dan tref jij vast de verkeerde girls².quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:38 schreef BansheeBoy het volgende:
Nederlandse girls, gaan zo ver in hun emancipatie dat wanneer je een relatie met een dergelijke girl hebt je haast homo moet zijn. Alles wat een girl juist mooi en aantrekkelijk maakt zeggen ze vaarwel.²
In dit draadje mag het...quote:
Ik tref geen girls, maar het valt me vaak op dat de vrouwen hier de broek aan hebben. Ze voeren altijd het woord en de man hangt er maar lafjes en onzelfverzekerd bij.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:40 schreef Apotheose het volgende:
[..]
dan tref jij vast de verkeerde girls².
Hoe kom je daar nu bij?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:38 schreef BansheeBoy het volgende:
Nederlandse girls, gaan zo ver in hun emancipatie dat wanneer je een relatie met een dergelijke girl hebt je haast het homoïsme moet belijden. Alles wat een girl juist mooi en aantrekkelijk maakt zeggen ze vaarwel.²
Ik woon midden in een grote polder en dat valt godverdomme hartstikke mee.quote:Gelukkig is de poldervrouw ook intelligent, niet op geld belust en – last but not least – aantrekkelijk.
agossie, het is wat...quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik tref geen girls, maar het valt me vaak op dat de vrouwen hier de broek aan hebben. Ze voeren altijd het woord en de man hangt er maar lafjes en onzelfverzekerd bij.²
Gelukkig kom jij altijd heel zelfverzekerd over op fok... O, wacht even!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:41 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik tref geen girls, maar het valt me vaak op dat de vrouwen hier de broek aan hebben. Ze voeren altijd het woord en de man hangt er maar lafjes en onzelfverzekerd bij.
Precies. Is de "het zijn allemaal hoeren" al voorbij gekomen van een of andere internetheld?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:42 schreef Lavenderr het volgende:
Das waar. Dit is het generalisatie-topic wat vrouwen betreft.
Nog niet, maar die komt ongetwijfeld nog langsquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:43 schreef DS4 het volgende:
[..]
Precies. Is de "het zijn allemaal hoeren" al voorbij gekomen van een of andere internetheld?
En jouw vrouw weet haar plek wel?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik tref geen girls, maar het valt me vaak op dat de vrouwen hier de broek aan hebben. Ze voeren altijd het woord en de man hangt er maar lafjes en onzelfverzekerd bij.²
Gelukkig werken buitenlandse vrouwen wel hard voor de man op de bankquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:46 schreef BansheeBoy het volgende:
Als een man een hele maand noeste arbeid heeft verricht en vervolgens zijn volledige salaris (en rantsoen) moet inleveren bij moeder de vrouw die hem als "beloning" 10 euro per week zakgeld geeft voor het balletje op de club weet ik genoeg. En dit komt erg vaak voor hier in het westen. Nog erger is dat girls zich buitenshuis "lekkerder" opmaken dan zij thuis doen voor de partner.²
Klassieker...quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:47 schreef Lavenderr het volgende:
Nog niet, maar die komt ongetwijfeld nog langs.
Soms loopt de man zelfs achter de vrouw.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:46 schreef BansheeBoy het volgende:
Als een man een hele maand noeste arbeid heeft verricht en vervolgens zijn volledige salaris (en rantsoen) moet inleveren bij moeder de vrouw die hem als "beloning" 10 euro per week zakgeld geeft voor het balletje op de club weet ik genoeg. En dit komt erg vaak voor hier in het westen. Nog erger is dat girls zich buitenshuis "lekkerder" opmaken dan zij thuis doen voor de partner.²
BullShitBoy is een PVV lijstduwer, soort false flag propaganda,quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:47 schreef DS4 het volgende:
Zeg BSB... ben jij ooit een keer heel hard op jouw hoofd gevallen?
BullShitBoy is net zo een trol als LBKquote:
Misschien was dat in 1956 nog zo, maar die tijd is lang voorbij.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:46 schreef BansheeBoy het volgende:
Ach, ik ken aardig wat moslims en geloof me... moslima's hebben verdomd vaak de broek aan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:47 schreef Pietverdriet het volgende:
En jouw vrouw weet haar plek wel?
Nederlandse girls moeten eens bij zichzelf te raden gaan, niet voor niets gaan steeds meer mannen "shoppen" in de Balkan of in Azië. Daar is vrouwelijkheid nog onaangetast.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En jouw vrouw weet haar plek wel?
Ja, als ze een korte rok aan heeft laat hij haar voor gaan, de trap op.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Soms loopt de man zelfs achter de vrouw.
Had een aantal Marokkaanse vrouwen in een team voor me werken, die hadden BullShitBoy volledig uitgelachenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:50 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ach, ik ken aardig wat moslims en geloof me... moslima's hebben verdomd vaak de broek aan.
Maar BSB is natuurlijk wel een koning! Echt! Geloof me nou... waarom geloven jullie mij niet?
In Nederland hebben we gezinsinkomsten en gezinsbestedingen, kom je soms uit Iran ofzoquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:46 schreef BansheeBoy het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |