abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103245764
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:19 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Gezelligheid is leuk, scoren is leuker. Dus misschien is de intentie van scoren er daarom altijd in uitgaansgelegenheden.
niet allemaal
pi_103245795
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:22 schreef mrk.n het volgende:
Hoe zit het dan met de spuuglelijke mensen die zichzelf onwijs mooi vinden? Zien mensen jou dan ook als onwijs lekkerding?
Hoe zekerder je van jezelf bent, hoe knapper je eruit begint te zien vanwege je uitstraling. Dus ligt eraan hoe goed je wilt worden.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_103245813
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:24 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Een kroeg is handig om te leren omdat er zoveel vrouwen zijn. Het beste is vind ik als je je vermaakt maar tegelijkertijd ook niet afsluit van je omgeving, want ook tijdens de gezelligheid kan er een hele leuke meid voorbij komen.
Nou afsluiten doe ik niet, maar ik ga ook niet actief op willekeurige meiden af.
Meestal omdat ik meer bezig ben met lol maken met de gasten waarmee ik ben daar. ;)
Do what you love, love what you do!
pi_103245858
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:26 schreef kree het volgende:

[..]

Nou afsluiten doe ik niet, maar ik ga ook niet actief op willekeurige meiden af.
Meestal omdat ik meer bezig ben met lol maken met de gasten waarmee ik ben daar. ;)
Haha ok, zou wel mooi zijn als je het kunt combineren. Beetje vrouwen betrekken met je groepje.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 19:27:55 #205
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103245883
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:25 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Hoe zekerder je van jezelf bent, hoe knapper je eruit begint te zien vanwege je uitstraling. Dus ligt eraan hoe goed je wilt worden.
Helaas is dit een stuk lastiger voor de meiden. Unfair, but that's the way it is.
pi_103245923
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:27 schreef Sinji het volgende:

[..]

Helaas is dit een stuk lastiger voor de meiden. Unfair, but that's the way it is.
Waarom?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_103245940
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:27 schreef Sinji het volgende:

[..]

Inderdaad!
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 19:28:58 #208
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103245950
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:24 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

De benadering is dan heel anders , ik praat sowieso makkelijk met mannen omdat ik wat jongensachtiger ben maar als iemand gewoon een praatje maakt om gezellig te praten is heel anders dan een versierpraatje en heel eerlijk ik heb veel iemand die gewoon echt op je af komt van die gaat me versieren.
Je bent dus de toegankelijke tomboy? Dan begrijp ik het wel. Die zijn vet gezellig yo
pi_103246000
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:27 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Haha ok, zou wel mooi zijn als je het kunt combineren. Beetje vrouwen betrekken met je groepje.
Klopt misschien zit daar ook wel het probleem.
Er was een keer een meisje (nouja ik had al aardig wat op ook toen)
Die wilde dansen, nouja dat kan ik dus echt niet (ja behalve een beetje het standaard gestuntel en heen en weer bewegen)

Dus ik vroeg leer het mij maar, dat was even leuk :) Maarja daarna ging ze weer naar haar eigen groepje en ik heb er verder niks mee gedaan.

Achteraf gezien was dat wel een leuke kans geweest (ook om een drankje aan te bieden ofzo aan haar)

Maarja ik zag dat op dat moment niet in denk ik.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 19:30:53 #210
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103246052
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:28 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Waarom?
Wij klootzakken zijn erg oppervlakkig en keuren een vrouw op het uiterlijk. In een veel hogere mate dan dat vrouwen dat doen bij mannen. Vrouwen kijken in eerste instantie meer naar hoe een man is gekleed, hoe verzorgd hij is, lichaamshouding.. etc.
pi_103246063
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:28 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Waarom?
Vrouwen vallen in het algemeen op persoonlijkheid. Tyler (die van het filmpje wat ik poste) maakt altijd grapjes over zijn uiterlijk, terwijl hij één van de beste is van de wereld en de vrouwen in de wachtrij voor hem staan.
pi_103246120
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:30 schreef Sinji het volgende:

[..]

Wij klootzakken zijn erg oppervlakkig en keuren een vrouw op het uiterlijk. In een veel hogere mate dan dat vrouwen dat doen bij mannen. Vrouwen kijken meer naar hoe een man is gekleed, hoe verzorgd hij is.. etc.
Klinkt als de 1e indruk weer
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 19:32:32 #213
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103246137
Yup, en dat is tevens de meest belangrijke. So sorry for the ladies
pi_103246168
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:29 schreef kree het volgende:

[..]

Klopt misschien zit daar ook wel het probleem.
Er was een keer een meisje (nouja ik had al aardig wat op ook toen)
Die wilde dansen, nouja dat kan ik dus echt niet (ja behalve een beetje het standaard gestuntel en heen en weer bewegen)

Dus ik vroeg leer het mij maar, dat was even leuk :) Maarja daarna ging ze weer naar haar eigen groepje en ik heb er verder niks mee gedaan.

Achteraf gezien was dat wel een leuke kans geweest (ook om een drankje aan te bieden ofzo aan haar)

Maarja ik zag dat op dat moment niet in denk ik.
Je deed het goed, een drankje aanbieden zou eerder negatief zijn geweest omdat het op omkoop gedrag lijkt. Wel jammer opzich, ze had duidelijk interesse in je :)
pi_103246184
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:32 schreef Sinji het volgende:
Yup, en dat is de meest belangrijke
Ik ben neer afhankelijk van een situatie waarin de 1e indruk minder belangrijk is
pi_103246198
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:32 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Klinkt als de 1e indruk weer
Daarom moet je je kansen niet langen afhangen aan de eerste indruk en niet meteen weglopen als ze nee zegt. Je kunt van erg veel nee's een ja maken :)
pi_103246201
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:33 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je deed het goed, een drankje aanbieden zou eerder negatief zijn geweest omdat het op omkoop gedrag lijkt. Wel jammer opzich, ze had duidelijk interesse in je :)
ja maar hoe had ik dat dan verder kunnen aanpakken?
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 19:34:41 #218
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103246256
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:33 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik ben neer afhankelijk van een situatie waarin de 1e indruk minder belangrijk is
Hoe bedoel je dat? :)
pi_103246320
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:33 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Inderdaad als ik mij op mijn gemak voel maak ik een veel betere indruk dan ik dat niet doe
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_103246323
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:34 schreef Sinji het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dat? :)
Meer tijd hebben om iemand te leren kennen. Zo is het ook meyt\ mn vortige toenmalige vriendinnen gegaan (wat een kuttoesnenbord is dit lol)
pi_103246346
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:33 schreef kree het volgende:

[..]

ja maar hoe had ik dat dan verder kunnen aanpakken?
Het gaat er om wie je bent , niet wat je doet. Het belangrijkste is om je relaxt te blijven voelen en vrolijk in het moment leven. Dan loop je op haar af, en komt er vanzelf wel iets spontaans. Zelfs al is het iets stoms, dan nog kan ze het waarderen als het vanuit jezelf komt.
pi_103246356
Die heb ik niet in 5 minuten versiert, het is steeds langzaam gegroeid zeg maar
pi_103246401
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik hoor heel vaak van mensen dat ze mij in het begin maar een rare vogel vinden :') en als ze mij beter leren kennen vinden ze mij vaak wel aardig
14 SHADES OF GREY
pi_103246422
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:36 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het gaat er om wie je bent , niet wat je doet. Het belangrijkste is om je relaxt te blijven voelen en vrolijk in het moment leven. Dan loop je op haar af, en komt er vanzelf wel iets spontaans. Zelfs al is het iets stoms, dan nog kan ze het waarderen als het vanuit jezelf komt.
Ja ok nou het is in feite tot iets spontaans gekomen (leren dansen)
Maar hoe had ik daar dan verder mee moeten gaan?
pi_103246430
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
Dan had ze al langer interesse en heb je geluk gehad dat het goedgekomen is. (Deze visie kwam ik ook pas laat achter). Denk goed na over wat ze allemaal in die periode deed, of ze niet eerder had laten blijken dat ze je leuk vond :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')