abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103216923
Het babytopic (0-1 jaar) Deel 39

23 september 2010: Lotte, dochter van Rixtje
06 oktober 2010: Mex, zoon van Troeta
13 oktober 2010: Neve, dochter van Hik
***18 oktober 2010: Jasmin Willow, dochter van Silmarwen en Knut***
29 oktober 2010: 'Bientje', dochter van Barbabientje01 en Pipo_de_Clown
02 november 2010: Mikai, zoon van Hobbesje
22 november 2010: Julian, zoon van Shirley
28 november 2010: 'kater', zoon van Pvoesss
***30 november 2010: 'Soneal', zoon van Leandra en Nostalgist***
28 december 2010: Jelle, zoon van Mrien
08 januari 2011: Eline Catharina Helena, dochter van Sugarsnap
15 januari 2011: Lena, dochter van Claudia_x
02 maart 2011: Geert, zoon van DJMO
05 maart 2011: Sarah, dochter van MamaPurk
12 maart 2011: Saar, dochter van Twentemeisje
26 maart 2011: Marinde Renée, dochter van Nienna
08 april 2011: Kiran, zoon van J-net
14 april 2011: Espen, zoon van Jeetjejom
08 mei 2011: Eva Lynn, dochter van Danic
08 mei 2011: Ean, dochter van ferrari_rood
12 mei 2011: 'Larissa', dochter van The_Tankgirl
14 mei 2011: Jelte, zoon van Poppedein
18 mei 2011: Seth, zoon van Takkembah
01 juni 2011: Sam, dochter van Seilram
02 juni 2011: 'Bartje' zoon van laiveneertiekje
08 juni 2011: ' Tienus' zoon van Mefke79
***12 juni 2011: 'Lientje' dochter van Juud79 en Dementor***
16 juni 2011: Olivia, dochter van _Isis_
17 juni 2011: Evan, zoon van Cleany
19 juli 2011: Jurre, zoon van Aventura
20 juli 2011: Cas, zoon van Cyntiaa
21 juli 2011: Floris, zoon van LiedjeBackstage
17 augustus 2011: Liene Nikkie, dochter van Beessie-Jen
26 augustus 2011: Jelle, zoon van Hilliebillie
26 augustus 2011: Simon, zoon van Mevr_Mus
11 september 2011: Wies, dochter van Wickie
18 september 2011: Eva, dochter van Take_A_Picture
28 september 2011: Lex Lucian, zoon van Kleurdoos

*** vermeldingen zijn officiële Fok!baby's
(Een Fok!baby is een baby geboren uit een relatie waarbij de ouders elkaar hebben leren kennen op FOK!)

Waar het ging over slimme acties van Soneal en Sofie
pi_103218105
ik wil mijn baby zijn.
net uit bad, melkbuik, voorverwarmde kleertjes aan en dan hoppa in je schone versgewassen buntingbag met kruikje O+ en dan binnen een minuut K.O zijn en zachtjes scheetjes laten O+
pi_103219906
KDtje, daar wil ik wel graag een foto van zien. Van jouw mooie Lex knorrend in de buntingbag O+

Ik zei het toenstraks tegen R. 'ik wil wel baby zijn, lekker drinken, geknuffeld worden, beetje lief glimlachen en vooral heel veel slapen'

Oftewel het gaat gewoon lekker z'n gangetje met Wies. Zo slecht als het mij gaat, zo goed gaat het met haar. Wat een fijne en welkome rustfactor en houvast.
En Mette is superlief voor Wies, ik sta er versteld van. Vandaag kreeg Wies haar lievelings knuffel tijdens het verschonen.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_103223351
Lex O+

Hier ga ik *O* Sinds Eva in haar bedje op haar eigen kamer slaapt, is alles veel rustiger. Zij slaapt beter en wij dus ook. Ze wordt nog 2x per nacht wakker, maar dan is het een kwestie van even laten mopperen. Gaat het na een kwartiertje niet over dan gaan we naar haar toe. Vaak ligt ze dan niet lekker en wil ze haar speen. Net ook: hup, op dr buik gedraaid, speentje erbij en knorren maar.

Ze slaapt ineens ook veel vroeger. Ze gaat nu ongeveer rond 20.00 naar bed en slaapt tot de volgende dag 08.00. Heerlijk.
We hebben sinds twee dagen een nachtlampje met muziek aan haar bedje hangen en beide avonden viel ze binnen 5 minuten in slaap. Daarvoor kon ze 's avonds een uur huilen/krijsen voordat ze sliep. Ik had zelf het idee dat dat kwam doordat ze het donker niets vond, en nu met dat lampje zou dat dus wel eens waar kunnen zijn.

Heel verhaal, maar eigenlijk gewoon *O* O+
pi_103223645
Danic, wat fijn zeg!!! *O*

Is ze nou ook overdag anders?
Bartje slaapt ook goed door, vannacht moest ik hem wel rond half 5 nog even een speen geven, hij had zich ook helemaal linksbovenin zijn bed weten te wringen, dus ik snapte wel dat hij wat ging mopperen...
pi_103223683
Nee hoor, overdag is ze nog steeds het vrolijke meisje dat ze al was. Ze leek er zelf namelijk niet veel last van te hebben, dat onrustige slapen. Alleen nu ze groter wordt, kan ze zelf ook anders gaan liggen als ze niet lekker ligt. En dus slaapt ze nu 9 van de 10 keer op haar buik.
pi_103223715
Wat fijn Danic.

En nu ga ik maar eens wat op mijn werk doen. Ik ben hier nooit op dinsdag en heb geen flauw idee was ik precies moet doen en mijn collega's zijn er nog niet.
pi_103224433
Wow van 20:00 tot 8:00? dat is super Danic.
Dat durven wij nog niet aan...als Evan tussen 20:00 en 21:00 gaat slapen (meestal fles om ong. 18:00) dan maken we hem om 24:00 nog wel wakker voor een fles zodat hij in ieder geval tot 6:00 blijft slapen.

Gisteren voor het eerst met mama een dagje bij oma. Ik hoorde dat het een goed dagje was.
pi_103224596
:o Matthias heeft geslapen van gisteravond 20:00 tot 03:30 en daarna tot 08:30 vanmorgen. Das lekker. Ben weer helemaal bij geslapen.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 09:12:39 #10
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_103224640
Wat schattig van Mette en Wies. Dat lijkt me zo bijzonder, om broertjes/zusjes te zien kennismaken :)

En Danic wat leuk dat je door uitproberen leert wat jouw baby fijn vindt. Zo heeft onze kleine ook al heel wat maniertjes en voorkeurtjes. Zo fijn dat je daar dan aan tegemoet kunt komen.

Hier weer een gekke nacht, om half twaalf flesje en om 3 uur weer, en nu ligt-ie nog te ronken. Maar het is voor vandaag prima.Hij is nog ziekjes. Ben vandaag thuis gaan werken, we hebben hem niet naar het kdv gebracht.
pi_103224720
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 23:36 schreef Kleurdoos het volgende:
ik wil mijn baby zijn.
net uit bad, melkbuik, voorverwarmde kleertjes aan en dan hoppa in je schone versgewassen buntingbag met kruikje O+ en dan binnen een minuut K.O zijn en zachtjes scheetjes laten O+
O+ O+ O+

dat deed mn grote ook altijd zo, héérlijk O+
Wat kun je genieten van zo'n aanblik hè? <3

Mn kleine is zonder overdrijven de hele nacht aan het spoken geweest, alles tussen piepen, huilen en gillen/krijsen hebben gehad. Ik gok dat de spinazie van gister niet goed gevallen is.
Goeie timing, we moeten vandaag naar het CB :') wij als in, mijn dochter en ik, én onze wallen waar je over struikelt :+

Nog een yay voor het tijgeren van Dottir! *O*
:)
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 09:21:32 #12
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_103224790
oo wat veel goede berichten op de ochtend :)

edit; he Mignonne wat jammer dat jij een slechte nacht hebt gehad zeg!! :*

KD; ik vind het zooo leuk dat je zo ontzettend op die roze wolk zit!! en het klinkt ook wel heerlijk cosy... lekker warm in de bunting bag... ik wil Lexje ook wel ff zijn.... O+

Wies ook zo'n tevreden meisje... als je tijd en zin hebt wil je dan nog een nieuwe foto maken Wicks? ben best wel benieuwd hoe ze er inmiddels uitziet... :@

Mathias ook lekker geslapen van8; fijn he MeNicole? wat kan je dan ineens weer gelukkig zijn met een paar uur slaap achter mekaar! :Y :z

Eva doet het ook goed zeg Danic! wat lekker! O+

en ik doe ook ff mee met de goede flow; Liene heeft geen last van de prikjes gehad eigenlijk... en heeft vanacht, voor de 2e nacht op rij, geslapen van 22:30 tot 5 uur!! en daarna tot 7:45 uur... helemaal prima!
O+ O+ O+
grappige is; ook Evie begon rond 2 maanden met doorslapen...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_103224936
Kun je vandaag bijslapen om het cb heen mignonne?

Benieuwd naar je stats. Jij was toch een van de snode voorkruipers die eigenlijk na Dottir was uitgerekend?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_103224991
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 09:27 schreef Vanyel het volgende:
Kun je vandaag bijslapen om het cb heen mignonne?

Benieuwd naar je stats. Jij was toch een van de snode voorkruipers die eigenlijk na Dottir was uitgerekend?
yes :7
6 feb uitgerekend, 2 feb bevallen.

Mn lief heeft herfstvakantie deze week dus gelukkig is hij thuis, ik duik er zo nog eventjes in dus.
pi_103225097
Ik heb pas volgende week vakantie. We gaan dan een weekje weg ik ben benieuwd hoe ean het gaan doen.
Onze slaapkop maken wij ook nog elke avond wakker v oor fles 4 ik vind 3 flessen echt te weinig. Gisterenavond sliep ze zo vast ze was heel erg aan het huilen toen ik haar aan het verschonene was. Na de fles was het al snel weer :z

Succes bij het cb mignonnen
pi_103225128
Niks om trots op te zijn hoor :6

Stats showen dus! Lekkah vergelijken
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_103225433
Ow bagger nacht Mignonne :(
pi_103226245
Dottir tijgert *O*

Lex O+

Wickie wat fijn dat Wies zo lekker gaat O+ Balen dat het met jouzelf minder gaat :*

Danic en MeNicole voor de goede nacht *O*

Aventura beterschap voor je kleine ventje :*

Mignonne voor jou een hele dikke :* (ik vind altijd dat ik echt niet mag zeuren als ik jou nachten lees)

Hoe is het met Jelle mrien?

Hier eigenlijk niets nieuws te melden, het blijft een beetje aanklooien en nu weigert ze ook nog te slapen terwijl ze bekaf is en dit juist meestal het beste slaapje van de dag is :S
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_103226360
Pfff hier hebben de waterpokken volop toegeslagen vannacht, Joris is nog 1 grote krentenbol. Vooral zijn hoofdje en hals en luiergebied zitten helemaal onder. Super zielig.

MIjn vrolijke makkelijke mannetje is dus nu even niet zo vrolijk en makkelijk, maar koortig, huilerig en zielig. Net maar paracetamol gegeven en nu ligt hij tegen papa aan te slapen.
pi_103226439
het lijkt me ook zo zielig voor zo een ukkie p_iglet, arme Joris weet niet wat hem overkomt. Hopelijk kanpt hij snel op :*
pi_103226445
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 10:31 schreef MamaPurk het volgende:
Hoe is het met Jelle mrien?
Best goed momenteel, begint wel weer verkouden te worden geloof ik :( Waterpokken zijn op de retour, behalve in het luier gebied.
Nog wel last van de spruw, hopelijk verdwijnt dat nu ook snel
Nachten nog wel erg wisselend, van 1x tot veel keer ;)
Maar hij is wel heel lekker vrolijk en heel actief

quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 20:39 schreef mrien het volgende:
Ik heb af en toe een los staande Jelle *O*
Hij begint opeens echt groot te worden!
Heeft door waar hij dingen kan vinden (in welke speelgoedbakken)
Hoe je de bakken omver kunt gooien }:| (minder grappig, want omdat hij spruw heeft en alles in z'n mond stopt kan ik elke avond al het speelgoed wat hij in handen en mond gehad heeft schoonmaken }:| ).
Dat de televisie leuk is
Dat z'n zusje knuffelen ook wel erg leuk is O+
Dat alles waar Lotte mee speelt ook leuk is (vind Lotte dus wat minder leuk)
Is mega snel met kruipen
Mijn heerlijke ventje O+ O+
pi_103226454
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 10:36 schreef p_iglet het volgende:
Pfff hier hebben de waterpokken volop toegeslagen vannacht, Joris is nog 1 grote krentenbol. Vooral zijn hoofdje en hals en luiergebied zitten helemaal onder. Super zielig.

MIjn vrolijke makkelijke mannetje is dus nu even niet zo vrolijk en makkelijk, maar koortig, huilerig en zielig. Net maar paracetamol gegeven en nu ligt hij tegen papa aan te slapen.
Wat sneu :( Waterpokken zijn ook stom en vervelend en dan zeker als je nog zo mini bent
pi_103226494
Wat sneu voor joris. De washand met havermoud in het badje truuk heb je al geprobeerd zeker?
pi_103226527
Mrien die post had ik even gemist, hij is heerlijk in ontwikkeling dus! Wat fijn zeg! Wel minder dat hij weer verkouden lijkt te worden.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 10:56:11 #25
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_103226752
Ach Joris, wat sneu :{ En fijn om te lezen dat het met zoveel kindjes zo goed gaat :Y

Onze nachten verlopen tegenwoordig steeds min of meer gelijk. Voedingen om 18.00, 23.00, 4.00 (klokslag!) en tussen 7.00 en 8.00. De dagen daarentegen verlopen wat rommeliger, Simon wil vaak drinken en slaapt kort. Tot voor kort sliep hij 's middags minimaal 2 uur achter elkaar maar nu slaapt hij niet langer dan 1,5 uur. Hij lijkt die lange slaap 's middags wel nodig te hebben dus ik ga kijken of ik de lange middagslaap er op de een of andere manier weer in kan krijgen. Straks maar even lekker met 'm de herfst in :Y
Oude (on)bekende.
pi_103226819
wat sneu voor zo'n kleintje Piglet ;( sterkte! idem voor Mignonne, arm Elinneke ;( gaat het al wat beter met haar?

Ik heb weer een prachtexemplaar gebakken..want ook de jommesversie huilt niet :o Lex heeft 3 keer geluid laten horen. al zijn wedergeboortes :') (bevalling, uit de doek en uit bad)
Bij Elin was ik bang dat ze 'niet goed' zou zijn..nu geniet ik volop :D ITT elin heeft hij wel krampjes/lucht, als hij wakker is, is hij voornamelijk aan het broeden op windjes O+ met een 'HNNNGGGG' geluid en dan whoppa, die kleine krielpootjes de lucht in :P Maar gisteren voor t eerst cinababydruppies gebruikt en dat werkt!

hij heeft zichzelf vannacht wel 2x ondergeplast trouwens :P
pi_103226962
Lekker is dat he als ze niet huilen? Matthias doet dat ook heel weinig. Eigenlijk alleen als ie onder de douche weg moet. Dat is koud!! En dan gaat zijn rechterbeentje trillen net als een hond die je onder zijn buik kietelt :D
Mijnes ligt gewoon vanag 9 uur alweer te slapen.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 11:10:45 #28
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_103227034
Scheetjes, check! Ventje was ook erg winderig in het begin. Maar niet zodanig dat-ie er echt last van had, volgens mij. We hebben er vaak om gelachen, hij kon je echt met een stalen gezicht aankijken en ondertussen de hardste winden produceren, echt zodanig dat ik weleens twijfelde of het nou mijn man was of hij :D Hij lijkt trouwens weer wat beter te zijn, volgens mij geen verhoging meer (moet nog even temperaturen) en het snotteren wordt al minder. Hij is ook vrolijk, lacht en speelt weer. De huisarts gaf aan het nog even af te wachten. Het feit dat hij redelijk drinkt (tussen de 750-850 ml) en gewoon plas-en poepluiers heeft en alert is, maakt haar er gerust op dat er niks anders aan de hand is dan een verkoudheidsvirus. Als ik me toch weer ongerust ga maken kan ik altijd langskomen.

P_iglet, wat ontzettend zielig dat je kleine nu al waterpokken heeft. Pfft, dat lijkt me echt moeilijk om aan te zien als ouders. Je kunt zo weinig doen. Als ik al kijk naar hoe ik reageer op snotterigheid en verkouden zijn, dan staat me nog wat te wachten. Veel sterkte voor de kleine man en voor jullie!
pi_103227580
hier heeft Lex wel last van zijn winerigheid hoor, alsof zijn leven er vanaf hangt en je hoort ook at ie pijn heeft ;( maar sins gisteren is t ietsie beter :)

valt het op at mijn het niet oet? :')
pi_103228093
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 11:31 schreef Kleurdoos het volgende:
hier heeft Lex wel last van zijn winerigheid hoor, alsof zijn leven er vanaf hangt en je hoort ook at ie pijn heeft ;( maar sins gisteren is t ietsie beter :)

valt het op at mijn het niet oet? :')
Haha nee eigenlijk valt dat niet op. Nu je het zegt wel.
pi_103228166
doet het alweer
pi_103228586
Hier lijkt het weer wat beter met de krampjes te gaan. Vooral 's ochtends heeft hij er geen last meer van. 's Middags en 's avonds nog wel behoorlijk. Hij loopt dan ook rood aan en dan PLLLRRGGEEG: broek vol met poep, of een scheetje.
En huilen doet ie van mij wel. Maar niet belachelijk veel. Wel belachelijk hard. Laatst op het CB was er een kindje van zijn leeftijd heel beschaafd aan het huilen. Daar doet de mijnes niet aan :')
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 12:55:41 #33
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_103230534
Die van mij huilt tegenwoordig al als je zegt "nee, dat mag niet" }:|
Compleet met pruillip en tranen die keurig stuk voor stuk over de wangen biggelen :')

Of zoals de oudste al zei: "Vind je het gek, hij schrikt gewoon van die vuile blik" _O-
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_103230734
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 12:00 schreef Aoraki het volgende:
Hier lijkt het weer wat beter met de krampjes te gaan. Vooral 's ochtends heeft hij er geen last meer van. 's Middags en 's avonds nog wel behoorlijk. Hij loopt dan ook rood aan en dan PLLLRRGGEEG: broek vol met poep, of een scheetje.
En huilen doet ie van mij wel. Maar niet belachelijk veel. Wel belachelijk hard. Laatst op het CB was er een kindje van zijn leeftijd heel beschaafd aan het huilen. Daar doet de mijnes niet aan :')
elin heb ik denk ik 6 keer horen huilen in r 1e jaar :o ook heel zacht, meer mekkerend

nu is t miss jank als ze r zin niet krijgt :D
pi_103231629
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 13:00 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

elin heb ik denk ik 6 keer horen huilen in r 1e jaar :o ook heel zacht, meer mekkerend

Heerlijk rustig, zeg!

Hier kan de bijna-peuter er ook wat van :'), die doet qua herrie niet voor zijn broertje onder.
pi_103231707
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 13:00 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

nu is t miss jank als ze r zin niet krijgt :D
En dat word alleen maar erger. Mikael was ook zo. En nu....echt opm alles he. Hoef hem nog maar aan te kijken.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 13:37:56 #37
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_103232011
Ventje huilt ook weinig. Zelfs als hij scheurt van de honger kijkt hij me nog lachend aan. Dat is natuurlijk makkelijk voor ons, maar ik zie wel dat dit er eentje is die ik goed moet monitoren om zeker te weten dat hij krijgt wat hij nodig heeft.
pi_103234256
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 13:37 schreef Aventura het volgende:
Ventje huilt ook weinig. Zelfs als hij scheurt van de honger kijkt hij me nog lachend aan. Dat is natuurlijk makkelijk voor ons, maar ik zie wel dat dit er eentje is die ik goed moet monitoren om zeker te weten dat hij krijgt wat hij nodig heeft.
Ja dat is moeilijk idd. Ik moet bij Matthias ook heel goed steeds op de klok kijken of ie weer voeding moet. Want hij meld zelf bv niet als ie honger heeft. Zal hem in de drukte van ons gezin zo vergeten een fles te geven. En ook vieze luier enzo zeurt ie helemaal niet om.
pi_103235422
Mijn grote heeft ook maar een keer of tien gehuild in dr hele eerste jaar, merendeels veroorzaakt door prikjes enzo :P
Mn kleine heeft dat ruimschoots goedgemaakt :X ik eis dat een volgend kind van mij weer zo'n stillerd is, ik heb nog wel wat huiluren om op te teren zo :+

Bij het cb zijn we min of meer goedgekeurd. Machtiging voor Nutramigen mochten ze niet geven jammer genoeg. Blijkbaar is daar tegenwoordig een aanpassing in gemaakt en mogen cb's alleen nog maar pepti en allergy-care geven, de rest moet via de kinderarts. Ook geen punt want we zijn volgende week weer bij de arts, maar ik mag morgen mee de dienst in dus een blik voeding als backup had wel handig geweest :')

Groei bleef inderdaad wel achter, zowel lengte als gewicht als ook hoofdomtrek. Omdat álles achterbleef vond ze het niet zo zorgwekkend, maar ivm allergie wel iets om in de gaten te houden omdat de dip precies inzet vanaf het moment dat ze bijvoeding krijgt.
Maar goed, omdat we bij de kinderarts zitten ook ging zij er verder niets mee doen met de gegevens omdat wij anders gemengde adviezen zouden krijgen en dat schiet ook niet op.

gewicht dipte op de cb curve meer dan op de bv curve, zij geven zelf al aan dat k beter van de bv-curve uit kan gaan :)

pi_103235433
ohja en stats, 8.5 maand, 66 cm en 7800 gram.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:42:17 #41
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_103236531
Ach gos, waterpokken bij zo'n ukje... wat naar :*
Verder veel goede berichten, mooi zo! O+ Ik lees alles mee, maar ben niet echt een fanatieke schrijver en dacht het in mijn verlof wel op te pikken, maar nee dus... Ga over twee weekjes alweer aan het werk! Enerzijds enorm veel zin in, anderzijds lijkt het me best lastig om van haar gescheiden te zijn, komt vast goed... ik ben niet de eerste O-) .

Met Olivia gaat het supergoed, groeit als kool en is nu 60 cm en 6070 gram bij 4 maanden, helemaal mooi alle 'achterstand' ingehaald. Gister 3e set prikken gehaald en vandaag wat slaperiger (9:30 de eerste fles :o ), maar niet huilerig of wat dan ook. Ze huilt überhaupt niet echt veel, maar wel als ze driftig is }) , als het even niet helemaal gaat zoals zij het wil.... O+
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_103236757

O+

enne Lex die mompelt wel hoor als ie honger heeft en omdat hij naast me ligt, hoor ik m 's nachts ook prima.

Mignonne, Elin heeft gewoon indodwerggroei joh :P niets om je druk over te maken :P
pi_103236864
O+ En wat heeft ie veel haar O+ En dat pakje O+
pi_103236960
wollig he O+
ik ben nu helemaal fan van dit soort pakjes, jammer dat ze zo loeiduur zijn verdorie
want er zit kasjmier in :')
pi_103236990
Wat een arm vol pracht O+

En een nooit/amper huilende baby: check _O_
ik hoop dat een eventuele tweede een beetje in de buurt komt van hoe makkelijk Wolf was.Heerlijkm alleen maar genieten O+
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_103237151
Ik moet zo lachen om mijn mini. Hij ligt in de wipstoel en Mikael staat ervoor te dansen. Kijkt mini me aan met zo'n blik van: Is die wel normaal :?
pi_103237980
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:15 schreef mignonne het volgende:
ohja en stats, 8.5 maand, 66 cm en 7800 gram.
Toch nog een stuk dikkerder dan de mijne :D
pi_103238115
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 16:20 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Toch nog een stuk dikkerder dan de mijne :D
ja maar das sowieso geen verrassing toch? :D
Dottir is een lange slanke :Y en mijnes een niet-zo-lange, en t gewicht mag beneden gemiddeld zijn, doordat die lengte lager ligt is ze nog steeds een bollo :9

Maar goe, ik ben stiekem wel blij dat we vrij hoog begonnen zijn qua gewicht, ze kon en kan een stootje hebben wat dat betreft en dat vind ik wel een geruststellend idee.
pi_103238451
Whaa komt Puck aan met zijn 9 kilo :D

Mignonne, zo duurt het nog wel even voordat ze verdeurie maat 80 past ;)
Ik hoop dat dit gewoon haar lijntje is en dat ze niet belemmerd wordt in haar groei door de allergie :*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_103238511
ff koekn in elins boek

die was bij 9 mnd
72.5 cm en 8475 gram :P

maar pas 9.000 gram bij 12 mnd!
pi_103238578
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 16:24 schreef mignonne het volgende:

[..]

ja maar das sowieso geen verrassing toch? :D
Dottir is een lange slanke :Y en mijnes een niet-zo-lange, en t gewicht mag beneden gemiddeld zijn, doordat die lengte lager ligt is ze nog steeds een bollo :9

Maar goe, ik ben stiekem wel blij dat we vrij hoog begonnen zijn qua gewicht, ze kon en kan een stootje hebben wat dat betreft en dat vind ik wel een geruststellend idee.
Je zei vorige week zo optimistisch dat Dottir je mini nog ging inhalen. Daar neemt ze dan nog even de tijd voor.

Ik zou ook blij zijn met een bolle als daarna jouw problemen zouden optreden. Dottir heeft maar een paar dagen slecht eten nodig om eng dun te zijn. Als die echte issues had kon je haar wegblazen. Maar nu oogt ze heel gezond hoor :)
pi_103238607
Die stats van Elin haalde Puck met 7 maanden al. Mijn bollo O+
Terwijl hij begon als zo'n mager scharminkeltje.
The way you rock'n'roll
pi_103238699
ik ga Lex morgen wegen, ben echt zo benieuwd ..hij zal toch wel over zijn geboortegewicht heen zijn hoop ik :o O+
pi_103238700
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 16:33 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Je zei vorige week zo optimistisch dat Dottir je mini nog ging inhalen. Daar neemt ze dan nog even de tijd voor.

Ik zou ook blij zijn met een bolle als daarna jouw problemen zouden optreden. Dottir heeft maar een paar dagen slecht eten nodig om eng dun te zijn. Als die echte issues had kon je haar wegblazen. Maar nu oogt ze heel gezond hoor :)
maar Dottir is nu 7.6 toch? scheelt dan niet zo heel erg veel met die 7.8 als ik er vanuit ga dat de kinderarts inschatte dat ze tegen nu wel zo'n 8.5 zou wegen minstens. Dat bedoelde ik meer eigk :D
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 16:37:51 #55
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_103238757
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 16:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Die stats van Elin haalde Puck met 7 maanden al. Mijn bollo O+
Terwijl hij begon als zo'n mager scharminkeltje.
Ik vergeet nooit een vd eerste foto's in het badje en een paar weken later weer zo'n foto en toen had ie opeens volume gekregen. :D

Dat was toch jouw Puck he? O-)
pi_103238788
ff gekeken, oudste zat rond deze tijd op 8700 en 70 cm.
pi_103238906
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 16:37 schreef Juud79 het volgende:

[..]

Ik vergeet nooit een vd eerste foto's in het badje en een paar weken later weer zo'n foto en toen had ie opeens volume gekregen. :D

Dat was toch jouw Puck he? O-)
Ja klopt. Wat leuk dat je dat nog weet :D
The way you rock'n'roll
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 16:41:29 #58
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_103238936
Van de week liep ik ergens en nam iemand een kijkje in mijn kinderwagen, later bleek dat ze zelf een kleindochter had van 4 maand.
Maar zei ze tegen me, zo dat is een lekker kindje, een maand of zes, schat ik zo.... :o

Toen dacht ik, ze is dus echt heel groot...
Net 4 maand en 7 kilo en een beetje en een cm of 64.

Over twee weken ga ik weer wegen, ik ben benieuwd of het nu zal stagneren, zoals iedereen altijd zegt.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 16:42:18 #59
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_103238975
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 16:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Ja klopt. Wat leuk dat je dat nog weet :D
Ja, het was echt zo'n jommetjes baby, een schrieltje. O+
pi_103239278
Nog even spammen dan hoor :@

Binnen 11 dagen op borstvoeding nog.

The way you rock'n'roll
pi_103239337
jeuzes, slagroom inderdaad :D
al zie ik nu ook een positieve omslag in lex zijn figuurtje, hij heeft nu een bolle buik en zijn schrielpootjes beginnen er al flink minder breekbaar uit te zien
pi_103239563
hihi Puck :D O+
pi_103239828
trouwens

ik wist zo gruwelijk zeker dat er geen derde zou komen..

ik heb nog nooit zo hard getwijfeld..als nu. dus ik heb mn vriend aangegeven dat ie zn ballen er nog niet af mag hakken :') en ik wil wachten tot ik gil waarom ik ook alweer een tweede wilde :+
pi_103240566
hahahaha KD :D O+
pi_103240631
echthoor

nog een jommetje!
pi_103240745
Of een tweeling, een meid en een jongen. Ik wil ook nog een knul, die noem ik rijk of misschien toch nog een runa. (mja, ik kan wel meer willen, ik moet dan een andere meneer zoeken van meneer ;) )
pi_103240775
nee Rune

Rune & Juno zijn de namen die ik altijd op 1 en 2 heb staan..en die echt niet mogen ;(
pi_103240846
Maar rune is een jongensnaam, ik wil een runa. En anders moet iemand anders die naam gebruiken. Ik heb nog steeds het ultieme runa jasje boven liggen..
pi_103240876
nee Rune zou ik voor een meisje doen hoor
pi_103241051
Staat wel mooi bij elin en lex. We zien je wel weer over een jaartje of 2 in zwangerschap en geboorte denk..
pi_103241145
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 17:33 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Staat wel mooi bij elin en lex. We zien je wel weer over een jaartje of 2 in zwangerschap en geboorte denk..
als t aan mij ligt en ik zou volgende week weer ongesteld worden.. :D .... :P
pi_103241230
Is jouw meneer ook lastig of wil ie er nag wel ientje toe?
pi_103241267
absoluut niet :D
in het kwadraat

ballen afhakken roept ie steeds :+
niet dat ie lex verschrikkelijk vindt hoor, maar 2 vind ie genoeg en dat riep ik ook steeds
pi_103241362
Bekend verhaal. Mijne wil ook te castreren..ik heb dat nu iets kunnen opschuiven..ben toch bang dat ie voet bij stuk gaat houden.
pi_103241423
Juno O+

Maar nee, komt er hier ook niet in.
Rune/Runa vind ik niet mooi, maar Ronja, yeah! O+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_103241467
Mijne wil niet meer zn zaakie kapot sinds het verhaal van SnakeLady :')
pi_103241480
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 17:41 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Bekend verhaal. Mijne wil ook te castreren..ik heb dat nu iets kunnen opschuiven..ben toch bang dat ie voet bij stuk gaat houden.
ik dwing er wel 1 af als t nodig is :P muhaha
pi_103241569
Dat zaakkie stuk verhaal vertel ik hier ook vaak, en ik dik het wat aan....
pi_103241589
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 17:44 schreef Vlindur het volgende:
Mijne wil niet meer zn zaakie kapot sinds het verhaal van SnakeLady :')
ohja wat was dat ook alweer voor horror?
pi_103241643
Vlees etende bacterie :X
pi_103241683
oja in je pielemoos huuuu
pi_103241776
Ja. Dus nu heb ik een bange poepert..

Nou ja. Zwanger worden zonder hulp lukt toch niet. Dus dat scheelt :P

Maar wij willen wel een derde (en misschien wel vier!) Het is alleen zo jammer dat je er zwanger voor moet zijn ;)
pi_103241978
zwanger zijn vind ik niet erg

bevallen daarentegen.
althans die van elin deed ik op mn sloffen

Lex ;(
pi_103242283
Nog 2 weken en 2 dagen. Dan kan ik ook vergelijken ;)

Ga je nog een verhaal online gooien in het topic? Ben wel benieuwd naar de lange versie..

Maar vroege jochies zijn wel de bom hè O+
Ik heb straks ook weer zo'n ukkie O+
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 18:14:30 #85
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_103242594
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 18:05 schreef Vlindur het volgende:

Maar vroege jochies zijn wel de bom hè O+
Ik heb straks ook weer zo'n ukkie O+
Moeder-zoon relaties zijn semi-ziekelijk. ;)

Ik ervaar het echt heel anders dan met Alexa. Ik ga later met Seth trouwen O+
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_103242683
:En Alexa dan met papa? O+

Ik ben echt zooo nieuwsgierig naar de tweede! :o Is het al 3 november? O-)
pi_103243312
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 18:14 schreef Takkembah het volgende:

[..]

Moeder-zoon relaties zijn semi-ziekelijk. ;)

Ik ervaar het echt heel anders dan met Alexa. Ik ga later met Seth trouwen O+
echt! dat heb ik ook..
pi_103243899
Ik heb dat ook, echt het is echt een verschil zonen zijn gewoon echt O+ O+ O+
pi_103244361
trouwens, wat deden jullie met stomme kraamcadeaus?
ik heb dus van familie bijna alles van woezel en pip gekregen..of sesamstraat, heel lief natuurlijk maar ik houd niet van merk! maar bij elkaar is die woezel en pip meuk wel over de 150 eur ofzo :o

ik lijk hartstikke ondankbaar :P maar ik wil dat mn kinderen hun eigen fantasie gaan gebruiken ipv doravolgertjes te worden.
pi_103245266
1x aantrekken voor een foto en daarna achterin de kast proppen :+
The way you rock'n'roll
pi_103245557
ik heb t over boxhangers, knuffels (enorme) e.d
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 19:25:32 #92
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_103245779
Éoorgeefcadeaus? Ik had ook best wat woezel en pip Neuk gekregen. Andere dinnetjes waren daarmee geholpen.
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_103245848
Of je verkoopt het en van dat bedrag koop je iets wat je wel graag wilt.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 19:28:18 #94
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_103245906
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:25 schreef Takkembah het volgende:
Éoorgeefcadeaus? Ik had ook best wat woezel en pip Neuk gekregen. Andere dinnetjes waren daarmee geholpen.
:D
pi_103246088
mja doorgeefcadeau's is misschien wel handig. het voelt alleen zo lullig, omdat iemand er veel geld voor heeft uitgegeven (al hadden ze misschien wel cadeautips kunnen vragen) maar ik vind het gewoon echt niet leuk..t verpest ook mn hele bosthema ..en mn mooie kaboutermobiel staat heel stom boven al die woezelmeuk
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 19:44:25 #96
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_103246828
Ik vind woezel en pip ook niet leuk... maar idd soms kan je iemand anders ernog wel blij mee maken. Geen zwangere vriendinnetjes?? Haha.

Of secret santa hihi

En ik doe ff andersom, ik vind zwanger zijn niet zo fantastisch, maar bevallen... dat zou ik best nog een keer willen.. maar de kansdat we nog voor een derde gaan is minimaal hoor.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 19:50:05 #97
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_103247148
Ik heb echt tientallen van die tutdoekjes gekregen. Die geef ik kado aan kennissen of collega's die zwanger zijn. Voor vriendinnen wil ik zelf iets uitkiezen, dus dan geef ik niet zo snel door. Wbt. kleertjes heb ik wel dingen met label en al verkocht. Ik wil niet ondankbaar lijken, maar in sommige dingen wil ik mijn zoontje echt niet hijsen.

En over moeder-zoonliefde, ik heb natuurlijk geen dochter, maar de oma van mijn man zei altijd al dat jongetjes veel liever zijn voor hun moeder. We zullen zien. Nu heb ik al af en toe het gevoel dat hij met mij flirt; het is een echte charmeur. Zo guitig. Ik vind het echt heeel leuk om een jochie te hebben.
pi_103247314
ik ook van die overdreven felle kleuren ook ;( en echt retedure lelijke pakjes

geef me dan geld man, echt :(
pi_103248265
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 17:00 schreef Kleurdoos het volgende:
trouwens

ik wist zo gruwelijk zeker dat er geen derde zou komen..

ik heb nog nooit zo hard getwijfeld..als nu. dus ik heb mn vriend aangegeven dat ie zn ballen er nog niet af mag hakken :') en ik wil wachten tot ik gil waarom ik ook alweer een tweede wilde :+
Haha, heb ik ook. Terwijl ik eigenlijk al klaar was bij twee. Nu ja, toen de tweede er net was had ik dat gevoel ook, dus het zal wel overgaan. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')