Precies is in bijna alle gevallen puur voor de sex. Even de huiste dingen zeggen en je hebt beet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat zulke types puur uit zijn op sex. Dat krijgen ze ook, want vrouwen blijven gevoelig voor complimentjes en het zal je verbazen hoeveel vrouwen goede eigenschappen aan iemand toe schrijven die ze niet hebben. Bij zulke types zal er ook niet zo snel wat gaan vreten. Ze doen hun ding, scoren en gaan naar de volgende en blijven succes hebben.
Ervaring mee?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Precies is in bijna alle gevallen puur voor de sex. Even de huiste dingen zeggen en je hebt beet.
Bv met complimentes.
Schoenen, kleine ring, oorbellen, haar, ketting. Die doen het altijd goed. Juist complimentjes geven over hele kleine dingen. Bv de kleur van de nagellak.
Werkt altijd.
Nah, denk dat het iets genuanceerder ligt. Als de man je het idee geeft dat je de meest geweldige vrouw op aarde bent en dat hij helemaal weg van je is en je op die manier het bed in krijgt om je na de sex eruit te schoppen, dan voel je je best genaaid.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:47 schreef GroenerDanGras het volgende:
oh dan was het andersom
Ik snap die vrouwen ook niet die zeggen ja hij is alleen maar uit op sex, ja je duikt toch zelf met diegene het bed indan achteraf ook niet klagen.
Ja, zo komt wel meer bij mij over, want jij kent mij toch ?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:27 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ja, d'r komt wel meer zo over bij jou of niet? Oordeel niet voordat je niet alle informatie hebt. Je had maar één zin van het hele telefoongesprek.
Zo hoort het ook. Dan maak je samen de keus en dan heb je achteraf ook geen reden om te zeiken. Veel mannen doen dit echter niet en gaan dan lopen janken dat vrouwen dramatisch doen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:51 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ben geen rasversierder, maar die paar keer dat het wat mij betreft voor één keer was heb ik het ook gewoon van tevoren aangegeven. Ik ga er dan geen laffe doekjes om winden. Wil ze dan niet meer, dan is het maar beter ook. Ik heb geen zin in drama achteraf. Zij ook vast niet.
Ik ben dol op seks, maar als ik het idee heb dat het concept ONS haar niet heel bekend is dan hoef ik mijn zakje niet meer zo nodig te legenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zo hoort het ook. Dan maak je samen de keus en dan heb je achteraf ook geen reden om te zeiken. Veel mannen doen dit echter niet en gaan dan lopen janken dat vrouwen dramatisch doen.
Wie is er niet dol op sexquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:54 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ben dol op seks, maar als ik het idee heb dat het concept ONS haar niet heel bekend is dan hoef ik mijn zakje niet meer zo nodig te legen
Overbodige vraag want we hebben er al lang over gehad dat ik dat in het verleden wel gedaan heb, knopjes drukken kijken hoe ver je kan gaan. Dat was rond me 18 a 20 ste.quote:
Touché.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:52 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Ja, zo komt wel meer bij mij over, want jij kent mij toch ?
Je stopt me weer in een rol terwijl ik je gewoon een vraag stel, jammerquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Overbodige vraag want we hebben er al lang over gehad dat ik dat in het verleden wel gedaan heb, knopjes drukken kijken hoe ver je kan gaan. Dat was rond me 18 a 20 ste.
Jou kennende probeer je een reactie uit te lokken om vervolgens te verklaren dat ik nep ben, onzeker ben en totaal niet me zelf ben.
Echter nu ik dit gezegt heb ga je dit ontkennen.
Nee hoor, want deze vraag heb je me eerder gesteld, en daar is toen een hele discussie over ontstaan waar in jij mij trachte wijs te maken dat ik helemaal niet me zelf ben en doet wat ik wil. Maar een simpele knopjes drukker bent.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:58 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je stopt me weer in een rol terwijl ik je gewoon een vraag stel, jammer
Nu denk ik nou niet echt dat ik later heel veel buiten een relatie om ga neuken, maar toch ik was benieuwd.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:51 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ben geen rasversierder, maar die paar keer dat het wat mij betreft voor één keer was heb ik het ook gewoon van tevoren aangegeven. Ik ga er dan geen laffe doekjes om winden. Wil ze dan niet meer, dan is het maar beter ook. Ik heb geen zin in drama achteraf. Zij ook vast niet.
Jup gewoon zeggen van luister dit is voor nu leuk en morgen denk ik er vast anders over dus verwacht geen 2de keer of een relatie.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Nu denk ik nou niet echt dat ik later heel veel buiten een relatie om ga neuken, maar toch ik was benieuwd.
Hoe laat je dat weten? Gewoon duidelijk in een gesprek? Tussen de regels door?
Dat weet je zelf vaak al wel of het 1x of vaker gaat wordenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:42 schreef Axel1988 het volgende:
Waarom zou je aangeven dat het maar voor 1 keer is... misschien wil je daarna zelf ook wel meer? En zo niet; dan geef je toch gewoon aan wanneer zij naar jou toe komt dat je er geen interesse meer in hebt...
Nou het lijkt mij lullig als je met iemand seks hebt, diegene dat ziet als een begin van iets en je daarna doodleuk zegt "ja maar dit was eenmalig" dan zou ik het liever van te voren zeggen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:42 schreef Axel1988 het volgende:
Waarom zou je aangeven dat het maar voor 1 keer is... misschien wil je daarna zelf ook wel meer? En zo niet; dan geef je toch gewoon aan wanneer zij naar jou toe komt dat je er geen interesse meer in hebt...
Je doelt op iemand met een lekkere kop maar zo dom als het achterste van een varken?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat weet je zelf vaak al wel of het 1x of vaker gaat worden
Nouja, als ik iemand lekker vind wil ik haar best vaker neuken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou het lijkt mij lullig als je met iemand seks hebt, diegene dat ziet als een begin van iets en je daarna doodleuk zegt "ja maar dit was eenmalig" dan zou ik het liever van te voren zeggen.
Ik was het vergeten dus vandaar dat ik het vroeg. Rustig maarquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee hoor, want deze vraag heb je me eerder gesteld, en daar is toen een hele discussie over ontstaan waar in jij mij trachte wijs te maken dat ik helemaal niet me zelf ben en doet wat ik wil. Maar een simpele knopjes drukker bent.
Dus de vraag of ik er ervaring mee heb is overbodig, je weet het antwoord al.
En als we kijken naar je post gedrag hier kan ik de eerder getrokken conclussie trekken.
komendequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:50 schreef Cassandra87 het volgende:
axel makte jij nou afgelopen vrijdag een kansje of aankomende?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |