waaaaahahahahahaquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:37 schreef RabbitHeart het volgende:
[..]
Jij snapt het. Als ik een bejaarde zie die moeite heeft met het tillen van een koffer dan biedt ik ook hulp aan..
Bied je dat ook aan aan een slonzige bitch van 150kg schoon aan de haak?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:42 schreef sp3c het volgende:
in de supermarkt ga ik altijd door de knietjes als iemand vraagt of ik dat product in het bovenste schap wil pakken
klim dr maar op!
In mijn geval zou het eerlijker zijn dat ik daar dan even opklim om erbij te kunnen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Bied je dat ook aan aan een slonzige bitch van 150kg schoon aan de haak?
Whehehehequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:45 schreef sp3c het volgende:
iedereen
ook big bubba die net vrijgelaten is door de staat
de eerste die er daadwerkelijk op probeert te klimmen krijgt het product gratis
Lig dubbel hierquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
In mijn geval zou het eerlijker zijn dat ik daar dan even opklim om erbij te kunnen.
een echte Hollander zegt dan quid pro quo bitch!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:53 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Ach volgens mij valt het allemaal nog wel mee, het verschilt natuurlijk enorm per vrouw. Als ik iets zou moeten zeggen over de vrouwen? Het lijkt er wel steeds vaker op dat ze proberen wat afstand te houden om te kijken wat de mannen allemaal bereid zijn te doen.
Vind ik.
Dat is ook weer waar. Hoewel ik twijfel aan jouw toevoeging "relatief".quote:
bustedquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:58 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar. Hoewel ik twijfel aan jouw toevoeging "relatief".
Welke vreemde gedachtegang gaat er door jouw hoofd?quote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:42 schreef sp3c het volgende:
in de supermarkt ga ik altijd door de knietjes als iemand vraagt of ik dat product in het bovenste schap wil pakken
klim dr maar op!
ik wil wel werken. Hele dag thuis zitten is killing. Maar een fulltime baan van 40u per week lijkt me nou ook weer niks. Als dat lui is - dan ben ik idd luiquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:56 schreef DS4 het volgende:
Ik lees dat Nederlandse vrouwen ook nog lui zijn...
dan tref jij vast de verkeerde girls².quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:38 schreef BansheeBoy het volgende:
Nederlandse girls, gaan zo ver in hun emancipatie dat wanneer je een relatie met een dergelijke girl hebt je haast homo moet zijn. Alles wat een girl juist mooi en aantrekkelijk maakt zeggen ze vaarwel.²
In dit draadje mag het...quote:
Ik tref geen girls, maar het valt me vaak op dat de vrouwen hier de broek aan hebben. Ze voeren altijd het woord en de man hangt er maar lafjes en onzelfverzekerd bij.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:40 schreef Apotheose het volgende:
[..]
dan tref jij vast de verkeerde girls².
Hoe kom je daar nu bij?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:38 schreef BansheeBoy het volgende:
Nederlandse girls, gaan zo ver in hun emancipatie dat wanneer je een relatie met een dergelijke girl hebt je haast het homoïsme moet belijden. Alles wat een girl juist mooi en aantrekkelijk maakt zeggen ze vaarwel.²
Ik woon midden in een grote polder en dat valt godverdomme hartstikke mee.quote:Gelukkig is de poldervrouw ook intelligent, niet op geld belust en – last but not least – aantrekkelijk.
agossie, het is wat...quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik tref geen girls, maar het valt me vaak op dat de vrouwen hier de broek aan hebben. Ze voeren altijd het woord en de man hangt er maar lafjes en onzelfverzekerd bij.²
Gelukkig kom jij altijd heel zelfverzekerd over op fok... O, wacht even!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:41 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik tref geen girls, maar het valt me vaak op dat de vrouwen hier de broek aan hebben. Ze voeren altijd het woord en de man hangt er maar lafjes en onzelfverzekerd bij.
Precies. Is de "het zijn allemaal hoeren" al voorbij gekomen van een of andere internetheld?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:42 schreef Lavenderr het volgende:
Das waar. Dit is het generalisatie-topic wat vrouwen betreft.
Nog niet, maar die komt ongetwijfeld nog langsquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:43 schreef DS4 het volgende:
[..]
Precies. Is de "het zijn allemaal hoeren" al voorbij gekomen van een of andere internetheld?
En jouw vrouw weet haar plek wel?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik tref geen girls, maar het valt me vaak op dat de vrouwen hier de broek aan hebben. Ze voeren altijd het woord en de man hangt er maar lafjes en onzelfverzekerd bij.²
Gelukkig werken buitenlandse vrouwen wel hard voor de man op de bankquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:46 schreef BansheeBoy het volgende:
Als een man een hele maand noeste arbeid heeft verricht en vervolgens zijn volledige salaris (en rantsoen) moet inleveren bij moeder de vrouw die hem als "beloning" 10 euro per week zakgeld geeft voor het balletje op de club weet ik genoeg. En dit komt erg vaak voor hier in het westen. Nog erger is dat girls zich buitenshuis "lekkerder" opmaken dan zij thuis doen voor de partner.²
Klassieker...quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:47 schreef Lavenderr het volgende:
Nog niet, maar die komt ongetwijfeld nog langs.
Soms loopt de man zelfs achter de vrouw.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:46 schreef BansheeBoy het volgende:
Als een man een hele maand noeste arbeid heeft verricht en vervolgens zijn volledige salaris (en rantsoen) moet inleveren bij moeder de vrouw die hem als "beloning" 10 euro per week zakgeld geeft voor het balletje op de club weet ik genoeg. En dit komt erg vaak voor hier in het westen. Nog erger is dat girls zich buitenshuis "lekkerder" opmaken dan zij thuis doen voor de partner.²
BullShitBoy is een PVV lijstduwer, soort false flag propaganda,quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:47 schreef DS4 het volgende:
Zeg BSB... ben jij ooit een keer heel hard op jouw hoofd gevallen?
BullShitBoy is net zo een trol als LBKquote:
Misschien was dat in 1956 nog zo, maar die tijd is lang voorbij.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:46 schreef BansheeBoy het volgende:
Ach, ik ken aardig wat moslims en geloof me... moslima's hebben verdomd vaak de broek aan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:47 schreef Pietverdriet het volgende:
En jouw vrouw weet haar plek wel?
Nederlandse girls moeten eens bij zichzelf te raden gaan, niet voor niets gaan steeds meer mannen "shoppen" in de Balkan of in Azië. Daar is vrouwelijkheid nog onaangetast.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En jouw vrouw weet haar plek wel?
Ja, als ze een korte rok aan heeft laat hij haar voor gaan, de trap op.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Soms loopt de man zelfs achter de vrouw.
Had een aantal Marokkaanse vrouwen in een team voor me werken, die hadden BullShitBoy volledig uitgelachenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:50 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ach, ik ken aardig wat moslims en geloof me... moslima's hebben verdomd vaak de broek aan.
Maar BSB is natuurlijk wel een koning! Echt! Geloof me nou... waarom geloven jullie mij niet?
In Nederland hebben we gezinsinkomsten en gezinsbestedingen, kom je soms uit Iran ofzoquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:46 schreef BansheeBoy het volgende:
Misschien ben ik gek, maar kijk eens in een random bushokje: girl in een panty met verse lipgloss en 500 gram kleding aan (naar boven afgerond). Dezelfde girl ligt in een badjas in bed.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien was dat in 1956 nog zo, maar die tijd is lang voorbij.
Dat shoppen in arme landen is voor zover ik het kan beoordelen wat meer gelegen in het feit dat die mannen hier ten lande wat moeite hebben om een vrouw geïnteresseerd te krijgen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:50 schreef BansheeBoy het volgende:
niet voor niets gaan steeds meer mannen "shoppen" in de Balkan of in Azië. Daar is vrouwelijkheid nog onaangetast.
Gelukkig heb je wel humor. Althans, dat hoop ik dan maar!quote:Ik chargeer niet graag zoals jullie weten,
In badjas in bed? Ken eigenlijk niemand die dat doet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Misschien ben ik gek, maar kijk eens in een random bushokje: girl in een panty met verse lipgloss en 500 gram kleding aan (naar boven afgerond). Dezelfde girl ligt in een badjas in bed.
Dit is toch wel ernstig.²
Het is tegen de etiquette (ook als ze geen (korte) rok aanheeft, maar ik wil mij hier af en toe ook schuldig aan maken...quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:51 schreef Lavenderr het volgende:
Ja, als ze een korte rok aan heeft laat hij haar voor gaan, de trap op.
Ben hier al 30 jaar geboren.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:51 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
In Nederland hebben we gezinsinkomsten en gezinsbestedingen, kom je soms uit Iran ofzo
dan moet het wel heeeeeeeeeeeel koud zijn en mijn dekbed niet genoeg zijnquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
In badjas in bed? Ken eigenlijk niemand die dat doet.
Zeg dat , BSB ziet het echt verkeerd hoor. Maar goed, hij zegt dat hij nooit chargeert, dus laten we het maar van hem aannemen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:55 schreef Apotheose het volgende:
[..]
dan moet het wel heeeeeeeeeeeel koud zijn en mijn dekbed niet genoeg zijn
Maar dat geldt m.m. voor Nederlandse mannen. Net als het laten verslonzen van het eigen lijf, wat ik een nog grotere booboo vind dan gebrek aan modebewustheid.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:51 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ik moet toegeven dat ik wel vaak wat modemissers ziet. Denk maar aan de hoge laarzen over een spijkerbroek of een tuniekje over een legging. Het ergste is nog wel het kort pittige kapsel. Geen idee wie dat bedacht heeft, maar het ziet er in ieder geval niet uit.
