Ho ho, je hoeft jezelf niet te veranderen! Alleen je interactie met vrouwenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bij mij ook wel. Maar het blijft moeilijk
Als ze druk een verhaal aan het vertellen is dan is het een beetje lullig om aan te komen met: "Stil, mond dicht, hoe heet je?"quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:01 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Wat je wil zeggen... er zijn momenten om haar te benaderen; en er zijn momenten om haar lekker op zichzelf te laten want dan staat ze nauwelijks open voor interactie?
Eetsmakelijk!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zit niet voor niets hier. P.s., ik ben zo weer weg (gaan met zn allen eten)
Not last week though fapfapquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee oke; ik probeer vaak ook het gesprek te beginnen met iets wat op dat moment van toepassing is... situatie-/gebeurtenisgericht.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:04 schreef Flepke het volgende:
[..]
Als ze druk een verhaal aan het vertellen is dan is het een beetje lullig om aan te komen met: "Stil, mond dicht, hoe heet je?"
Ja en dat maakt het gelijk altijd hetzelfdequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:02 schreef Flepke het volgende:
[..]
Elke situatie anders? Een club is een club, een kroeg is een kroeg, een bitchshield is een bitchshield.
en hoe doe ik dat?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:03 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ho ho, je hoeft jezelf niet te veranderen! Alleen je interactie met vrouwen
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:05 schreef Sinji het volgende:
[..]
Not last week though fapfap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.aziatische vrouwen
Je kan niet 1:1 iedere keer hetzelfde zeggen nee. Luisteren naar wat de dame te zeggen heeft en een beetje interactie is ook nooit mis.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja en dat maakt het gelijk altijd hetzelfde
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:05 schreef Sinji het volgende:
[..]
Not last week though fapfap
Sukkel. (nsfw)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
Je moet de eerste paar minuten dan ook gewoon zelf door blijven praten en genoegen nemen met korte antwoorden/een lach. De meeste vrouwen worden pas na die eerste minuten opener naar jou toe.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:46 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik heb vaak dat ik zeer weinig respons krijg wanneer ik een gesprek begin met een luchtige opmerking oid. Soms alleen een lach, of een kort antwoord waar je moeilijk op verder kunt..
Het kan je teveel schelen wat ze over je denkt. Het is alsof je alles aan haar geeft en dat zij mag bepalen of ze het laat vallen of gaat koesteren. Dit vind ze onaantrekkelijk. Het is aantrekkelijk voor haar als je emotioneel stabiel bent.quote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:09 schreef Flepke het volgende:
[..]
Sukkel. (nsfw)Ik zie niets broer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijkbaar...quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:10 schreef TheGame het volgende:
[..]
Je moet de eerste paar minuten dan ook gewoon zelf door blijven praten en genoegen nemen met korte antwoorden/een lach. De meeste vrouwen worden pas na die eerste minuten opener naar jou toe.
En bij dat luisteren en wat ze zegt en daarop reageren gaat het mis en dat bedoelde ik dus. Maar goed dat zal jij wel niet snappen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:08 schreef Flepke het volgende:
[..]
Je kan niet 1:1 iedere keer hetzelfde zeggen nee. Luisteren naar wat de dame te zeggen heeft en een beetje interactie is ook nooit mis.
En hoe laat ik dat los?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:10 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het kan je teveel schelen wat ze over je denkt. Het is alsof je alles aan haar geeft en dat zij mag bepalen of ze het laat vallen of gaat koesteren. Dit vind ze onaantrekkelijk. Het is aantrekkelijk voor haar als je emotioneel stabiel bent.
Ten eerste door te ontdekken dat jij awesome bent goos.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En bij dat luisteren en wat ze zegt en daarop reageren gaat het mis en dat bedoelde ik dus. Maar goed dat zal jij wel niet snappen.
[..]
En hoe laat ik dat los?
Ja je kan haar ook uitnodigen voor 458457396466845629528345346 dates voordat je voor de eerstequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:12 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Blijkbaar...
Helpt het misschien ook om iemand aan te spreken; kort gesprekje... weggaan; en later nog eens tegen het lijf lopen. Ze herkent je dan, weet dat ze je eerder heeft gesproken, en is dan wellicht wat opener?
Je reageert nu toch ook op mij? Ik heb spiertieten dus je kunt het blijkbaar wel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En bij dat luisteren en wat ze zegt en daarop reageren gaat het mis en dat bedoelde ik dus. Maar goed dat zal jij wel niet snappen.
Dus toch maar beter met een paar minuten monoloog beginnenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:14 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ja je kan haar ook uitnodigen voor 458457396466845629528345346 dates voordat je voor de eerstegaat.
Begin te oefenen met lage doelstellingen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:12 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Blijkbaar...
Helpt het misschien ook om iemand aan te spreken; kort gesprekje... weggaan; en later nog eens tegen het lijf lopen. Ze herkent je dan, weet dat ze je eerder heeft gesproken, en is dan wellicht wat opener?
Oh dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Onopvallend zijn?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:14 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ten eerste door te ontdekken dat jij awesome bent goos.
Ik kan inderdaad communiceren met andere. Alleen aanvoelen wat je moet zeggen en hoe dat ik kan ik dus niet goedquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:15 schreef Flepke het volgende:
[..]
Je reageert nu toch ook op mij? Ik heb spiertieten dus je kunt het blijkbaar wel.
Omdat vrouwen vaak de vervelende gewoonte hebben om zich plots aan je te gaan hechten. Zie je wel hij komt voor een 2de of 3de keer hij vind me leuk. Komt alleen maar gezeik van.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:52 schreef firefly3 het volgende:
Voor mij is het ook zo, waarom maar 1x? Anders lijkt het net alsof het om je ego gaat. Ik snap niet waarom je zelf een grens van 1x opstelt.
Innerlijk en slimnof niet slim boeit niet als je haar puur vior 1x sex wilt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:46 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Je doelt op iemand met een lekkere kop maar zo dom als het achterste van een varken?
Het is volgens mij nog mooier als je gewoon een mooie jongen bent en niet te verlegen. dat laatste is zo makkelijk. en opgelost. uiterlijk is dus weer de belangrijkste factor.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:10 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het kan je teveel schelen wat ze over je denkt. Het is alsof je alles aan haar geeft en dat zij mag bepalen of ze het laat vallen of gaat koesteren. Dit vind ze onaantrekkelijk. Het is aantrekkelijk voor haar als je emotioneel stabiel bent.
Ik had vrienden die 343423534535x zeiden dat ik een leuke gast was.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Onopvallend zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |