Moeder-zoon relaties zijn semi-ziekelijk.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:05 schreef Vlindur het volgende:
Maar vroege jochies zijn wel de bom hè![]()
Ik heb straks ook weer zo'n ukkie
echt! dat heb ik ook..quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:14 schreef Takkembah het volgende:
[..]
Moeder-zoon relaties zijn semi-ziekelijk.![]()
Ik ervaar het echt heel anders dan met Alexa. Ik ga later met Seth trouwen
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:25 schreef Takkembah het volgende:
Éoorgeefcadeaus? Ik had ook best wat woezel en pip Neuk gekregen. Andere dinnetjes waren daarmee geholpen.
Haha, heb ik ook. Terwijl ik eigenlijk al klaar was bij twee. Nu ja, toen de tweede er net was had ik dat gevoel ook, dus het zal wel overgaan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:00 schreef Kleurdoos het volgende:
trouwens
ik wist zo gruwelijk zeker dat er geen derde zou komen..
ik heb nog nooit zo hard getwijfeld..als nu. dus ik heb mn vriend aangegeven dat ie zn ballen er nog niet af mag hakkenen ik wil wachten tot ik gil waarom ik ook alweer een tweede wilde
Ja, ik wil idd nog een jongensaapje nu.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:09 schreef Kleurdoos het volgende:
jij moet nog een jommetje om in evenwicht te komen
Olivier, Leonore, Elodie & Fons
perfect
elin vind t ook leuk op tv hoor.. met tante pereboom enzoquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:35 schreef mrien het volgende:
Lotte heeft het vanmorgen toevallig op tv gezien, ik was blij dat ik het weer af kon zetten
Zij vond het overigens wel erg leuk vreemd genoeg
Oh dan heb je de kinderwagenhanger nog niet? Zal ik je mijn gekregen ding opsturen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:37 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb een hele grote woezel, van een euro of 25 die geluid maakt, een boxhanger die je op kan draaien, een muziekmobiel die ik al weggegeven heb, een bal met rinkels erin en nog een grote knuffellap.
QFTquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nou Puck Dottir doet niks met knuffels maar en met zijn haar speelgoed zeker wel hoor
Hij is ook tevreden met gebruiksvoorwerpen maar ik heb liever dat hij op zijn speelgoed kauwt dan dat hij mijn telefoon vol lebbert of in de kattenbak zit te graaien![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |