quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:36 schreef Kleurdoos het volgende:
ik wil mijn baby zijn.
net uit bad, melkbuik, voorverwarmde kleertjes aan en dan hoppa in je schone versgewassen buntingbag met kruikjeen dan binnen een minuut K.O zijn en zachtjes scheetjes laten
yesquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:27 schreef Vanyel het volgende:
Kun je vandaag bijslapen om het cb heen mignonne?
Benieuwd naar je stats. Jij was toch een van de snode voorkruipers die eigenlijk na Dottir was uitgerekend?
Best goed momenteel, begint wel weer verkouden te worden geloof ikquote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:39 schreef mrien het volgende:
Ik heb af en toe een los staande Jelle![]()
Hij begint opeens echt groot te worden!
Heeft door waar hij dingen kan vinden (in welke speelgoedbakken)
Hoe je de bakken omver kunt gooien(minder grappig, want omdat hij spruw heeft en alles in z'n mond stopt kan ik elke avond al het speelgoed wat hij in handen en mond gehad heeft schoonmaken
).
Dat de televisie leuk is
Dat z'n zusje knuffelen ook wel erg leuk is![]()
Dat alles waar Lotte mee speelt ook leuk is (vind Lotte dus wat minder leuk)
Is mega snel met kruipen
Mijn heerlijke ventje![]()
Wat sneuquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:36 schreef p_iglet het volgende:
Pfff hier hebben de waterpokken volop toegeslagen vannacht, Joris is nog 1 grote krentenbol. Vooral zijn hoofdje en hals en luiergebied zitten helemaal onder. Super zielig.
MIjn vrolijke makkelijke mannetje is dus nu even niet zo vrolijk en makkelijk, maar koortig, huilerig en zielig. Net maar paracetamol gegeven en nu ligt hij tegen papa aan te slapen.
Haha nee eigenlijk valt dat niet op. Nu je het zegt wel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:31 schreef Kleurdoos het volgende:
hier heeft Lex wel last van zijn winerigheid hoor, alsof zijn leven er vanaf hangt en je hoort ook at ie pijn heeftmaar sins gisteren is t ietsie beter
valt het op at mijn het niet oet?
elin heb ik denk ik 6 keer horen huilen in r 1e jaarquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:00 schreef Aoraki het volgende:
Hier lijkt het weer wat beter met de krampjes te gaan. Vooral 's ochtends heeft hij er geen last meer van. 's Middags en 's avonds nog wel behoorlijk. Hij loopt dan ook rood aan en dan PLLLRRGGEEG: broek vol met poep, of een scheetje.
En huilen doet ie van mij wel. Maar niet belachelijk veel. Wel belachelijk hard. Laatst op het CB was er een kindje van zijn leeftijd heel beschaafd aan het huilen. Daar doet de mijnes niet aan
Heerlijk rustig, zeg!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:00 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
elin heb ik denk ik 6 keer horen huilen in r 1e jaarook heel zacht, meer mekkerend
En dat word alleen maar erger. Mikael was ook zo. En nu....echt opm alles he. Hoef hem nog maar aan te kijken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:00 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
elin heb ik denk ik 6 keer horen huilen in r 1e jaarook heel zacht, meer mekkerend
nu is t miss jank als ze r zin niet krijgt
Ja dat is moeilijk idd. Ik moet bij Matthias ook heel goed steeds op de klok kijken of ie weer voeding moet. Want hij meld zelf bv niet als ie honger heeft. Zal hem in de drukte van ons gezin zo vergeten een fles te geven. En ook vieze luier enzo zeurt ie helemaal niet om.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:37 schreef Aventura het volgende:
Ventje huilt ook weinig. Zelfs als hij scheurt van de honger kijkt hij me nog lachend aan. Dat is natuurlijk makkelijk voor ons, maar ik zie wel dat dit er eentje is die ik goed moet monitoren om zeker te weten dat hij krijgt wat hij nodig heeft.
Toch nog een stuk dikkerder dan de mijnequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:15 schreef mignonne het volgende:
ohja en stats, 8.5 maand, 66 cm en 7800 gram.
ja maar das sowieso geen verrassing toch?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:20 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Toch nog een stuk dikkerder dan de mijne
Je zei vorige week zo optimistisch dat Dottir je mini nog ging inhalen. Daar neemt ze dan nog even de tijd voor.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:24 schreef mignonne het volgende:
[..]
ja maar das sowieso geen verrassing toch?
Dottir is een lange slankeen mijnes een niet-zo-lange, en t gewicht mag beneden gemiddeld zijn, doordat die lengte lager ligt is ze nog steeds een bollo
Maar goe, ik ben stiekem wel blij dat we vrij hoog begonnen zijn qua gewicht, ze kon en kan een stootje hebben wat dat betreft en dat vind ik wel een geruststellend idee.
maar Dottir is nu 7.6 toch? scheelt dan niet zo heel erg veel met die 7.8 als ik er vanuit ga dat de kinderarts inschatte dat ze tegen nu wel zo'n 8.5 zou wegen minstens. Dat bedoelde ik meer eigkquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:33 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Je zei vorige week zo optimistisch dat Dottir je mini nog ging inhalen. Daar neemt ze dan nog even de tijd voor.
Ik zou ook blij zijn met een bolle als daarna jouw problemen zouden optreden. Dottir heeft maar een paar dagen slecht eten nodig om eng dun te zijn. Als die echte issues had kon je haar wegblazen. Maar nu oogt ze heel gezond hoor
Ik vergeet nooit een vd eerste foto's in het badje en een paar weken later weer zo'n foto en toen had ie opeens volume gekregen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Die stats van Elin haalde Puck met 7 maanden al. Mijn bollo![]()
Terwijl hij begon als zo'n mager scharminkeltje.
Ja klopt. Wat leuk dat je dat nog weetquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:37 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik vergeet nooit een vd eerste foto's in het badje en een paar weken later weer zo'n foto en toen had ie opeens volume gekregen.![]()
Dat was toch jouw Puck he?
Ja, het was echt zo'n jommetjes baby, een schrieltje.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja klopt. Wat leuk dat je dat nog weet
als t aan mij ligt en ik zou volgende week weer ongesteld worden..quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:33 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Staat wel mooi bij elin en lex. We zien je wel weer over een jaartje of 2 in zwangerschap en geboorte denk..
ik dwing er wel 1 af als t nodig isquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:41 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Bekend verhaal. Mijne wil ook te castreren..ik heb dat nu iets kunnen opschuiven..ben toch bang dat ie voet bij stuk gaat houden.
ohja wat was dat ook alweer voor horror?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:44 schreef Vlindur het volgende:
Mijne wil niet meer zn zaakie kapot sinds het verhaal van SnakeLady
Moeder-zoon relaties zijn semi-ziekelijk.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:05 schreef Vlindur het volgende:
Maar vroege jochies zijn wel de bom hè![]()
Ik heb straks ook weer zo'n ukkie
echt! dat heb ik ook..quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:14 schreef Takkembah het volgende:
[..]
Moeder-zoon relaties zijn semi-ziekelijk.![]()
Ik ervaar het echt heel anders dan met Alexa. Ik ga later met Seth trouwen
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:25 schreef Takkembah het volgende:
Éoorgeefcadeaus? Ik had ook best wat woezel en pip Neuk gekregen. Andere dinnetjes waren daarmee geholpen.
Haha, heb ik ook. Terwijl ik eigenlijk al klaar was bij twee. Nu ja, toen de tweede er net was had ik dat gevoel ook, dus het zal wel overgaan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:00 schreef Kleurdoos het volgende:
trouwens
ik wist zo gruwelijk zeker dat er geen derde zou komen..
ik heb nog nooit zo hard getwijfeld..als nu. dus ik heb mn vriend aangegeven dat ie zn ballen er nog niet af mag hakkenen ik wil wachten tot ik gil waarom ik ook alweer een tweede wilde
Ja, ik wil idd nog een jongensaapje nu.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:09 schreef Kleurdoos het volgende:
jij moet nog een jommetje om in evenwicht te komen
Olivier, Leonore, Elodie & Fons
perfect
elin vind t ook leuk op tv hoor.. met tante pereboom enzoquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:35 schreef mrien het volgende:
Lotte heeft het vanmorgen toevallig op tv gezien, ik was blij dat ik het weer af kon zetten
Zij vond het overigens wel erg leuk vreemd genoeg
Oh dan heb je de kinderwagenhanger nog niet? Zal ik je mijn gekregen ding opsturen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:37 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb een hele grote woezel, van een euro of 25 die geluid maakt, een boxhanger die je op kan draaien, een muziekmobiel die ik al weggegeven heb, een bal met rinkels erin en nog een grote knuffellap.
QFTquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nou Puck Dottir doet niks met knuffels maar en met zijn haar speelgoed zeker wel hoor
Hij is ook tevreden met gebruiksvoorwerpen maar ik heb liever dat hij op zijn speelgoed kauwt dan dat hij mijn telefoon vol lebbert of in de kattenbak zit te graaien![]()
ohnoesquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:05 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Oh dan heb je de kinderwagenhanger nog niet? Zal ik je mijn gekregen ding opsturen?
Ik heb nog niet bijgelezen, dus sorry als er straks nog wat posts staan van mij, maar wij geven Eva ook gewoon nog 4 flessen hoor. We maken haar rond 23.00 wakker voor de laatste. Maar na het drinken valt ze gelijk weer in slaap.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:01 schreef cleany het volgende:
Wow van 20:00 tot 8:00? dat is super Danic.
Dat durven wij nog niet aan...als Evan tussen 20:00 en 21:00 gaat slapen (meestal fles om ong. 18:00) dan maken we hem om 24:00 nog wel wakker voor een fles zodat hij in ieder geval tot 6:00 blijft slapen.
Gisteren voor het eerst met mama een dagje bij oma. Ik hoorde dat het een goed dagje was.
Precies, als je kind er maar gelukkig van wordt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:31 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Niks zo schattig als mijn zoon die zijn knuffellapje met paars hondje eraan ziet en dan dolgelukkig roept: "VOESSUL!!!!"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als er maar geen strikje of labeltje op zitquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:11 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Precies, als je kind er maar gelukkig van wordt.
Nou ik heb twee dochters voor wie ik gevoelsmatig overloop met hysterische liefde maar ik ben nu wel heel benieuwd hoe het zou zijn als ik een zoon had. Of ik daar meer anders van zou houden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:15 schreef Jore het volgende:
Dat verschil tussen jongetje en meisje, ervaart iedere moeder dat? Daar ben ik wel benieuwd naar. Ik merk wel (te?) duidelijk verschil namelijk en ik voel me daar regelmatig heel rot over.
idd!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:14 schreef mignonne het volgende:
[..]
Als er maar geen strikje of labeltje op zit
Dat. Maar eigenlijk geloof ik daar niet in. Ik ben nu al bijna eng verliefd op mn kind.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:17 schreef mignonne het volgende:
[..]
Nou ik heb twee een dochters voor wie ik gevoelsmatig overloop met hysterische liefde maar ik ben nu wel heel benieuwd hoe het zou zijn als ik een zoon had. Of ik daar meer anders van zou houden.
het gaat hier niet om 1 knuffeldoekje..want hij heeft zat meuk..maar om een hele woezel en pipcollectie die me door de strot word gedrukt, dat vind ik toch heel wat anders dan '1 knuffeldoekje'quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:20 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Kleurdoos, ik snap dat heel goed hoor. Maar het opleggen van een herftsthema waar zelfs geen ruimte is voor een Voessulknuffeldoekje is dan weer het andere extreem hè.
Ja, ik merk wel verschil. Al weet ik niet of het komt door het verschil in geslacht, het verschil in leeftijd, of doordat Ivan mijn eerste is en Lena mijn tweede, of doordat het twee verschillende kindjes zijn of de omstandigheden anders. Maar ik merk wel verschil.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:15 schreef Jore het volgende:
Dat verschil tussen jongetje en meisje, ervaart iedere moeder dat? Daar ben ik wel benieuwd naar. Ik merk wel (te?) duidelijk verschil namelijk en ik voel me daar regelmatig heel rot over.
wellicht dat het bij mij iets anders is omdat m'n dochter tien jaar ouder is dan Jan, en ze ook nog eens niet thuiswoont, maar ik hou zielsveel van haar. Met m'n zoons (wat voelt dat rijk om te kunnen, mogen (!) zeggen overigensquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:15 schreef Jore het volgende:
I hear you.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:22 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
het gaat hier niet om 1 knuffeldoekje..want hij heeft zat meuk..maar om een hele woezel en pipcollectie die me door de strot word gedrukt, dat vind ik toch heel wat anders dan '1 knuffeldoekje'
Ik kan niet echt uit ervaring spreken, want ik heb 3 dochters.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:15 schreef Jore het volgende:
Dat lijkt me echt een vervelend gevoel om mee rond te lopen, Jore. Eerlijkheidshalve moet ik wel zeggen dat het bij nr. 2 ook wel langer heeft geduurd voor ik écht die connectie voelde. Heel gek, maar de oudste heb ik vanaf dag 1 bijna als een verlengstukje van mezelf gezien, terwijl ik de middelste direct zag als een eigen individu. Had ook met andere factoren te maken, tijdens de zwangerschap en rond de geboorte van de middelste had ik het ook heel druk met werk en studie etc.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:27 schreef Jore het volgende:
Nou ik ben ook eng verliefd op één en niet zo intens op de ander. Denk ik. Bah, wat staat dat stom. Ik wens met heel mijn hart dat het anders wordt maar voor nu is het helaas zoals het is![]()
Ik proefde even herkenning in de berichten over zoons en dochters, vandaar dat het in dit topic staat.
Precies dit, eigenlijk. Inclusief factoren tijdens de zwangerschap.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:32 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt een vervelend gevoel om mee rond te lopen, Jore. Eerlijkheidshalve moet ik wel zeggen dat het bij nr. 2 ook wel langer heeft geduurd voor ik écht die connectie voelde. Heel gek, maar de oudste heb ik vanaf dag 1 bijna als een verlengstukje van mezelf gezien, terwijl ik de middelste direct zag als een eigen individu. Had ook met andere factoren te maken, tijdens de zwangerschap en rond de geboorte van de middelste had ik het ook heel druk met werk en studie etc.
Wat dat betreft voel ik zelfs verschil tussen m'n beide jongens. Geert is afhankelijker van me (oa door de bv), Bij Jan durfde ik in het begin niet onvoorwaardelijk van hem te houden, uit de angst dat ze hem weg zouden halen. Hij zocht me wel, maar niet zoals Geert mij zoekt. Geert steekt echt z'n handjes uit als hij wil dat ik 'm optil en vasthoud. Dat specifieke gebaar heeft Jan (als baby) nooit gedaan. Hij haalt het nu wel in moet ik zeggen, 't is af en toe echt letterlijk een blok aan m'n beenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:27 schreef Jore het volgende:
Nou ik ben ook eng verliefd op één en niet zo intens op de ander. Denk ik. Bah, wat staat dat stom. Ik wens met heel mijn hart dat het anders wordt maar voor nu is het helaas zoals het is![]()
Ik proefde even herkenning in de berichten over zoons en dochters, vandaar dat het in dit topic staat.
Dat herken ik wel heel erg, de oudste was gelijk "mijn", bij de jongste had ik wat meer tijd nodig om hem te leren kennen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:54 schreef Jore het volgende:
Ik heb ze ook zeker beiden lief. Maar bij de één was dat gevoel er meteen, vanaf seconde één, en het gevoel was verpletterend. Bij de ander moest het groeien. Dat groeiproces vind ik trouwens wel een boeiende reis, ik kan echt met verwondering kijken naar mijn kind, maar meer op een afstand. En ik vind het jammer. Maar misschien ben ik ook te bang voor het verschil, dat kan.
+1quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:17 schreef mignonne het volgende:
[..]
Nou ik heb twee dochters voor wie ik gevoelsmatig overloop met hysterische liefde maar ik ben nu wel heel benieuwd hoe het zou zijn als ik een zoon had. Of ik daar meer anders van zou houden.
KD hoe heb je dat gedaan?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:08 schreef Kleurdoos het volgende:
volgens mij heb ik een erg opgelucht minimannetje
ik trok net uit elk neusgat een snotsliert van zo'n 2 cm lang..hij haalde al lastig adem vanaf zijn geboorte en ik probeerde er wel eens een snotje uit te krijgen..maarre missie volbracht..ik hoor m nu niet meer ademen, maar hij doet t wel
eerst met zo'n neuspompje.. vervolgens eruit pielen met een oliedoekje.. hij is echt hel erg opgelucht nu..quote:
Ahhhh, ik mis dat! En die houding helpt zo goed, je drukt al die lucht eruit!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:24 schreef Aventura het volgende:
Wat KD zegt, houd 'm in de welpjesgreep. Verzacht krampjespijn.
Indien slijm en snot komt dat ook mooi los.
Ter illustratie (verkapte babyspam)
[ afbeelding ]
ja ik heb soms uren zo rondgelopen, hoewel ik dat niet misquote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:27 schreef Troeta het volgende:
[..]
Ahhhh, ik mis dat! En die houding helpt zo goed, je drukt al die lucht eruit!
Ja he! Al kan ik het bijna niet meer, ik heb kippe-armpjes. Dat voegt niet met zo'n grote bink. Mijn man doet het nu nog weleens. Een variant is dat je je arm op je knie laat rusten, dat lukt bij mij dan nog wel.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:27 schreef Troeta het volgende:
[..]
Ahhhh, ik mis dat! En die houding helpt zo goed, je drukt al die lucht eruit!
Nou ja het gaat op recept van het ziekenhuis....We hoopten ook dat het niet meer nodig was, maar blijkbaar is het nog niet helemaal goed.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:32 schreef Troeta het volgende:
o, ik ging gewoon op de bank zitten, stuk beter;)
Dat is vervelend van de medicijnen, is er geen andere apotheek die ze dan heeft?
En hoe beviel het? Wel pittig he? Ik zit nu in mijn derde week en nu heb ik even een dip. Heeft ook te maken met mannetje's verkoudheid. Ik wil er dan gewoon voor hem zijn. Gelukkig werk ik nu al voor de tweede dag op een rij thuis. Dat is op zich wel fijn, al kan ik toch niet helemaal lekker doorwerken, waardoor ik me weer schuldig voel en gejaagd.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:30 schreef Cyntiaa het volgende:
Cas vindt dat ook een fijne houding![]()
Hij doet het super goed op het kdv, zal wel met de indrukken te maken hebben. Hij slaapt daar namelijk wel een uur of 2 achter elkaarVandaag mijn laatste werkdag van deze week, morgen weer fijn samen
of je kleine zelf op je knie legt..quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:34 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja he! Al kan ik het bijna niet meer, ik heb kippe-armpjes. Dat voegt niet met zo'n grote bink. Mijn man doet het nu nog weleens. Een variant is dat je je arm op je knie laat rusten, dat lukt bij mij dan nog wel.
Het is net of ik nooit weg geweest benquote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:37 schreef Aventura het volgende:
[..]
En hoe beviel het? Wel pittig he? Ik zit nu in mijn derde week en nu heb ik even een dip. Heeft ook te maken met mannetje's verkoudheid. Ik wil er dan gewoon voor hem zijn. Gelukkig werk ik nu al voor de tweede dag op een rij thuis. Dat is op zich wel fijn, al kan ik toch niet helemaal lekker doorwerken, waardoor ik me weer schuldig voel en gejaagd.
Same here. Liet tijdens het temperaturen al windjes, ik dacht, nu moet ik snel zijn. Schoon luiertje in mijn hand en helaas, prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrt. Tweede set kleren aan vandaagquote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:26 schreef Kleurdoos het volgende:
oja nu weet ik weer van het bijeffect van temperaturen was
ik heb me net om moeten kleden en hij kijkt erg opgelucht
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:39 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
waarom heb je m ge-edit, ik wilde net reageren
Jipster; juist goed om er over te praten.. en ik herken best veel in je verhaal... ik ben de eerste keer ook geheel overdonderd, 4 weken te vroeg. Ze was er binnen 2 uur; en ging ook vrij snel in de couveuse. Ik heb dr gelukkig wel een poosje bij me gehad, maar ik vond het ook zo vreemd, je hebt net een kindje gekregen, je buik is leeg, en je kindje is niet bij je... je kan dr niet aan ruiken, je kan het niet knuffelen. Ik besefte pas na een paar dagen dat ik echt een kindje had gekregen. En echt genieten van Evie kwam pas toen we thuis waren na bijna 2 weken. Die weken in het ziekenhuis stonden vooral in het teken van kolven kolven kolven, na de poging tot BV direct kolven, als ik daar klaar mee was, dan sliep Evie alweer. Dus lekker knuffelen hebben we toen veel te weinig gedaan. Vind ik achteraf heel erg jammer....quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:09 schreef Jipster het volgende:
[..]Ik had m ge-edit omdat ik er eigenlijk niet van houd om me kwetsbaar op te stellen
Maar ik had dus geschreven dat ik niet kan mee praten over een eventueel ander gevoel voor een tweede kindje, maar dat ik nog wel het oer-moedergevoel bij ons eerste kindje misIk merk dat ik het er gewoon nog wel moeilijk mee heb dat de zwangerschap zo abrupt is afgelopen, dat we geen tijd hadden om te wennen aan dat ie zou komen, want met die spoedkeizersnede was ie er ineens. Ook kon ik hem een paar uur na de bevalling pas zien en lag ie vervolgens ook nog op een andere verdieping.. en was ik waus van de morfine... Ik kan me die ontmoeting dus niet goed herinneren
en ik vind het jammer dat ik niet dat oer-moedergevoel gelijk had van dat het mijn baby is en die herkenning. Ik merk nu wel dat ik zielsveel van dat mannetje houd
maar ik heb geloof ik helaas nog steeds niet dat oergevoel te pakken
en dat had ik me wel voorgesteld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik houd al wel zielsveel van dit mannetje, en moet ook zo om hem lachen, hij kan zulke gekke bekkies trekken![]()
Ook 2x een ks gehad, in 2 verschillende ziekenhuizen. De eerste keer mocht hij niet blijven, maar werden we na 20min weer herenigd op de verloskamer. Tweede keer bleef hij bij me op de OK. Ze hadden een warme lucht blazer om mijn hoofd gelegd, en tijdens het hechten etc kon hij op mijn borst blijven liggen. Heerlijk. We zijn dus helemaal niet gescheiden geweest. Daarna op de uitslaapkamer direct aangelegd. Wat mij betreft een prima ervaring. Ook de eerste keer niet als vervelend ervaren.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:46 schreef Juud79 het volgende:
Ik wou haar ook bij me houden nadat ze gecheckt was, dat heb ik gevraagd vooraf, maar dat kon/mocht niet omdat het 18 graden is op de OK in ons ziekenhuis, te koud dus voor haar.
Ja kijk, zo kan het dus ook....quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:38 schreef Aoraki het volgende:
[..]
Ook 2x een ks gehad, in 2 verschillende ziekenhuizen. De eerste keer mocht hij niet blijven, maar werden we na 20min weer herenigd op de verloskamer. Tweede keer bleef hij bij me op de OK. Ze hadden een warme lucht blazer om mijn hoofd gelegd, en tijdens het hechten etc kon hij op mijn borst blijven liggen. Heerlijk. We zijn dus helemaal niet gescheiden geweest. Daarna op de uitslaapkamer direct aangelegd. Wat mij betreft een prima ervaring. Ook de eerste keer niet als vervelend ervaren.
en net heb ik het zelf ook gezien...na 10 min. lukte het.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:24 schreef cleany het volgende:
vandaag hebben we helaas een momentje gemist. Op het KDV heeft onze Evan voor het eerst omgerold van rug naar buik.
wat sneu zeg!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:46 schreef MeNicole2 het volgende:
Matthias heeft net weer heel veel gespuugd. En dan bedoel ik echt heel veel. En het was ook geel. Echt knalgeel. Schrok me rot. Maar de ha zegt dat dat gal is en gewoon een teken is dat hij meer spuugt dan zijn maaginhoud is. Arm ventje. Ging net zo lekker..
Whaaa, nu al?!! Heeft Evan er last van?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:59 schreef cleany het volgende:
het wordt steeds gekker vandaag! z''n eerste tandje komt ook door!
kan me niet meer heugen wanneer ik me voor het laatst verveeld heb...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:20 schreef __Isis__ het volgende:
[..]
Whaaa, nu al?!! Heeft Evan er last van?
Bij Olivia lijkt hetbwel of ik puntjes voel bij haar hoektanden! Krijgen we straks ons eigen Draculetje.
Pfoe, pittig dagje BJ, mijn lief is ook nog steeds op werk, maar die kleine is lekker rustig en tevreden, alleen bij mij slaat de verveling toe. Is maar goed dat ik bijna weer ga werken...
Dat hadden we hier in het begin ook met Geert. Hij had een ontzettend droog huidje, dus ik durfde niet vaker. Nu gaat hij eigenlijk nog niet echt vaak, iig niet elke dag zoals Janquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:56 schreef Vanyel het volgende:
Wij doen niet aan pyjama's voor de nacht (wel een die ze gewoon overdag draagt). Broek uit, slaapzak aan.
Dottir wordt trouwens ook zelden gewassenDenk 2x per week in de douche en daar heb je het wel mee gehad. Als zij elke dag in bad ging kon ik denk ik zo de vellen eraftrekken.
Het is ook een leuk shirtjequote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:18 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Troeta, beloofd is beloofd..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is ook een leuk shirtje
Hebben ze nou ook dezelfde speen (behalve de ring die er bij Mex aanzit)?
Zal ik er een van Cas maken met dezelfde speen én hetzelfde shirt?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik had beloofd een foto te maken met hetzelfde shirt en speen!
Maar wel heel fijn dat ze zo tevreden is bij je.quote:
Hoe oud is Mattias nu? Rond de 6 weken?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:29 schreef MeNicole2 het volgende:
Ik ben moehoeGisteren zo'n beetje vanaf het moment dat Matthias weer spuugde bleef ie spugen. Maar niks in de maag dus alleen maar gal. En steeds honger natuurlijk want elke fles kwam er weer uit. En het ging vannacht ook gewoon lekker door. Dus heb ik maar om de 1,5 uur ongeveer een flesje van 60cc gegeven. Dat hielp de eerste heflt van de nacht nog niet maar vanaf 04:00 ongeveer bleef er wat in. Gaf ie alleen nog maar een mondje vol terug. Dus vandaag maar langzaam weer opbouwen. Ben in ieder geval door de schone kleding maat 50 en 56 heen. Hij draagt van nood nu maat 62
ja wij vonden het ook vrij snel. Hij is er ook nog niet helemaal, maar een klein puntje steekt er uit, maar we vonden het wel vreemd toen we iets scherps voeldenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:06 schreef laiveneertiekje het volgende:
En cleany, dat is snel zeg, nu al een tandje!
Hij is nu net een maand geweest.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:40 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
[..]
Hoe oud is Mattias nu? Rond de 6 weken?
Door wie is dat?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wow KD![]()
Liene![]()
Danic, brood wordt pas vanaf 7 maanden aangeraden, wist je dat? De gluten die er in zitten zijn niet zo goed voor je ukje nog.
Wat een lekker ventjequote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:18 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Troeta, beloofd is beloofd..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In de korst zitten toch net zo hard glutenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Google maar eens en het is het meest gangbare advies. Meer dan een broodkorst met zes maanden geeft het schema van kleintjes ook nog niet.
Zelfs mijn huisarts raadde met 7 maanden pas aan. Dit advies is vanwege de gluten trouwens.
Nou ja daarom pas vanaf minimaal zes maanden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:07 schreef Vanyel het volgende:
[..]
In de korst zitten toch net zo hard gluten
Oh dat vond ik vanzelfsprekend, niet aan eerder gedacht.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nou ja daarom pas vanaf minimaal zes maanden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |