Wauw Liene, dat is snel

En het is al een echte sjonnie met dat matje in d'r nek haha. En dan de rest van dat koppie kaal, heerlijk.
MeNicole, wat vervelend zeg dat Matthias zo spuugt. Hoe is het vandaag overdag gegaan?
Wicky, ik heb je verhaal gelezen in het borstvoedingstopic. Jemig meis, wat een gedoe weer. Hoe gaat het nu met je?
Hier hebben we nog nooit spuitpoep gehad, we geven ook flesvoeding, dus dat scheelt al veel.
Eva poepte in het begin wel altijd 2 luiers vol. Dan gingen we een poepluier verschonen, konden we net snel een nieuwe eronder schuiven en de derde kreeg ze dan schoon aan
Mevrouwtje heeft ook weer super geslapen. Sliep om 20.00 en ging toen om 21.30 ineens compleet over de rooie. Wat vroeg, maar toch maar een fles gegeven, want ze had duidelijk honger. We waren bang dat ze daardoor ook wat eerder wakker zou worden, maar nee, om 09.00 hebben we haar wakker gemaakt!!

Het goede slapen lijkt hier eindelijk een beetje vorm aan te nemen in de nacht, heerlijk. Ze ligt nu ook alweer vanaf 20.00 te knorren.
Gisteren even in de keuken gestaan en 350 gram worteltjes gekookt, gepureerd en in een kunststof ijsblokvorm ingevroren. We gaan nu iedere dag zo'n blokje ontdooien, totdat ze het gewend is. Krijgt ze het op, dan gaan we gewoon 2 blokjes ontdooien. Supersysteem.
Maar voorlopig zit ze me nog boos aan te kijken en vraagt ze zich af waarom ik die zooi in d'r mond steek

Ach, ze ging vandaag al smakken daarna deed ze pas prrrrrrrt, dus dat was alweer vooruitgang. De aanhouder wint.
Brood is

trouwens. Korstjes zijn de bom!