Precies.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:51 schreef Pietverdriet het volgende:
Had een aantal Marokkaanse vrouwen in een team voor me werken, die hadden BullShitBoy volledig uitgelachen
Ja?quote:
Ik ook niet...quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:54 schreef Lavenderr het volgende:
In badjas in bed? Ken eigenlijk niemand die dat doet.
Soms kun je óeps, de etiquette even vergetenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:54 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het is tegen de etiquette (ook als ze geen (korte) rok aanheeft, maar ik wil mij hier af en toe ook schuldig aan maken...
Aha, geen klap tegen het hoofd, maar meermaals langdurig zuurstofgebrek. Ja, dat kan de oorzaak ook zijn...quote:
Dat komt omdat ie bij zijn moeder slaaptquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:59 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik ook niet...
BSB kent het wel... Opvallend!
Dat zie ik je wel vaker schrijven, wat betekent het?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja?
Laten we niet vergeten dat Kenau op en top Hollands was. Beter kan ik mijn welse betoog eigenlijk niet funderen.²
En om daarop verder te gaan. Kan een vrouw mij uitleggen waarom ze hun tools "gebruiken" en tonen buiten de slaapkamer? Is dit niet een zeer unfaire manier van "zaken doen"???quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:00 schreef Pietverdriet het volgende:
Dat komt omdat ie bij zijn moeder slaapt
Correct. Keer op keer op keer... Ik ben ook een zeef ook...quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:59 schreef Lavenderr het volgende:
Soms kun je óeps, de etiquette even vergeten
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En om daarop verder te gaan. Kan een vrouw mij uitleggen waarom ze hun tools "gebruiken" en tonen buiten de slaapkamer? Is dit niet een zeer unfaire manier van "zaken doen"???
quote:
Niks mis mee.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:02 schreef DS4 het volgende:
[..]
Correct. Keer op keer op keer... Ik ben ook een zeef ook...
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:01 schreef BansheeBoy het volgende:
En om daarop verder te gaan. Kan een vrouw mij uitleggen waarom ze hun tools "gebruiken" en tonen buiten de slaapkamer? Is dit niet een zeer unfaire manier van "zaken doen"???
Het mag toch duidelijk zijn dat elke gezonde knul een zwak voor vrouwen heeft? En dus per definitie bezwijkt wanneer zij haar tools in de strijd gooit? Dit geldt uiteraard niet voor volgelingen van het homoïsme.
Fatsoenlijk omgaan met je eigen lichaam lijkt mij toch niet moeilijk.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:57 schreef DS4 het volgende:
[..]
Maar dat geldt m.m. voor Nederlandse mannen. Net als het laten verslonzen van het eigen lijf, wat ik een nog grotere booboo vind dan gebrek aan modebewustheid.
Dit specifieke voorbeeld was slechts beeldspraak. Ik bedoel enkel te zeggen dat vrouwen zich buitenshuis aantrekkelijker maken voor derden dan thuis voor hun partner.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:59 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik ook niet...
BSB kent het wel... Opvallend!
Kennelijk is het gewenst, of zijn er veel mannen op die werkvloer die een aanklacht indienen wegens sexueel geweld?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:03 schreef BansheeBoy het volgende:
Hoor nu net op de radio:"Steeds meer vrouwen gaan vreemd." Past precies bij wat ik hier probeer uit te leggen. Waarom denk je dat ze vaker vreemd gaan? Door hun behavior, kledij en tijding ontstaat er (o.a. op de werkvloer) meer hitsige interactie tussen man en vrouw dan gewenst.
kortom: jij treft de verkeerde vrouwen. Klaar.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit specifieke voorbeeld was slechts beeldspraak. Ik bedoel enkel te zeggen dat vrouwen zich buitenshuis aantrekkelijker maken voor derden dan thuis voor hun partner.²
Precies. Ik kan die "tools" wel in mij opnemen zonder van de trap te donderen...quote:
Ter verduidelijking: ik ben reeds aan de vrouw: ik ben getrouwd. Dus ik ben niet wanhopig. Ik roep ook overal dat de verantwoordelijkheid bij zowel de (krolse) man als de (hitsige) vrouw ligt. Overal roep ik ook op dat beiden sexen de hand in eigen boezem moeten steken. Echter heeft de vrouw een lichte voorsprong vanwege de zwakke natuur van de man. Dit is allemaal common sense.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:05 schreef Apotheose het volgende:
[..]
kortom: jij treft de verkeerde vrouwen. Klaar.
Zelfdiscipline is misschien wel het moeilijkste dat er is.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:04 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Fatsoenlijk omgaan met je eigen lichaam lijkt mij toch niet moeilijk.
Ik meen dat inmiddels 58% van de Nederlanders boven de 35 overgewicht heeft, dus kennelijk is het niet zo heel erg simpel.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:04 schreef Captain_Maximum het volgende:
Fatsoenlijk omgaan met je eigen lichaam lijkt mij toch niet moeilijk.
Zeker. Ben onder de 35 en heb een iets te degelijk lichaam.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zelfdiscipline is misschien wel het moeilijkste dat er is.
Hoe weet jij dat?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Dit specifieke voorbeeld was slechts beeldspraak. Ik bedoel enkel te zeggen dat vrouwen zich buitenshuis aantrekkelijker maken voor derden dan thuis voor hun partner.
Dit is gewoon een tragedie en dan die blijheid van die presentatrice, ik kan dit niet aan man!! Straks heeft zij ook een kort kapsel, en komt de familie op bezoek, allemaal dood door de shock.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:53 schreef WammesWaggel het volgende:
http://liefsuit.kro.nl/seizoenen/1/afleveringen/18-10-2011
Vanaf de elfde minuut, hoe een Italiaanse een Hollandse vrouw moet worden van een Nederlandse, en de Nederlandse en verslonzen aanprijst
in dat geval: ga es een hartig woordje babbelen met je vrouw en leg haar je problemen voor. Dat ze in een badjas naast je ligt en ze zich wel opdut als ze ergens heen gaat. Maar zodra ze weer thuis is meteen de tondeuse pakt en haar haar in een sinead o connor coupe produceert.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben reeds gehuwd, dus van écht treffen is geen sprake. Maar nogmaals: Kenau.²
Dat hoor je toch vaak in de wandelgangen?quote:
Die conclusie volgt niet bepaald uit het daaraan voorafgaande.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:06 schreef BansheeBoy het volgende:
Ter verduidelijking: ik ben reeds aan de vrouw: ik ben getrouwd. Dus ik ben niet wanhopig.
Ik steek mijn hand liever in de boezem van een mooie vrouw...quote:Ik roep ook overal dat de verantwoordelijkheid bij zowel de (krolse) man als de (hitsige) vrouw ligt. Overal roep ik ook op dat beiden sexen de hand in eigen boezem moeten steken.
Je projecteert je eigen zwakte op anderen...quote:Echter heeft de vrouw een lichte voorsprong vanwege de zwakke natuur van de man. Dit is allemaal common sense.
Het gaat dus allemaal om behaviour en human interest.²
Mooie post, meer wil ik er niet over kwijt.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:10 schreef Apotheose het volgende:
[..]
in dat geval: ga es een hartig woordje babbelen met je vrouw en leg haar je problemen voor. Dat ze in een badjas naast je ligt en ze zich wel opdut als ze ergens heen gaat. Maar zodra ze weer thuis is meteen de tondeuse pakt en haar haar in een sinead o connor coupe produceert.
Nee. Ik ken wel mannen die vinden dat hun vrouw het uiterlijk heeft laten gaan (zeker na het krijgen van kinderen), maar ik kan niet zeggen dat ik vind dat die vrouwen buitenshuis ineens aantrekkelijk zijn... Echt niet...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat hoor je toch vaak in de wandelgangen?
Goud!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:22 schreef HTrockstar het volgende:
[..]
Nog grappiger is een man in een renault scenic (of vergelijkbare auto) op de bijrijdersplaats terwijl zijn vrouw met een kort pittig kapsel achter het stuur zit XD
Zeker, slechte bolide. Ga zelf waarschijnlijk voor de nieuwe Hyunda i40.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:18 schreef DS4 het volgende:
Als je een scenic hebt maakt het niet meer zoveel uit of je nu achter het stuur zit, of op de bijrijdersplek...
Ik ben er nog niet uit of ik dat net zo triest vind, of triester...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Zeker, slechte bolide. Ga zelf waarschijnlijk voor de nieuwe Hyunda i40.
Ja? Erg mooie auto hoor. Vind ik althans.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:20 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet uit of ik dat net zo triest vind, of triester...
Zelf Donner vind zoiets te ver gaan. We noemen dat extremisme en alle extremisten zijn gek. Zei ik nou gek? Ja? Mooi! Dat is nl. ook gewoon een feit. De een is wel wat gekker dan de ander.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Even terzijde: het is wel jammer dat mensen met een wat degelijkere visie geridiculiseerd worden.
Persoonlijk zou ik liever hebben dat mijn vrouw in badjas naast mij slaapt dan dat die auto op mijn oprit staat, maar ieder zijn meug!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Ja? Erg mooie auto hoor. Vind ik althans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |