Datums staan in het doc.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:37 schreef Byte_Me het volgende:
wanneer is de deadline voor de 2e ronde? vannacht of morgennacht? ik ben de tel kwijt geraakt
Misschien kijk ik er overheen, maar waar staan alle uitslagen van alle potjes?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:41 schreef D. het volgende:
- data bijgewerkt -
En weer 2 mensen door naar de volgende ronde
In dit topic...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:02 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Misschien kijk ik er overheen, maar waar staan alle uitslagen van alle potjes?
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:02 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Misschien kijk ik er overheen, maar waar staan alle uitslagen van alle potjes?
Ik houd ze bij in Excel, en post ze na iedere ronde (als daar behoefte aan is, want heb er nog niemand over gehoord na ronde 1)quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:52 schreef D. het volgende:
Hier een overzicht van ronde 1
Voor mij duidelijk, maar wellicht niet voor iedereen. Dus als er iets onduidelijk is hoor ik het wel
[ link | ]
zin in de volgende ronde, het gaat hier wat soepeler (sneller en meer bezigheid) dan in het gewone toernooiquote:
Goed gespeeld. Ik kreeg geen enkele kans iets fatsoenlijks neer te leggen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:24 schreef eentwee het volgende:
Poule E:
JasperV - parasiet12: 232 - 458
Spelletje tegen remlof is heel spannend, bijna gelijk en bijna afgelopen. Alleen al 23u stil
Oepsquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:23 schreef Sdivad het volgende:
Foutje in de sheet trouwens: er staat dat in de volgende ronde de nummers 1 en 2 van poule I, J, K en M komen. Echter, poule M bestaat niet. Poule L daarentegen wel. Nu lijkt het alsof ik de komende ronde voor niets ga spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |