Als ze dat korte pittige nu ook op de intieme plekken zouden hebben, maar dat dan weer niet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:31 schreef michaelmoore het volgende:
punt is, voor een vrouwelijke vrouw en een lieve lach doe je veel en in het buitenland hebben vrouwen dat.
Hier heeft men kort pittig kapsel, een bril, en een dikke buik, zonder enige charme
nou de meesten scheren de boel gewoon kaal, in het buitenland zie je een keurig verzorgd streepjequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als ze dat korte pittige nu ook op de intieme plekken zouden hebben, maar dat dan weer niet.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als ze dat korte pittige nu ook op de intieme plekken zouden hebben, maar dat dan weer niet.
Het heeft niks met onderdanigheid verwachtenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:20 schreef sp3c het volgende:
nee de hoffelijkheid en goede manieren komen van de man (van jou) en die verwacht daar onderdanigheid voor in de plaats ... niet nee dank je ik draag de koffers zelf wel want dat word uitgelegd als "dat kan ik zelf wel, LUL"
Jij snapt het. Als ik een bejaarde zie die moeite heeft met het tillen van een koffer dan biedt ik ook hulp aan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:34 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Het heeft niks met onderdanigheid verwachtente maken of andere bijbedoelingen, maar met respect of in het geval van koffers dragen behulpzaamheid.
wel gek, jij wil hoffelijk doen en als je die kans niet krijgt lijk je op een zacht gekookt ei of een klein iemand met een roze shirt ... vind jequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:34 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Het heeft niks met onderdanigheid verwachtente maken of andere bijbedoelingen, maar met respect of in het geval van koffers dragen behulpzaamheid.
Ik zeg altijd, 'het ziet eruit alsof u daar wel hulp bij kunt gebruiken' en dan loop ik door.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:37 schreef RabbitHeart het volgende:
[..]
Jij snapt het. Als ik een bejaarde zie die moeite heeft met het tillen van een koffer dan biedt ik ook hulp aan..
waaaaahahahahahaquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:37 schreef RabbitHeart het volgende:
[..]
Jij snapt het. Als ik een bejaarde zie die moeite heeft met het tillen van een koffer dan biedt ik ook hulp aan..
Bied je dat ook aan aan een slonzige bitch van 150kg schoon aan de haak?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:42 schreef sp3c het volgende:
in de supermarkt ga ik altijd door de knietjes als iemand vraagt of ik dat product in het bovenste schap wil pakken
klim dr maar op!
In mijn geval zou het eerlijker zijn dat ik daar dan even opklim om erbij te kunnen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Bied je dat ook aan aan een slonzige bitch van 150kg schoon aan de haak?
Whehehehequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:45 schreef sp3c het volgende:
iedereen
ook big bubba die net vrijgelaten is door de staat
de eerste die er daadwerkelijk op probeert te klimmen krijgt het product gratis
Lig dubbel hierquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
In mijn geval zou het eerlijker zijn dat ik daar dan even opklim om erbij te kunnen.
een echte Hollander zegt dan quid pro quo bitch!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:53 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Ach volgens mij valt het allemaal nog wel mee, het verschilt natuurlijk enorm per vrouw. Als ik iets zou moeten zeggen over de vrouwen? Het lijkt er wel steeds vaker op dat ze proberen wat afstand te houden om te kijken wat de mannen allemaal bereid zijn te doen.
Vind ik.
Dat is ook weer waar. Hoewel ik twijfel aan jouw toevoeging "relatief".quote:
bustedquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:58 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar. Hoewel ik twijfel aan jouw toevoeging "relatief".
Welke vreemde gedachtegang gaat er door jouw hoofd?quote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:42 schreef sp3c het volgende:
in de supermarkt ga ik altijd door de knietjes als iemand vraagt of ik dat product in het bovenste schap wil pakken
klim dr maar op!
ik wil wel werken. Hele dag thuis zitten is killing. Maar een fulltime baan van 40u per week lijkt me nou ook weer niks. Als dat lui is - dan ben ik idd luiquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:56 schreef DS4 het volgende:
Ik lees dat Nederlandse vrouwen ook nog lui zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |