Zelfs al zou dat zo zijn; ik vind mezelf lam drinken echt kut (wellicht heeft het ermee te maken dat ik een keer uit de laatste nachttrein ben getrapt nadat ik een stoel had ondergekotst...)quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik drink nooit teveel.
Want als ik lam thuis kom heb ik een probleem.
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee dat is het niet voor autisten. Aangezien elke situatie anders zullen ze daarbij vaak de mist in gaan. Wat weer niet helpt met versieren
En als meiden je niet veel meegeven dan kan je alleen speculeren wat je dan precies fout deedquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:51 schreef Sinji het volgende:
[..]
The past is the past. NEXT. Serieus, denk en mijmer er niet al te lang over. Gewoon leren wat je de volgende keer beter had kunnen doen
Ik kotste mijn eigen bureaustoel onder.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:53 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Zelfs al zou dat zo zijn; ik vind mezelf lam drinken echt kut (wellicht heeft het ermee te maken dat ik een keer uit de laatste nachttrein ben getrapt nadat ik een stoel had ondergekotst...)
Mijn gedachte staat toch volledig los van haar gedachte; zeker op het moment dat er nog geen interactie is.quote:
Versieren is inderdaad heel dynamisch en je moet snel van gear kunnen wisselen. Hmm. Maar! Zijn er niet ook veel mooie meiden die lichtelijk autistisch zijn?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee dat is het niet voor autisten. Aangezien elke situatie anders zullen ze daarbij vaak de mist in gaan. Wat weer niet helpt met versieren
Dat heet kantoorhumorquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kotste mijn eigen bureaustoel onder.
ja eens, het was een gemiste kans maarja dat zie ik nu pas inquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:51 schreef Sinji het volgende:
[..]
The past is the past. NEXT. Serieus, denk en mijmer er niet al te lang over. Gewoon leren wat je de volgende keer beter had kunnen doen
Als jij denkt dat wat je te vertellen hebt niet interessant is dan waarom zou zij er naar luisteren? (behalve uit beleefdheid?)quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:54 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Mijn gedachte staat toch volledig los van haar gedachte; zeker op het moment dat er nog geen interactie is.
Inderdaad, nooit zelf gaan invullen wat mensen van je denken.quote:
Iedere goed uitziende vrouw die je niet benaderd is ook een gemiste kans.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:56 schreef kree het volgende:
[..]
ja eens, het was een gemiste kans maarja dat zie ik nu pas in
Juist! En om van meer succes te kunnen genieten moet je begrijpen in welke 'mood' ze is. Het is belangrijk dat je aanvoelt hoe ze denkt door middel van observatie van haar lichaamstaal. Klinkt cryptisch, maar is eigenlijk heel logischquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:54 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Mijn gedachte staat toch volledig los van haar gedachte; zeker op het moment dat er nog geen interactie is.
Wat valt hier nu niet aan te snappen?quote:
Midden op de dansvloer staan pissenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kotste mijn eigen bureaustoel onder.
Vast welquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:54 schreef Sinji het volgende:
[..]
Versieren is inderdaad heel dynamisch en je moet snel van gear kunnen wisselen. Hmm. Maar! Zijn er niet ook veel mooie meiden die lichtelijk autistisch zijn?
Weet je hoe moeilijk dat isquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad, nooit zelf gaan invullen wat mensen van je denken.
Nee want het is ook innerlijk. En als ik iedereen moet benaderen die ik er leuk uit vindt zien dan ben ik continu bezig.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:58 schreef Flepke het volgende:
[..]
Iedere goed uitziende vrouw die je niet benaderd is ook een gemiste kans.
Ik weet het.quote:
Ja goed hequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:00 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Jij? serieus?... wat een prachtactie
Ik wou dat ik kon veranderen.quote:
Wat je wil zeggen... er zijn momenten om haar te benaderen; en er zijn momenten om haar lekker op zichzelf te laten want dan staat ze nauwelijks open voor interactie?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:58 schreef Sinji het volgende:
[..]
Juist! En om van meer succes te kunnen genieten moet je begrijpen in welke 'mood' ze is. Het is belangrijk dat je aanvoelt hoe ze denkt door middel van observatie van haar lichaamstaal. Klinkt cryptisch, maar is eigenlijk heel logisch
Nivelleren!
Bij mij gaat het al wat beter.quote:
Bij mij ook wel. Maar het blijft moeilijkquote:
Elke situatie anders? Een club is een club, een kroeg is een kroeg, een bitchshield is een bitchshield.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat valt hier nu niet aan te snappen?
Altijd hetzelfde met jou.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:02 schreef Sinji het volgende:
Shit, volgens mij hebben we alle vrouwen weggejaagd
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:43 schreef kree het volgende:
[..]
Ja als ik het zo lees allemaal dan was eigenlijk het probleem dat ik gewoon al teveel gedronken had en een idee van "don't care" had.
Best wel zonde eigenlijk achteraf, nouja leermomentje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |