quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:36 schreef Kleurdoos het volgende:
ik wil mijn baby zijn.
net uit bad, melkbuik, voorverwarmde kleertjes aan en dan hoppa in je schone versgewassen buntingbag met kruikjeen dan binnen een minuut K.O zijn en zachtjes scheetjes laten
yesquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:27 schreef Vanyel het volgende:
Kun je vandaag bijslapen om het cb heen mignonne?
Benieuwd naar je stats. Jij was toch een van de snode voorkruipers die eigenlijk na Dottir was uitgerekend?
Best goed momenteel, begint wel weer verkouden te worden geloof ikquote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:39 schreef mrien het volgende:
Ik heb af en toe een los staande Jelle![]()
Hij begint opeens echt groot te worden!
Heeft door waar hij dingen kan vinden (in welke speelgoedbakken)
Hoe je de bakken omver kunt gooien(minder grappig, want omdat hij spruw heeft en alles in z'n mond stopt kan ik elke avond al het speelgoed wat hij in handen en mond gehad heeft schoonmaken
).
Dat de televisie leuk is
Dat z'n zusje knuffelen ook wel erg leuk is![]()
Dat alles waar Lotte mee speelt ook leuk is (vind Lotte dus wat minder leuk)
Is mega snel met kruipen
Mijn heerlijke ventje![]()
Wat sneuquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:36 schreef p_iglet het volgende:
Pfff hier hebben de waterpokken volop toegeslagen vannacht, Joris is nog 1 grote krentenbol. Vooral zijn hoofdje en hals en luiergebied zitten helemaal onder. Super zielig.
MIjn vrolijke makkelijke mannetje is dus nu even niet zo vrolijk en makkelijk, maar koortig, huilerig en zielig. Net maar paracetamol gegeven en nu ligt hij tegen papa aan te slapen.
Haha nee eigenlijk valt dat niet op. Nu je het zegt wel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:31 schreef Kleurdoos het volgende:
hier heeft Lex wel last van zijn winerigheid hoor, alsof zijn leven er vanaf hangt en je hoort ook at ie pijn heeftmaar sins gisteren is t ietsie beter
valt het op at mijn het niet oet?
elin heb ik denk ik 6 keer horen huilen in r 1e jaarquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:00 schreef Aoraki het volgende:
Hier lijkt het weer wat beter met de krampjes te gaan. Vooral 's ochtends heeft hij er geen last meer van. 's Middags en 's avonds nog wel behoorlijk. Hij loopt dan ook rood aan en dan PLLLRRGGEEG: broek vol met poep, of een scheetje.
En huilen doet ie van mij wel. Maar niet belachelijk veel. Wel belachelijk hard. Laatst op het CB was er een kindje van zijn leeftijd heel beschaafd aan het huilen. Daar doet de mijnes niet aan
Heerlijk rustig, zeg!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:00 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
elin heb ik denk ik 6 keer horen huilen in r 1e jaarook heel zacht, meer mekkerend
En dat word alleen maar erger. Mikael was ook zo. En nu....echt opm alles he. Hoef hem nog maar aan te kijken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:00 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
elin heb ik denk ik 6 keer horen huilen in r 1e jaarook heel zacht, meer mekkerend
nu is t miss jank als ze r zin niet krijgt
Ja dat is moeilijk idd. Ik moet bij Matthias ook heel goed steeds op de klok kijken of ie weer voeding moet. Want hij meld zelf bv niet als ie honger heeft. Zal hem in de drukte van ons gezin zo vergeten een fles te geven. En ook vieze luier enzo zeurt ie helemaal niet om.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:37 schreef Aventura het volgende:
Ventje huilt ook weinig. Zelfs als hij scheurt van de honger kijkt hij me nog lachend aan. Dat is natuurlijk makkelijk voor ons, maar ik zie wel dat dit er eentje is die ik goed moet monitoren om zeker te weten dat hij krijgt wat hij nodig heeft.
Toch nog een stuk dikkerder dan de mijnequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:15 schreef mignonne het volgende:
ohja en stats, 8.5 maand, 66 cm en 7800 gram.
ja maar das sowieso geen verrassing toch?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:20 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Toch nog een stuk dikkerder dan de mijne
Je zei vorige week zo optimistisch dat Dottir je mini nog ging inhalen. Daar neemt ze dan nog even de tijd voor.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:24 schreef mignonne het volgende:
[..]
ja maar das sowieso geen verrassing toch?
Dottir is een lange slankeen mijnes een niet-zo-lange, en t gewicht mag beneden gemiddeld zijn, doordat die lengte lager ligt is ze nog steeds een bollo
Maar goe, ik ben stiekem wel blij dat we vrij hoog begonnen zijn qua gewicht, ze kon en kan een stootje hebben wat dat betreft en dat vind ik wel een geruststellend idee.
maar Dottir is nu 7.6 toch? scheelt dan niet zo heel erg veel met die 7.8 als ik er vanuit ga dat de kinderarts inschatte dat ze tegen nu wel zo'n 8.5 zou wegen minstens. Dat bedoelde ik meer eigkquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:33 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Je zei vorige week zo optimistisch dat Dottir je mini nog ging inhalen. Daar neemt ze dan nog even de tijd voor.
Ik zou ook blij zijn met een bolle als daarna jouw problemen zouden optreden. Dottir heeft maar een paar dagen slecht eten nodig om eng dun te zijn. Als die echte issues had kon je haar wegblazen. Maar nu oogt ze heel gezond hoor
Ik vergeet nooit een vd eerste foto's in het badje en een paar weken later weer zo'n foto en toen had ie opeens volume gekregen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Die stats van Elin haalde Puck met 7 maanden al. Mijn bollo![]()
Terwijl hij begon als zo'n mager scharminkeltje.
Ja klopt. Wat leuk dat je dat nog weetquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:37 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik vergeet nooit een vd eerste foto's in het badje en een paar weken later weer zo'n foto en toen had ie opeens volume gekregen.![]()
Dat was toch jouw Puck he?
Ja, het was echt zo'n jommetjes baby, een schrieltje.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja klopt. Wat leuk dat je dat nog weet
als t aan mij ligt en ik zou volgende week weer ongesteld worden..quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:33 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Staat wel mooi bij elin en lex. We zien je wel weer over een jaartje of 2 in zwangerschap en geboorte denk..
ik dwing er wel 1 af als t nodig isquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:41 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Bekend verhaal. Mijne wil ook te castreren..ik heb dat nu iets kunnen opschuiven..ben toch bang dat ie voet bij stuk gaat houden.
ohja wat was dat ook alweer voor horror?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:44 schreef Vlindur het volgende:
Mijne wil niet meer zn zaakie kapot sinds het verhaal van SnakeLady
Moeder-zoon relaties zijn semi-ziekelijk.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:05 schreef Vlindur het volgende:
Maar vroege jochies zijn wel de bom hè![]()
Ik heb straks ook weer zo'n ukkie
echt! dat heb ik ook..quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:14 schreef Takkembah het volgende:
[..]
Moeder-zoon relaties zijn semi-ziekelijk.![]()
Ik ervaar het echt heel anders dan met Alexa. Ik ga later met Seth trouwen
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:25 schreef Takkembah het volgende:
Éoorgeefcadeaus? Ik had ook best wat woezel en pip Neuk gekregen. Andere dinnetjes waren daarmee geholpen.
Haha, heb ik ook. Terwijl ik eigenlijk al klaar was bij twee. Nu ja, toen de tweede er net was had ik dat gevoel ook, dus het zal wel overgaan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:00 schreef Kleurdoos het volgende:
trouwens
ik wist zo gruwelijk zeker dat er geen derde zou komen..
ik heb nog nooit zo hard getwijfeld..als nu. dus ik heb mn vriend aangegeven dat ie zn ballen er nog niet af mag hakkenen ik wil wachten tot ik gil waarom ik ook alweer een tweede wilde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |