abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 oktober 2011 @ 20:47:49 #251
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_103343085
Ik normaal ook, met tennis, vrienden, familie en vooral werk. Commissies ben ik in mijn zwangerschap mee gestopt, stokje doorgegeven aan een goed vriendinnetje. Maar men, jij bent wel heul sportief hoor, petje af! _O_
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 20 oktober 2011 @ 21:07:52 #252
147316 crew  DJMO
#trut
pi_103344303
quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 19:56 schreef Vanyel het volgende:
Wij doen niet aan pyjama's voor de nacht (wel een die ze gewoon overdag draagt). Broek uit, slaapzak aan.

Dottir wordt trouwens ook zelden gewassen :) Denk 2x per week in de douche en daar heb je het wel mee gehad. Als zij elke dag in bad ging kon ik denk ik zo de vellen eraftrekken.
Dat hadden we hier in het begin ook met Geert. Hij had een ontzettend droog huidje, dus ik durfde niet vaker. Nu gaat hij eigenlijk nog niet echt vaak, iig niet elke dag zoals Jan :@

Geert heeft inmiddels wel een paar pyama's, waaronder een nieuwe velours van de hema (donkerblauwe met auto) en die zit/staat hem zo mooi dat hij het als gewoon pakje zou kunnen dragen :@ voordeel van baby zijn :+ je mag nog in je pyjama naar buiten _O- :P (overigens zit hij nu ook in mt 74 :X
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  donderdag 20 oktober 2011 @ 21:57:04 #253
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_103347315
K had hier tot en met maat 68 alleen maar zachte kleding dus geen pyjama aan. Nu in maat 74 zit er wat meer stug tussen dus voor de nacht gaat er een pyjama jasje aan in zijn slaapzak.
Omdat het bij ons vrij warm is, ook nu nog op zijn kamer graden (fijn die blokverwarming, zijn vwarming staat uit maar doordat de buren stoken wordt het toch warm) is broekje nu nog niet nodig.
Overdag slaapt hij in zijn kleding onder de dekens.

En K gaat elke dag in bad, en ik merk nix met zijn huidje. Ik smeer hem elke dag lekker na het badderen in met olie of lotion. Zijn papa heeft ook zo'n goede huid, gelukkig heeft ie niet mijn droge huid.
Wel doen we om de dag met wasspul en 1 keer per week ofzo zijn haar (als oma is geweest, die heeft altijd veel parfum en na t knuffelen ruikt hij daarnaar }:| )
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_103347432
Seth slaapt eigenlijk vanaf dag 2 in een pyjama, ik vind de hema pyjama's zo leuk en al helemaal in maat 50. Badderen doen we beide kinderen om de dag. Op deze foto was hij 2 dagen, in zijn sleeping pirate pyjama.

[ Bericht 30% gewijzigd door vrouwtje-theelepel op 21-10-2011 09:43:00 ]
pi_103347920
vrouwtje-theelepel, dat pyamaatje.. :D

MeNicole, hoe gaat het nu met Matthias?
En cleany, dat is snel zeg, nu al een tandje!

Hier wegens vakantie bijna geen tijd/zin om mee te lezen/reageren, het komt wel weer. Bartje doet het goed, is heerlijk blij, en druk bezig om nu eindelijk eens te leren hoe je helemaal doorrolt...
pi_103348017
Sofie slaapt vanaf dat ze een maand of 3 is in een slaapzakje. Ze lag daarvoor ingebakerd, en we zijn zo overgestapt op een slaapzak met lange mouw.
Ik geloof dat ze ook rond die tijd een pyjama aankreeg. We hadden er toen 2, dus als die beide in de was zaten hield ze gewoon de kleren aan die ze aanhad.

Nu is een pyjama aantrekken onderdeel van het avond ritueel. Eten, nog even spelen,(eventueel in bad) pyjama aan, flesje drinken, schilderijen in de gang welterusten zeggen, tandenpoetsen en naar bed.

Sofie zit de laatste dagen niet super in haar vel. Er zit iets dwars, maar wat?
Ze is stikverkouden, er kunnen tandjes aankomen, misschien een sprong, maar ze heeft ook al 2 dagen niet gepoept.
Ze piept om het minste of geringste, slaapt als een malle. Dat deed ze altijd al wel, maar vanmorgen heb ik haar om 10.30 maar wakker gemaakt.
*poef* nu is het weg
  donderdag 20 oktober 2011 @ 22:10:05 #257
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_103348140
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 16:18 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Troeta, beloofd is beloofd..

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is ook een leuk shirtje :Y
Hebben ze nou ook dezelfde speen (behalve de ring die er bij Mex aanzit)?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_103348772
quote:
17s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:10 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het is ook een leuk shirtje :Y
Hebben ze nou ook dezelfde speen (behalve de ring die er bij Mex aanzit)?
Ja :D
Ik had beloofd een foto te maken met hetzelfde shirt en speen!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_103348814
Hier nog geen pyjama (wat een raar woord trouwens als je dat vaak leest). Heb wel een pyama liggen in maat 62/68 maar die lijkt nog vrij groot (qua kleding zit jelle wel al in 62, broekjes kunnen in maat 56 nog wel) Dus ik heb de pyjama nog niet geprobeerd. Binnenkort maar eens een keer proberen (en die mag hij dan overdag ook best nog even aan hoor :) ) Hij vind het tegenwoordig ook niet meer zo heel erg om aan en uit gekleed te worden, een week of twee geleden was dat nog drama, maar nu is het vooral heel enthousiast lachen als hij op het aankleedkussen ligt en verschoont wordt O+ hoe snel kunnen ze veranderen zeg :Y
pi_103359795
Aha, nu weet ik weer waarom we zijn gaan inbakeren.. Nu na de vaccinatie mag dat niet ivm kans op koorts (en hij heeft al wat verhoging) maar Jelle is eerst zelf een hele tijd bezig geweest om in slaap te komen maar op een gegeven moment werd hij gefrustreerd dat dat niet lukte. Nu ben ik net nog anderhalf of twee uur bezig geweest hem in slaap te helpen zonder dat hij zichzelf wakker maait met z'n armen. Maar het lijkt gelukt.. al hoor ik nu weer wat kleine geluidjes, hoop dat hij toch door slaapt want hij is wel echt moe en ik ook wel vort.. ;)
pi_103359895
ik win.. hij blijft zichzelf maar bevuilen :') zodra hij een schone luier voelt, spuitpoept ie m onder :') heel leuk op dit tijdstip (het begon 2 uur terug :D)

EN MOAR BLIJFUH LOACHUH OP MIEN WOLKIE
pi_103359900
ik kan hem natuurlijk ook gewoon buiten leggen.
pi_103360155
Wies heeft mamahonger :'( O+
Mijn borstdrink kampioenetje snapt het allemaal niet meer. Haar mama lurk tijd is weg en daar wordt ze erg onrustig van.
Ze heeft vannacht bij de zuster doorgebracht want ik moest eens meer dan 2 uur in een nacht slapen. Maar ze hebben haar net toch gebracht.
Ze ligt bij ne in mn armen en was gelijk rustig en vertrok in 5 minuutjes heel ontspannen naar dromenland O+
Het is ook wel allemaal heel heftig geweest (en nog steeds voor haar). Alle ritme wat ze gewend was is ineens abrupt verdwenen of haar afgenomen ;(
Mn arme proppie.

KDtje je hebt een poepie van een mannetje ;)
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_103360433
Wicky, heb ik wat gemist?
Lig je in het ziekenhuis?
pi_103360555
Uhm, ja :{

Ik had een flinke abces in m'n borst door een borstontsteking. Vrij dramatisch allemaal, ben woensdag met spoed geopereerd. Het gaat nu een stuk beter, maar ga dus wel stoppen met borstvoeden. Mocht je het hele verhaal een keertje willen lezen. Het staat in het BV topic. Het zijn hele heftige weken geweest.

Vanaf nu gaan we genieten van de kraamtijd :') :+ :s)
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_103360580
Hi :W
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_103360792
Wickie wat sneu voor Wies, ze snapt er natuurlijk helemala niets van :*

KD, leuk he zo een poepert, Sarah deed dat idd ook altijd zo gauw ze een schone luier voelde >:) :+

Hi Vanyel :W
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_103361453
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Ja :D
Ik had beloofd een foto te maken met hetzelfde shirt en speen!
Zal ik er een van Cas maken met dezelfde speen én hetzelfde shirt? :+
pi_103361581
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 05:40 schreef wickie het volgende:
Wies heeft mamahonger :'( O+
Maar wel heel fijn dat ze zo tevreden is bij je. O+

Toen Lena op de babykamer in het ziekenhuis lag vonden ze haar een vrij onrustige baby, zo onrustig dat ze haar zelfs een speen probeerden te geven. Je kunt echt geen rustiger baby dan Lena hebben, maar dat wist ik toen nog niet. :+ Klaarblijkelijk had ze toch wel last van alle bliepjes daar en de commotie.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 09:21:49 #270
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_103361768
Goh Wickie, helemaal gemist. Wat naar voor jullie... Heel veel sterkte met je herstel! Mag je snel naar huis?

:*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_103361901
Ik ben moehoe :O Gisteren zo'n beetje vanaf het moment dat Matthias weer spuugde bleef ie spugen. Maar niks in de maag dus alleen maar gal. En steeds honger natuurlijk want elke fles kwam er weer uit. En het ging vannacht ook gewoon lekker door. Dus heb ik maar om de 1,5 uur ongeveer een flesje van 60cc gegeven. Dat hielp de eerste heflt van de nacht nog niet maar vanaf 04:00 ongeveer bleef er wat in. Gaf ie alleen nog maar een mondje vol terug. Dus vandaag maar langzaam weer opbouwen. Ben in ieder geval door de schone kleding maat 50 en 56 heen. Hij draagt van nood nu maat 62 :X
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_103361922
Wickie wat vervelend voor je, en ook vervelend voor wies. Fijn dat ze haar uiteindelijk nog gebracht hebben, en goed dat ze zich meteen lekker kon ontspannen.

Kleurdoos, schone luiers poepen gewoon het fijnst! Hier ook het geval. Heb al proberen uit te leggen dat die luiers best duur zijn, dat ie dat beter gewoon in de eerste luier kan doen voor ik hem verschoon.. Maar heeft ie nog niet gesnapt. ;)

Om nog even terug te komen op die pyjama's; ik vind die piraten pyjama wel echt TE schattig :) en seth ook natuurlijk :)

Jelle was vannacht na typen van het bericht weer wakker en heb hem toen een uur later weer in slaap gekregen (voor een half uur toen leek ie honger te hebben) na het eten heeft ie bijna twee uur geslapen. Dus na deze voeding gaat ie ingebakerd naar bed en kan ik ook nog ff slapen.. :)

op m'n mobiel is m'n smily kennis helaas erg beperkt dus doe het maar met de standaard smilies
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 09:31:04 #273
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_103361941
mornings

Wicks; wat vind ik het sneu voor jullie.... Wies zal idd wel even flink uit dr doen zijn. Gewoon lekker met dr knuffelen. Genieten van mekaar.
Hoe is het met jou? en de pijn? en je been is dat al weer over? Ik ga echt voor je duimen, dat het vanaf nu allemaal lekker mag gaan lopen en je eindelijk aan het genieten van je prachtige gezinnetje mag gaan toekomen!
:*

KD; heb je al zo vaak spuitpoep gehad joh?? en wat kan Lex goed mikken dan ;) Ik heb dat ook 1 keer met Liene gehad; zo prfffffttt over mijn hele shirt..

Gisteren hebben de krampjes eigenlijk de hele dag geduurd, maar van8 heeft Liene wel weer goed geslapen. Van 23 tot 6! en toen nog tot 8:15 uur. Ben benieuwd hoe het vandaag zal gaan. Evie mag om 12 uur naar het KDV en we krikhgen zo nog visite.. wel leuk.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 09:40:13 #274
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_103362082
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 09:29 schreef MeNicole2 het volgende:
Ik ben moehoe :O Gisteren zo'n beetje vanaf het moment dat Matthias weer spuugde bleef ie spugen. Maar niks in de maag dus alleen maar gal. En steeds honger natuurlijk want elke fles kwam er weer uit. En het ging vannacht ook gewoon lekker door. Dus heb ik maar om de 1,5 uur ongeveer een flesje van 60cc gegeven. Dat hielp de eerste heflt van de nacht nog niet maar vanaf 04:00 ongeveer bleef er wat in. Gaf ie alleen nog maar een mondje vol terug. Dus vandaag maar langzaam weer opbouwen. Ben in ieder geval door de schone kleding maat 50 en 56 heen. Hij draagt van nood nu maat 62 :X
Hoe oud is Mattias nu? Rond de 6 weken?
pi_103362280
moggeh!

Wicks, fijn dat je nu even rustig kan 'ademhalen' en je kan nog steeds die mamahonger lekker stillen met een doekje en een flesje en dan lekker dicht tegen je aan O+ komt helemaal goed.

Menicole, wat lijkt me dat toch ontzettend naar. ook voor Mattias zelf ;(
Hier verder een fijne nacht, helemaal geen krampjes :o en ik geef de schuld (ben er bang voor) aan de koffie, ik drink normaal sloten..gisteren 3 koppen (voor mij bizar weinig) en hoppa, geen krampie.

als t al krampen zijn, ik overdrijf snel omdat Elin nooit krampte en spuugde.. bij Lex zijn het dwarse scheten want hij huilt niet keizielig ofzo. alleen kreuntjes
pi_103362791
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:06 schreef laiveneertiekje het volgende:

En cleany, dat is snel zeg, nu al een tandje!
ja wij vonden het ook vrij snel. Hij is er ook nog niet helemaal, maar een klein puntje steekt er uit, maar we vonden het wel vreemd toen we iets scherps voelden :P
Hij had er denk ik wel last van en begon hoog te gillen.

arme MeNicole2 en Mattias...
vervelend voor jullie Wickie :{
pi_103362841
Wow, nu al een tandje? *O*

Cas gooide ons in de verrassing, sliep van 19:00 tot 05:00 uur! *;
pi_103363637
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 09:40 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:

[..]

Hoe oud is Mattias nu? Rond de 6 weken?
Hij is nu net een maand geweest.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 18:19:04 #279
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_103382303
cursus rollen voor beginners

ok; strike a pose

til je hoofdje goed op

trek je ene hand naar achter en leun opzij

en daar lig je dan...op je rug.
:Y :+
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_103382634
Liene, dat is snel! Ik zal het Bartje even laten zien, die heeft het nog niet helemaal door... :P
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 18:46:30 #281
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_103383266
Doet ze dat al bewust BJ? Simon heeft nu ook een paar keer gedaan maar dat zijn echt nog geen bewuste acties!

Wickie, wat een ellende... Nu is het tijd voor een heleboel geluk voor jullie!
Oude (on)bekende.
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 18:46:42 #282
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_103383274
_O- Geweldige foto's BJ! O+
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_103387365
Leuke foto's BJ en lekker pakkie :) Sarah had hem vandaag ook aan, maar dan in het paars, ze worden er lekker knuffelbaar van :)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_103388018
Wauw Liene, dat is snel O+ En het is al een echte sjonnie met dat matje in d'r nek haha. En dan de rest van dat koppie kaal, heerlijk.

MeNicole, wat vervelend zeg dat Matthias zo spuugt. Hoe is het vandaag overdag gegaan?

Wicky, ik heb je verhaal gelezen in het borstvoedingstopic. Jemig meis, wat een gedoe weer. Hoe gaat het nu met je? :*

Hier hebben we nog nooit spuitpoep gehad, we geven ook flesvoeding, dus dat scheelt al veel.
Eva poepte in het begin wel altijd 2 luiers vol. Dan gingen we een poepluier verschonen, konden we net snel een nieuwe eronder schuiven en de derde kreeg ze dan schoon aan :P

Mevrouwtje heeft ook weer super geslapen. Sliep om 20.00 en ging toen om 21.30 ineens compleet over de rooie. Wat vroeg, maar toch maar een fles gegeven, want ze had duidelijk honger. We waren bang dat ze daardoor ook wat eerder wakker zou worden, maar nee, om 09.00 hebben we haar wakker gemaakt!! :o Het goede slapen lijkt hier eindelijk een beetje vorm aan te nemen in de nacht, heerlijk. Ze ligt nu ook alweer vanaf 20.00 te knorren. O+

Gisteren even in de keuken gestaan en 350 gram worteltjes gekookt, gepureerd en in een kunststof ijsblokvorm ingevroren. We gaan nu iedere dag zo'n blokje ontdooien, totdat ze het gewend is. Krijgt ze het op, dan gaan we gewoon 2 blokjes ontdooien. Supersysteem.
Maar voorlopig zit ze me nog boos aan te kijken en vraagt ze zich af waarom ik die zooi in d'r mond steek }:| :r Ach, ze ging vandaag al smakken daarna deed ze pas prrrrrrrt, dus dat was alweer vooruitgang. De aanhouder wint.
Brood is :9 trouwens. Korstjes zijn de bom!
pi_103388030
Oeps beetje lang verhaal geworden :@
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 20:26:46 #286
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_103388131
Ah lienie is net âo snel als haar zus!!!!!!
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_103388567

!!!
pi_103388908
Wow KD O+

Liene :D

Danic, brood wordt pas vanaf 7 maanden aangeraden, wist je dat? De gluten die er in zitten zijn niet zo goed voor je ukje nog.
The way you rock'n'roll
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 20:39:16 #289
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_103389020
Jemig, t lijkt wel een tweeling. Wat een mooie kindjes!
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 20:42:21 #290
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_103389257
Zo nu even het avondeten klaarmaken :+
Dat is weer iiieetsjes later geworden door madam ;)
Larissa had niet zo super gedronken op het kdv, en wilde dat dus nu even inhalen..

KD: prachtige foto's !

@Danic: Na-apert :P Larissa krijgt al 2 dagen worteltjespuree met zoete aardappel. Een paar lepeltjes maar, want ze vindt worteltjes helemaal niks! De lepel zelf daarentegen is natuurlijk wel reeuuuze interessant :)
Appel/peer en banaan gaan wel super! Ze hapte dat al gelijk goed weg :)

Ik kreeg op het kdv de tip om worteltjes met peer te mengen zodat het nog wat zoeter is.
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_103389335
Oh DML dat wist ik niet. Ik geeft het juist zodat ze lekker kan knagen met die twee tandjes van d'r. Lees ook overal dat advies.
Nou ja, woensdag naar het cb, eens horen wat ze zeggen.

Oooh KD O+ En wat lijkt Elin nog zeg! Ze is echt niets veranderd. Mooi meisie O+
pi_103389438
Hehe Tankgirl, gaat dit zo blijven bij ons :P
Maar dat kende ik niet. Ik hoor juist dat je moet beginnen met groente, omdat ze anders eerst wennen aan de zoete smaak van fruit en dan moeilijker wennen aan groenten. En allergietechnisch zeg maar, is groenten veiliger.
Pffff, ik blijf het een hele kunst vinden hoor, dat eten van die kleintjes.
pi_103389629
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 20:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wow KD O+

Liene :D

Danic, brood wordt pas vanaf 7 maanden aangeraden, wist je dat? De gluten die er in zitten zijn niet zo goed voor je ukje nog.
Door wie is dat?
Tietgoeroe Kleintjes doet het vanaf 6 maanden.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_103390279
Google maar eens en het is het meest gangbare advies. Meer dan een broodkorst met zes maanden geeft het schema van kleintjes ook nog niet.
Zelfs mijn huisarts raadde met 7 maanden pas aan. Dit advies is vanwege de gluten trouwens.
The way you rock'n'roll
pi_103390624
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 16:18 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Troeta, beloofd is beloofd..

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een lekker ventje O+ en die kleertjes staan hem ook mooi zeg, past goed bij z'n mooie blauwe ogen!
Hema O+
pi_103390977
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 20:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Google maar eens en het is het meest gangbare advies. Meer dan een broodkorst met zes maanden geeft het schema van kleintjes ook nog niet.
Zelfs mijn huisarts raadde met 7 maanden pas aan. Dit advies is vanwege de gluten trouwens.
In de korst zitten toch net zo hard gluten :?
pi_103391136
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 21:07 schreef Vanyel het volgende:

[..]

In de korst zitten toch net zo hard gluten :?
Nou ja daarom pas vanaf minimaal zes maanden.
The way you rock'n'roll
pi_103391497
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 20:33 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ]

!!!
O+ O+
pi_103391558
Ow en Jelle staat nu zo'n beetje echt los *O* *O*
Steeds vaker en steeds langer O+
pi_103391653
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 21:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Nou ja daarom pas vanaf minimaal zes maanden.
Oh dat vond ik vanzelfsprekend, niet aan eerder gedacht.
Goed punt ^O^ :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')