abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 20:12:14 #101
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_103248698
Woezel en pip meuk dus.... Mijn autocorrectie geeft aan dat ik dus vaak Neuk gebruik. Met hoofdletter nog wel :')

Anyways. Ik heb van te voren echt duidelijk aangegeven dat ik bijv. Geen kleren wil. Ik vind dat zo persoonlijk! De rest is doorverkocht VIA Mp of doorgegeven aan collegas.

Oh en Seth heeft trouwens sinds dit weekend zijn eerste Tandje O+
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_103248750
Hier een peuter die helemaal waus is van woezel en pip..
En er is dus echt alleen maar babyspul van te koop.. zo stom. :(
De boekjes zijn ook pas begrijpbaar voor peuters/ kleuters

De grote dingen weg geven de kleine dingen mee nemen ergens naartoe.
Hoef je ook niet op te letten zodra Lex gaat gooien en alles uit de buggy mikt :+
(of doneren aan mijn peuter he dat mag ook ;) )
pi_103248763
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:09 schreef Kleurdoos het volgende:
jij moet nog een jommetje om in evenwicht te komen

Olivier, Leonore, Elodie & Fons

perfect
Ja, ik wil idd nog een jongensaapje nu. O+
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 20:13:35 #104
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_103248790
Jeetje Takkembah wat gaat Seth hard.

Hier nog geen tandjs hoor. Maar ik kreeg zelf pas tanden toen ik al ruim een jaar was. Dus gaat wel goedkomen.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 20:15:22 #105
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_103248898
Trouwens KD gewoon expliciet om kadobonnen vragen.
Deed een vriendin van me ook en ze ze ook, maakt me niet uit waarvan, overal kan ik wel terecht; H&M, Hema, prenatal, of wat voor winkel an ook.
pi_103249122
vraag ik ook. hemabonnen voor de babyborrel.

maar idd mijn kledingsmaak is zo verfijnd..ik haat de meeste opdrukken enzo.. dus ik wil dat zelf kopen net als speelgoed.. ook dat vind ik verschrikkelijk lelijk als ik niet zelf mag kiezen (ik wil voornamelijk houten speelgoed
pi_103249157
Vragen om dingen is leuk, maar genoeg mensen die dat dus toch niet geven :N
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 20:29:05 #108
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_103249775
Ik heb vantevoren wel heel duidelijk gemaakt dat ik Woezel en Pip werkelijk :r :r :r vind, en dat heeft geholpen :Y
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_103249803
Ik ken bijna niemand die dat niet vindt eigenlijk.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_103250210
Lotte heeft het vanmorgen toevallig op tv gezien, ik was blij dat ik het weer af kon zetten ;)
Zij vond het overigens wel erg leuk vreemd genoeg
pi_103250313
ik heb een hele grote woezel, van een euro of 25 die geluid maakt, een boxhanger die je op kan draaien, een muziekmobiel die ik al weggegeven heb, een bal met rinkels erin en nog een grote knuffellap.

van elin heb ik nog allemaal cotoons staan, dat vond ik toen leuk.

http://www.google.be/sear(...)ource=og&sa=N&tab=wi
nu niet meer :') sowieso knuffels en speelgoed voordat ze een jaar zijn, zo overbodig.
pi_103250388
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:35 schreef mrien het volgende:
Lotte heeft het vanmorgen toevallig op tv gezien, ik was blij dat ik het weer af kon zetten ;)
Zij vond het overigens wel erg leuk vreemd genoeg
elin vind t ook leuk op tv hoor.. met tante pereboom enzo :') ze noemt ze moezel en wip :') maargoed, speelgoed heeft ze niets mee, alleen r pop,pinnetjes, boekjes keukentje en loopfiets
pi_103250526
Nou Puck doet niks met knuffels maar met zijn speelgoed zeker wel hoor :Y

Hij is ook tevreden met gebruiksvoorwerpen maar ik heb liever dat hij op zijn speelgoed kauwt dan dat hij mijn telefoon vol lebbert of in de kattenbak zit te graaien :P
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 20:46:56 #114
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_103250903
Zo heb ik ook een stelletje kleren van nijntje (bleh) gekregen, maat 104. Afschuwelijk, en een echt lelijk iets. Dat heeft iemand zelf genaaid, echt hardstikke lief hoor. Maar echt zo niet mijn smaak, ik ben een merk kakker voor mijn jongens.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 18 oktober 2011 @ 20:57:18 #115
147316 crew  DJMO
#trut
pi_103251609
Nijntje O+

Ik heb een stinkbaby. Of nou ja, z'n scheten stinken. En volgens mij is dat echt een gevolg van z'n tandjes krijgen, want normaal valt 't me echt niet zo op :r :@
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_103251747
Haha het gaat over woezel en pip :X Ik had op voorhand duidelijk tegen schoonmoeders gezegd dat we dat echt niet wilde hebben, toen heeft ze het maar voor haar thuis gekocht voor als we daar op visite kwamen :')

J. wordt echt groot! Ze begint zich op te trekken aan de tafel en kontschuift het hele huis door. Zo grappig. Ook zwaait ze naar iedereen en roept de hele dag papa, mama of die! Morgen een jaar geleden was ik gewoon uitgerekend...
29/10/'10 - 25/03/'13
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 21:05:12 #117
Vrouwtje-theelepel
pi_103252176
Nijntje, winnie de pooh en woezel en pip vallen bij mij niet in de smaak. sommige dingen van cars gaan net..
pi_103252187
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:37 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb een hele grote woezel, van een euro of 25 die geluid maakt, een boxhanger die je op kan draaien, een muziekmobiel die ik al weggegeven heb, een bal met rinkels erin en nog een grote knuffellap.
Oh dan heb je de kinderwagenhanger nog niet? Zal ik je mijn gekregen ding opsturen?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_103252209
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nou Puck Dottir doet niks met knuffels maar en met zijn haar speelgoed zeker wel hoor :Y

Hij is ook tevreden met gebruiksvoorwerpen maar ik heb liever dat hij op zijn speelgoed kauwt dan dat hij mijn telefoon vol lebbert of in de kattenbak zit te graaien :P
QFT
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 21:10:37 #120
Vrouwtje-theelepel
pi_103253159
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:05 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Oh dan heb je de kinderwagenhanger nog niet? Zal ik je mijn gekregen ding opsturen?
ohnoes ;( ik heb een zelfgemaakte.
pi_103253980
Hey! Wat is er mis met woezel en pip? }:|

Niks zo schattig als mijn zoon die zijn knuffellapje met paars hondje eraan ziet en dan dolgelukkig roept: "VOESSUL!!!!" O+ O+ O+ O+ O+

:P

[ Bericht 6% gewijzigd door groofskendezoveelste op 18-10-2011 21:41:40 ]
pi_103254602
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 09:01 schreef cleany het volgende:
Wow van 20:00 tot 8:00? dat is super Danic.
Dat durven wij nog niet aan...als Evan tussen 20:00 en 21:00 gaat slapen (meestal fles om ong. 18:00) dan maken we hem om 24:00 nog wel wakker voor een fles zodat hij in ieder geval tot 6:00 blijft slapen.

Gisteren voor het eerst met mama een dagje bij oma. Ik hoorde dat het een goed dagje was.
Ik heb nog niet bijgelezen, dus sorry als er straks nog wat posts staan van mij, maar wij geven Eva ook gewoon nog 4 flessen hoor. We maken haar rond 23.00 wakker voor de laatste. Maar na het drinken valt ze gelijk weer in slaap.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 21:46:18 #124
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_103254930
Ik vind Woezel en Pip wel grappig, we hebben er een speelkleed van voor de kleine en 2 trekbeesten voor in de auto.

kiran speelt met zn 6 mnd al best wel met speelgoed.... Na ja hij onderzoekt alles met zn mond.
En hij is helemaal dol op zijn herrieapparaat, laat ie een half uur lamg geluidjes maken, heeft ie de grootste lol. (wij wat minder :') )
pi_103256276
volgens mij heb ik een erg opgelucht minimannetje :D
ik trok net uit elk neusgat een snotsliert van zo'n 2 cm lang..hij haalde al lastig adem vanaf zijn geboorte en ik probeerde er wel eens een snotje uit te krijgen..maarre missie volbracht..ik hoor m nu niet meer ademen, maar hij doet t wel :P
pi_103256452
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:31 schreef groofskendezoveelste het volgende:

Niks zo schattig als mijn zoon die zijn knuffellapje met paars hondje eraan ziet en dan dolgelukkig roept: "VOESSUL!!!!" O+ O+ O+ O+ O+

:P
Precies, als je kind er maar gelukkig van wordt.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_103256628
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:11 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Precies, als je kind er maar gelukkig van wordt.
Als er maar geen strikje of labeltje op zit :+
:)
pi_103256669
Dat verschil tussen jongetje en meisje, ervaart iedere moeder dat? Daar ben ik wel benieuwd naar. Ik merk wel (te?) duidelijk verschil namelijk en ik voel me daar regelmatig heel rot over.
pi_103256814
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:15 schreef Jore het volgende:
Dat verschil tussen jongetje en meisje, ervaart iedere moeder dat? Daar ben ik wel benieuwd naar. Ik merk wel (te?) duidelijk verschil namelijk en ik voel me daar regelmatig heel rot over.
Nou ik heb twee dochters voor wie ik gevoelsmatig overloop met hysterische liefde maar ik ben nu wel heel benieuwd hoe het zou zijn als ik een zoon had. Of ik daar meer anders van zou houden.
:)
pi_103256883
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:14 schreef mignonne het volgende:

[..]

Als er maar geen strikje of labeltje op zit :+
idd!
ik wil dat mijn kind gelukkig leert zijn met een stok..of steen en dan zelf bedenkt wat het is.. wat dat betreft ben ik wel een ouderwetse boerentrien :P

enne Jore.. ik kan je er nu nog geen antwoord op geven.. maar denk dat elke moeder wel een soort van voorkeur heeft, niet zozeer in het 'houden van' maar het ene kind is gewoon wat makkelijker dan de ander, of je karakter komt meer overeen oid..
pi_103256932
Ik heb dat niet, geloof ik.

Ik loop ook voor allebei over van liefde. En misschien verhoud ik me wel anders tot alletwee, maar tegelijkertijd ook eigenlijk weer helemaal niet.
pi_103256981
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:17 schreef mignonne het volgende:

[..]

Nou ik heb twee een dochters voor wie ik gevoelsmatig overloop met hysterische liefde maar ik ben nu wel heel benieuwd hoe het zou zijn als ik een zoon had. Of ik daar meer anders van zou houden.
Dat. Maar eigenlijk geloof ik daar niet in. Ik ben nu al bijna eng verliefd op mn kind.
pi_103257020
Kleurdoos, ik snap dat heel goed hoor. Maar het opleggen van een herftsthema waar zelfs geen ruimte is voor een Voessulknuffeldoekje is dan weer het andere extreem hè. :P
pi_103257180
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:20 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Kleurdoos, ik snap dat heel goed hoor. Maar het opleggen van een herftsthema waar zelfs geen ruimte is voor een Voessulknuffeldoekje is dan weer het andere extreem hè. :P
het gaat hier niet om 1 knuffeldoekje..want hij heeft zat meuk..maar om een hele woezel en pipcollectie die me door de strot word gedrukt, dat vind ik toch heel wat anders dan '1 knuffeldoekje'
pi_103257201
quote:
Ja, ik merk wel verschil. Al weet ik niet of het komt door het verschil in geslacht, het verschil in leeftijd, of doordat Ivan mijn eerste is en Lena mijn tweede, of doordat het twee verschillende kindjes zijn of de omstandigheden anders. Maar ik merk wel verschil.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 18 oktober 2011 @ 22:23:05 #136
147316 crew  DJMO
#trut
pi_103257203
quote:
wellicht dat het bij mij iets anders is omdat m'n dochter tien jaar ouder is dan Jan, en ze ook nog eens niet thuiswoont, maar ik hou zielsveel van haar. Met m'n zoons (wat voelt dat rijk om te kunnen, mogen (!) zeggen overigens :@ ) Met Jan en Geert ben ik vrijer, makkelijker, maar evengoed beschermend. Ik denk dat je niet van het ene kind meer of minder kunt houden, maar wel anders om hun verschillende, karakteristieke eigenschappen. Houd je van je dochter omdat ze je komt troosten als je verdriet hebt, houd je van je zoon omdat hij je probeert aan het lachen te maken als je verdriet hebt. (om maar even een heel globaal voorbeeld te geven)
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_103257368
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:22 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

het gaat hier niet om 1 knuffeldoekje..want hij heeft zat meuk..maar om een hele woezel en pipcollectie die me door de strot word gedrukt, dat vind ik toch heel wat anders dan '1 knuffeldoekje'
I hear you. :*
pi_103257490
Nou ik ben ook eng verliefd op één en niet zo intens op de ander. Denk ik. Bah, wat staat dat stom. Ik wens met heel mijn hart dat het anders wordt maar voor nu is het helaas zoals het is :{
Ik proefde even herkenning in de berichten over zoons en dochters, vandaar dat het in dit topic staat.
pi_103257537
en dan heb ik t nog niet over de pipocollectie van t kruidvat gehad.. clowneske troep
pi_103257641
Wat rot, Jore, dat je dat zo voelt.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 22:29:11 #141
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_103257651
quote:
Ik kan niet echt uit ervaring spreken, want ik heb 3 dochters. O+ Ik dacht wel bij nr. 3: "Stel je voor dat het een jongetje is, wat moet ik daar dan mee?" Maar ik ga er vanuit dat het vanzelf goedgekomen zou zijn.
Ik hou van alledrie mijn meiden echt enorm, om uit elkaar te klappen veel, maar wel van allemaal op een andere manier. Ik merk nog steeds dat, wanneer ik op het schoolplein sta om mijn oudste op te halen, mijn gezicht helemaal gaat stralen wanneer zij het klaslokaal uitkomt. En dat geldt evengoed voor de andere twee wanneer ik thuiskom en ik mijn gezinnetje thuis aantref. O+
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
pi_103257793
ik ben momenteel niet objectief, want elin zit in een fase waar ze het erg moeilijk heeft met zichzelf en ik ben verliefd en zit op mn roze wolk door mijn aardappelmannetje..

maar ik ben wel veel verliefder op hem dan dat ik was op elin.. die vond ik fantastisch maar doodeng, dat maakt ook wel verschil denk ik. ook de omstandigheden waren toentertijd anders..
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 22:32:28 #143
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_103257870
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:27 schreef Jore het volgende:
Nou ik ben ook eng verliefd op één en niet zo intens op de ander. Denk ik. Bah, wat staat dat stom. Ik wens met heel mijn hart dat het anders wordt maar voor nu is het helaas zoals het is :{
Ik proefde even herkenning in de berichten over zoons en dochters, vandaar dat het in dit topic staat.
Dat lijkt me echt een vervelend gevoel om mee rond te lopen, Jore. Eerlijkheidshalve moet ik wel zeggen dat het bij nr. 2 ook wel langer heeft geduurd voor ik écht die connectie voelde. Heel gek, maar de oudste heb ik vanaf dag 1 bijna als een verlengstukje van mezelf gezien, terwijl ik de middelste direct zag als een eigen individu. Had ook met andere factoren te maken, tijdens de zwangerschap en rond de geboorte van de middelste had ik het ook heel druk met werk en studie etc.
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
pi_103258346
Ik heb bij Lena meer wat Poppedein ooit zei juist bij Jelte te hebben, namelijk dat felle oergevoel. Dat begon bij haar moeilijke start toen ze op een andere afdeling lag en ik zoveel mogelijk bij haar wou zijn. Ik was vastberaden om de hele dag en nacht de afdeling op en af te gaan om haar zelf te voeden en niemand moest proberen me daarvan te weerhouden. Bij Ivan was ik relaxter.
pi_103258463
ik heb twee mannen, maar nummer twee is me op de een of andere manier 'anders' dierbaar dan de eerste. Ik herken in Tienus meer van mezelf (uiterlijk), dat helpt. Maar in mijn geval speelt ook zeker mee dat ik er nu heel anders in sta. Dus ja, ik herken het gevoel dat er een verschil in zit.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_103258518
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:32 schreef She-Wolf het volgende:

[..]

Dat lijkt me echt een vervelend gevoel om mee rond te lopen, Jore. Eerlijkheidshalve moet ik wel zeggen dat het bij nr. 2 ook wel langer heeft geduurd voor ik écht die connectie voelde. Heel gek, maar de oudste heb ik vanaf dag 1 bijna als een verlengstukje van mezelf gezien, terwijl ik de middelste direct zag als een eigen individu. Had ook met andere factoren te maken, tijdens de zwangerschap en rond de geboorte van de middelste had ik het ook heel druk met werk en studie etc.
Precies dit, eigenlijk. Inclusief factoren tijdens de zwangerschap.

En misschien is het ook de leeftijd? Ik weet het niet.
pi_103259005
ik zei t vandaag al tegen mignonne, maar tijdens Elins zwangerschap had mijn vriend dus kanker, financieel zaten we niet zo lekker, we woonden in een verrot 2kamerapp. en we kenden elkaar net.. dus genieten kon ik niet echt.. nu bij Lex is het zo anders, we hebben geld, een grotere woning en we kennen elkaar gewoon erg goed nu..
tís nu echt genieten terwijl ik bij Elin constant op hete kolen zat ofzo..
pi_103259006
Jore, wat she-wolf zegt was dus bij mij ook zo, die andere factoren maken het zo. Ik kan nu echt mijn hand op mijn hart zeggen dat ik ze beide lief heb, maar het voelt verschillend.
pi_103259022
klopt die uitdrukking :D?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 18 oktober 2011 @ 22:54:34 #150
147316 crew  DJMO
#trut
pi_103259425
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:27 schreef Jore het volgende:
Wat dat betreft voel ik zelfs verschil tussen m'n beide jongens. Geert is afhankelijker van me (oa door de bv), Bij Jan durfde ik in het begin niet onvoorwaardelijk van hem te houden, uit de angst dat ze hem weg zouden halen. Hij zocht me wel, maar niet zoals Geert mij zoekt. Geert steekt echt z'n handjes uit als hij wil dat ik 'm optil en vasthoud. Dat specifieke gebaar heeft Jan (als baby) nooit gedaan. Hij haalt het nu wel in moet ik zeggen, 't is af en toe echt letterlijk een blok aan m'n been :+ En ja, ik voel me ook wel eens schuldig dat ik de liefde die ik nu aan Geert kan geven (zonder stok achter de deur) niet aan Jan kon geven op die manier ...

pi_103259440
Ik heb ze ook zeker beiden lief. Maar bij de één was dat gevoel er meteen, vanaf seconde één, en het gevoel was verpletterend. Bij de ander moest het groeien. Dat groeiproces vind ik trouwens wel een boeiende reis, ik kan echt met verwondering kijken naar mijn kind, maar meer op een afstand. En ik vind het jammer. Maar misschien ben ik ook te bang voor het verschil, dat kan.
pi_103259675
jore, ik snap dat je het jammer vind. Ik vind het met terugwerkende kracht jammer dat ik destijds minder genoot van Driekus dan ik nu van Tienus geniet. Maar toen deed het me niet zo veel, ik wist niet beter zeg maar. Tienus keek me ergens in het eerste uur aan en ik zag herkenning, bij Driekus heeft dat veel langer geduurd. Ergens is het misschien wel jammer, van de andere kant, ik heb ook meer met mijn vader dan mijn moeder, dus misschien is het wel heel gewoon?
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 23:03:05 #153
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_103259943
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:54 schreef Jore het volgende:
Ik heb ze ook zeker beiden lief. Maar bij de één was dat gevoel er meteen, vanaf seconde één, en het gevoel was verpletterend. Bij de ander moest het groeien. Dat groeiproces vind ik trouwens wel een boeiende reis, ik kan echt met verwondering kijken naar mijn kind, maar meer op een afstand. En ik vind het jammer. Maar misschien ben ik ook te bang voor het verschil, dat kan.
Dat herken ik wel heel erg, de oudste was gelijk "mijn", bij de jongste had ik wat meer tijd nodig om hem te leren kennen.
De oudste was ook alleen maar mijn kind, dus wellicht dat ook effect op me had, de jongste is niet alleen mijn kind, maar ook het kind van zijn vader.

Ik merk dat zelfs in het herkennen van uiterlijkheden en karaktertrekken, bij de oudste kan ik alles (op een paar negatieve dingen na O-) ) koppelen aan mezelf of mijn familie, bij de jongste is dat vrij netjes verdeeld, hoewel er iets meer aan N. te koppelen is dan aan mij.

Ik heb de luxe dat ik niet bang hoef te zijn voor het verschil, daarvoor is het leeftijdsverschil te groot.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 23:22:58 #154
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_103261074
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:17 schreef mignonne het volgende:

[..]

Nou ik heb twee dochters voor wie ik gevoelsmatig overloop met hysterische liefde maar ik ben nu wel heel benieuwd hoe het zou zijn als ik een zoon had. Of ik daar meer anders van zou houden.
+1

*ik smelt nog elke keer als ik naar mijn eigen meiden kijk... *
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_103261869
Wel grappig dit onderwerp

Bij mijn zus herken ik dat ook. Haar eerste (meisje), daar moest ze meer aan wennen dan aan nummer 2 (jongen). Denk dat dat niet zo zeer aan t verschil jongen/meisje ligt, maar aan de situatie. Ze had een prenatale depressie, zat na de geboorte niet echt lekker in dr vel, nichtje lag op de couveuse afdeling voor een week. Neefje was vanaf moment 1 bij dr, depressiegebeuren was hulp voor. Ze zou mn nichtje absoluut niet willen missen, maar dat verliefde kwam pas veel later.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 23:56:16 #156
Vrouwtje-theelepel
pi_103262703
Zelfde hier. Bij de eerste een pnd, hij huildde de eerste 4 maanden aan een stuk door. Een helse bevalling, met veel kleerscheuren en lang herstel.En nu de tweede een heel rustig, tevreden lachebekkie, of hij er al jaren is. Een snelle makkelijke bevalling. Ik ben helemaal gek op hem. Ik heb wel een schuldgevoel dat dat bij mijn eerste moest groeien. Al is dat nu ook mn lekkere superheld. Zou ze allebei voor geen goud willen missen.
pi_103262714
Ik heb er maar eentje maar bij mij is het ook een groeiproces geweest. Ik had/heb een depressie, lichamelijk aan gort na de bevalling en de eerste maanden een huilbaby. Dat intens verliefde gevoel heeft echt moeten groeien en dat proces is nog steeds onderweg aangezien ik er zelf mentaal ook nog niet ben.

Ik zou heel graag wel die roze wolk willen ervaren bij een volgende maar bovenstaande houdt me de komende tijd nog wel tegen.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  woensdag 19 oktober 2011 @ 06:20:49 #158
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_103266849
O+ mornings ;) ik kom ff heeeeel trots melden dat mijn meisje al voor de 3e nacht op rij heul goed heeft geslapen!! van 23 tot 6 uur :o
Ik geloof dat we het omslagpunt hebben bereikt; minder krampen, beter slapen en overdag tevredener. Benieuwd of ze nu nog even weer wil slapen.

andere mama's; ik hoop dat jullie ook een goede nacht hebben gehad?? Mignonne? ging de jouwe ook wat beter?
Ik heb echt DIEP respect voor jou! (zo weinig slaap, al zo lang, en dan gewoon ook nog ff een pittige opleiding doen... echt _O_ )
  woensdag 19 oktober 2011 @ 07:40:37 #159
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_103267103
Wat fijn BJ! Hier vanaf 3 uur een klein spookje, vaak willen drinken en tussendoor in z'n slaap zo hard kreunen dat ik medelijden had met de onderburen :')
Oude (on)bekende.
pi_103267196
Fijn BJ ik hoop dat de omslag zo blijft
Mignonne hoe is het gegaan
Mevrouw_mus sterkte vandaag

Het gevoel van moeten wennen aan je kind herken ik heel erg.
Ik had een hel van een zwangerschap en opeens was ze er zonder dat ik er iets voor hoefde te doen. Vervolgens werd ze meteen weggehaald en kreeg ik een hele tijd later ineens een baby in mijn armen gestopt waarvan ik niet wist of ze wel van mij was.

Ik kan nu wel zeggen dat ik heel blij met haar ben het zo'n ontzettend tevreden lief meisje. Als de ll op mijn werk weg zijn heb ik zoiets van en nu wil ik naar mijn meisje.
pi_103267253
B-j wat fijn zo'n goede nacht en dat de krampjes minder worden!

Hier sinds een paar dagen krampjes, echt zo zielig, Jelle heeft nu echt een hartverscheurende huil, je hoort gewoon dat hij pijn heeft. 's Nachts lijkt hij er geen last van te hebben slaapt hij gewoon door maar overdag is het echt zielig en bijna niet slapen. Ik krijg hem dan met moeite in slaap gewiegd en binnen een half uur issie dan weer wakker met buikpijn.
Sinds gisteravond infacol aan het proberen hoop dat dar wat helpt. Echt sneu voor het manneke
pi_103267433
Krampjes zijn echt zielig. Eva heeft momenteel elke avond enorme last ervan, is dan niet te troosten.
We geven haar infacol en ik zit aan de venkelthee maar het lijkt in de avond het niet te voorkomen.
Nu had ik gelezen dat de krampjes rond week 5 het ergst zouden zijn en daarna weer afzwakken.
Ik hoop het want wat geeft zo'n ontroostbaar hummeltje je een machteloos gevoel zeg, zo zielig ;(
Tralalalaaa
pi_103267495
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:08 schreef Kleurdoos het volgende:
volgens mij heb ik een erg opgelucht minimannetje :D
ik trok net uit elk neusgat een snotsliert van zo'n 2 cm lang..hij haalde al lastig adem vanaf zijn geboorte en ik probeerde er wel eens een snotje uit te krijgen..maarre missie volbracht..ik hoor m nu niet meer ademen, maar hij doet t wel :P
KD hoe heb je dat gedaan? :P
pi_103267602
Ik wilde eigenlijk ook deze week beginnen met het afbouwen van de borstvoeding (rustig aan, elke week een voeding overschakelen en misschien de laatste avondvoeding nog een tijdje langer aanhouden) maar dat vind ik ook zo zielig om dat nu te doen.. Morgen even overleggen bij de wijk.. Krijgt hij ook z'n eerste prikjes dus morgen ga ik sowieso niet beginnen met kunstvoeding.. Ti's een hele planning ;)
pi_103267660
Pure nieuwsgierigheid, waarom ga je zo gestructureerd afbouwen?
pi_103267847
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 08:33 schreef Cooki het volgende:

[..]

KD hoe heb je dat gedaan? :P
eerst met zo'n neuspompje.. vervolgens eruit pielen met een oliedoekje.. hij is echt hel erg opgelucht nu..

en dames die aan infacol zijn begonnen, als het niet werkt. de Cinababy werkt hier wel (homeo)

Lexje is vandaag 3 weken en het is mijn uitgerekende datum hoezee. dat gaan Lex en ik vieren met een hemataartje en een tiet melk \O/
pi_103267971
Jeuj KD!! *O* geniet van t gebak ;)

En cinababy gaan we wel proberen, ik hoop dat dat wil werken.
Tralalalaaa
pi_103268016
oja en zo op je arm leggen als op de foto die ik gisteren hier heb gepost..
pi_103268045
Evan doet veel pogingen om om te rollen, lukt steeds maar net niet.
pi_103268192
KD een derde kan best hoor O+
Ik had ook verwacht dat we met 3 heel druk zouden zijn. Maar niets is minder waar. Scheeld dat Matthias zo'n beetje de hele dag slaapt. Maar mijn lief en ik weten allebei nog niet of er ooit nog eentje bij komt. Aan de ene kant is het wel goed zo maar aan de andere kant.... Hier word in ieder geval niks afgehakt voorlopig :P
En eigenlijk hebben we er 2,5 :P want Mikael is de halve week weg.

Maar Matthias heeft weer lekker geslapen vannacht. We hebben een doorslaper. Er zat bijna 7 uur tussen. En met Leander toen waren we zooooo druk 's nachts.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  woensdag 19 oktober 2011 @ 09:23:42 #171
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_103268275
hmm geniet van je taartje KD! lekker joh! :Y)

Rollen heeft ons meisje ook al een paar keer gepresteerd Cleany.. zo grappig!

Matthias ook zo lekker geslapen.. fijn hoor.. O+

succes met de krampjes... tis echt niet leuk... en je wilt zo graag iets doen. :Y Hier zijn ze dus al veeeeeel minder, en de infacol heb ik al een week gestopt, drink nog wel venkelthee.
  woensdag 19 oktober 2011 @ 09:24:09 #172
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_103268287
Wat KD zegt, houd 'm in de welpjesgreep. Verzacht krampjespijn.
Indien slijm en snot komt dat ook mooi los.

Ter illustratie (verkapte babyspam)

pi_103268378
die vuistjs ook
pi_103268825
-edit-

[ Bericht 99% gewijzigd door Jipster op 19-10-2011 10:32:52 ]
  woensdag 19 oktober 2011 @ 09:57:41 #175
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_103269130
Vannacht heeft mijn grietje voor het eerst in haar ledikant geslapen. Het wiegje paste echt niet meer, daar moest ik haar echt uitpeuteren.
Wel jammer, is de laatste keer dat het wiegje gebruikt werd, Ik heb er zelf ook nog in gelegen toen ik een baby was. :'(
Ze is wel een paar keer wakker geweest, volgens mij moet ze nog een beetje wennen aan die zee van ruimte.
pi_103270141
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 09:24 schreef Aventura het volgende:
Wat KD zegt, houd 'm in de welpjesgreep. Verzacht krampjespijn.
Indien slijm en snot komt dat ook mooi los.

Ter illustratie (verkapte babyspam)

[ afbeelding ]
Ahhhh, ik mis dat! En die houding helpt zo goed, je drukt al die lucht eruit!
pi_103270220
Cas vindt dat ook een fijne houding O+

Hij doet het super goed op het kdv, zal wel met de indrukken te maken hebben. Hij slaapt daar namelijk wel een uur of 2 achter elkaar :o Vandaag mijn laatste werkdag van deze week, morgen weer fijn samen O+
pi_103270258
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 10:27 schreef Troeta het volgende:

[..]

ja ik heb soms uren zo rondgelopen, hoewel ik dat niet mis :P
helaas is de apotheek vergeten om de maagtabletten van Evan te bestellen ondanks 'spoed'-vermelding...dat wordt een pijnlijk dagje op het KDV -O-
pi_103270277
o, ik ging gewoon op de bank zitten, stuk beter;)

Dat is vervelend van de medicijnen, is er geen andere apotheek die ze dan heeft?
pi_103270297
meh ik wilde Lex vandaag wgen omdat de laatst keer op dag 8 was en hij nog niet op zijn geboortegewicht zat.. heeft t CB inloopspreekuur op dinsdag en donderdag.. en dan is elin ook gewoon thuis, ga je niet ff lekker heen en weer met de bus :')
  woensdag 19 oktober 2011 @ 10:34:24 #181
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_103270334
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 10:27 schreef Troeta het volgende:

[..]

Ja he! Al kan ik het bijna niet meer, ik heb kippe-armpjes. Dat voegt niet met zo'n grote bink. Mijn man doet het nu nog weleens. Een variant is dat je je arm op je knie laat rusten, dat lukt bij mij dan nog wel.
pi_103270352
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 10:32 schreef Troeta het volgende:
o, ik ging gewoon op de bank zitten, stuk beter;)

Dat is vervelend van de medicijnen, is er geen andere apotheek die ze dan heeft?
Nou ja het gaat op recept van het ziekenhuis....We hoopten ook dat het niet meer nodig was, maar blijkbaar is het nog niet helemaal goed.

De fysio zei wel dat de Kiss (oftewel blokkade in nek) bijna verdwenen is, dus dat is wel weer goed nieuws.
  woensdag 19 oktober 2011 @ 10:37:52 #183
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_103270440
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 10:30 schreef Cyntiaa het volgende:
Cas vindt dat ook een fijne houding O+

Hij doet het super goed op het kdv, zal wel met de indrukken te maken hebben. Hij slaapt daar namelijk wel een uur of 2 achter elkaar :o Vandaag mijn laatste werkdag van deze week, morgen weer fijn samen O+
En hoe beviel het? Wel pittig he? Ik zit nu in mijn derde week en nu heb ik even een dip. Heeft ook te maken met mannetje's verkoudheid. Ik wil er dan gewoon voor hem zijn. Gelukkig werk ik nu al voor de tweede dag op een rij thuis. Dat is op zich wel fijn, al kan ik toch niet helemaal lekker doorwerken, waardoor ik me weer schuldig voel en gejaagd.
pi_103270459
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 10:34 schreef Aventura het volgende:

[..]

Ja he! Al kan ik het bijna niet meer, ik heb kippe-armpjes. Dat voegt niet met zo'n grote bink. Mijn man doet het nu nog weleens. Een variant is dat je je arm op je knie laat rusten, dat lukt bij mij dan nog wel.
of je kleine zelf op je knie legt..
ik leg m ook weleens deels op de bank (daar rusten zijn onderbeentjes en dan zijn buikje en hoofd op mijn knie dus horizontaal
pi_103270492
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 09:46 schreef Jipster het volgende:
-edit-
waarom heb je m ge-edit, ik wilde net reageren :)
pi_103270882
Jipster nu ben ik ook nieuwsgierig. Maar als je het weg haalt was het vast niet iets leuks.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_103271989
oja nu weet ik weer van het bijeffect van temperaturen was :P

ik heb me net om moeten kleden en hij kijkt erg opgelucht :')
pi_103272153
Over het afbouwen van bv, ik wil afgebouwd hebben voor ik aan het werk ga en wil het wat rustiger aan doen als elke drie dagen een voeding. Ik wil Jelle gewoon rustig de kans geven om te wennen.. De laatste voeding wil ik evt nog wel een tijdje aanhouden, al zal het dan wel een korte nacht zijn als ik ochtenddienst heb maar dat bekijken we dan wel

Die houding die werkt bij krampjes werkt hier (nog) niet. Jelle wordt dan erg opstandig als ik hem zo vast houd. Misschien doe ik het ook wel niet goed, hij is ook wel erg groot en heb maar korte armen maar we gaan verder proberen.. Tot nu toe is het vandaag gelukkig wat rustiger als gister en eergisteren, gelukkig

Cleany wat vervelend van de medicijnen zeg! Maar fijn dat de kiss bijna weg is
pi_103275185
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 10:37 schreef Aventura het volgende:

[..]

En hoe beviel het? Wel pittig he? Ik zit nu in mijn derde week en nu heb ik even een dip. Heeft ook te maken met mannetje's verkoudheid. Ik wil er dan gewoon voor hem zijn. Gelukkig werk ik nu al voor de tweede dag op een rij thuis. Dat is op zich wel fijn, al kan ik toch niet helemaal lekker doorwerken, waardoor ik me weer schuldig voel en gejaagd.
Het is net of ik nooit weg geweest ben :') Maar of dat een goed teken is weet ik niet...
Cas vermaakt zich prima op het kdv, zoveel te zien en zoveel indrukken.

Fijn dat je thuis kunt werken! Ik denk dat ik me in zo'n situatie ziek zal moeten melden of mijn vriend zal vrij moeten nemen.
  woensdag 19 oktober 2011 @ 12:52:06 #190
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_103275408
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 11:26 schreef Kleurdoos het volgende:
oja nu weet ik weer van het bijeffect van temperaturen was :P

ik heb me net om moeten kleden en hij kijkt erg opgelucht :')
Same here. Liet tijdens het temperaturen al windjes, ik dacht, nu moet ik snel zijn. Schoon luiertje in mijn hand en helaas, prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrt. Tweede set kleren aan vandaag :') Hij dan, niet ik gelukkig.
pi_103280764
Sofietje en ik hebben net minidraak en draculettetje op bezoek gehad. Sofie en mini draak schelen een half jaar, maar qua gewicht /lengte niks. Toch kon ik zo goed merken dat Sofie jonger was. Gewoon in doen en laten.

Sofie vond het heel moeilijk om te zien dat minidraak met haar speelgoed speelde. Ze gristte het dan uit de handen van minidraak. O+ Nu ligt ze uitgeput in bed

[ Bericht 11% gewijzigd door kaatjejannie op 19-10-2011 17:08:35 ]
*poef* nu is het weg
pi_103280785
Die welpjeshouding ga ik ook eens proberen :)

Volgende week en de week erop moet ik gewoon op dinsdag de hele dag op cursus... Een hele dag geen Eva, wat een raar en eng idee!
Okee, ik had ook nee kunnen zeggen tegen die cursus, maar ik heb maar 1 kans en het is toch handig ivm werk. Het gaat ook via m'n werk, dus ik ga m'n lieve collega's zien, dat vind ik wel leuk. Maar heel de dag weg van Eva? En er dus op vertrouwen dat t goed gaat bij opa en oma? Ik vind t superspannend. Gelukkig wonen ze naast t bedrijf van m'n man dus die is ook in de buurt als het nodig is, gelukkig.
Heb vandaag ook een kolfapparaat gekocht, die krijg ik morgen binnen, zal maar vast wat voedingen gaan kolven dan :P
Tralalalaaa
pi_103283896
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 10:39 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

waarom heb je m ge-edit, ik wilde net reageren :)
:D Ik had m ge-edit omdat ik er eigenlijk niet van houd om me kwetsbaar op te stellen

Maar ik had dus geschreven dat ik niet kan mee praten over een eventueel ander gevoel voor een tweede kindje, maar dat ik nog wel het oer-moedergevoel bij ons eerste kindje mis :X Ik merk dat ik het er gewoon nog wel moeilijk mee heb dat de zwangerschap zo abrupt is afgelopen, dat we geen tijd hadden om te wennen aan dat ie zou komen, want met die spoedkeizersnede was ie er ineens. Ook kon ik hem een paar uur na de bevalling pas zien en lag ie vervolgens ook nog op een andere verdieping.. en was ik waus van de morfine... Ik kan me die ontmoeting dus niet goed herinneren :'( en ik vind het jammer dat ik niet dat oer-moedergevoel gelijk had van dat het mijn baby is en die herkenning. Ik merk nu wel dat ik zielsveel van dat mannetje houd O+ maar ik heb geloof ik helaas nog steeds niet dat oergevoel te pakken :'( en dat had ik me wel voorgesteld.
pi_103284141
ja joh, had mijn reactie maar niet geplaatst omdat ik niet wist of je reacties wilde.. maar ik kan me je gevoel erg goed voorstellen.. ook voor mij was t best abrupt om t weten dat ike en paar uur later zou bvalln trwijl ik en mijn lichaam er gewoon echt niet aan toe waren. ik baal soms best wel..ik had zelfs graag langer zwanger willen zijn en nog willen rommelen en babywasjes enzo.. nu gewoon weinig tijd voor gehad..
maar de vonk sloeg wel gelijk over hier hoor, niet te zuinig :D

en ik mik zo verdomme mn laptop t raam uit.. stinktoetsen, ik blijf maar editten
  woensdag 19 oktober 2011 @ 16:40:37 #195
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_103285411
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 16:09 schreef Jipster het volgende:

[..]

:D Ik had m ge-edit omdat ik er eigenlijk niet van houd om me kwetsbaar op te stellen

Maar ik had dus geschreven dat ik niet kan mee praten over een eventueel ander gevoel voor een tweede kindje, maar dat ik nog wel het oer-moedergevoel bij ons eerste kindje mis :X Ik merk dat ik het er gewoon nog wel moeilijk mee heb dat de zwangerschap zo abrupt is afgelopen, dat we geen tijd hadden om te wennen aan dat ie zou komen, want met die spoedkeizersnede was ie er ineens. Ook kon ik hem een paar uur na de bevalling pas zien en lag ie vervolgens ook nog op een andere verdieping.. en was ik waus van de morfine... Ik kan me die ontmoeting dus niet goed herinneren :'( en ik vind het jammer dat ik niet dat oer-moedergevoel gelijk had van dat het mijn baby is en die herkenning. Ik merk nu wel dat ik zielsveel van dat mannetje houd O+ maar ik heb geloof ik helaas nog steeds niet dat oergevoel te pakken :'( en dat had ik me wel voorgesteld.
Jipster; juist goed om er over te praten.. en ik herken best veel in je verhaal... ik ben de eerste keer ook geheel overdonderd, 4 weken te vroeg. Ze was er binnen 2 uur; en ging ook vrij snel in de couveuse. Ik heb dr gelukkig wel een poosje bij me gehad, maar ik vond het ook zo vreemd, je hebt net een kindje gekregen, je buik is leeg, en je kindje is niet bij je... je kan dr niet aan ruiken, je kan het niet knuffelen. Ik besefte pas na een paar dagen dat ik echt een kindje had gekregen. En echt genieten van Evie kwam pas toen we thuis waren na bijna 2 weken. Die weken in het ziekenhuis stonden vooral in het teken van kolven kolven kolven, na de poging tot BV direct kolven, als ik daar klaar mee was, dan sliep Evie alweer. Dus lekker knuffelen hebben we toen veel te weinig gedaan. Vind ik achteraf heel erg jammer....
ben ook zo ontzettend dankbaar dat het deze keer zo anders is gegaan...

en dat oergevoel; tja; ik weet niet meer wanneer ik dat kreeg. Ik ken het nu in elk geval wel, en voor beide dames. Mijn lichaam schreeuwt liefde uit voor die kleine mensjes, een niet te beschrijven overheersend gevoel. Zo ontzettend veel liefde en gevoel, overweldigend.
(zo jammer dat ik het niet zo mooi als andere mensen onder woorden kan brengen, maar alleen al stilstaan bij dat gevoel heeft me nu een brok in mijn keel bezorgd en een enorm verlangen naar mijn grote kleine die op het KDV is... gelukkig zit mini nu lekker naast me op de bank in de wipstoel..).

*mennnnn ik ben gewoon echt flieft op mijn kinderen*
:@ O+ O+ O+
pi_103285625
verkeerde topic :@

[ Bericht 31% gewijzigd door -Caroline- op 19-10-2011 17:01:34 ]
pi_103286326
@ KD ja precies, ik was nog niet eens met verlof eigenlijk, en daarvoor natuurlijk 2 weken op en af in het ziekenhuis gelegen, maar juist omdat ik weer naar huis mocht en het bloedverlies weg was, heb ik me zo overdonderd gevoeld dat ik slecht 2 uur later alweer in de ambulance lag. En echt het is goed dat ie gehaald is, anders had hij het zeker niet overleefd, dus daar zijn we ook ontzettend dankbaar voor dat het zo goed is afgelopen, maar ik heb zo moeten schakelen, geen verlof gehad, nog niet alles was helemaal klaar, je denkt dat en dat doe ik in mijn verlof wel etc. Je lijft en geest hebben helemaal geen tijd zich voor te bereiden op dat je kind NU komt. En de zwangerschap eindigt dan ook wel heel abrupt, ik ben niet eens LLM' er geweest :') haha.

En inderdaad zoals BJ zegt, nu staat bij mij ook veel in het teken van kolven, bv lukt hem nog niet goed, dus kolven kolven kolven, proberen aan te leggen, slapen etc. Maar ik blijf er vertrouwen in hebben en wil hem graag nog aan de borst krijgen dus we blijven oefenen.

Daarnaast heb ik gelukkig wel tijd om lekker met hem te kroelen en lachen O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik houd al wel zielsveel van dit mannetje, en moet ook zo om hem lachen, hij kan zulke gekke bekkies trekken O+
  woensdag 19 oktober 2011 @ 17:05:20 #198
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_103286542
Jipster :* En wat een lekker ventje O+
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_103286718
lekkere bollo O+ en heerlijk he, die gezichtjes en dat uitrekken en die geluidjes O+
pi_103287618
Jipster, wat een mooike O+
Praat veel over je gevoelens, schrijf het anders ook allemaal op. En geef het tijd. Dwing jezelf niet. Het komt vanzelf wel, bij mij heeft het maanden geduurd bij Mette. En o wat hou ik zielsveel van mijn bijna peuter. En ook van Wies natuurlijk ;)
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')