor de gelegenheid getrimde baard Oh Oh Cherso te kijken ... waarom zouden vrouwen dit wel moeten doen?
"in mijn boxershort zeker, bestel maar wat bij thuisbezorgd.nl ... slonzige bitch"quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:06 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Viola, dit bedoelde ik dus.
"Schat, loop jij ff naar de winkel? Ik heb mijn huispak al aan."
Klote uitvinding.
Om eerlijk te zijn beantwoord de gemiddelde Vlaming toch aan de beschrijving: kortzinnig en onvriendelijk. Geloof mequote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:06 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik Vlamingen niet bepaald sympathieker als Nederlanders. Op het accent na, ervaar ik maar weinig verschil...
Ik woon alleen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:06 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Viola, dit bedoelde ik dus.
"Schat, loop jij ff naar de winkel? Ik heb mijn huispak al aan."
Klote uitvinding.
Kun je daar ook schijtpapier bestellen? Daar ga je al. En wie wint het elke keer weer?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
"in mijn boxershort zeker, bestel maar wat bij thuisbezorgd.nl ... slonzige bitch"
jij vind dat awesome!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |