abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103234367

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd

De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.

De OP vind je hier
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_103234443
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:45 schreef firefly3 het volgende:

Het is maar een tijdelijk iets, zodra het gevoel weg is omdat je kleding verouderd of omdat je een vlek op je shirt hebt dan ben je alsnog niet gelukkig. Geluk en zelfvertrouwen moet van binnenuit komen en niet van externe factoren. Hierdoor worden mensen aantrekkelijker voor de ander.
Ik zeg ook niet dat het dé oplossing is, maar dat het kan bijdragen aan jezelf leuker vinden. Natuurlijk draait het in eerste plaats om zelfvertrouwen, maar zulke dingen kunnen wel een beetje helpen. Het zal echt niet zo zijn dat als jij opeens totaal andere kleding en uiterlijk neemt dat alle vrouwen opeens je vriendin willen zijn, maar ze zullen je ongetwijfeld eerder opmerken dan als je er als een mega nerd bij loopt.
pi_103234478
Het is overigens wat de PUA community vroeger altijd deed, kleding, gadgets, openingszinnen etc om een goed gevoel op te wekken voor jezelf. Maar dit zijn allemaal tijdelijke hulpmiddeltjes.

Nu komt het erop neer dat je zelf daadwerkelijk goed genoeg bent als mens zijnde, ongeacht wat. Om meer succes te hebben met vrouwen moet je uiteraard zoveel mogelijk ervaring op doen, maar dat is met alles zo in het leven. In principe is het een mooi begin, om de dingen te waarderen die je hebt en niet zo wanhopig op zoek te gaan naar een vrouw. Inplaats daarvan leer je te genieten van de interacties met een vrouw, ongeacht wat het eindresultaat is. Je wordt steeds natuurlijker en niet meer als een robot. Iemand die net begint met tennis zal ook als een robot tennis gaan spelen, op een gegeven moment gaat het vloeiend :)
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_103234528
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:41 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Maak er in je hoofd gewoon iets heel moois van, want in werkelijkheid zal het vaak tegenvallen :P Het gaat erom dat je ophangt met een glimlach en een leuk gevoel er aan overhoudt.
Ik had meer het gevoel/de gedachte van; wat een goedkope persoon, proberen te flirten via de telefoon. Ik ben heus niet de enige, maar goed, ik speelde het spelletje wel mee (uit verveling). :+
pi_103234591
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:51 schreef mrk.n het volgende:

Ik had meer het gevoel/de gedachte van; wat een goedkope persoon, proberen te flirten via de telefoon. Ik ben heus niet de enige, maar goed, ik speelde het spelletje wel mee (uit verveling). :+
Wat een devaluerende gedachten naar jezelf toe en naar haar. Waarom is het goedkoop om te flirten via de telefoon en waarom zou ze dat persé bij iedereen doen?
pi_103234614
Een compliment hoeft toch niet meteen met versieren gelinkt te worden :?
pi_103234629
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:54 schreef HiddenResponse het volgende:
Nee.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:55:25 #8
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_103234640
quote:
Nee, maar dat denken mensen wel vaak.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:56:15 #9
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_103234658
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:55 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Nee, maar dat denken mensen mannen wel vaak.
Fixed.
Je moeder is een hamster
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:56:52 #10
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103234688
quote:
5s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:53 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Wat een devaluerende gedachten naar jezelf toe en naar haar. Waarom is het goedkoop om te flirten via de telefoon en waarom zou ze dat persé bij iedereen doen?
Als het een verkoopster is, is er een kans dat ze dat doet bij alle mannelijke klanten.

Het mooiste compliment wat ik ooit kreeg wat toen ik de telefoon opnam en nadat ik hallo had gezegd degene aan de andere kant van de lijn zei: "goedemiddag mevrouw" :')
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_103234697
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:55 schreef Id_do_her het volgende:

Nee, maar dat denken mensen wel vaak.
Dat weerhoudt mij er niet van toch complimenten te maken ondanks dat de ander dit mogelijk als versieren/flirten kan opvatten. Tevens zie ik het zelf dan ook niet altijd als een versierpoging. Het is een beetje afhankelijk van de context en de manier waarop.
pi_103234699
Ik denk gauwer dat mannen eerder het gauwer als versierpoging zien, juist omdat die complimentjes niet gauw gewend zijn. Bij vrouwen is het heel gewoon om onder elkaar complimentjes te geven en ook naar mannen toe , denk meer dat mannen zoiets juist gauwer als versierpoging zien omdat ze het niet zo gewend zijn.
pi_103234702
quote:
Mrk.n Cactus1 en ik hebben zelf iets ervaren. Het is jammer dat je vraagtekens zet bij een interactie waar je zelf niet bij was. Komt dit door je eigen onzekerheid? (Serieuze vraag, want ik merk wel vaker hier dat er ervaringen worden neergezet als onwaar of op een andere negatieve manier worden neergezet terwijl mensen er niet eens bij waren). Ik denk dat mensen hier goed genoeg kunnen oordelen over wat ze zelf hebben meegemaakt :)
pi_103234731
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:56 schreef heloef het volgende:

Als het een verkoopster is, is er een kans dat ze dat doet bij alle mannelijke klanten.

Het mooiste compliment wat ik ooit kreeg wat toen ik de telefoon opnam en nadat ik hallo had gezegd degene aan de andere kant van de lijn zei: "goedemiddag mevrouw" :')
Gelukkig vroeg ze niet of je ook zwanger was :')
pi_103234753
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:57 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk gauwer dat mannen eerder het gauwer als versierpoging zien, juist omdat die complimentjes niet gauw gewend zijn. Bij vrouwen is het heel gewoon om onder elkaar complimentjes te geven en ook naar mannen toe , denk meer dat mannen zoiets juist gauwer als versierpoging zien omdat ze het niet zo gewend zijn.
Hetzelfde kunnen wij mannen ook over vrouwen zeggen. Als we zeggen dat ze lekker ruikt denkt ze ook meteen dat ze versierd wordt.
pi_103234793
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:58 schreef firefly3 het volgende:

Hetzelfde kunnen wij mannen ook over vrouwen zeggen. Als we zeggen dat ze lekker ruikt denkt ze ook meteen dat ze versierd wordt.
Nogmaals, dat is van persoon, context en de wijze waarop het wordt gezegd afhankelijk.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:59:58 #17
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103234813
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:57 schreef formerjellybean het volgende:
Klopt.
Ik krijg zelden een compliment.
Misschien dat ik daarom enorm ongemakkelijk word van complimenten. :')
C'est la vie
pi_103234817
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:59 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Nogmaals, dat is van persoon, context en de wijze waarop het wordt gezegd afhankelijk.
Mee eens, maar dit zei ik om een mannen vs vrouwen gedoe te voorkomen.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:00:22 #19
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103234829
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:57 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Gelukkig vroeg ze niet of je ook zwanger was :')
Dat kon ze horen aan je stem?
C'est la vie
pi_103234853
quote:

[..]

Je lijkt mijn broertje wel :P
pi_103234856
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:58 schreef firefly3 het volgende:

[..]

nee, dat kan ik alle eerlijkheid nee op zeggen , sterker nog het is weleens door iemand die ik ken en wat door een man was gezegd . Het enige wat hij er mee zegt is dat het een lekkere parfum is en geen versierpoging.
pi_103234862
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:00 schreef heloef het volgende:

Dat kon ze horen aan je stem?
Sommige mensen denken wel meer te kunnen dan dingen horen aan je stem, maar dat is meer voor in TRU :P
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:02:12 #23
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103234889
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:01 schreef HiddenResponse het volgende:

[..]

Je lijkt mijn broertje wel :P
Ik was toen 13.
Gelukkig is het nu wel duidelijk dat ze een man aan de lijn hebben. :')
C'est la vie
pi_103234945
quote:

[..]

Hij weet vast het verschil wel. Je gaat dan van een zakelijk gesprek naar een meer intiem gesprek, niet omdat zij al in die intiem gesprek mode zit, maar omdat ze eerst zakelijk bezig was en op een gegeven moment toegeeft aan een leuk gesprek. Zulke dingen gebeuren, het zijn ook mensen aan de andere kant van de lijn met emoties.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:03:51 #25
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_103234951
Veel mannen vatten iets simpels al snel op als versier poging. Je ziet er leuk uit is een compliment niet meer niet minder. Maar heel vaak denken mannen door.

Als elke vrouw die ooit een compliment gemaakt heeft naar mij over me kleding als versierpoging had ik nu een hele harem gehad :D

Kennelijk zie ik er altijd netjes uit. Want hoor het met zeer grote regelmaat, zelfs van mannen. Echter trek ik gewoon aan wat ik zelf wil.

@firefly3
Ik ben niet de enige die je vind door drammen wanneer iets niet in je straatje past. Maar heel veel users.

Neem dat van me aan, je zegt zelf dat je dingen moet aannemen van andere mensen dus begin er zelf eens mee.

Mij boeit het niet als je een permban krijgt. Het boeit me ook niet als je blijft mits je eens normaal gaat doen. Blijf jij je huidige gedrag vol houden mag je van mij weg.

Dus doe je voordeel er mee.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_103234967
Ik heb wel een vraag waar ik wel benieuwd naar ben. Hoe zou je als vrouw een rasechte player/versierder kunnen versieren? Staan rasechte versierders/players sowieso open voor vrouwen die hun willen versieren?
pi_103235013
Hiddenresponse, is dat voor mij bedoeld?

Je merkt wel wanneer iets flirtend is bedoeld en wanneer iets een doodnormaal compliment is als je een lang gesprek met elkaar hebt. Ik weet niet hoe jij dat ervaart, maar ik heb dat soort dingen wel door. Overigens vroeg ze om mijn 06 nummer, dat zegt wel genoeg imo.
pi_103235042
quote:
5s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:04 schreef Cactus1 het volgende:
Ik heb wel een vraag waar ik wel benieuwd naar ben. Hoe zou je als vrouw een rasechte player/versierder kunnen versieren? Staan rasechte versierders/players sowieso open voor vrouwen die hun willen versieren?
Ik denk dat je bij rasechte versierder meer de afwachtende houding moet nemen ,omdat die waarschijnlijk al heel veel meisjes hebben die hem proberen te versieren en je moet je in zo'n situatie even onderscheiden van de rest.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:06:48 #29
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103235091
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:05 schreef mrk.n het volgende:

Je merkt wel wanneer iets flirtend is bedoeld en wanneer iets een doodnormaal compliment is als je een lang gesprek met elkaar hebt. Ik weet niet hoe jij dat ervaart, maar ik heb dat soort dingen wel door. Overigens vroeg ze om mijn 06 nummer, dat zegt wel genoeg imo.
Blinde mensen vallen voor de stem van een persoon dat zou alles verklaren.
C'est la vie
pi_103235108
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:05 schreef formerjellybean het volgende:

Ik denk dat je bij rasechte versierder meer de afwachtende houding moet nemen ,omdat die waarschijnlijk al heel veel meisjes hebben die hem proberen te versieren en je moet je in zo'n situatie even onderscheiden van de rest.
Maar afwachtende houding is juist wat je niet wil. Jij wil hem versieren en het gaat er niet om dat hij jou opmerkt zodat hij jou kan gaan versieren.
pi_103235134
Zorg dan dat je knapper dan de rest bent.
Sex met condoom is hetzelfde als een Fruitella eten met het papiertje er nog omheen
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:08:27 #32
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103235158
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:07 schreef GroenerDanGras het volgende:
Is ook zo gedaan natuurlijk.
C'est la vie
pi_103235188
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:07 schreef GroenerDanGras het volgende:
Hmm, dat zal het juiste antwoord wel zijn. Jammer dat het moet gaan om uiterlijk, alhoewel ook wel logisch, maar zou leuker zijn als je iets met je houding/innerlijk zou kunnen bewerkstelligen.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:09:54 #34
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103235221
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:09 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Hmm, dat zal het juiste antwoord wel zijn. Jammer dat het moet gaan om uiterlijk, alhoewel ook wel logisch, maar zou leuker zijn als je iets met je houding/innerlijk zou kunnen bewerkstelligen.
Duidelijk laten weten dat je hem ziet zitten en dan hem de rest laten doen?
C'est la vie
pi_103235230
Als je een echte versierder bent pak je wat je pakken kunt denk ik. Dan gaat het om het omhulsel en niet meer om het innerlijke plaatje.
Sex met condoom is hetzelfde als een Fruitella eten met het papiertje er nog omheen
pi_103235237
quote:
5s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:53 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ze doet dat bij iedereen om klanten binnen te halen, natuurlijk. Ik weet hoe 't gaat want zelf sta ik met foldertjes in mijn hand in de stad om mensen te overtuigen voor goede doelen enzovoort en flirt ik ook met meisjes om klanten binnen te halen. Het werkt en je moet wat.

quote:
10s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:06 schreef heloef het volgende:

[..]

Blinde mensen vallen voor de stem van een persoon dat zou alles verklaren.
Haha, ik had het eigenlijk moeten vragen. :') _O-
pi_103235245
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:10 schreef GroenerDanGras het volgende:
Als je een echte versierder bent pak je wat je pakken kunt denk ik. Dan gaat het om het omhulsel en niet meer om het innerlijke plaatje.
Ja, dat denk ik ook.
pi_103235261
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:07 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Maar afwachtende houding is juist wat je niet wil. Jij wil hem versieren en het gaat er niet om dat hij jou opmerkt zodat hij jou kan gaan versieren.
Ik ben juist zelf gauw dat ik niet gauw op dat soort types afstap omdat ik al weet dat ik dertien uit een dozijn ben en wat mij juist is opgevallen en vaak ook ondervonden heb is dat hun interesse vaak meer gaat naar iemand die wat anders is en juist daardoor op me afkwamen omdat ik juist niet probeerde.

Wil je dan juist iemand gaan versieren die echt een boel meiden om hem heen heeft en echt een player is ??? Ik zou daar juist heel maar ook heel erg voorzichtig mee zijn en ben zelfs daardoor vaak juist interesse kwijt geraakt.
pi_103235282
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:10 schreef mrk.n het volgende:

Ze doet dat bij iedereen om klanten binnen te halen, natuurlijk. Ik weet hoe 't gaat want zelf sta ik met foldertjes in mijn hand in de stad en flirt ik ook met meisjes om klanten binnen te halen. Het werkt en je moet wat.

Maar maakt dat het compliment minder gemeend? Ik bedoel, zeg jij dingen tegen die meisjes in de stad die je niet meent?
pi_103235342
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:11 schreef formerjellybean het volgende:

Ik ben juist zelf gauw dat ik niet gauw op dat soort types afstap omdat ik al weet dat ik dertien uit een dozijn ben en wat mij juist is opgevallen en vaak ook ondervonden heb is dat hun interesse vaak meer gaat naar iemand die wat anders is en juist daardoor op me afkwamen omdat ik juist niet probeerde.

Wil je dan juist iemand gaan versieren die echt een boel meiden om hem heen heeft en echt een player is ??? Ik zou daar juist heel maar ook heel erg voorzichtig mee zijn en ben zelfs daardoor vaak juist interesse kwijt geraakt.
Nee, ik had geen ambitie in die richting, maar ik was gewoon benieuwd of een versierder er uberhaupt voor open zou staan. Het is immers zijn spel om te versieren.
pi_103235349
Ik praat niet zomaar met willekeurige meisjes in de stad :')
pi_103235357
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:11 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Maar maakt dat het compliment minder gemeend? Ik bedoel, zeg jij dingen tegen die meisjes in de stad die je niet meent?
En dat is nu juist dus wat een player doet die zegt dingen die die niet meent om meisjes te scoren.
pi_103235423
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:13 schreef formerjellybean het volgende:

En dat is nu juist dus wat een player doet die zegt dingen die die niet meent om meisjes te scoren.
Ik denk niet dat hij ze niet meent. Als hij zegt: "wat heb je mooie ogen" of whatever denk ik niet dat hij ze niet mooi vindt. De waarde van zijn compliment is echter minder groot dan iemand die dat zegt die stapel verliefd op je is. Maar in beide gevallen gemeend.
pi_103235426
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:11 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Soms wel ja, maar bij vrouwen/meiden die ik niet aantrekkelijk vind (en dat gaat nogal snel) zeg ik meestal op een plagerige manier iets over de situatie, want mensen lopen vaak om me heen om me te ontwijken. Bij mooie meisjes zeg ik wel vaak iets over het uiterlijk, wat ook altijd werkt.

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:13 schreef GroenerDanGras het volgende:
Ik praat niet zomaar met willekeurige meisjes in de stad :')
Ik wel, want dat is mijn werk. :')
pi_103235462
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:15 schreef mrk.n het volgende:

Soms wel ja, maar bij vrouwen/meiden die ik niet aantrekkelijk vind (en dat gaat nogal snel) zeg ik meestal op een plagerige manier iets over de situatie, want mensen lopen vaak om me heen om me te ontwijken. Bij mooie meisjes zeg ik wel vaak iets over het uiterlijk, wat ook altijd werkt.
Geef eens een voorbeeld van een compliment dat je echt niet meende dan.
pi_103235498
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:13 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Dat werkt niet, het maakt niet uit hoe goed je kunt acteren op een gegeven moment val je door de mand. Je moet haar echt leuk vinden, dat is zo'n beetje regel nr 1.
pi_103235505
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:05 schreef mrk.n het volgende:

Zoals ik het lees: Een meisje maakt een compliment omdat zij vind dat jij een mooie stem hebt. Vervolgens zeg je dat je het goedkoop vindt, wanneer mensen flirten via de telefoon.

Nu kom je met extra informatie en is de context veranderd.
pi_103235532
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:16 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Geef eens een voorbeeld van een compliment dat je echt niet meende dan.
Laatst dat 'n meisje een mooie lach had, had ze helemaal niet.

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:17 schreef HiddenResponse het volgende:

[..]

Zoals ik het lees: Een meisje maakt een compliment omdat zij vind dat jij een mooie stem hebt. Vervolgens zeg je dat je het goedkoop vindt, wanneer mensen flirten via de telefoon.

Nu kom je met extra informatie en is de context veranderd.
Jij weet alleen maar dat ze tegen mij zei dat ik 'n mooie stem heb en op basis van die informatie denk jij dat ik op basis van die reactie zeg dat zij flirt met mij. Voortaan moet je maar gaan oordelen als je meer informatie over de situatie hebt. :')
pi_103235598
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:17 schreef mrk.n het volgende:

Dat vind ik best triest dan. Ieder mens heeft wel iets waar je een compliment over kunt maken. Beetje jammer dat je zo beperkt bent dat je iets zegt wat je niet meent :{

Maar verklaart gelijk waarom jij complimenten van anderen als niet oprecht ziet..
pi_103235637
Ik voel me er niet lekker bij dat wanneer ik een meisje nog niet zo lang ken al complimentjes ga geven. Dan voelt het alsof ik me opdring. Als ik diegene wat beter leer kennen komt dat vanzelf wel..
pi_103235652
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:15 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ik denk niet dat hij ze niet meent. Als hij zegt: "wat heb je mooie ogen" of whatever denk ik niet dat hij ze niet mooi vindt. De waarde van zijn compliment is echter minder groot dan iemand die dat zegt die stapel verliefd op je is. Maar in beide gevallen gemeend.
Geloof me ik heb een keer bij een jongen die echt een versierder was met elk zelfde meisje een vast riedeltje wat volkomen niet gemeend was op aan het zeggen , ik kon er om lachen omdat ik wist dat het niet serieus was en hetzelfde verhaaltje bij andere aan het opriedelen was maar ik heb er genoeg zien die er in tuinden.

Mijn ervaring is dat je meer merkt aan een jongen of die je leuk vind door wat die doet dan dat die zegt.
Een versierder komt er mee weg omdat die mooi kan doen met woorden maar dat wil nog niet zeggen dat ze echt zijn.
pi_103235680
quote:
15s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:19 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Dat vind ik best triest dan. Ieder mens heeft wel iets waar je een compliment over kunt maken. Beetje jammer dat je zo beperkt bent dat je iets zegt wat je niet meent :{
Ik zie niet bij iedereen iets waar ik een compliment over kan maken, echt niet. Ik vind sommige mensen gewoon over het algemeen lelijk/onaantrekkelijk en niets moois aan.

Ik zie heel veel complimentjes naar mij toe wel als oprecht hoor, waarom zeg je van niet? Omdat ik zeg dat die verkoopster flirt met meerdere mannen via de telefoon? :')
pi_103235681
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:19 schreef GroenerDanGras het volgende:
Ik voel me er niet lekker bij dat wanneer ik een meisje nog niet zo lang ken al complimentjes ga geven. Dan voelt het alsof ik me opdring. Als ik diegene wat beter leer kennen komt dat vanzelf wel..
Een complimentje kan ook heel klein zijn. Bijvoorbeeld: was gezellig vandaag met je of het was een leuk gesprek. Het hoeft niet gelijk op uiterlijk gericht te zijn.
pi_103235707
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:21 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Een complimentje kan ook heel klein zijn. Bijvoorbeeld: was gezellig vandaag met je of het was een leuk gesprek. Het hoeft niet gelijk op uiterlijk gericht te zijn.
Dat is wat anders dan wanneer ik gelijk zeg, je hebt mooie ogen of een mooie lach. Dat doe ik gewoon niet zo snel. :)
pi_103235728
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:20 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Geloof me ik heb een keer bij een jongen die echt een versierder was met elk zelfde meisje een vast riedeltje wat volkomen niet gemeend was op aan het zeggen , ik kon er om lachen omdat ik wist dat het niet serieus was en hetzelfde verhaaltje bij andere aan het opriedelen was maar ik heb er genoeg zien die er in tuinden.

Mijn ervaring is dat je meer merkt aan een jongen of die je leuk vind door wat die doet dan dat die zegt.
Een versierder komt er mee weg omdat die mooi kan doen met woorden maar dat wil nog niet zeggen dat ze echt zijn.
Op een gegeven moment vallen ze door de mand. Ze hebben truukjes nodig omdat ze vinden dat ze nog niet goed genoeg zijn. Ze hebben een gebrek aan zelfvertrouwen en zelfrespect. Dit noem ik geen versierder ofzo maar een beginneling.
pi_103235737
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:21 schreef mrk.n het volgende:

Ik zie niet bij iedereen iets waar ik een compliment over kan maken, echt niet. Ik vind sommige mensen gewoon over het algemeen lelijk/onaantrekkelijk en niets moois aan.
Zonde dat je niet verder kan kijken dan dat.
pi_103235745
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:21 schreef GroenerDanGras het volgende:

[..]

Dat is wat anders dan wanneer ik gelijk zeg, je hebt mooie ogen of een mooie lach. Dat doe ik gewoon niet zo snel. :)
Ik zeg dat soort dingen ook nooit out of the blue, maar als het gerelateerd is aan het gesprek dan maak ik die complimenten wel. Als het gewoon waar is dan kan het geen kwaad.
pi_103235759
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:21 schreef GroenerDanGras het volgende:

Dat hoeft ook niet, als je het maar meent als je het wel zegt :)
pi_103235803
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:17 schreef mrk.n het volgende:

[..]

[..]

Jij weet alleen maar dat ze tegen mij zei dat ik 'n mooie stem heb en op basis van die informatie denk jij dat ik op basis van die reactie zeg dat zij flirt met mij. Voortaan moet je maar gaan oordelen als je meer informatie over de situatie hebt. :')
Trouwens het kwam ook wel een beetje over alsof je het in die context wou schoppen na mijn opmerking....

Maar goed dat is slechts mijn oordeel en ik ken de situatie idd niet. :')
pi_103235844
Het verschil kun je merken tussen een neppe en authentieke compliment. Dit vergt natuurlijk veel sociale ervaring en mensenkennis, maar ook tijd om diegene een beetje te leren kennen. Als je steeds opener wordt tegenover elkaar ontstaat er pas een band tussen twee personen. Hoe sterker deze band, hoe serieuzer je complimentjes kunt nemen want dan begin je meer voor elkaar te betekenen.
pi_103235923
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:22 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Op een gegeven moment vallen ze door de mand. Ze hebben truukjes nodig omdat ze vinden dat ze nog niet goed genoeg zijn. Ze hebben een gebrek aan zelfvertrouwen en zelfrespect. Dit noem ik geen versierder ofzo maar een beginneling.
Die jongen ken ik en was alles behalve een beginneling en kon het ook heel lang volhouden. Gebrek aan zelfvertrouwen had die zeer zeker niet en ook geen gebrek aan zelfrespect , hij wist gewoon dat die meisjes kon scoren dat de meisjes het ook van hem pikten .
pi_103235939
Ik vind complimentjes gebaseerd op mijn innerlijk ook waardevoller dan op mijn uiterlijk. Niet dat ik het niet leuk vind om een complimentje te krijgen over mijn uiterlijk, maar het zijn vaak van die 13 in dozijn complimentjes.
pi_103235949
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:24 schreef HiddenResponse het volgende:

[..]

Trouwens het kwam ook wel een beetje over alsof je het in die context wou schoppen na mijn opmerking....

Maar goed dat is slechts mijn oordeel en ik ken de situatie idd niet. :')
Ja, d'r komt wel meer zo over bij jou of niet? Oordeel niet voordat je niet alle informatie hebt. Je had maar één zin van het hele telefoongesprek. :)
pi_103236123
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:27 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Die jongen ken ik en was alles behalve een beginneling en kon het ook heel lang volhouden. Gebrek aan zelfvertrouwen had die zeer zeker niet en ook geen gebrek aan zelfrespect , hij wist gewoon dat die meisjes kon scoren dat de meisjes het ook van hem pikten .
Diep van binnen weet hij dat hij een spelletje zit te spelen en dat vrouwen om zijn truukjes vallen en niet op wie hij echt is. Dit gaat aan hem vreten. Verder lijkt het me sterk dat hij puur met truukjes haar totaan zijn bed krijgt maar dat ze ondertussen wel degelijk goede eigenschappen in hem ziet.

Het kan ook zijn dat het geen truukje meer voor hem is, maar dat hij gewoon zichzelf is maar gewoon vaak hetzelfde zegt. Het is anders veels te moeizaam om telkens heel het repetoir te volgen.
pi_103236150
Zo moet het dus niet :')

pi_103236228
Firefly wat heb jij een verschrikkelijk irritante avatar..
pi_103236286
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:35 schreef GroenerDanGras het volgende:
Firefly wat heb jij een verschrikkelijk irritante avatar..
Toen ik ziek was een tijdje terug werd mijn hoofdpijn flink versterkt door mijn avatar :D
pi_103236305
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:32 schreef firefly3 het volgende:

Diep van binnen weet hij dat hij een spelletje zit te spelen en dat vrouwen om zijn truukjes vallen en niet op wie hij echt is. Dit gaat aan hem vreten. Verder lijkt het me sterk dat hij puur met truukjes haar totaan zijn bed krijgt maar dat ze ondertussen wel degelijk goede eigenschappen in hem ziet.

Het kan ook zijn dat het geen truukje meer voor hem is, maar dat hij gewoon zichzelf is maar gewoon vaak hetzelfde zegt. Het is anders veels te moeizaam om telkens heel het repetoir te volgen.
Ik denk eigenlijk dat zulke types puur uit zijn op sex. Dat krijgen ze ook, want vrouwen blijven gevoelig voor complimentjes en het zal je verbazen hoeveel vrouwen goede eigenschappen aan iemand toe schrijven die ze niet hebben. Bij zulke types zal er ook niet zo snel wat gaan vreten. Ze doen hun ding, scoren en gaan naar de volgende en blijven succes hebben.
pi_103236430
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:37 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ik denk eigenlijk dat zulke types puur uit zijn op sex. Dat krijgen ze ook, want vrouwen blijven gevoelig voor complimentjes en het zal je verbazen hoeveel vrouwen goede eigenschappen aan iemand toe schrijven die ze niet hebben. Bij zulke types zal er ook niet zo snel wat gaan vreten. Ze doen hun ding, scoren en gaan naar de volgende en blijven succes hebben.
In de kroeg of bij het uitgaan waar dit vaak voorkomt kom je ook niet heel vaak de vrouw of man van je dromen tegen. Als je als vrouw gelooft dat hij jou helemaal het einde vindt dan ben je behoorlijk naïef. Naar mijn mening zijn die vrouwen net zo goed uit op seks dus dan is er niets aan de hand.
pi_103236445
quote:

[..]

Ik denk niet dat de vrouwen naief waren maar dat hij wel degelijk iets had. Anders val je op een gegeven moment echt wel door de mand. Het is net als de mythe "vrouwen in bed praten". Dit is ook dikke onzin, want het gaat om het gevoel wat je haar geeft, niet om wat je zegt. Daar vergissen veel mensen zich in. Blijkbaar krijgen ze er een goed gevoel bij als hij die complimentjes geeft.
pi_103236491
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:39 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

In de kroeg of bij het uitgaan waar dit vaak voorkomt kom je ook niet heel vaak de vrouw of man van je dromen tegen. Als je als vrouw gelooft dat hij jou helemaal het einde vindt dan ben je behoorlijk naïef. Naar mijn mening zijn die vrouwen net zo goed uit op seks dus dan is er niets aan de hand.
Mee eens, ik denk dat zij het ook wilt/willen.
pi_103236498
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:39 schreef Mystikvm het volgende:

Sad but true zijn er ook vrouwen die denken dat ze een man wel verliefd op zich kunnen laten worden als ze maar sex met hem hebben..
pi_103236537
Volgens mij maakt sex die stofjes ook aan bij een man.. wat niet zo bij een vrouw is.
pi_103236583
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:42 schreef GroenerDanGras het volgende:
Volgens mij maakt sex die stofjes ook aan bij een man.. wat niet zo bij een vrouw is.
Vrouwen schijnen juist bindingsstofjes te krijgen bij het hebben van sex. Dus het gevoel dat ze zich willen hechten/binden aan die ander.
pi_103236665
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:41 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Sad but true zijn er ook vrouwen die denken dat ze een man wel verliefd op zich kunnen laten worden als ze maar sex met hem hebben..
Dat kan, maar die komen dan toch van een koude kermis thuis. Kan daar niet heel veel medelijden mee hebben eerlijk gezegd.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:45:27 #76
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_103236667
quote:

[..]

Precies is in bijna alle gevallen puur voor de sex. Even de huiste dingen zeggen en je hebt beet.

Bv met complimentes.

Schoenen, kleine ring, oorbellen, haar, ketting. Die doen het altijd goed. Juist complimentjes geven over hele kleine dingen. Bv de kleur van de nagellak.

Werkt altijd.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_103236705
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:45 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Precies is in bijna alle gevallen puur voor de sex. Even de huiste dingen zeggen en je hebt beet.

Bv met complimentes.

Schoenen, kleine ring, oorbellen, haar, ketting. Die doen het altijd goed. Juist complimentjes geven over hele kleine dingen. Bv de kleur van de nagellak.

Werkt altijd.
Ervaring mee?
pi_103236779
oh dan was het andersom :')

Ik snap die vrouwen ook niet die zeggen ja hij is alleen maar uit op sex, ja je duikt toch zelf met diegene het bed in :') dan achteraf ook niet klagen.
pi_103236857
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:47 schreef GroenerDanGras het volgende:
oh dan was het andersom :')

Ik snap die vrouwen ook niet die zeggen ja hij is alleen maar uit op sex, ja je duikt toch zelf met diegene het bed in :') dan achteraf ook niet klagen.
Nah, denk dat het iets genuanceerder ligt. Als de man je het idee geeft dat je de meest geweldige vrouw op aarde bent en dat hij helemaal weg van je is en je op die manier het bed in krijgt om je na de sex eruit te schoppen, dan voel je je best genaaid.
Als het gewoon standaard bullshit complimenten zijn en hij duidelijk aangeeft dat het een eenmalig gebeuren is, dan moet je inderdaad niet zeiken.
pi_103236900
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:49 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

dan voel je je best genaaid.

:')
pi_103236944
Ik ben geen rasversierder, maar die paar keer dat het wat mij betreft voor één keer was heb ik het ook gewoon van tevoren aangegeven. Ik ga er dan geen laffe doekjes om winden. Wil ze dan niet meer, dan is het maar beter ook. Ik heb geen zin in drama achteraf. Zij ook vast niet.
pi_103236953
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:50 schreef GroenerDanGras het volgende:

[..]

:')
ik wilde het al niet naar voren brengen maar daar doe je het toch ook voor....
pi_103236954
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:27 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Ja, d'r komt wel meer zo over bij jou of niet? Oordeel niet voordat je niet alle informatie hebt. Je had maar één zin van het hele telefoongesprek. :)
Ja, zo komt wel meer bij mij over, want jij kent mij toch ? :')
pi_103236987
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:51 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ben geen rasversierder, maar die paar keer dat het wat mij betreft voor één keer was heb ik het ook gewoon van tevoren aangegeven. Ik ga er dan geen laffe doekjes om winden. Wil ze dan niet meer, dan is het maar beter ook. Ik heb geen zin in drama achteraf. Zij ook vast niet.
Zo hoort het ook. Dan maak je samen de keus en dan heb je achteraf ook geen reden om te zeiken. Veel mannen doen dit echter niet en gaan dan lopen janken dat vrouwen dramatisch doen.
pi_103237050
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:53 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Zo hoort het ook. Dan maak je samen de keus en dan heb je achteraf ook geen reden om te zeiken. Veel mannen doen dit echter niet en gaan dan lopen janken dat vrouwen dramatisch doen.
Ik ben dol op seks, maar als ik het idee heb dat het concept ONS haar niet heel bekend is dan hoef ik mijn zakje niet meer zo nodig te legen :')
pi_103237142
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:54 schreef Mystikvm het volgende:

Ik ben dol op seks, maar als ik het idee heb dat het concept ONS haar niet heel bekend is dan hoef ik mijn zakje niet meer zo nodig te legen :')
Wie is er niet dol op sex :9 Maar dit siert je wel :)
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:59:50 #87
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_103237205
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:46 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ervaring mee?
Overbodige vraag want we hebben er al lang over gehad dat ik dat in het verleden wel gedaan heb, knopjes drukken kijken hoe ver je kan gaan. Dat was rond me 18 a 20 ste.

Jou kennende probeer je een reactie uit te lokken om vervolgens te verklaren dat ik nep ben, onzeker ben en totaal niet me zelf ben.

Echter nu ik dit gezegt heb ga je dit ontkennen.
pi_103238088
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:52 schreef HiddenResponse het volgende:

[..]

Ja, zo komt wel meer bij mij over, want jij kent mij toch ? :')
Touché. :7
pi_103239724
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:59 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Overbodige vraag want we hebben er al lang over gehad dat ik dat in het verleden wel gedaan heb, knopjes drukken kijken hoe ver je kan gaan. Dat was rond me 18 a 20 ste.

Jou kennende probeer je een reactie uit te lokken om vervolgens te verklaren dat ik nep ben, onzeker ben en totaal niet me zelf ben.

Echter nu ik dit gezegt heb ga je dit ontkennen.
Je stopt me weer in een rol terwijl ik je gewoon een vraag stel, jammer :{
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 17:15:16 #90
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_103240384
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 16:58 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je stopt me weer in een rol terwijl ik je gewoon een vraag stel, jammer :{
Nee hoor, want deze vraag heb je me eerder gesteld, en daar is toen een hele discussie over ontstaan waar in jij mij trachte wijs te maken dat ik helemaal niet me zelf ben en doet wat ik wil. Maar een simpele knopjes drukker bent.

Dus de vraag of ik er ervaring mee heb is overbodig, je weet het antwoord al.

En als we kijken naar je post gedrag hier kan ik de eerder getrokken conclussie trekken.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 17:19:50 #91
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103240543
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:51 schreef Mystikvm het volgende:
Nu denk ik nou niet echt dat ik later heel veel buiten een relatie om ga neuken, maar toch ik was benieuwd.
Hoe laat je dat weten? Gewoon duidelijk in een gesprek? Tussen de regels door?
C'est la vie
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 17:23:18 #92
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_103240673
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 17:19 schreef heloef het volgende:

[..]

Nu denk ik nou niet echt dat ik later heel veel buiten een relatie om ga neuken, maar toch ik was benieuwd.
Hoe laat je dat weten? Gewoon duidelijk in een gesprek? Tussen de regels door?
Jup gewoon zeggen van luister dit is voor nu leuk en morgen denk ik er vast anders over dus verwacht geen 2de keer of een relatie.

Nu is het wel soms zo dat vrouwen denken van, als ik nou echt goed me best doet komt de 2de keer ook wel en wie weet de relatie. Dat zijn de drama queens, die moet je proberen te ontwijken :D
pi_103241402
Waarom zou je aangeven dat het maar voor 1 keer is... misschien wil je daarna zelf ook wel meer? En zo niet; dan geef je toch gewoon aan wanneer zij naar jou toe komt dat je er geen interesse meer in hebt...
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 17:44:00 #94
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_103241455
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 17:42 schreef Axel1988 het volgende:
Waarom zou je aangeven dat het maar voor 1 keer is... misschien wil je daarna zelf ook wel meer? En zo niet; dan geef je toch gewoon aan wanneer zij naar jou toe komt dat je er geen interesse meer in hebt...
Dat weet je zelf vaak al wel of het 1x of vaker gaat worden ;)
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 17:44:45 #95
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103241485
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 17:42 schreef Axel1988 het volgende:
Nou het lijkt mij lullig als je met iemand seks hebt, diegene dat ziet als een begin van iets en je daarna doodleuk zegt "ja maar dit was eenmalig" dan zou ik het liever van te voren zeggen.
C'est la vie
pi_103241545
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 17:44 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dat weet je zelf vaak al wel of het 1x of vaker gaat worden ;)
Je doelt op iemand met een lekkere kop maar zo dom als het achterste van een varken?
pi_103241632
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 17:44 schreef heloef het volgende:

[..]

Nou het lijkt mij lullig als je met iemand seks hebt, diegene dat ziet als een begin van iets en je daarna doodleuk zegt "ja maar dit was eenmalig" dan zou ik het liever van te voren zeggen.
Nouja, als ik iemand lekker vind wil ik haar best vaker neuken.
pi_103241728
axel makte jij nou afgelopen vrijdag een kansje of aankomende?
pi_103241755
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 17:15 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Nee hoor, want deze vraag heb je me eerder gesteld, en daar is toen een hele discussie over ontstaan waar in jij mij trachte wijs te maken dat ik helemaal niet me zelf ben en doet wat ik wil. Maar een simpele knopjes drukker bent.

Dus de vraag of ik er ervaring mee heb is overbodig, je weet het antwoord al.

En als we kijken naar je post gedrag hier kan ik de eerder getrokken conclussie trekken.
Ik was het vergeten dus vandaar dat ik het vroeg. Rustig maar ;)
pi_103241762
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 17:50 schreef Cassandra87 het volgende:
axel makte jij nou afgelopen vrijdag een kansje of aankomende?
komende ;).
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 17:51:47 #101
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103241777
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 17:48 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Nouja, als ik iemand lekker vind wil ik haar best vaker neuken.
Daar heb je een punt.
Maar je moet dan ook nog wel duidelijk maken dat je geen zin hebt in een relatie.
C'est la vie
pi_103241827
Voor mij is het ook zo, waarom maar 1x? Anders lijkt het net alsof het om je ego gaat. Ik snap niet waarom je zelf een grens van 1x opstelt.
pi_103241853
Goedemiddag, mensen!
pi_103241953
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 17:51 schreef heloef het volgende:

[..]

Daar heb je een punt.
Maar je moet dan ook nog wel duidelijk maken dat je geen zin hebt in een relatie.
Ik weet niet; ik ben nooit zo van de labels en ik ben nooit zo van alles vastleggen. Als er een meid komt waar ik de lakens mee deel; dan is zij daarvan op de hoogte. Ik praat gewoon open over hoe ik aankijk tegen relaties en dergelijke; en daarmee moet het in mijn ogen duidelijk genoeg zijn. Wanneer iemand gewoon verder blijft flirten nadat ik heb aangegeven niet op zoek te zijn naar een relatie (in de traditionele zin van het woord); dan is dat verder haar eigen verantwoordelijkheid.
pi_103241989
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 17:53 schreef Capstan het volgende:
Goedemiddag, mensen!
Bonjour
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 17:59:21 #106
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103242093
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 17:52 schreef firefly3 het volgende:
Voor mij is het ook zo, waarom maar 1x? Anders lijkt het net alsof het om je ego gaat. Ik snap niet waarom je zelf een grens van 1x opstelt.
Als sommige mensen eenmaal iets hebben veroverd is het niet meer interessant.
Wat er dus op neer komt dat ze iets willen veroveren en meteen door willen.
C'est la vie
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 18:02:40 #107
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103242194
Mensen! Tip: leer je intrinsieke waarden kennen. Fastest way to selfconfidence!
pi_103242248
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 18:02 schreef Sinji het volgende:
Mensen! Tip: leer je intrinsieke waarden kennen. Fastest way to selfconfidence!
Of je leert daardoor juist dat jij, net als alle mensen om je heen, nauwelijks intrinsieke waarde hebben. Net als dat de intrinsieke waarde van geld vergelijkbaar is met wat brandhout...
pi_103242251
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 17:59 schreef heloef het volgende:

[..]

Als sommige mensen eenmaal iets hebben veroverd is het niet meer interessant.
Wat er dus op neer komt dat ze iets willen veroveren en meteen door willen.
Dat is denk ik meer uit onzekerheid denk ik. Het is altijd leuk om leuke mensen bij je te houden.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 18:04:46 #110
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103242263
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 18:04 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dat is denk ik meer uit onzekerheid denk ik. Het is altijd leuk om leuke mensen bij je te houden.
Inderdaad dat soort types zoeken bevestiging.
C'est la vie
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 18:06:53 #111
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103242327
Ik heb moeten opzoeken wat intrinsieke nou eigenlijk betekent. :')
C'est la vie
pi_103242359
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 18:04 schreef heloef het volgende:

[..]

Inderdaad dat soort types zoeken bevestiging.
Of het is hun onbekend dat je ook seks buiten de slaapkamer kunt hebben in andere posities dan de missionaris. Voor hun is de enige variatie in het seksleven in dat geval de persoon met wie ze neuken.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 18:10:10 #113
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103242445
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 18:08 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Of het is hun onbekend dat je ook seks buiten de slaapkamer kunt hebben in andere posities dan de missionaris. Voor hun is de enige variatie in het seksleven in dat geval de persoon met wie ze neuken.
Als mensen nou eens alleen zouden seksen binnen de slaapkamer.
C'est la vie
pi_103242465
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 18:04 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Of je leert daardoor juist dat jij, net als alle mensen om je heen, nauwelijks intrinsieke waarde hebben. Net als dat de intrinsieke waarde van geld vergelijkbaar is met wat brandhout...
Sowieso vraag ik me af of intrinsieke waarden wel bestaan, uiteindelijk doet iedereen wat ze doen om een bepaalde indruk op de buitenwereld achter te laten van zichzelf. Hoe dan ook doet iedereen alles voor de buitenwereld en niet echt voor zichzelf.
pi_103242493
quote:
9s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 18:10 schreef heloef het volgende:

[..]

Als mensen nou eens alleen zouden seksen binnen de slaapkamer.
Waarom?
pi_103242497
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 18:10 schreef benzin het volgende:

[..]

Sowieso vraag ik me af of intrinsieke waarden wel bestaan, uiteindelijk doet iedereen wat ze doen om een bepaalde indruk op de buitenwereld achter te laten van zichzelf. Hoe dan ook doet iedereen alles voor de buitenwereld en niet echt voor zichzelf.
Je zit in de verkeerde mindset. Zorg ervoor dat je geen behoefte meer hebt om indruk te maken op de buitenwereld.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 18:13:20 #117
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103242557
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 18:11 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Waarom?
Mwah ik heb wel eens aan een tafel gezeten waar mijn beste vriendin op geneukt is. :')
C'est la vie
pi_103242564
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 18:10 schreef benzin het volgende:

[..]

Diep.. maar ik denk dat het eerder andersom is. Mensen handelen enkel uit eigen belang; maar om het eigen belang te behartigen speelt de buitenwereld zo'n grote rol dat velen kiezen voor een voorzichtige houding.
pi_103242598
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 18:13 schreef heloef het volgende:

[..]

Mwah ik heb wel eens aan een tafel gezeten waar mijn beste vriendin op geneukt is. :')
Hoe weet jij dat, stond je erbij?

Anyway, zolang ze het maar netjes achterlaten daarna...
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 18:14:44 #120
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103242600
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 18:11 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je zit in de verkeerde mindset. Zorg ervoor dat je geen behoefte meer hebt om indruk te maken op de buitenwereld.
Juist! Ik kan met zekerheid zeggen dat ik de meeste dingen doe voor de verrijking van mijn eigen leven. Maar ik merk het al, de overheersende sfeer hier is dodelijk voor mij. Good luck y'all!
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 18:15:38 #121
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103242635
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 18:14 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat, stond je erbij?

Anyway, zolang ze het maar netjes achterlaten daarna...
Wij praten nog al veel over seks. :')
C'est la vie
pi_103242643
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 18:14 schreef Sinji het volgende:

[..]

Juist! Ik kan met zekerheid zeggen dat ik de meeste dingen doe voor de verrijking van mijn eigen leven. Maar ik merk het al, de overheersende sfeer hier is dodelijk voor mij. Good luck y'all!
Nee je hebt gewoon geen zin in discussie; volgens mij ben je door al je zelfvertrouwen een arogante narcist geworden die zijn rug keert naar andersdenkenden.
pi_103242658
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 18:14 schreef Sinji het volgende:

[..]

Haha veel plezier verder nog :)
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 18:21:25 #124
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103242846
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 18:15 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Nee je hebt gewoon geen zin in discussie; volgens mij ben je door al je zelfvertrouwen een arogante narcist geworden die zijn rug keert naar andersdenkenden.
Een broer van Flepke?
C'est la vie
pi_103242878
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 18:13 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Diep.. maar ik denk dat het eerder andersom is. Mensen handelen enkel uit eigen belang; maar om het eigen belang te behartigen speelt de buitenwereld zo'n grote rol dat velen kiezen voor een voorzichtige houding.
Maar dat eigen belang bestaat vaak uit doelen als een mooie auto, veel geld, leuk werk; allemaal leuk en aardig, maar stel je een wereld voor zonder andere mensen: al onze doelen zijn dan in één klap waardeloos. Niets wat wij doen zou iets betekenen zonder andere mensen.
pi_103243021
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 18:21 schreef heloef het volgende:

[..]

Een broer van Flepke?
Heloef, narcisten hebben ook gevoelens
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 18:26:42 #127
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103243046
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 18:15 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Hoe een persoon overkomt op internet is geen accurate reflectie van de werkelijkheid. Ik heb best een ontwikkeld empathisch vermogen. Mijn punt is dat sommige ideeën hier nogal gloomy en pessimistisch overkomen.
pi_103243049
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 18:26 schreef Flepke het volgende:

[..]

Heloef, narcisten hebben ook gevoelens
Zoals eigenliefde....
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 18:27:42 #129
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103243080
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 18:26 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Zoals eigenliefde....
Dat heb ik ook hoor.
Tot op bepaalde hoogte maar goed.
C'est la vie
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 18:27:59 #130
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103243093
Hoe kan een ander van jou houden of genieten als je niet van jezelf houdt? Wees trots op je accomplishments en hoe je bent. Niet zo'n raar idee toch?
pi_103243124
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 18:22 schreef benzin het volgende:

[..]

Maar dat eigen belang bestaat vaak uit doelen als een mooie auto, veel geld, leuk werk; allemaal leuk en aardig, maar stel je een wereld voor zonder andere mensen: al onze doelen zijn dan in één klap waardeloos. Niets wat wij doen zou iets betekenen zonder andere mensen.
Je hebt gelijk, daarom heb ik mezelf grotendeels losgekoppeld aan deze dingen. Het boeit me niet veel of ik een ferrari heb gewonnen, alleen het geld is wel handig maar meer ook niet.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 18:29:26 #132
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103243154
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 18:27 schreef Sinji het volgende:
Hoe kan een ander van jou houden of genieten als je niet van jezelf houdt? Wees trots op je accomplishments en hoe je bent. Niet zo'n raar idee toch?
Precies.
Zelfde met uiterlijk.
Als je jezelf spuuglelijk vind kan je ook niet verwachten dat iemand anders je mooi vind.
C'est la vie
pi_103243235
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 18:26 schreef Sinji het volgende:
Mijn punt is dat sommige ideeën hier nogal gloomy en pessimistisch overkomen.
Mijn punt is dat zelfvertrouwen voorkomt uit bevestiging van de buitenwereld; en als dit niet het geval is; is je zelfvertrouwen meestal misplaatst. Zelfvertrouwen kan ook op alle vlakken anders zijn. Ik kan op bepaalde gebieden in mijn leven ontzettend veel zelfvertrouwen hebben; en op andere helemaal geen. De stelling dat iemand veel zelfvertrouwen heeft is in mijn ogen dan ook onzinnig. Ik kan vol zelfvertrouwen een sollicitatiegesprek invliegen; en tevens zonder enig zelfvertrouwen een paar uur laten op een vrouw afstappen.
Ik denk niet dat we hier echt pessimistisch zijn; ik denk dat we hier vooral realistisch en zeer kritisch zijn. Een tip van 1 zin veranderd geen leven. De discussie die erop volgt kan wellicht wel wat ogen openen en veranderingen in werking zetten.
pi_103243403
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 18:22 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik stel vooral uitdagende doelen voor mezelf. Oke, een dikke auto is een middel om op te scheppen naar de buitenwereld. Maar anderzijds, keihard werken om die auto bij elkaar te sparen kan jou motiveren om bepaald werk met plezier te doen. Ik heb met name doelen om mezelf te motiveren. Het ware doel is eigenlijk niet hetgene wat je als doel stelt, maar de energie die je krijgt tijdens het werken naar dat doel toe en het gelukzalige gevoel wat je krijgt wanneer je een doel bereikt (en dat zijn dus wel interne doelstelling waar de buitenwereld niets mee te maken heeft). Het ligt volgens mij dus iets complexer dan dat je doelen puur op de omgeving gericht zouden zijn...
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 18:37:27 #135
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103243422
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 18:32 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Mijn punt is dat zelfvertrouwen voorkomt uit bevestiging van de buitenwereld; en als dit niet het geval is; is je zelfvertrouwen meestal misplaatst. Zelfvertrouwen kan ook op alle vlakken anders zijn. Ik kan op bepaalde gebieden in mijn leven ontzettend veel zelfvertrouwen hebben; en op andere helemaal geen. De stelling dat iemand veel zelfvertrouwen heeft is in mijn ogen dan ook onzinnig. Ik kan vol zelfvertrouwen een sollicitatiegesprek invliegen; en tevens zonder enig zelfvertrouwen een paar uur laten op een vrouw afstappen.
Ik denk niet dat we hier echt pessimistisch zijn; ik denk dat we hier vooral realistisch en zeer kritisch zijn. Een tip van 1 zin veranderd geen leven. De discussie die erop volgt kan wellicht wel wat ogen openen en veranderingen in werking zetten.
Heb je wel gelijk in.
Tering wat hebben mensen op me moeten in praten voordat ik maar een greintje zelfvertrouwen kreeg. :')
C'est la vie
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 18:38:21 #136
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103243467
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 18:32 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Aight, we komen ergens. Bedankt voor die contributie.

In dit geval heb ik het over het succes in het verleiden/flirten jegens the opposite sex. Zodra jij een duidelijk beeld hebt op de kwaliteiten van jezelf en je hierop concentreert zal dit je kansen in een positieve zin beïnvloeden. Dit wil niet zeggen dat je niet moet leren wat je mindere kwaliteiten zijn. Het succes ligt in het kunnen maken van de distinctie tussen de 2.
pi_103243494
Complimentjes geven *O*

Alleen: je moet het wel menen, anders kan je het beter laten. En als je het meent, kan de ander dat ook zien, en mijn ervaring is dat dat zeer gewaardeerd wordt. :Y

Oh, en voor ik het vergeet:

Hai 8-)
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 18:39:46 #138
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103243527
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 18:38 schreef Bartholomeus het volgende:
Complimentjes geven *O*

Alleen: je moet het wel menen, anders kan je het beter laten. En als je het meent, kan de ander dat ook zien, en mijn ervaring is dat dat zeer gewaardeerd wordt. :Y

Hai 8-)
Geven kan ik heel goed.
Van ze krijgen word ik sprakeloos. :')
C'est la vie
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 18:41:02 #139
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103243581
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 18:38 schreef Bartholomeus het volgende:
Complimentjes geven *O*

Hai 8-)
In wat voor zin complimentjes geven? Aan meisjes? :')
pi_103243617
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 18:39 schreef heloef het volgende:

[..]

Geven kan ik heel goed.
Ik kan er ook niet altijd even goed mee omgaan, maar het helpt als iemand het echt meent ;) Geslijm om maar een beetje een goeie beurt te maken of wat dan ook vind ik echt :r
pi_103243657
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 18:38 schreef Sinji het volgende:

[..]

Aight, we komen ergens. Bedankt voor die contributie.

In dit geval heb ik het over het succes in het verleiden/flirten jegens the opposite sex. Zodra jij een duidelijk beeld hebt op de kwaliteiten van jezelf en je hierop concentreert zal dit je kansen in een positieve zin beïnvloeden. Dit wil niet zeggen dat je je niet moet leren wat je mindere kwaliteiten zijn. Het succes ligt in het kunnen maken van de distinctie tussen de 2.
Zeker mee eens. Het kennen van je kwaliteiten en weten dat deze een grote waarde hebben is eigenlijk de essentie van zelfvertrouwen. Daaruit komt je vertrouwen dat je de ander iets bijzonders te bieden hebt voort. Ik moet zeggen dat dit lang (en nog steeds wel) een probleem voor mij is. Ik begin mijn kwaliteiten steeds meer te erkennen (en accepteren; want sommige dingen kun je wellicht niet interpreteren als een kwaliteiteit, terwijl dat wel zo is). Het zijn echter nog geen kwaliteiten die zich bewezen hebben bij het versieren van vrouwen.
pi_103243696
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 18:41 schreef Sinji het volgende:

[..]

In wat voor zin complimentjes geven? Aan meisjes? :')
En ook aan kerels, go figure :')
pi_103243703
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 18:39 schreef heloef het volgende:

[..]

Geven kan ik heel goed.
Heb ik ook lang gehad idd. Gewoon leren accepteren; vriendelijk lachen en dankje zeggen. Dat is meestal de beste manier om erop te reageren.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 18:44:41 #144
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103243727
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 18:43 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Zeker mee eens. Het kennen van je kwaliteiten en weten dat deze een grote waarde hebben is eigenlijk de essentie van zelfvertrouwen. Daaruit komt je vertrouwen dat je de ander iets bijzonders te bieden hebt voort. Ik moet zeggen dat dit lang (en nog steeds wel) een probleem voor mij is. Ik begin mijn kwaliteiten steeds meer te erkennen (en accepteren; want sommige dingen kun je wellicht niet interpreteren als een kwaliteiteit, terwijl dat wel zo is). Het zijn echter nog geen kwaliteiten die zich bewezen hebben bij het versieren van vrouwen.
Ik bedoel dit deadserious: Ik kan je helpen daarin c_/
pi_103243778
Naarmate je meer complimenten krijgt stellen ze niks meer voor en komen de mensen die ze maken over als "weer een andere kontenkussert"
pi_103243870
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 18:46 schreef Flepke het volgende:
Naarmate je meer complimenten krijgt stellen ze niks meer voor en komen de mensen die ze maken over als "weer een andere kontenkussert"
Dit kan bijna niet; tenzij het allemaal afgezaagde onoriginele complimenten zijn. Veel te algemene dingen als "wat zie je er leuk uit" bijvoorbeeld. Als ik een compliment geef, dan spits ik het meestal toe op iets specifiekers waar dan ook een gesprekje uit voort kan vloeien.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 18:48:20 #147
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103243874
quote:
En raadt eens wat mooie vrouwen elke avond te horen krijgen. Echte dooddoenert, die complimenten bij vrouwen. Je moet in een veel verder stadium zitten wil je je daarin wagen.
pi_103243897
quote:
Met mate, uiteraard ;)

Maar als ik iemand ken en ze heeft laarzen aan die ik tof vind en nog nooit eerder heb gezien, dan zeg ik wel iets in de geest van 'toffe laarzen, nieuw?'

Dat is natuurlijk iets anders als overladen met complimenten over alles wat los en vast zit :P
pi_103243926
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 18:48 schreef Sinji het volgende:

[..]

En raadt eens wat mooie vrouwen elke avond te horen krijgen. Echte dooddoenert, die complimenten bij vrouwen. Je moet in een veel verder stadium zitten wil je je daarin wagen.
Ik denk dat een compliment ook sterker overkomt als je al een tijd met haar aan het praten bent; ipv meteen in het begin. Of is dit niet wat je bedoeld?
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 18:51:36 #150
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103244017
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 18:48 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Dit kan bijna niet; tenzij het allemaal afgezaagde onoriginele complimenten zijn. Veel te algemene dingen als "wat zie je er leuk uit" bijvoorbeeld. Als ik een compliment geef, dan spits ik het meestal toe op iets specifiekers waar dan ook een gesprekje uit voort kan vloeien.
Toch is dit zo Axel, de meeste vrouwen zijn psychologisch zo geconditioneerd dat wanneer een man op haar afstapt met een compliment (hoe oprecht dan ook) zij dit interpreteren als een actie met bijbedoelingen.
pi_103244042
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 18:36 schreef Axel1988 het volgende:

Keihard werken om die auto bij elkaar te sparen kan jou motiveren om bepaald werk met plezier te doen. Ik heb met name doelen om mezelf te motiveren. Het ware doel is eigenlijk niet hetgene wat je als doel stelt, maar de energie die je krijgt tijdens het werken naar dat doel toe en het gelukzalige gevoel wat je krijgt wanneer je een doel bereikt (en dat zijn dus wel interne doelstelling waar de buitenwereld niets mee te maken heeft). Het ligt volgens mij dus iets complexer dan dat je doelen puur op de omgeving gericht zouden zijn...
Waarom/hoe wordt iemand gelukkig van het werken naar het doel toe en niet het doel zelf? Als wat jij zegt echt bestaat dan heb je gelijk, maar ik kan mezelf niet voorstellen dat je gelukkig wordt van werken naar doelen, dat is gewoon een shitklus.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 18:52:47 #152
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103244072
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 18:49 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ik denk dat een compliment ook sterker overkomt als je al een tijd met haar aan het praten bent; ipv meteen in het begin. Of is dit niet wat je bedoeld?
Precies. Maar bewaar die complimenten ;)
pi_103244124
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 18:51 schreef Sinji het volgende:

[..]

Toch is dit zo Axel, de meeste vrouwen zijn psychologisch zo geconditioneerd dat wanneer een man op haar afstapt met een compliment (hoe oprecht dan ook) zij dit interpreteren als een actie met bijbedoelingen.
Maar het feit dat je uberhaupt al op haar afstapt (vooral tijdens het uitgaan), zegt toch al dat je een bijbedoeling hebt? Waarom zou je daar omheen moeten draaien...
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 18:57:16 #154
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103244283
Tuurlijk heb je die bijbedoeling! Maar wij mannen denken heel logisch, vrouwen niet. En het succes ligt in het begrijpen van de psyche van de vrouw. Je moet het voor hen ook spannend houden. Zodra jij dat begrijpt zal het een leuke avond worden voor zowel jij als de vrouw.
pi_103244299
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 18:52 schreef benzin het volgende:

[..]

Waarom/hoe wordt iemand gelukkig van het werken naar het doel toe en niet het doel zelf? Als wat jij zegt echt bestaat dan heb je gelijk, maar ik kan mezelf niet voorstellen dat je gelukkig wordt van werken naar doelen, dat is gewoon een shitklus.
Het leven bestaat voor 99,99% uit "naar doelen toe werken" en voor maar 0,01% uit doelen bereiken :). Wanneer je alleen geluk haalt uit een behaald doel; dan ben je dus eigenlijk per definitie een ongelukkig mens (althans, 99,99% van de tijd)?
Al moet ik toegeven, dromen over het te behalen doel geeft ook wel geluk voordat je het bereikt hebt. Je haalt een stukje van dat gelukzalige gevoel wat je dan krijgt naar voren als het ware. Maar ik denk dat het belangrijkste van doelen stellen de passie is die je erdoor krijgt; om iedere dag weer hard aan de slag te gaan etc. Het gevoel naar iets groots toe te werken..
pi_103244360
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 18:53 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Maar het feit dat je uberhaupt al op haar afstapt (vooral tijdens het uitgaan), zegt toch al dat je een bijbedoeling hebt? Waarom zou je daar omheen moeten draaien...
Been there, done that. Complimentjes deed ik vroeger ook, het werkt niet. Je wordt dan eerder vrienden dan iets anders.
pi_103244363
Nou er zijn genoeg mannen die met mij praten gewoon voor de gezelligheid en niet meteen om te versieren hoor. Ik vind dit een beetje alles of niets er is daar toch ook nog iets tussen.
pi_103244427
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 18:59 schreef formerjellybean het volgende:
Nou er zijn genoeg mannen die met mij praten gewoon voor de gezelligheid en niet meteen om te versieren hoor. Ik vind dit een beetje alles of niets er is daar toch ook nog iets tussen.
Omdat we het over het meest voorkomende hebben, zijn er richtlijnen te maken die je kunt volgen waar je in eerste instantie vanuit moet gaan.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 19:00:25 #159
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103244431
Natuurlijk Jellybean! Maar dat komt omdat die mannen niet in een romantische/seksuele zin geïnteresseerd zijn in je.
pi_103244453
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 18:59 schreef formerjellybean het volgende:
Nouja, als ik bij het uitgaan op iemand afstap om ff een praatje te maken; dan heb ik wel in eerste instantie altijd de hoop dat het een leuke meid is waar het mee gaat klikken... met de bekende gevolgen :). Dat dit lang niet altijd zo uitpakt is wat anders.
pi_103244518
Je zou dus nooit vriendschappelijk een gesprek aan gaan met een vrouw ??
pi_103244601
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 18:57 schreef Sinji het volgende:
Tuurlijk heb je die bijbedoeling! Maar wij mannen denken heel logisch, vrouwen niet. En het succes ligt in het begrijpen van de psyche van de vrouw. Je moet het voor hen ook spannend houden. Zodra jij dat begrijpt zal het een leuke avond worden voor zowel jij als de vrouw.
De spanning is er bij hun nooit zo lijkt het :P.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 19:03:52 #163
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103244606
Jawel, heb veel platonische vriendinnen die ik gewoon vriendschappelijk heb benaderd.
pi_103244607
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:02 schreef formerjellybean het volgende:
Ik wel :) Waarom niet?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_103244652
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 18:57 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Het leven bestaat voor 99,99% uit "naar doelen toe werken" en voor maar 0,01% uit doelen bereiken :). Wanneer je alleen geluk haalt uit een behaald doel; dan ben je dus eigenlijk per definitie een ongelukkig mens (althans, 99,99% van de tijd)?
Al moet ik toegeven, dromen over het te behalen doel geeft ook wel geluk voordat je het bereikt hebt. Je haalt een stukje van dat gelukzalige gevoel wat je dan krijgt naar voren als het ware. Maar ik denk dat het belangrijkste van doelen stellen de passie is die je erdoor krijgt; om iedere dag weer hard aan de slag te gaan etc. Het gevoel naar iets groots toe te werken..
Ik weet niet hoe dat precies zit, maar ik snap echt die passie niet. Als mensen praten over passie en inspiratie dan snap ik niet hoe die mensen zich daarbij voelen. Ben wel benieuwd :)
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 19:06:00 #166
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103244706
^Go find your passion
pi_103244711
quote:
Uhm; nouja; er zijn genoeg collega's of studiegenoten etc. die ik ook tegenkom tijdens het uitgaan waar ik gewoon zonder bijbedoeling mee praat. Hetzelfde kan gelden voor vriendinnen die ze bij zich hebben die ik verder nog niet ken op dat moment. Ook kan het gelden voor een vriendin van een meid die ik wel wil versieren. Gewoon gesprekjes zonder relationele/seksuele bijbedoelingen.
Gaat het echter over het op een dame afstappen die ik niet ken tijdens het uitgaan... nee, dan is het nooit met als achterliggende gedachte: "laat ik eens een vrienschappelijk gesprek gaan houden".
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 19:08:35 #168
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103244836
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:03 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

De spanning is er bij hun nooit zo lijkt het :P.
Het is jouw taak om het spannend voor hen te maken!

En het is niet heel erg moeilijk. Maar eerst moet je mindset veranderen. Ten eerste het vinden van jezelf (Damn, dit klinkt corny) en ten tweede het begrijpen hoe je een vrouw 'oprecht' een leuke tijd kan bezorgen.
pi_103244870
quote:
Over het algemeen wordt je vaak niet-vriendschappelijk benaderd, maar weten de meeste gasten niet hoe ze op een hoger niveau moeten communiceren waaruit ze laten blijken dat ze jou leuk vinden. Dit komt grotendeels door angst voor afwijzing aan hun kant.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 19:09:31 #170
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103244885
quote:
Tijdens het uitgaan niet nee.
C'est la vie
pi_103244958
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:04 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe dat precies zit, maar ik snap echt die passie niet. Als mensen praten over passie en inspiratie dan snap ik niet hoe die mensen zich daarbij voelen. Ben wel benieuwd :)
Ik denk dat het goed te omschrijven valt als "een energie hebben om iets te doen (zelfs opzichzelf vervelende dingen); door het verlangen voor het behalen van een bepaald doel". Ik weet niet of jij bijvoorbeeld ooit verliefd bent geweest?.... dat is misschien wel het duidelijkste voorbeeld.
pi_103245014
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:08 schreef Sinji het volgende:

[..]

Het is jouw taak om het spannend voor hen te maken!
Hoe doe je dat wanneer je tegen een zwart gat aanpraat?
pi_103245037
Dus jullie zien uitgaan dan meer als scoren dan voor de gezelligheid ??
pi_103245045
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:09 schreef heloef het volgende:

[..]

Tijdens het uitgaan niet nee.
Eenzijdig wel.
pi_103245099
Ik ga eigenlijk altijd alleen naar een concert en dan vooral voor dat concert.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_103245122
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:09 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Over het algemeen wordt je vaak niet-vriendschappelijk benaderd, maar weten de meeste gasten niet hoe ze op een hoger niveau moeten communiceren waaruit ze laten blijken dat ze jou leuk vinden. Dit komt grotendeels door angst voor afwijzing aan hun kant.
Joh volgens mij bestaat voor jou geen normaal gesprek met vrouw maar verrassing er zijn mannen die uitgaan voor de gezelligheid en niet meteen om te versieren
pi_103245130
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:09 schreef firefly3 het volgende:
...maar weten de meeste gasten niet hoe ze op een hoger niveau moeten communiceren waaruit ze laten blijken dat ze jou leuk vinden.
Bedoel je hiermee het non-verbaal signalen aangeven (mogelijk tegenstrijdig aan de woorden die je uitspreekt); of het gebruik van dubbelzinnige opmerkingen etc..?
pi_103245172
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:12 schreef formerjellybean het volgende:
Nee; ik scoor namelijk nooit met uitgaan en toch vind ik het leuk. Het gaat hier om het aanspreken van iemand tijdens het uitgaan; niet het uitgaan op zichzelf.
pi_103245198
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:13 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Joh volgens mij bestaat voor jou geen normaal gesprek met vrouw maar verrassing er zijn mannen die uitgaan voor de gezelligheid en niet meteen om te versieren
Klopt, maar je bent vrij naïef om te denken dat er zoveel alleen voor de gezelligheid met jou praten ;)
pi_103245207
quote:
Mannen hoofdzakelijk wel ja, gezelligheid een goede 2de.
Vrouwen is het net omgedraaid denk ik.

Edit: Plekken zonder vrouwen wel alleen voor gezelligheid natuurlijk. Vrouwloze feesten = *O*
pi_103245226
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:13 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ga eigenlijk altijd alleen naar een concert en dan vooral voor dat concert.
Kan ik me voorstellen; dat heb ik soms met films in de bios...
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 19:15:41 #182
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103245228
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:12 schreef HiddenResponse het volgende:

[..]

Eenzijdig wel.
Nou ik durf vrouwen al niet aan te spreken tijdens het uitgaan, dus als ik geen interesse heb heeft vrij weinig zin. Daarnaast ga ik meestal met een groep van mannen en vrouwen op stap.
C'est la vie
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 19:16:05 #183
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103245253
quote:
Neuh ik ga niet om te scoren.
C'est la vie
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 19:16:15 #184
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103245267
quote:
UItgaan doe je inderdaad voor je lol. But sometimes someone catches your eye ;)
pi_103245293
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:15 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Kan ik me voorstellen; dat heb ik soms met films in de bios...
Tussen de bands door is het wel leuk om met mensen te kletsen. :) Dat wil ik wel vaker doen. Alleen daar ken ik te weinig mensen voor
14 SHADES OF GREY
pi_103245308
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:16 schreef Sinji het volgende:
But sometimes someone catches your eye ;)
Maak daar maar gerust "altijd" van...
pi_103245326
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:16 schreef heloef het volgende:

[..]

Neuh ik ga niet om te scoren.
Ga jij sowieso wel uit dan?
14 SHADES OF GREY
pi_103245331
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:15 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Klopt, maar je bent vrij naïef om te denken dat er zoveel alleen voor de gezelligheid met jou praten ;)
Geloof me dat ben ik niet, en ik heb zat mannen die op me af komen maar dat is niet allemaal om te versieren.
pi_103245357
*eten
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 19:17:46 #190
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103245363
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:17 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ga jij sowieso wel uit dan?
Af en toe ja.
C'est la vie
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 19:18:14 #191
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103245390
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:17 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Geloof me dat ben ik niet, en ik heb zat mannen die op me af komen maar dat is niet allemaal om te versieren.
Hoe maak jij die distinctie?
pi_103245399
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:16 schreef Sinji het volgende:

[..]

UItgaan doe je inderdaad voor je lol. But sometimes someone catches your eye ;)
Tuurlijk maar ik ga er niet vanuit , als het gebeurd leuk maar als het niet gebeurd ook goed.
pi_103245406
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:17 schreef heloef het volgende:

[..]

Af en toe ja.
Kroeg?
14 SHADES OF GREY
pi_103245438
quote:
Gezelligheid is leuk, scoren is leuker. Dus misschien is de intentie van scoren er daarom altijd in uitgaansgelegenheden.
pi_103245487
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:13 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Bedoel je hiermee het non-verbaal signalen aangeven (mogelijk tegenstrijdig aan de woorden die je uitspreekt); of het gebruik van dubbelzinnige opmerkingen etc..?
Dat zijn twee dingen die ik niet meer doe over het algemeen. Zodra je van binnen alles goed hebt, dan subcommuniceer je vanzelf aantrekkelijke eigenschappen. Je laat dan automatisch zien dat je haar niet nodig hebt, maar het wel naar je zin hebt en bereid bent om het naar het volgende niveau te brengen. Deze bereidheid wordt niet altijd getoond. Veel gasten proberen stiekem via de vriendschap ineens te laten zien dat ze interesse hebben, en dat is fout.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 19:20:04 #196
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103245494
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:18 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Kroeg?
We slenteren overal langs dan, dus een beetje van alles.
C'est la vie
pi_103245614
Ik ben eigenlijk nooit uitgegaan met de intentie om te "scoren".
Was altijd meer voor de gezelligheid en goed mocht ik iemand leuks tegenkomen en mee aan de praat raken prima.

Maar dat heb ik al eerder gezegd, ik denk niet dat ik de juiste voor mij ergens in een kroeg ga vinden.
(het kan wel natuurlijk, maar ik schat de kans laag in)
Do what you love, love what you do!
pi_103245617
Hoe zit het dan met de spuuglelijke mensen die zichzelf onwijs mooi vinden? Zien mensen jou dan ook als onwijs lekkerding?
pi_103245696
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:22 schreef kree het volgende:
Ik ben eigenlijk nooit uitgegaan met de intentie om te "scoren".
Was altijd meer voor de gezelligheid en goed mocht ik iemands leuk tegenkomen en mee aan de praat raken prima.

Maar dat heb ik al eerder gezegd, ik denk niet dat ik de juiste voor mij ergens in een kroeg ga vinden.
(het kan wel natuurlijk, maar ik schat de kans laag in)
Een kroeg is handig om te leren omdat er zoveel vrouwen zijn. Het beste is vind ik als je je vermaakt maar tegelijkertijd ook niet afsluit van je omgeving, want ook tijdens de gezelligheid kan er een hele leuke meid voorbij komen.
pi_103245697
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:18 schreef Sinji het volgende:

[..]

Hoe maak jij die distinctie?
De benadering is dan heel anders , ik praat sowieso makkelijk met mannen omdat ik wat jongensachtiger ben maar als iemand gewoon een praatje maakt om gezellig te praten is heel anders dan een versierpraatje en heel eerlijk ik heb veel iemand die gewoon echt op je af komt van die gaat me versieren.
pi_103245764
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:19 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Gezelligheid is leuk, scoren is leuker. Dus misschien is de intentie van scoren er daarom altijd in uitgaansgelegenheden.
niet allemaal
pi_103245795
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:22 schreef mrk.n het volgende:
Hoe zit het dan met de spuuglelijke mensen die zichzelf onwijs mooi vinden? Zien mensen jou dan ook als onwijs lekkerding?
Hoe zekerder je van jezelf bent, hoe knapper je eruit begint te zien vanwege je uitstraling. Dus ligt eraan hoe goed je wilt worden.
pi_103245813
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:24 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Een kroeg is handig om te leren omdat er zoveel vrouwen zijn. Het beste is vind ik als je je vermaakt maar tegelijkertijd ook niet afsluit van je omgeving, want ook tijdens de gezelligheid kan er een hele leuke meid voorbij komen.
Nou afsluiten doe ik niet, maar ik ga ook niet actief op willekeurige meiden af.
Meestal omdat ik meer bezig ben met lol maken met de gasten waarmee ik ben daar. ;)
pi_103245858
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:26 schreef kree het volgende:

[..]

Nou afsluiten doe ik niet, maar ik ga ook niet actief op willekeurige meiden af.
Meestal omdat ik meer bezig ben met lol maken met de gasten waarmee ik ben daar. ;)
Haha ok, zou wel mooi zijn als je het kunt combineren. Beetje vrouwen betrekken met je groepje.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 19:27:55 #205
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103245883
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:25 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Hoe zekerder je van jezelf bent, hoe knapper je eruit begint te zien vanwege je uitstraling. Dus ligt eraan hoe goed je wilt worden.
Helaas is dit een stuk lastiger voor de meiden. Unfair, but that's the way it is.
pi_103245923
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:27 schreef Sinji het volgende:

[..]

Helaas is dit een stuk lastiger voor de meiden. Unfair, but that's the way it is.
Waarom?
14 SHADES OF GREY
pi_103245940
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:27 schreef Sinji het volgende:

[..]

Inderdaad!
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 19:28:58 #208
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103245950
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:24 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

De benadering is dan heel anders , ik praat sowieso makkelijk met mannen omdat ik wat jongensachtiger ben maar als iemand gewoon een praatje maakt om gezellig te praten is heel anders dan een versierpraatje en heel eerlijk ik heb veel iemand die gewoon echt op je af komt van die gaat me versieren.
Je bent dus de toegankelijke tomboy? Dan begrijp ik het wel. Die zijn vet gezellig yo
pi_103246000
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:27 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Haha ok, zou wel mooi zijn als je het kunt combineren. Beetje vrouwen betrekken met je groepje.
Klopt misschien zit daar ook wel het probleem.
Er was een keer een meisje (nouja ik had al aardig wat op ook toen)
Die wilde dansen, nouja dat kan ik dus echt niet (ja behalve een beetje het standaard gestuntel en heen en weer bewegen)

Dus ik vroeg leer het mij maar, dat was even leuk :) Maarja daarna ging ze weer naar haar eigen groepje en ik heb er verder niks mee gedaan.

Achteraf gezien was dat wel een leuke kans geweest (ook om een drankje aan te bieden ofzo aan haar)

Maarja ik zag dat op dat moment niet in denk ik.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 19:30:53 #210
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103246052
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:28 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Waarom?
Wij klootzakken zijn erg oppervlakkig en keuren een vrouw op het uiterlijk. In een veel hogere mate dan dat vrouwen dat doen bij mannen. Vrouwen kijken in eerste instantie meer naar hoe een man is gekleed, hoe verzorgd hij is, lichaamshouding.. etc.
pi_103246063
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:28 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Waarom?
Vrouwen vallen in het algemeen op persoonlijkheid. Tyler (die van het filmpje wat ik poste) maakt altijd grapjes over zijn uiterlijk, terwijl hij één van de beste is van de wereld en de vrouwen in de wachtrij voor hem staan.
pi_103246120
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:30 schreef Sinji het volgende:

[..]

Wij klootzakken zijn erg oppervlakkig en keuren een vrouw op het uiterlijk. In een veel hogere mate dan dat vrouwen dat doen bij mannen. Vrouwen kijken meer naar hoe een man is gekleed, hoe verzorgd hij is.. etc.
Klinkt als de 1e indruk weer
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 19:32:32 #213
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103246137
Yup, en dat is tevens de meest belangrijke. So sorry for the ladies
pi_103246168
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:29 schreef kree het volgende:

[..]

Klopt misschien zit daar ook wel het probleem.
Er was een keer een meisje (nouja ik had al aardig wat op ook toen)
Die wilde dansen, nouja dat kan ik dus echt niet (ja behalve een beetje het standaard gestuntel en heen en weer bewegen)

Dus ik vroeg leer het mij maar, dat was even leuk :) Maarja daarna ging ze weer naar haar eigen groepje en ik heb er verder niks mee gedaan.

Achteraf gezien was dat wel een leuke kans geweest (ook om een drankje aan te bieden ofzo aan haar)

Maarja ik zag dat op dat moment niet in denk ik.
Je deed het goed, een drankje aanbieden zou eerder negatief zijn geweest omdat het op omkoop gedrag lijkt. Wel jammer opzich, ze had duidelijk interesse in je :)
pi_103246184
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:32 schreef Sinji het volgende:
Yup, en dat is de meest belangrijke
Ik ben neer afhankelijk van een situatie waarin de 1e indruk minder belangrijk is
pi_103246198
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:32 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Klinkt als de 1e indruk weer
Daarom moet je je kansen niet langen afhangen aan de eerste indruk en niet meteen weglopen als ze nee zegt. Je kunt van erg veel nee's een ja maken :)
pi_103246201
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:33 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je deed het goed, een drankje aanbieden zou eerder negatief zijn geweest omdat het op omkoop gedrag lijkt. Wel jammer opzich, ze had duidelijk interesse in je :)
ja maar hoe had ik dat dan verder kunnen aanpakken?
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 19:34:41 #218
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103246256
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:33 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik ben neer afhankelijk van een situatie waarin de 1e indruk minder belangrijk is
Hoe bedoel je dat? :)
pi_103246320
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:33 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Inderdaad als ik mij op mijn gemak voel maak ik een veel betere indruk dan ik dat niet doe
14 SHADES OF GREY
pi_103246323
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:34 schreef Sinji het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dat? :)
Meer tijd hebben om iemand te leren kennen. Zo is het ook meyt\ mn vortige toenmalige vriendinnen gegaan (wat een kuttoesnenbord is dit lol)
pi_103246346
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:33 schreef kree het volgende:

[..]

Het gaat er om wie je bent , niet wat je doet. Het belangrijkste is om je relaxt te blijven voelen en vrolijk in het moment leven. Dan loop je op haar af, en komt er vanzelf wel iets spontaans. Zelfs al is het iets stoms, dan nog kan ze het waarderen als het vanuit jezelf komt.
pi_103246356
Die heb ik niet in 5 minuten versiert, het is steeds langzaam gegroeid zeg maar
pi_103246401
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik hoor heel vaak van mensen dat ze mij in het begin maar een rare vogel vinden :') en als ze mij beter leren kennen vinden ze mij vaak wel aardig
14 SHADES OF GREY
pi_103246422
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:36 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het gaat er om wie je bent , niet wat je doet. Het belangrijkste is om je relaxt te blijven voelen en vrolijk in het moment leven. Dan loop je op haar af, en komt er vanzelf wel iets spontaans. Zelfs al is het iets stoms, dan nog kan ze het waarderen als het vanuit jezelf komt.
Ja ok nou het is in feite tot iets spontaans gekomen (leren dansen)
Maar hoe had ik daar dan verder mee moeten gaan?
pi_103246430
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
Dan had ze al langer interesse en heb je geluk gehad dat het goedgekomen is. (Deze visie kwam ik ook pas laat achter). Denk goed na over wat ze allemaal in die periode deed, of ze niet eerder had laten blijken dat ze je leuk vond :)
pi_103246452
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:37 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik hoor heel vaak van mensen dat ze mij in het begin maar een rare vogel vinden :') en als ze mij beter leren kennen vinden ze mij vaak wel aardig
Precies, wij moeten gewoon een vrouw hebben die niet zo oppervlakkig is zich afhankelijk te laten maken van haar 1e indruk ;)
pi_103246504
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:38 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Precies, wij moeten gewoon een vrouw hebben die niet zo oppervlakkig is zich afhankelijk te laten maken van haar 1e indruk ;)
Inderdaad :Y en ik baal dus enorm dat ik zowel online als IRL nooit die kans krijg
14 SHADES OF GREY
pi_103246513
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:37 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dan had ze al langer interesse en heb je geluk gehad dat het goedgekomen is. (Deze visie kwam ik ook pas laat achter). Denk goed na over wat ze allemaal in die periode deed, of ze niet eerder had laten blijken dat ze je leuk vond :)
Ik zit niet voor niets hier. P.s., ik ben zo weer weg (gaan met zn allen eten)
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 19:39:16 #229
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103246528
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:33 schreef kree het volgende:

[..]

Je attitude/houding is zeer belangrijk. Eerst zelf daadwerkelijk lol hebben voordat anderen lol met jóu kunnen hebben.

Kun je niet dansen? Reageer dan gewoon met; "Meid jij durft, ik dans als een epileptische eekhoorn! Als je dat aandurft krijg je een drankje van mij vanwege je moed!" Zoiets :')

Hou het leuk en luchtig en smile :D
pi_103246532
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:37 schreef kree het volgende:

[..]

Ja ok nou het is in feite tot iets spontaans gekomen (leren dansen)
Maar hoe had ik daar dan verder mee moeten gaan?
Langzaam de spanning opbouwen door in haar ogen te kijken en fysiek steeds verder te gaan. Tegelijkertijd moet je je gevoelens op "don't care about the outcome" houden, dus relaxt blijven met je emoties.
pi_103246675
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:39 schreef Sinji het volgende:

[..]

Je attitude/houding is zeer belangrijk. Eerst zelf daadwerkelijk lol hebben voordat anderen lol met jóu kunnen hebben.

Kun je niet dansen? Reageer dan gewoon met; "Meid jij durft, ik dans als een epileptische eekhoorn! Als je dat aandurft krijg je een drankje van mij vanwege je moed!" Zoiets :')

Dat heb ik ook eigenlijk gedaan, zo van leer het me maar.
Maarja misschien had ik ook iets teveel gedronken om er meer van te maken :)
pi_103246753
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:39 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Langzaam de spanning opbouwen door in haar ogen te kijken en fysiek steeds verder te gaan. Tegelijkertijd moet je je gevoelens op "don't care about the outcome" houden, dus relaxt blijven met je emoties.
Ja als ik het zo lees allemaal dan was eigenlijk het probleem dat ik gewoon al teveel gedronken had en een idee van "don't care" had.

Best wel zonde eigenlijk achteraf, nouja leermomentje :P
pi_103246801
Tijn, ook niet iemand in een sportclub enz enz ontmoet?
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 19:45:11 #234
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103246871
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:39 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Inderdaad :Y en ik baal dus enorm dat ik zowel online als IRL nooit die kans krijg
Hoezo vinden ze je een rare vogel bij de eerste indruk? Beschrijf jezelf eens
pi_103246926
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:39 schreef Sinji het volgende:

[..]

Ik heb vaak dat ik zeer weinig respons krijg wanneer ik een gesprek begin met een luchtige opmerking oid. Soms alleen een lach, of een kort antwoord waar je moeilijk op verder kunt..
pi_103246927
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:45 schreef Sinji het volgende:

[..]

Ik heb niet zon vlugge babbel bij 1e ontmoetingen mede doordat ikm een tikkeltje autistisch ben
Ik moet me ECHT op mn gemak voelen, dan gaat het wel lekker
Echter, dan ken ik iemand al wen is het versier gedeelte zon beetje voorbij
pi_103246949
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:43 schreef kree het volgende:

[..]

Ja als ik het zo lees allemaal dan was eigenlijk het probleem dat ik gewoon al teveel gedronken had en een idee van "don't care" had.

Nooit teveel drinken als je op jacht gaat.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 19:47:59 #238
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103247031
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:46 schreef Flepke het volgende:

[..]

Volgens mij ben ik echt Flepke's broer
pi_103247032
quote:

[..]

Ja maar ik was niet op "jacht" toen.
Dat is wat ik al vertelde, als ik uitga is het eigenlijk helemaal niet mijn doel om iemand te versieren maar om gewoon plezier te hebben.

Dit was een toevallige situatie die best wat had kunnen opleveren maar dat was niet het eerste in m'n gedachten toen.

Achteraf zonde eigenlijk
pi_103247043
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
Tijn, ook niet iemand in een sportclub enz enz ontmoet?
Ontmoet als in wat? :@
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:45 schreef Sinji het volgende:

[..]

Goeie mezelf omschrijven :') als ik ergens slecht in ben is dat. Ik zou het echt niet weten hoe ik dat zou moeten doen. En verder wat magnokoffie zegt
14 SHADES OF GREY
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 19:48:55 #241
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103247081
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:47 schreef Sinji het volgende:

[..]

_O-
C'est la vie
pi_103247150
quote:

[..]

Uberhaupt nooit teveel drinken; tevens weet je nooit wanneer je kunt jagen :P.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 19:50:08 #243
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103247153
Sociale intuïtie is best belangrijk ja..

Ik weet niet hoe het zit als je lichtelijk autistisch bent, maar normaliter is het heel simpel om aan te leren!
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 19:51:15 #244
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103247221
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:48 schreef kree het volgende:

[..]

Ja maar ik was niet op "jacht" toen.
Dat is wat ik al vertelde, als ik uitga is het eigenlijk helemaal niet mijn doel om iemand te versieren maar om gewoon plezier te hebben.

Dit was een toevallige situatie die best wat had kunnen opleveren maar dat was niet het eerste in m'n gedachten toen.

Achteraf zonde eigenlijk
The past is the past. NEXT. Serieus, denk en mijmer er niet al te lang over. Gewoon leren wat je de volgende keer beter had kunnen doen ^O^
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 19:51:30 #245
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103247241
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:50 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ik drink nooit teveel.
Want als ik lam thuis kom heb ik een probleem. :')
C'est la vie
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 19:51:49 #246
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103247265
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:46 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ik heb vaak dat ik zeer weinig respons krijg wanneer ik een gesprek begin met een luchtige opmerking oid. Soms alleen een lach, of een kort antwoord waar je moeilijk op verder kunt..
Waar ligt dat aan denk je?
pi_103247306
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:47 schreef Sinji het volgende:

[..]

Eindelijk iemand hier die netzo geweldig is als ik :7

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:50 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Als er een goed uitziende vrouwen zijn. Duh.
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:51 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik drink nooit teveel.
Als je goed lam bent kom je niet eens thuis dus heb je ook geen probleem. :Y)
pi_103247315
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:51 schreef Sinji het volgende:

[..]

Waar ligt dat aan denk je?
Denk dat ze geen interesse in me hebben; onafhankelijk van wat ik zeg.
pi_103247336
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:50 schreef Sinji het volgende:
Sociale intuïtie is best belangrijk ja..

Ik weet niet hoe het zit als je lichtelijk autistisch bent, maar normaliter is het heel simpel om aan te leren!
Nee dat is het niet voor autisten. Aangezien elke situatie anders zullen ze daarbij vaak de mist in gaan. Wat weer niet helpt met versieren
14 SHADES OF GREY
pi_103247350
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:52 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Denk dat ze geen interesse in me hebben; onafhankelijk van wat ik zeg.
self fulfilling prophecy
pi_103247391
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:51 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik drink nooit teveel.
Zelfs al zou dat zo zijn; ik vind mezelf lam drinken echt kut (wellicht heeft het ermee te maken dat ik een keer uit de laatste nachttrein ben getrapt nadat ik een stoel had ondergekotst...)
pi_103247403
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:52 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Nee dat is het niet voor autisten. Aangezien elke situatie anders zullen ze daarbij vaak de mist in gaan. Wat weer niet helpt met versieren
Hoe bedoel je?
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 19:54:21 #253
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_103247437
quote:

[..]

The past is the past. NEXT. Serieus, denk en mijmer er niet al te lang over. Gewoon leren wat je de volgende keer beter had kunnen doen ^O^
En als meiden je niet veel meegeven dan kan je alleen speculeren wat je dan precies fout deed ;(
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 19:54:30 #254
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103247453
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:53 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Zelfs al zou dat zo zijn; ik vind mezelf lam drinken echt kut (wellicht heeft het ermee te maken dat ik een keer uit de laatste nachttrein ben getrapt nadat ik een stoel had ondergekotst...)
Ik kotste mijn eigen bureaustoel onder. :')
C'est la vie
pi_103247462
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:53 schreef Flepke het volgende:

[..]

self fulfilling prophecy
Mijn gedachte staat toch volledig los van haar gedachte; zeker op het moment dat er nog geen interactie is.

Edit; of is wat je wil zeggen, is dat je vermoed dat er niet genoeg overtuiging achter zit?
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 19:54:54 #256
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103247481
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:52 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Versieren is inderdaad heel dynamisch en je moet snel van gear kunnen wisselen. Hmm. Maar! Zijn er niet ook veel mooie meiden die lichtelijk autistisch zijn? :P
pi_103247520
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:54 schreef heloef het volgende:

[..]

Dat heet kantoorhumor :).
pi_103247584
quote:

[..]

ja eens, het was een gemiste kans maarja dat zie ik nu pas in :)
pi_103247624
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:54 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Mijn gedachte staat toch volledig los van haar gedachte; zeker op het moment dat er nog geen interactie is.
Als jij denkt dat wat je te vertellen hebt niet interessant is dan waarom zou zij er naar luisteren? (behalve uit beleefdheid?)
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 19:57:55 #260
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103247678
quote:

[..]

self fulfilling prophecy
Inderdaad, nooit zelf gaan invullen wat mensen van je denken.
C'est la vie
pi_103247693
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:56 schreef kree het volgende:

[..]

ja eens, het was een gemiste kans maarja dat zie ik nu pas in :)
Iedere goed uitziende vrouw die je niet benaderd is ook een gemiste kans.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 19:58:40 #262
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103247725
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:54 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Juist! En om van meer succes te kunnen genieten moet je begrijpen in welke 'mood' ze is. Het is belangrijk dat je aanvoelt hoe ze denkt door middel van observatie van haar lichaamstaal. Klinkt cryptisch, maar is eigenlijk heel logisch

Nivelleren!
pi_103247774
quote:

[..]

Hoe bedoel je?
Wat valt hier nu niet aan te snappen? :?

quote:
10s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:54 schreef heloef het volgende:

[..]

Midden op de dansvloer staan pissen :D

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:54 schreef Sinji het volgende:

[..]

Versieren is inderdaad heel dynamisch en je moet snel van gear kunnen wisselen. Hmm. Maar! Zijn er niet ook veel mooie meiden die lichtelijk autistisch zijn? :P
Vast wel :) alleen die zijn heel erg zeldzaam
14 SHADES OF GREY
pi_103247822
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:57 schreef heloef het volgende:

[..]

Inderdaad, nooit zelf gaan invullen wat mensen van je denken.
Weet je hoe moeilijk dat is :{
14 SHADES OF GREY
pi_103247830
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:58 schreef Flepke het volgende:

[..]

Iedere goed uitziende vrouw die je niet benaderd is ook een gemiste kans.
Nee want het is ook innerlijk. En als ik iedereen moet benaderen die ik er leuk uit vindt zien dan ben ik continu bezig.
Dat wil ik nou ook weer niet.
pi_103247851
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:59 schreef tijnbrein het volgende:
Midden op de dansvloer staan pissen :D
Jij? serieus? :D... wat een prachtactie
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 20:00:20 #267
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103247853
quote:

[..]

Ik weet het. :')
C'est la vie
pi_103247949
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:00 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Jij? serieus? :D... wat een prachtactie
Ja goed he :P Ik herinner mij er zelf alleen niets van :D

quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:00 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik weet het. :')
Ik wou dat ik kon veranderen.
14 SHADES OF GREY
pi_103247957
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:58 schreef Sinji het volgende:

[..]

Juist! En om van meer succes te kunnen genieten moet je begrijpen in welke 'mood' ze is. Het is belangrijk dat je aanvoelt hoe ze denkt door middel van observatie van haar lichaamstaal. Klinkt cryptisch, maar is eigenlijk heel logisch

Nivelleren!
Wat je wil zeggen... er zijn momenten om haar te benaderen; en er zijn momenten om haar lekker op zichzelf te laten want dan staat ze nauwelijks open voor interactie?
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 20:02:02 #270
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103247992
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:01 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik wou dat ik kon veranderen.
Bij mij gaat het al wat beter.
C'est la vie
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 20:02:16 #271
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103248008
Shit, volgens mij hebben we alle vrouwen weggejaagd
pi_103248044
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:02 schreef heloef het volgende:

[..]

Bij mij gaat het al wat beter.
Bij mij ook wel. Maar het blijft moeilijk
14 SHADES OF GREY
pi_103248056
quote:

[..]

Wat valt hier nu niet aan te snappen? :?
Elke situatie anders? Een club is een club, een kroeg is een kroeg, een bitchshield is een bitchshield.
pi_103248103
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:02 schreef Sinji het volgende:
Shit, volgens mij hebben we alle vrouwen weggejaagd
Altijd hetzelfde met jou. :{w
pi_103248104
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:43 schreef kree het volgende:

[..]

:)
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 20:03:49 #276
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103248122
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:02 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Bij mij ook wel. Maar het blijft moeilijk
Ho ho, je hoeft jezelf niet te veranderen! Alleen je interactie met vrouwen ;)
pi_103248178
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:01 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Wat je wil zeggen... er zijn momenten om haar te benaderen; en er zijn momenten om haar lekker op zichzelf te laten want dan staat ze nauwelijks open voor interactie?
Als ze druk een verhaal aan het vertellen is dan is het een beetje lullig om aan te komen met: "Stil, mond dicht, hoe heet je?"
pi_103248180
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:39 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik zit niet voor niets hier. P.s., ik ben zo weer weg (gaan met zn allen eten)
Eetsmakelijk!
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 20:05:38 #279
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103248259
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:03 schreef Flepke het volgende:

[..]

Altijd hetzelfde met jou. :{w
Not last week though fapfap >:)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_103248306
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:04 schreef Flepke het volgende:

[..]

Als ze druk een verhaal aan het vertellen is dan is het een beetje lullig om aan te komen met: "Stil, mond dicht, hoe heet je?"
Nee oke; ik probeer vaak ook het gesprek te beginnen met iets wat op dat moment van toepassing is... situatie-/gebeurtenisgericht.
pi_103248322
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:02 schreef Flepke het volgende:

[..]

Elke situatie anders? Een club is een club, een kroeg is een kroeg, een bitchshield is een bitchshield.
Ja en dat maakt het gelijk altijd hetzelfde :')
14 SHADES OF GREY
pi_103248364
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:03 schreef Sinji het volgende:

[..]

Ho ho, je hoeft jezelf niet te veranderen! Alleen je interactie met vrouwen ;)
en hoe doe ik dat?
14 SHADES OF GREY
pi_103248396
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:05 schreef Sinji het volgende:

[..]

SPOILER
^O^ aziatische vrouwen
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 20:07:46 #284
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103248406
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:07 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

en hoe doe ik dat?
ATTITUDE!
pi_103248461
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:06 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ja en dat maakt het gelijk altijd hetzelfde :')
Je kan niet 1:1 iedere keer hetzelfde zeggen nee. Luisteren naar wat de dame te zeggen heeft en een beetje interactie is ook nooit mis.
pi_103248551
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:05 schreef Sinji het volgende:

[..]

SPOILER
Sukkel. (nsfw)
SPOILER
pi_103248581
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:46 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Je moet de eerste paar minuten dan ook gewoon zelf door blijven praten en genoegen nemen met korte antwoorden/een lach. De meeste vrouwen worden pas na die eerste minuten opener naar jou toe.
pi_103248590
quote:

[..]

Het kan je teveel schelen wat ze over je denkt. Het is alsof je alles aan haar geeft en dat zij mag bepalen of ze het laat vallen of gaat koesteren. Dit vind ze onaantrekkelijk. Het is aantrekkelijk voor haar als je emotioneel stabiel bent.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 20:11:27 #289
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103248653
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:09 schreef Flepke het volgende:

[..]

Sukkel. (nsfw)
SPOILER
Ik zie niets broer!
pi_103248687
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:10 schreef TheGame het volgende:

[..]

Je moet de eerste paar minuten dan ook gewoon zelf door blijven praten en genoegen nemen met korte antwoorden/een lach. De meeste vrouwen worden pas na die eerste minuten opener naar jou toe.
Blijkbaar...

Helpt het misschien ook om iemand aan te spreken; kort gesprekje... weggaan; en later nog eens tegen het lijf lopen. Ze herkent je dan, weet dat ze je eerder heeft gesproken, en is dan wellicht wat opener?
pi_103248803
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:08 schreef Flepke het volgende:

[..]

Je kan niet 1:1 iedere keer hetzelfde zeggen nee. Luisteren naar wat de dame te zeggen heeft en een beetje interactie is ook nooit mis.
En bij dat luisteren en wat ze zegt en daarop reageren gaat het mis en dat bedoelde ik dus. Maar goed dat zal jij wel niet snappen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:10 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het kan je teveel schelen wat ze over je denkt. Het is alsof je alles aan haar geeft en dat zij mag bepalen of ze het laat vallen of gaat koesteren. Dit vind ze onaantrekkelijk. Het is aantrekkelijk voor haar als je emotioneel stabiel bent.
En hoe laat ik dat los?
14 SHADES OF GREY
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 20:14:37 #292
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103248851
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:13 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

En bij dat luisteren en wat ze zegt en daarop reageren gaat het mis en dat bedoelde ik dus. Maar goed dat zal jij wel niet snappen.

[..]

En hoe laat ik dat los?
Ten eerste door te ontdekken dat jij awesome bent goos.
pi_103248857
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:12 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Blijkbaar...

Helpt het misschien ook om iemand aan te spreken; kort gesprekje... weggaan; en later nog eens tegen het lijf lopen. Ze herkent je dan, weet dat ze je eerder heeft gesproken, en is dan wellicht wat opener?
Ja je kan haar ook uitnodigen voor 458457396466845629528345346 dates voordat je voor de eerste :* gaat.
pi_103248901
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:13 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Je reageert nu toch ook op mij? Ik heb spiertieten dus je kunt het blijkbaar wel. :Y
pi_103248948
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:14 schreef Flepke het volgende:

[..]

Ja je kan haar ook uitnodigen voor 458457396466845629528345346 dates voordat je voor de eerste :* gaat.
Dus toch maar beter met een paar minuten monoloog beginnen :P
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 20:17:47 #296
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103249051
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:12 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Blijkbaar...

Begin te oefenen met lage doelstellingen.
pi_103249107
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:14 schreef Sinji het volgende:

[..]

Ten eerste door te ontdekken dat jij awesome bent goos.
Oh dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Onopvallend zijn? :+
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:15 schreef Flepke het volgende:

[..]

Je reageert nu toch ook op mij? Ik heb spiertieten dus je kunt het blijkbaar wel. :Y
Ik kan inderdaad communiceren met andere. Alleen aanvoelen wat je moet zeggen en hoe dat ik kan ik dus niet goed
14 SHADES OF GREY
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 20:19:43 #298
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_103249184
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 17:52 schreef firefly3 het volgende:
Omdat vrouwen vaak de vervelende gewoonte hebben om zich plots aan je te gaan hechten. Zie je wel hij komt voor een 2de of 3de keer hij vind me leuk. Komt alleen maar gezeik van.

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 17:46 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Je doelt op iemand met een lekkere kop maar zo dom als het achterste van een varken?
Innerlijk en slimnof niet slim boeit niet als je haar puur vior 1x sex wilt.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 20:19:53 #299
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_103249194
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:10 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het is volgens mij nog mooier als je gewoon een mooie jongen bent en niet te verlegen. dat laatste is zo makkelijk. en opgelost. uiterlijk is dus weer de belangrijkste factor.

alsof meiden niet kijken naar uiterlijk :')
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 20:19:57 #300
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103249197
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:18 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Oh dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Onopvallend zijn? :+
Ik had vrienden die 343423534535x zeiden dat ik een leuke gast was.
Op den duur ga je het nog geloven ook joh.
C'est la vie
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 20:20:08 #301
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103249212
BAM!
C'est la vie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')