En we wachten tot 0:00 voor de volgende ronde?quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:12 schreef D. het volgende:
In principe zijn over een uur de 96 uur om, maar had de grens op middernacht gezet
Ik zal vanavond rond 22:30/23:00 de laatste updates verwerken.
Ik verwacht dat er daarna weinig scores meer binnen komen, maar ik heb morgenavond pas weer de tijd om voor de wedstrijden die geen eindstand hebben te bekijken wat we daarmee doen.
Nouja, zij die al door zijn kunnen al aan ronde 2 beginnen hequote:Op maandag 17 oktober 2011 20:05 schreef MangoTree het volgende:
[..]
En we wachten tot 0:00 voor de volgende ronde?
Dan zet ik jou en Bakfarie-dinges beide op winst, en ben jij dus door, als 2e van de poulequote:Op maandag 17 oktober 2011 22:15 schreef Lijnloos het volgende:
Ah Lonaa is ziek en kan daarom niet zoveel spelen... in PM geeft ze aan dat ik de wedstrijd als gewonnen mag beschouwen, maar misschien handig als ze dat zelf ook komt melden aangezien het ook voor snorry/bakfarie-dinges geldt...
De nieuwe competitie begint na 3 november.quote:
Bijdeze dan. quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:14 schreef D. het volgende:
[..]
De nieuwe competitie begint na 3 november.
Zorg dat je naam voor die tijd op de aanmeldingslijst staat
Moet zijn WordFReud - Vancroba 446 - 250 : Freudiaansquote:
Same here. 120-119 in mijn voordeel met 57 tiles left. Maar ook alweer 2 uur niks gehoord..quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:04 schreef Rockfire het volgende:
Inmiddels staat het 222 - 179 in mijn voordeel tegen raptorix, met nog 33 stenen over en al weer 2 uur geen woord van raptorix. Ik ga nu naar bed, dus dit potje komt niet af voor de deadline...
Check, ik heb van iedereen de uitnodiging en ben ook begonnenquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:35 schreef lynda het volgende:
ronde 2:
ziggy, lijnloos en mart uitgenodigd / gestart
Een janet is dan ook in het Vlaams een term voor homo volgens mij.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:02 schreef svk1985 het volgende:
zijn namen toegestaan? er is al een wim en een janet goedgekeurd.....
Ik had al aangegeven dat vanavond te doenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:37 schreef _Flea_ het volgende:
Wanneer wordt het lijstje bijgewerkt? Als het goed is ben ik met 1 punt verschil door.
Leuke pot. Kon net niet meer over je heen wippen helaas.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:06 schreef svk1985 het volgende:
svk1985 - de-cock 411-411
was billenknijpen voor mij, had nog de q over aan het eind :S
Pas de problem....quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:12 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik zit deze week in de nachtdienst. Maak je dus geen zorgen als ik 's ochtends niet speel.
Dat is een kaassoortquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:36 schreef picodealion het volgende:
Ik legde laatst gouda, heb wel het idee dat er iets meer namen mogen dan officieel zou moeten.
Ik heb je nu ook uitgenodigd, net als Peaceman - Peace1111. Sdivad - RobertdeJ had mij al uitgenodigd.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:06 schreef charmed_angel het volgende:
Peaceman - Peace1111 en ik zijn al begonnen
Dik verloren!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik win met 425 - 264 van MangoTree/mikey_nl.
Hoop dat je in de blessuretijd verliert?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:46 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Dik verloren!![]()
Ik heb net parasiet12 ge-invite, ik zag een Duitse vlag bij zijn naam dus ik heb nog een beetje hoop
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:23 schreef eentwee het volgende:
[..]
Hoop dat je in de blessuretijd verliert?
Mart loopt bij mij juist met 50 punten voor met nog 8 tiles leftquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:31 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
In elk geval nog een potje gewonnen, want tegen lynda leg ik het af
Elk nadeel heb z'n voordeelquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:22 schreef Diaan73 het volgende:
Hij doet t weer![]()
Ondertussen mooi wat was weg gestreken.
okquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:42 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Ik heb je nu ook uitgenodigd, net als Peaceman - Peace1111. Sdivad - RobertdeJ had mij al uitgenodigd.
Ja, dat ging helemaal nergens overquote:
mijnquote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:40 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ja, dat ging helemaal nergens overDie svk ging compleet los en heeft minstens 2x 7 letters gelegd, en ik zag de hele tijd de kansen wel, maar kreeg alleen de letters niet
Spannende pot iddquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:25 schreef Neelix het volgende:
Mijn uitslagen van deze ronde:
Svk1985 - gobo42 485-372
Gobo42 - FSTEO 361-318
Gobo41 - de-cock 358-364
Die laatste was erg zuur, stond lang achter, wist op een gegeven moment toch weer voor te komen, om op het laatst bijna alleen maar met klinkers te eindigen en hulpeloos toezien hoe de-cock met inhaalt met wat leuke woorden en uiteindelijk met 8 punten verschil wint
Soms wel, soms niet...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:44 schreef eentwee het volgende:
Ik krijg geen meldingen meer als mijn tegenstander een zet heeft gedaan, hebben jullie dat ook?
heb ik verloren?? Ik moet toch nog zetten?quote:
Echt hequote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:17 schreef Rockfire het volgende:
Faithy-Miranda - rockfire: 259 - 401
rockfire - RobertdeJ: 363 - 422
Yep, ik heb geen letters meer en alle letters zijn op.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
heb ik verloren?? Ik moet toch nog zetten?
vandaag aan het werk en geen wifi op mn ipad..
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:55 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Yep, ik heb geen letters meer en alle letters zijn op.
Zal ff kijken dat ik zo een screenshot kan posten.
jij dus ook door, feli, ik 1e en jij 2e als ik het snel in mijn hoofd heb uitgerekendquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:37 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Spannende pot iddEn het ging ook nog eens om plaatsing voor de volgende ronde zie ik
Hmm, ziggy - lynda gaat de beslissing brengen dan..quote:
Ah, klaar dus... Damn, het ging wel behoorlijk gelijk op, zat nog ff flink billetjes te knijpen...quote:
Same here.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:20 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Ah, klaar dus... Damn, het ging wel behoorlijk gelijk op, zat nog ff flink billetjes te knijpen...
En dat potje is niet echt spannend meer...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:20 schreef Niox het volgende:
[..]
Hmm, ziggy - lynda gaat de beslissing brengen dan..
Jups... Go Ziggy!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:20 schreef Niox het volgende:
[..]
Hmm, ziggy - lynda gaat de beslissing brengen dan..
Na je 2x swappen was het wel duidelijk, toen kon ik uitlopen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:25 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
En dat potje is niet echt spannend meer...
Het ging behoorlijk gelijk op. Had geluk met mijn laatste 2 woorden het laatste woord wat jij maakte :-)quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]ik ging zo goed. Het was een spannend potje. Gefeliciteerd!
![]()
Over 15 minuten zit ik in de trein met iPad en wifi... zal dan ook even kijken!
Ik heb het gezien! En idd het ging behoorlijk gelijk op.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:38 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Het ging behoorlijk gelijk op. Had geluk met mijn laatste 2 woorden het laatste woord wat jij maakte :-)
Met z'n drieën elk 2 wedstrijden gewonnen. Wij zijn door op score als ik goed tel.quote:
Een prestatie op zich.quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:44 schreef Niox het volgende:
[..]
Met z'n drieën elk 2 wedstrijden gewonnen. Wij zijn door op score als ik goed tel.
Tja, was er al bang voor... Feli Lynda en martquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:45 schreef D. het volgende:
[..]
speler 1 1229
speler 2 1036
speler 3 822
speler 4 1178
WordFreud - Gupske 450 - 358quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:09 schreef WordFreud het volgende:
Ronde 2, poule H, Wordfreud - woordbakker 392 - 371
Leuke en spannende pot (sprak de winnaar).
Tegen die ereleden kon ik niet opquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:32 schreef WordFreud het volgende:
[..]
WordFreud - Gupske 450 - 358
ging gelijk op, maar op het einde sloegen mijn ERELEDEN toe
Zeg, als je niet alleen speelt volgt diskwalificatie hequote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:32 schreef WordFreud het volgende:
[..]
WordFreud - Gupske 450 - 358
ging gelijk op, maar op het einde sloegen mijn ERELEDEN toe
Datums staan in het doc.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:37 schreef Byte_Me het volgende:
wanneer is de deadline voor de 2e ronde? vannacht of morgennacht? ik ben de tel kwijt geraakt
Misschien kijk ik er overheen, maar waar staan alle uitslagen van alle potjes?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:41 schreef D. het volgende:
- data bijgewerkt -
En weer 2 mensen door naar de volgende ronde
In dit topic...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:02 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Misschien kijk ik er overheen, maar waar staan alle uitslagen van alle potjes?
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:02 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Misschien kijk ik er overheen, maar waar staan alle uitslagen van alle potjes?
Ik houd ze bij in Excel, en post ze na iedere ronde (als daar behoefte aan is, want heb er nog niemand over gehoord na ronde 1)quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:52 schreef D. het volgende:
Hier een overzicht van ronde 1
Voor mij duidelijk, maar wellicht niet voor iedereen. Dus als er iets onduidelijk is hoor ik het wel
[ link | ]
zin in de volgende ronde, het gaat hier wat soepeler (sneller en meer bezigheid) dan in het gewone toernooiquote:
Goed gespeeld. Ik kreeg geen enkele kans iets fatsoenlijks neer te leggen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:24 schreef eentwee het volgende:
Poule E:
JasperV - parasiet12: 232 - 458
Spelletje tegen remlof is heel spannend, bijna gelijk en bijna afgelopen. Alleen al 23u stil
Oepsquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:23 schreef Sdivad het volgende:
Foutje in de sheet trouwens: er staat dat in de volgende ronde de nummers 1 en 2 van poule I, J, K en M komen. Echter, poule M bestaat niet. Poule L daarentegen wel. Nu lijkt het alsof ik de komende ronde voor niets ga spelen
Dat klopt niet, niet dat het veel uitmaakt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:30 schreef D. het volgende:
D.8. - tomlam. 445 - 339
D.8. - groot monster. 409 - 338
D.8. - TanteJanne. 370 - 296
Excuses. Typo. Zal mijn post dadelijk thuis even aanpassenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:03 schreef Superlam het volgende:
[..]
Dat klopt niet, niet dat het veel uitmaakt.
Maar het was 445-399
Dat zou idd kunnen, maar mijn enige ervaring met poules is als kijker van het WH voetbal, en die hebben alle finales wel gewoon 1 tegen 1.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:28 schreef svk1985 het volgende:
waarom wordt na de 3e ronde al geswitched naar een afvalsysteem...?
je kunt de beste 8 ook nog in 2 poules laten spelen en daarna pas kruisfinales of zelfs een finalepoule
Je bent tegen mij aan het spelen! Jij bent aan zet trouwens.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:07 schreef Re het volgende:
Tegen wie ben of was ik aan het spelen eigenlijk?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:18 schreef Diaan73 het volgende:
Verloren van Re met 312-405.
Wacht nu op reactie van Byte_me! Mijn laatste zet is van een uur geleden ong.
Nu heb je in poule I en J dezelfde namen staan en zijn wij helemaal onderin buiten 't schema belandquote:
Ik heb een uur geleden een woord gemaakt en daarna niets meer gehoord.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:34 schreef Re het volgende:
[..], van byte_me al 24 uur niets gehoord geloof ik?
Dan neem ik aan dat ik gewonnen heb.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:26 schreef twinkles het volgende:
Kan helaas mn laatste potje niet afmaken, of scores bekijken. Ben tijdelijk mn Ipad kwijt. Hoop hem zondag weer te hebben.
Was geloof ik met Tomlam nog als laatste met een potje bezig, maar dat had ik toch ook al verloren...
Bedankt voor het doorgeven. Was er even bij ingeschoten. Ik zie dat ik al weer ben ingedeeld. We gaan ervoor.quote:
Gaat lekkerquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:53 schreef Sdivad het volgende:
[..]
Nu heb je in poule I en J dezelfde namen staan en zijn wij helemaal onderin buiten 't schema beland
Jij bent de enige in jouw poule met 2 gespeelde wedstrijden en zou nu punten door kunnenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 08:03 schreef Diaan73 het volgende:
Ik sta tegen byte_me 252-546 achter. Ik ben vandaag de hele dag weg, wordt dus niet afgemaakt. Maar er zit ook geen overwinning voor mij in het verschiet. Wmb betreft heeft byte_me gewonnen!
Tussen jou en Re had ik ook nog geen uitslag gezien toch?quote:
Ja, belachelijk! Het ging juist zo mooi gelijk op...quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:48 schreef Superlam het volgende:
Ik speel 2 rondes op rij 100+ woorden tegen RobertJ. Eerst hoedende voor 124 en nu mazzelen voor 112.
Wat is dit dan? Ik moet steeds uren op remlof wachten, sta nu voor, en hij is door...?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:27 schreef D. het volgende:
- data bijgewerkt -
Ok, knopen zijn gehakt.
Poule E
Spelers 3 en 4 vochten om de 2e plaats in de poule.
Omdat ik geen eindstand heb is speler 4 door op punten
Prima inderdaad. Jongens, heel veel succes!!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:27 schreef D. het volgende:
- data bijgewerkt -
Ok, knopen zijn gehakt.
Poule G
Omdat Diaan Byte_Me de winst gunde heb ik spelers 2, 3 en 4 allemaal 1 gewonnen wedstrijd.
De 2 die door zijn zijn door op punten.
Zoals ik al aangaf moesten er knopen gehakt worden.quote:Op zondag 23 oktober 2011 08:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat is dit dan? Ik moet steeds uren op remlof wachten, sta nu voor, en hij is door...?
quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:06 schreef D. het volgende:
[..]
Zoals ik al aangaf moesten er knopen gehakt worden.
Dat heb ik gedaan op basis van gewonnen wedstrijden en daarna op basis van behaalde punten.
Het spijt me dat dit voor jou nu negatief uitpakt, maar dit leek de meest eerlijke manier.
quote:
En dan?quote:Even vragen waarom het zo lang duurde was geen optie?
Als je 20 uur moet wachten en je weet dat er een deadline aankomt dan neem je toch contact op met je tegenstander om kort te sluiten wanneer jullie het spel dan wel kunnen spelenquote:Op zondag 23 oktober 2011 19:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Volgens mij is er door mij en een ander uit de poule al aangegeven dat het traag ging bij remlof.
Hoe kan ik als ik een paar keer over de 20 uur heb moeten wachten verantwoordelijk zijn voor de uitslag?
Je had 4 dagen. Je had na 2 dagen toch wel al door dat het niet zo snel ging?quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja joh nog ff. Ik zal remlof de volgende keer wel ff bellen. Als ik op de chat iets stuur, dan leest hij dat toch ook pas na 20 uur?
Gewoon een dikke fail dit.
Dat zou je niet zeggenquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Het duurt wel eens vaker wat langer bij mensen, ik ben nou niet echt van het slag mensen dat direct gaat zeuren, gelukkig.
Ik heb geen fouten gemaakt. Ik heb je uitgelegd waarom je niet door bent, maar jij wil je daar maar niet bij neerleggen.quote:Maar goed, je fouten kunnen toegeven is een gave die niet iedereen gegund is.
Volledig terecht.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Iemand onterecht het tournooi uit bonjouren en dan vervolgens zeggen dat het zijn eigen schuld is,.
dus 3 man met 2 overwinningen in onze poule...quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:36 schreef D. het volgende:
D.8. - svk1985 - 351 - 420
D.8. - woordbakker - 440 - 418
D.8. - Peace1111 - 371 - 370
Dat had ik ook snel uitgerekendquote:Op maandag 24 oktober 2011 08:02 schreef svk1985 het volgende:
[..]
dus 3 man met 2 overwinningen in onze poule...
na snel rekenen ik door als 1e en woordbakker als 2e (???)
Helaas. Ik dacht dat ik gewonnen stond, maar toch nog net gepasseerd.quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:31 schreef Homdeck het volgende:
de-cock - EvertK 392-382
Mijn andere uitslagen zijn al door mijn tegenstanders gemeld.
Heb hetzelfde met Remon5669, pas een paar woorden kunnen spelen. Lijkt wel of-ie in een andere tijdzone zit?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 03:28 schreef Maringo het volgende:
Re / Remon5669 en ik zijn een beetje langs elkaar aan het spelen. Beide hebben we steeds een paar uur ertussen gelaten. Al ben ik nu al 17 uur op hem aan het wachten. Laten we hopen dat het morgen beter gaat
Poule J speler 2 schiet niet zo op, denk niet dat mijn potje voor de deadline uitgespeeld wordt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:23 schreef D. het volgende:
Op de volgende spellen wacht ik nog:
Poule J
2 - 3
2 - 4
Poule L
3 - 4
Sorry, ik krijg van die k** lettersquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:56 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
Poule J speler 2 schiet niet zo op, denk niet dat mijn potje voor de deadline uitgespeeld wordt.
Kom op, nu even doorpakken en niet stoppen nu ik net een mooi woord neerleg!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:56 schreef Byte_Me het volgende:
Poule J speler 2 schiet niet zo op, denk niet dat mijn potje voor d deadline uitgespeeld wordt.
toch nog uitgespeeldquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:00 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Kom op, nu even doorpakken en niet stoppen nu ik net een mooi woord neerleg!
svk1985 is uitgenodigd.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:29 schreef D. het volgende:
wederom: - data bijgewerkt
De eerste 2 kwartfinales kunnen beginnen
Kan wel kloppen. Ik kreeg heel erg veel keer 7x mede-klinkers.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:18 schreef lynda het volgende:
Poule J
Byte wint 3 potjes![]()
Lynda 2 potjes
Remlof 1 potje
Nix 0 potjes![]()
dan toch?
Ik heb deze wedstrijd dus niet meegenomen bij het bijwerken.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:35 schreef Superlam het volgende:
tomlam - evertk is nog niet uitgespeeld omdat we beide op andere tijden tijd hebben. Maar Evertk staat nu genoeg voor met nog maar een paar stenen over om sowieso te winnen.
Het is nu al een geweldig potje inderdaadquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:12 schreef svk1985 het volgende:
verslag tot nu toe bij svk1985-MaringoDC (aangezien het spel al een paar uur stil ligt)
Maringo liep snel uit door 2x het bord leeg te spelen met hooiwagen en bevrijdt, maar svk kwam terug met hyena (dl voor y en tw) en salmiak (dl voor m en tw)
nu leidt svk met 386-314
Hoera, gewonnen van Tomlan 451 -305.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb deze wedstrijd dus niet meegenomen bij het bijwerken.
De uitslag had hooguit beslist of je als eerste of tweede van je poule door was, dus dat lijkt me geen ramp
Hij had de rest gewonnen, en jij de rest verloren. Dan krijg je datquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:02 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Hoera, gewonnen van Tomlan 451 -305.![]()
Helaas, niet door naar volgende ronde en T. wel...![]()
Tja ....
wat betreft je laatst punt ern tip: Ik heb nu iOS 5 op m'n iPad... En dan heb je in Safari tabbladen. In een vd tabbladen heb ik het document staan. Alleen refreshen na elke melding en je hebt de meest recente stand. Kan trouwens ook in de oude iOS, maar dan staat het op de achtergrond.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:19 schreef WordFreud het volgende:
Na de 3e ronde afgevallen. Maar ik kijk al weer uit naar een volgende Poules competitie. Deze opzet is prima en D. houdt het allemaal goed bij. Erg belangrijk.![]()
Nog wel enkele suggesties:
Nu zijn er nog 8 spelers actief. De rest moet wachten. Al eerder starten met een volgende competitie en de toppers van deze competitie in ronde 2 of 3 laten instromen?
Kunnen de scores ook in de spreadsheet worden opgenomen? Nu moet je zo zoeken naar de andere uitslagen van je poule.
Je meldt telkens "data bijgewerkt". Kan je daar ook de link naar het document in opnemen? Zeker op mijn iPad is het lastig om die link vast te houden.
Dat vind ik niet zo'n goed idee.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:19 schreef WordFreud het volgende:
Nu zijn er nog 8 spelers actief. De rest moet wachten. Al eerder starten met een volgende competitie en de toppers van deze competitie in ronde 2 of 3 laten instromen?
Ik heb een extra tabblad toegevoegd aan het doc.quote:Kunnen de scores ook in de spreadsheet worden opgenomen? Nu moet je zo zoeken naar de andere uitslagen van je poule.
Hier werkt het nog wel, dus nee.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:09 schreef D. het volgende:
Ik kan de chats niet meer openen
Meer mensen last van?
Ik begrijp je hintquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:51 schreef D. het volgende:
En dan ga je ook uit van een volgende ronde, maar er zijn nog geen aanmeldingen, dus eerst maar zien of er genoeg animo is
dan moet ik nu voor de 2e keer tegen hem/haar, hopelijk draait bij ons niet de uitslag omquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:34 schreef lynda het volgende:
De-cock - Lynda 412 - 397
2e keer deze ronde tegen elkaar en nu wist Homdeck/cock te winnen!
Leuk potje
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:47 schreef AnneX het volgende:
Iemand voor een potje tussendoor ? - om te oefenen -
kan mij uitnodigen...
30? Zit je dan niet de hele dag met je neus in je telefoon?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]doe jij alleen met mensen van Fok! dan?
Ik speel op dit moment met 25 mensen volgens mij... vorige week had ik er 30, toen kon ik niet meer uitnodigen.
![]()
Ik oefen me dus ongans, helaas niet altijd met een gewenst resultaat.![]()
Nee, dat valt erg mee. Het scheelt ook omdat ik het niet op mn telefoon heb maar op mn iPad. Vandaag heb ik hele dag nog niet gedaan. Doe meestal 's avonds. Overdag kinderen of werk! Is erg lastig dan.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:44 schreef lynda het volgende:
[..]
30? Zit je dan niet de hele dag met je neus in je telefoon?
Ik ben de rotste niet...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:49 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Leuk, een wordfeud competitie op Fok! Ik doe graag mee met de volgende ronde.
Mijn WF-gebruikersnaam is 'lstvl' . Zonder de aanhalingstekens uiteraard.
Niet helemaal mijn hint, maar vooruitquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:43 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik begrijp je hintEn ik zal je nu wel als eerste neerzetten. Dat verdien je wel na het uitstekend onderhouden van de eerste competitie!
Inschrijving Poules Competities #2
1. D. - D8
2. Maringo - MaringoDC
Deadline is verstreken en heb van beide spelers al 2 dagen hier niets vernomenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:25 schreef D. het volgende:
Voor de 2e wacht ik op de uitslag tussen Byte_Me-Byte_Me - Superlam-tomlam
Ze hebben nog 2,5 uur
De verliezer die het hoogst gescoord heeft in de andere kwartfinales door laten gaan?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:04 schreef D. het volgende:
[..]
Deadline is verstreken en heb van beide spelers al 2 dagen hier niets vernomen
Ik zal eens even kijken 'what to do'
Iets doet me vermoeden dat jij wel enig idee hebt wie dat isquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:25 schreef Maringo het volgende:
[..]
De verliezer die het hoogst gescoord heeft in de andere kwartfinales door laten gaan?
Jupquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:27 schreef D. het volgende:
[..]
Iets doet me vermoeden dat jij wel enig idee hebt wie dat is
Zonder uitslag moet ik een keuze maken tussen 1 van de 2 spelers op wie ik aan het wachten ben.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:27 schreef Maringo het volgende:
[..]
Jup![]()
En ik ben pas gaan kijken nadat ik het postte
svk en ik hadden gewoon een subliem potje, ik had daarin zelfs meer punten bij elkaar gesprokkeld dan de twee andere winnaars.
Maar ik zou het ook niet eerlijk vinden aan de andere kant. Ik had niet voor niets verloren. Zolang svk de competitie maar wint
Duidelijkquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:32 schreef Superlam het volgende:
byte-me wint, we moeten nog ieder een paar letters weg leggen. Het ging de hele tijd gelijk op en toen legde die bijna op het eind opeens quiz voor 40 punten. Dat kan ik niet meer inhalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |