Precies. Ik kan die "tools" wel in mij opnemen zonder van de trap te donderen...quote:
Ter verduidelijking: ik ben reeds aan de vrouw: ik ben getrouwd. Dus ik ben niet wanhopig. Ik roep ook overal dat de verantwoordelijkheid bij zowel de (krolse) man als de (hitsige) vrouw ligt. Overal roep ik ook op dat beiden sexen de hand in eigen boezem moeten steken. Echter heeft de vrouw een lichte voorsprong vanwege de zwakke natuur van de man. Dit is allemaal common sense.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:05 schreef Apotheose het volgende:
[..]
kortom: jij treft de verkeerde vrouwen. Klaar.
Zelfdiscipline is misschien wel het moeilijkste dat er is.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:04 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Fatsoenlijk omgaan met je eigen lichaam lijkt mij toch niet moeilijk.
Ik meen dat inmiddels 58% van de Nederlanders boven de 35 overgewicht heeft, dus kennelijk is het niet zo heel erg simpel.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:04 schreef Captain_Maximum het volgende:
Fatsoenlijk omgaan met je eigen lichaam lijkt mij toch niet moeilijk.
Zeker. Ben onder de 35 en heb een iets te degelijk lichaam.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zelfdiscipline is misschien wel het moeilijkste dat er is.
Hoe weet jij dat?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Dit specifieke voorbeeld was slechts beeldspraak. Ik bedoel enkel te zeggen dat vrouwen zich buitenshuis aantrekkelijker maken voor derden dan thuis voor hun partner.
Dit is gewoon een tragedie en dan die blijheid van die presentatrice, ik kan dit niet aan man!! Straks heeft zij ook een kort kapsel, en komt de familie op bezoek, allemaal dood door de shock.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:53 schreef WammesWaggel het volgende:
http://liefsuit.kro.nl/seizoenen/1/afleveringen/18-10-2011
Vanaf de elfde minuut, hoe een Italiaanse een Hollandse vrouw moet worden van een Nederlandse, en de Nederlandse en verslonzen aanprijst
in dat geval: ga es een hartig woordje babbelen met je vrouw en leg haar je problemen voor. Dat ze in een badjas naast je ligt en ze zich wel opdut als ze ergens heen gaat. Maar zodra ze weer thuis is meteen de tondeuse pakt en haar haar in een sinead o connor coupe produceert.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben reeds gehuwd, dus van écht treffen is geen sprake. Maar nogmaals: Kenau.²
Dat hoor je toch vaak in de wandelgangen?quote:
Die conclusie volgt niet bepaald uit het daaraan voorafgaande.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:06 schreef BansheeBoy het volgende:
Ter verduidelijking: ik ben reeds aan de vrouw: ik ben getrouwd. Dus ik ben niet wanhopig.
Ik steek mijn hand liever in de boezem van een mooie vrouw...quote:Ik roep ook overal dat de verantwoordelijkheid bij zowel de (krolse) man als de (hitsige) vrouw ligt. Overal roep ik ook op dat beiden sexen de hand in eigen boezem moeten steken.
Je projecteert je eigen zwakte op anderen...quote:Echter heeft de vrouw een lichte voorsprong vanwege de zwakke natuur van de man. Dit is allemaal common sense.
Het gaat dus allemaal om behaviour en human interest.²
Mooie post, meer wil ik er niet over kwijt.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:10 schreef Apotheose het volgende:
[..]
in dat geval: ga es een hartig woordje babbelen met je vrouw en leg haar je problemen voor. Dat ze in een badjas naast je ligt en ze zich wel opdut als ze ergens heen gaat. Maar zodra ze weer thuis is meteen de tondeuse pakt en haar haar in een sinead o connor coupe produceert.
Nee. Ik ken wel mannen die vinden dat hun vrouw het uiterlijk heeft laten gaan (zeker na het krijgen van kinderen), maar ik kan niet zeggen dat ik vind dat die vrouwen buitenshuis ineens aantrekkelijk zijn... Echt niet...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat hoor je toch vaak in de wandelgangen?
Goud!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:22 schreef HTrockstar het volgende:
[..]
Nog grappiger is een man in een renault scenic (of vergelijkbare auto) op de bijrijdersplaats terwijl zijn vrouw met een kort pittig kapsel achter het stuur zit XD
Zeker, slechte bolide. Ga zelf waarschijnlijk voor de nieuwe Hyunda i40.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:18 schreef DS4 het volgende:
Als je een scenic hebt maakt het niet meer zoveel uit of je nu achter het stuur zit, of op de bijrijdersplek...
Ik ben er nog niet uit of ik dat net zo triest vind, of triester...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Zeker, slechte bolide. Ga zelf waarschijnlijk voor de nieuwe Hyunda i40.
Ja? Erg mooie auto hoor. Vind ik althans.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:20 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet uit of ik dat net zo triest vind, of triester...
Zelf Donner vind zoiets te ver gaan. We noemen dat extremisme en alle extremisten zijn gek. Zei ik nou gek? Ja? Mooi! Dat is nl. ook gewoon een feit. De een is wel wat gekker dan de ander.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Even terzijde: het is wel jammer dat mensen met een wat degelijkere visie geridiculiseerd worden.
Persoonlijk zou ik liever hebben dat mijn vrouw in badjas naast mij slaapt dan dat die auto op mijn oprit staat, maar ieder zijn meug!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Ja? Erg mooie auto hoor. Vind ik althans.
Ok, dan maar een Peugeot 508 SW of de de nieuwe Focus sports tourer. Kijk maar, ik vind jouw mening erg belangrijk bij de aanschaf van een nieuwe car.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:26 schreef DS4 het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik liever hebben dat mijn vrouw in badjas naast mij slaapt dan dat die auto op mijn oprit staat, maar ieder zijn meug!
Geef mij maar de BMW 3-serie sedan. Mijn droomwagen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:32 schreef DS4 het volgende:
Het gaat een beetje offtopic, maar wacht gewoon even en koop dan de nieuwe BMW 3 touring. 335d ofzo.
Beetje leuk aankleden. Kun je meer voor de dag komen. Kom je zelfs weg met een vrouw met kort haar, maar dan moet dat wel bij haar passen (zeg maar: Halle Berry niveau, ik leg de lat graag hoor, maar eerlijk is eerlijk, die trekt zelfs zo'n scenic weer recht).
Tsja sorry. Maar ik was wel even klaar met de badjassenmode van 2011. Dat was toch het onderwerp? Of...?quote:
Het is echt heel erg, ik zat ook bijna te stikken in mijn speculaasje toen deze gotspe zich op mijn scherm toverdequote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:09 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Dit is gewoon een tragedie en dan die blijheid van die presentatrice, ik kan dit niet aan man!! Straks heeft zij ook een kort kapsel, en komt de familie op bezoek, allemaal dood door de shock.
Hebben we hier 5,5 miljard jaar evolutie voor gehad??? Als de eukaryoten dit geweten hadden dan waren ze nooit begonnen met complexe cellen!! Ze draaien zich allemaal om in hun graf.
Ik dacht, dat moet ik even zien. Blijkt het een programma te zijn van die Jaspers... De vleesgeworden broekrok! Brrrr....quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:42 schreef WammesWaggel het volgende:
Het is echt heel erg, ik zat ook bijna te stikken in mijn speculaasje toen deze gotspe zich op mijn scherm toverde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |