quote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:28 schreef Heufd het volgende:
Ik moet vrijdag zaalvoetballen tijdens VI
Over 4 dagen is VI officieel het beste programma uit Nederland met tevens de beste mannelijke persoonlijkheid, dat mag wel iets feestelijker.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:28 schreef Van_Poppel het volgende:
Goede TT
Edit: misschien Kees Jansma met Snor?
Tegen die tijd hebben we al 2 topics vol gespamdquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Over 4 dagen is VI officieel het beste programma uit Nederland met tevens de beste mannelijke persoonlijkheid, dat mag wel iets feestelijker.
Ik nietquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:28 schreef Heufd het volgende:
Ik moet vrijdag zaalvoetballen tijdens VI
Gijp is vrijdag terug?quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:33 schreef DrDentzz het volgende:
Wordt wel een bazenuitzending vrijdag.
- emotionele terugkeer René van der Gijp
- verjaardag vieren Jan Boskamp
- Mies Bouwman die de gouden televizierring aan VI uitreikt
- en de zilveren televizierster aan Johan
- en de televizier talent award aan Erik Dijkstra, die z'n prijs weer opdraagt aan VI
Als Koert niet kan kunnen ze nog altijd Gert Jakobs uitnodigen voor wat woordspelinkjes.twitter:Gertjakobs64 twitterde op maandag 17-10-2011 om 21:44:10Ze gaan boxen bij vi maar dan Moët wel eerst jan bo(x)kamp aanschuiven reageer retweet
Gijp komt voorlopig niet terug hij heeft weer een paniekaanval gehadquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Naja hij zou vandaag eigenlijk terugkomen, maar er is geen zekerheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |