Dat hadden we hier in het begin ook met Geert. Hij had een ontzettend droog huidje, dus ik durfde niet vaker. Nu gaat hij eigenlijk nog niet echt vaak, iig niet elke dag zoals Janquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:56 schreef Vanyel het volgende:
Wij doen niet aan pyjama's voor de nacht (wel een die ze gewoon overdag draagt). Broek uit, slaapzak aan.
Dottir wordt trouwens ook zelden gewassenDenk 2x per week in de douche en daar heb je het wel mee gehad. Als zij elke dag in bad ging kon ik denk ik zo de vellen eraftrekken.
Het is ook een leuk shirtjequote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:18 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Troeta, beloofd is beloofd..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is ook een leuk shirtje
Hebben ze nou ook dezelfde speen (behalve de ring die er bij Mex aanzit)?
Zal ik er een van Cas maken met dezelfde speen én hetzelfde shirt?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik had beloofd een foto te maken met hetzelfde shirt en speen!
Maar wel heel fijn dat ze zo tevreden is bij je.quote:
Hoe oud is Mattias nu? Rond de 6 weken?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:29 schreef MeNicole2 het volgende:
Ik ben moehoeGisteren zo'n beetje vanaf het moment dat Matthias weer spuugde bleef ie spugen. Maar niks in de maag dus alleen maar gal. En steeds honger natuurlijk want elke fles kwam er weer uit. En het ging vannacht ook gewoon lekker door. Dus heb ik maar om de 1,5 uur ongeveer een flesje van 60cc gegeven. Dat hielp de eerste heflt van de nacht nog niet maar vanaf 04:00 ongeveer bleef er wat in. Gaf ie alleen nog maar een mondje vol terug. Dus vandaag maar langzaam weer opbouwen. Ben in ieder geval door de schone kleding maat 50 en 56 heen. Hij draagt van nood nu maat 62
ja wij vonden het ook vrij snel. Hij is er ook nog niet helemaal, maar een klein puntje steekt er uit, maar we vonden het wel vreemd toen we iets scherps voeldenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:06 schreef laiveneertiekje het volgende:
En cleany, dat is snel zeg, nu al een tandje!
Hij is nu net een maand geweest.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:40 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
[..]
Hoe oud is Mattias nu? Rond de 6 weken?
Door wie is dat?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wow KD![]()
Liene![]()
Danic, brood wordt pas vanaf 7 maanden aangeraden, wist je dat? De gluten die er in zitten zijn niet zo goed voor je ukje nog.
Wat een lekker ventjequote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:18 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Troeta, beloofd is beloofd..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In de korst zitten toch net zo hard glutenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Google maar eens en het is het meest gangbare advies. Meer dan een broodkorst met zes maanden geeft het schema van kleintjes ook nog niet.
Zelfs mijn huisarts raadde met 7 maanden pas aan. Dit advies is vanwege de gluten trouwens.
Nou ja daarom pas vanaf minimaal zes maanden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:07 schreef Vanyel het volgende:
[..]
In de korst zitten toch net zo hard gluten
Oh dat vond ik vanzelfsprekend, niet aan eerder gedacht.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nou ja daarom pas vanaf minimaal zes maanden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |