Gevolg is dat ze er slonzig uitzien en hun teleurstelling maskeren met arrogantie.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:00 schreef sp3c het volgende:
omdat niemand zin heeft om met koffers vol makeup en schoenen te sjouwen!!
Temperament is persoonlijkheid, geen gedrag. Dus hoe iemand in het leven staat, levenslustig, melancholisch, etc:quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
defineer temperament is?
ik heb liever directe mensen om me heen dan dat ik moet gokken wat men probeert te zeggen ... ik heb het geduld er niet eens voor
als je dat bot noemt dan ben ik zelf ook bot en dan ga ik daar bij anderen ook niet moeilijk om doen
arrogantie vind ik zoals gezegd niet zo mooi maar dat is niet uniek Nederlands en als het alternatief onderdanig is dan weet ik het ook nog niet
Hier krijg je waarschijnlijk een woedende blik en toegesnauwd: "dat kan ik zelf wel, LUL"quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:57 schreef RabbitHeart het volgende:
[..]
Ik woon in Engeland en de mannen zijn daar een stuk hoffelijker. Houden tenminste een deur voor je open. Of als ze zien dat je staat te kutten met koffers op een stationstrap dan sjouwen ze het voor je naar boven.
Waarom kunnen Nederlandse mannen niet zo zijn.
Echt nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:08 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Hier krijg je waarschijnlijk een woedende blik en toegesnauwd: "dat kan ik zelf wel, LUL"
het zit heel dicht bij elkaar iigquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:05 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Temperament is persoonlijkheid, geen gedrag. Dus hoe iemand in het leven staat, levenslustig, melancholisch, etc:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Temperament
Gedrag komt daar wel uit voor natuurlijk, maar ik zie bij vrouwen bij temperament meer als passie, vasthoudendheid etc. Niet als arrogant, dat heeft er weinig mee te maken.
nee de hoffelijkheid en goede manieren komen van de man (van jou) en die verwacht daar onderdanigheid voor in de plaats ... niet nee dank je ik draag de koffers zelf wel want dat word uitgelegd als "dat kan ik zelf wel, LUL"quote:Verder zijn hoffelijkheid en goede manieren niet hetzelfde als onderdanig, al wordt het dat hier in NL bijna wel zo uitgelegd. Ook een van de beste manieren om Nederlanders er tussenuit te pikken in het buitenland. Lompe boeren. Zowel mannen als vrouwen, maar dat laatste vind ik zelf een stuk erger uiteraard.
als ik heel de dag koffers vol schoenen van A naar B en terug naar A moest sjouwen zou mijn haar absoluut uitvallen jaquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nu heb je het over kalende mannen?
Yep, de stress sloopt je danquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
als ik heel de dag koffers vol schoenen van A naar B en terug naar A moest sjouwen zou mijn haar absoluut uitvallen ja
Wat kan jij generaliseren zegquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
het zit heel dicht bij elkaar iig
'ik ben een lekker wijf dus je moet hoffelijk doen en mijn veeeeeeelste grote koffers de trap op sjouwen'
van die dames die vinden dat je de deur open moet doen omdat ze de hoge hakken aan hebben getrokken en vervolgens geen dankjewel kunnen zeggen
mij niet gezien hoor
topic staat bol van de generalisaties, begint in de OPquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:29 schreef RabbitHeart het volgende:
[..]
Wat kan jij generaliseren zeg. Ik ben geen lekker wijf en ik heb geen veeeeeeelste grote koffers. Toegegeven, ik draag wel hakken.
Ik heb nog nooit gevraagd of iemand mijn koffers omhoog wilde sjouwen. Ze bieden het altijd zelf aan. En in ruil daarvoor zeg ik thank you en lach ik lief. Ik blij zij blij.
Als ze dat korte pittige nu ook op de intieme plekken zouden hebben, maar dat dan weer niet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:31 schreef michaelmoore het volgende:
punt is, voor een vrouwelijke vrouw en een lieve lach doe je veel en in het buitenland hebben vrouwen dat.
Hier heeft men kort pittig kapsel, een bril, en een dikke buik, zonder enige charme
nou de meesten scheren de boel gewoon kaal, in het buitenland zie je een keurig verzorgd streepjequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als ze dat korte pittige nu ook op de intieme plekken zouden hebben, maar dat dan weer niet.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als ze dat korte pittige nu ook op de intieme plekken zouden hebben, maar dat dan weer niet.
Het heeft niks met onderdanigheid verwachtenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:20 schreef sp3c het volgende:
nee de hoffelijkheid en goede manieren komen van de man (van jou) en die verwacht daar onderdanigheid voor in de plaats ... niet nee dank je ik draag de koffers zelf wel want dat word uitgelegd als "dat kan ik zelf wel, LUL"
Jij snapt het. Als ik een bejaarde zie die moeite heeft met het tillen van een koffer dan biedt ik ook hulp aan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:34 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Het heeft niks met onderdanigheid verwachtente maken of andere bijbedoelingen, maar met respect of in het geval van koffers dragen behulpzaamheid.
wel gek, jij wil hoffelijk doen en als je die kans niet krijgt lijk je op een zacht gekookt ei of een klein iemand met een roze shirt ... vind jequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:34 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Het heeft niks met onderdanigheid verwachtente maken of andere bijbedoelingen, maar met respect of in het geval van koffers dragen behulpzaamheid.
Ik zeg altijd, 'het ziet eruit alsof u daar wel hulp bij kunt gebruiken' en dan loop ik door.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:37 schreef RabbitHeart het volgende:
[..]
Jij snapt het. Als ik een bejaarde zie die moeite heeft met het tillen van een koffer dan biedt ik ook hulp aan..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |