abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103255841
En daarom Engelse mannen *O* en Nederlandse mannen -O- .
Thou shalt not worship pop idols or follow lost prophets.
pi_103255850
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:00 schreef sp3c het volgende:
omdat niemand zin heeft om met koffers vol makeup en schoenen te sjouwen!!
Gevolg is dat ze er slonzig uitzien en hun teleurstelling maskeren met arrogantie. -O-
  Moderator dinsdag 18 oktober 2011 @ 22:02:33 #78
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_103255917
dat verklaart de pittige haaruitval niet
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_103256085
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:49 schreef sp3c het volgende:

[..]

defineer temperament is?

ik heb liever directe mensen om me heen dan dat ik moet gokken wat men probeert te zeggen ... ik heb het geduld er niet eens voor
als je dat bot noemt dan ben ik zelf ook bot en dan ga ik daar bij anderen ook niet moeilijk om doen

arrogantie vind ik zoals gezegd niet zo mooi maar dat is niet uniek Nederlands en als het alternatief onderdanig is dan weet ik het ook nog niet
Temperament is persoonlijkheid, geen gedrag. Dus hoe iemand in het leven staat, levenslustig, melancholisch, etc:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Temperament

Gedrag komt daar wel uit voor natuurlijk, maar ik zie bij vrouwen bij temperament meer als passie, vasthoudendheid etc. Niet als arrogant, dat heeft er weinig mee te maken.

Verder zijn hoffelijkheid en goede manieren niet hetzelfde als onderdanig, al wordt het dat hier in NL bijna wel zo uitgelegd. Ook een van de beste manieren om Nederlanders er tussenuit te pikken in het buitenland. Lompe boeren. Zowel mannen als vrouwen, maar dat laatste vind ik zelf een stuk erger uiteraard.
pi_103256249
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:57 schreef RabbitHeart het volgende:

[..]

Ik woon in Engeland en de mannen zijn daar een stuk hoffelijker. Houden tenminste een deur voor je open. Of als ze zien dat je staat te kutten met koffers op een stationstrap dan sjouwen ze het voor je naar boven O+ .

Waarom kunnen Nederlandse mannen niet zo zijn 8)7 .
Hier krijg je waarschijnlijk een woedende blik en toegesnauwd: "dat kan ik zelf wel, LUL" :')
pi_103256796
ik vraag me af wat het resultaat zal zijn wanneer je hetzelfde onderzoek doet maar dan over Nederlandse mannen.

Slecht gekleed, houterige houding, te dik, weinig klasse, te veel gel in hun haar, boerig ('woehahahahah omdat het kan')

of charmeur, elegant, beleefd, attentioneel, goede smaak en rationeel?
pi_103256915
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:02 schreef sp3c het volgende:
dat verklaart de pittige haaruitval niet
Nu heb je het over kalende mannen? :P
pi_103256950
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:08 schreef AlexanderDeGrote het volgende:

[..]

Hier krijg je waarschijnlijk een woedende blik en toegesnauwd: "dat kan ik zelf wel, LUL" :')
Echt niet :N
  Moderator dinsdag 18 oktober 2011 @ 22:20:44 #84
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_103257031
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:05 schreef AlexanderDeGrote het volgende:

[..]

Temperament is persoonlijkheid, geen gedrag. Dus hoe iemand in het leven staat, levenslustig, melancholisch, etc:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Temperament

Gedrag komt daar wel uit voor natuurlijk, maar ik zie bij vrouwen bij temperament meer als passie, vasthoudendheid etc. Niet als arrogant, dat heeft er weinig mee te maken.
het zit heel dicht bij elkaar iig

'ik ben een lekker wijf dus je moet hoffelijk doen en mijn veeeeeeelste grote koffers de trap op sjouwen'
van die dames die vinden dat je de deur open moet doen omdat ze de hoge hakken aan hebben getrokken en vervolgens geen dankjewel kunnen zeggen

mij niet gezien hoor

quote:
Verder zijn hoffelijkheid en goede manieren niet hetzelfde als onderdanig, al wordt het dat hier in NL bijna wel zo uitgelegd. Ook een van de beste manieren om Nederlanders er tussenuit te pikken in het buitenland. Lompe boeren. Zowel mannen als vrouwen, maar dat laatste vind ik zelf een stuk erger uiteraard.
nee de hoffelijkheid en goede manieren komen van de man (van jou) en die verwacht daar onderdanigheid voor in de plaats ... niet nee dank je ik draag de koffers zelf wel want dat word uitgelegd als "dat kan ik zelf wel, LUL"
  Moderator dinsdag 18 oktober 2011 @ 22:21:43 #85
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_103257099
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:19 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nu heb je het over kalende mannen? :P
als ik heel de dag koffers vol schoenen van A naar B en terug naar A moest sjouwen zou mijn haar absoluut uitvallen ja
pi_103257417
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:21 schreef sp3c het volgende:

[..]

als ik heel de dag koffers vol schoenen van A naar B en terug naar A moest sjouwen zou mijn haar absoluut uitvallen ja
Yep, de stress sloopt je dan _O-
  Moderator dinsdag 18 oktober 2011 @ 22:27:33 #87
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_103257533
en hey fuck it, ik ben een lompe boer!

als we ergens heen gaan waar ik graag heen wil dan ben ik als eerste binnen voor de beste plek, dan kun je maar beter doorlopen want anders krijg je de deur in je gezicht!

can't help it en van mijn alter ego verwacht ik hetzelfde want als we ergens heen gaan waar ik niet heen wil dan kun je maar beter zelf naar binnen stappen want ik doe de deur gewoon niet open ... en ik giechel daar vervolgens weken later nog om
pi_103257646
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:20 schreef sp3c het volgende:

[..]
het zit heel dicht bij elkaar iig

'ik ben een lekker wijf dus je moet hoffelijk doen en mijn veeeeeeelste grote koffers de trap op sjouwen'
van die dames die vinden dat je de deur open moet doen omdat ze de hoge hakken aan hebben getrokken en vervolgens geen dankjewel kunnen zeggen

mij niet gezien hoor
Wat kan jij generaliseren zeg :') . Ik ben geen lekker wijf en ik heb geen veeeeeeelste grote koffers. Toegegeven, ik draag wel hakken.

Ik heb nog nooit gevraagd of iemand mijn koffers omhoog wilde sjouwen. Ze bieden het altijd zelf aan. En in ruil daarvoor zeg ik thank you en lach ik lief. Ik blij zij blij :W .
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 22:29:52 #89
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_103257692
veel nederlandse vrouwen zijn gewoon te grof gebouwd. halve mannen lijken het wel afentoe.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  Moderator dinsdag 18 oktober 2011 @ 22:30:20 #90
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_103257713
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:29 schreef RabbitHeart het volgende:

[..]

Wat kan jij generaliseren zeg :') . Ik ben geen lekker wijf en ik heb geen veeeeeeelste grote koffers. Toegegeven, ik draag wel hakken.

Ik heb nog nooit gevraagd of iemand mijn koffers omhoog wilde sjouwen. Ze bieden het altijd zelf aan. En in ruil daarvoor zeg ik thank you en lach ik lief. Ik blij zij blij :W .
topic staat bol van de generalisaties, begint in de OP

moet je niet al te serieus nemen

edit: en als je je koffers niet de trap op krijgt zijn ze te groot
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 22:31:04 #91
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_103257765
punt is, voor een vrouwelijke vrouw en een lieve lach doe je veel en in het buitenland hebben vrouwen dat.
Hier heeft men kort pittig kapsel, een bril, en een dikke buik, zonder enige charme

Kom maar eens in het Oostblok of Azie of China
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_103257856
Qua sympathie leggen de meeste Nederlanders het met hun volstrekt misplaatste arrogantie en horkerig gedrag (iets wat men met zelfvertrouwen lijkt te verwarren) sowieso af tegen bijvoorbeeld onze oosterburen.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_103257884
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:31 schreef michaelmoore het volgende:
punt is, voor een vrouwelijke vrouw en een lieve lach doe je veel en in het buitenland hebben vrouwen dat.
Hier heeft men kort pittig kapsel, een bril, en een dikke buik, zonder enige charme
Als ze dat korte pittige nu ook op de intieme plekken zouden hebben, maar dat dan weer niet.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 22:33:44 #94
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_103257983
quote:
9s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:32 schreef Specularium het volgende:

[..]

Als ze dat korte pittige nu ook op de intieme plekken zouden hebben, maar dat dan weer niet.
nou de meesten scheren de boel gewoon kaal, in het buitenland zie je een keurig verzorgd streepje
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  Moderator dinsdag 18 oktober 2011 @ 22:33:56 #95
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_103257993
ja je moet niet bij een opzij meet naar dates gaan lopen trollen
pi_103258002
quote:
9s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:32 schreef Specularium het volgende:

[..]

:D
pi_103258004
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:20 schreef sp3c het volgende:

nee de hoffelijkheid en goede manieren komen van de man (van jou) en die verwacht daar onderdanigheid voor in de plaats ... niet nee dank je ik draag de koffers zelf wel want dat word uitgelegd als "dat kan ik zelf wel, LUL"
Het heeft niks met onderdanigheid verwachten :? te maken of andere bijbedoelingen, maar met respect of in het geval van koffers dragen behulpzaamheid.
pi_103258220
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:34 schreef AlexanderDeGrote het volgende:

[..]

Het heeft niks met onderdanigheid verwachten :? te maken of andere bijbedoelingen, maar met respect of in het geval van koffers dragen behulpzaamheid.
Jij snapt het. Als ik een bejaarde zie die moeite heeft met het tillen van een koffer dan biedt ik ook hulp aan. :s) .
  Moderator dinsdag 18 oktober 2011 @ 22:38:25 #99
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_103258326
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:34 schreef AlexanderDeGrote het volgende:

[..]

wel gek, jij wil hoffelijk doen en als je die kans niet krijgt lijk je op een zacht gekookt ei of een klein iemand met een roze shirt ... vind je

wie weet kan ze daadwerkelijk echt zelf dr koffers dragen, dan vind ze je nog niet per se een LUL
pi_103258344
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:37 schreef RabbitHeart het volgende:

[..]

Jij snapt het. Als ik een bejaarde zie die moeite heeft met het tillen van een koffer dan biedt ik ook hulp aan. :s) .
Ik zeg altijd, 'het ziet eruit alsof u daar wel hulp bij kunt gebruiken' en dan loop ik door.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')