Zoals ik al aangaf moesten er knopen gehakt worden.quote:Op zondag 23 oktober 2011 08:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat is dit dan? Ik moet steeds uren op remlof wachten, sta nu voor, en hij is door...?
quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:06 schreef D. het volgende:
[..]
Zoals ik al aangaf moesten er knopen gehakt worden.
Dat heb ik gedaan op basis van gewonnen wedstrijden en daarna op basis van behaalde punten.
Het spijt me dat dit voor jou nu negatief uitpakt, maar dit leek de meest eerlijke manier.
quote:
En dan?quote:Even vragen waarom het zo lang duurde was geen optie?
Als je 20 uur moet wachten en je weet dat er een deadline aankomt dan neem je toch contact op met je tegenstander om kort te sluiten wanneer jullie het spel dan wel kunnen spelenquote:Op zondag 23 oktober 2011 19:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Volgens mij is er door mij en een ander uit de poule al aangegeven dat het traag ging bij remlof.
Hoe kan ik als ik een paar keer over de 20 uur heb moeten wachten verantwoordelijk zijn voor de uitslag?
Je had 4 dagen. Je had na 2 dagen toch wel al door dat het niet zo snel ging?quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja joh nog ff. Ik zal remlof de volgende keer wel ff bellen. Als ik op de chat iets stuur, dan leest hij dat toch ook pas na 20 uur?
Gewoon een dikke fail dit.
Dat zou je niet zeggenquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Het duurt wel eens vaker wat langer bij mensen, ik ben nou niet echt van het slag mensen dat direct gaat zeuren, gelukkig.
Ik heb geen fouten gemaakt. Ik heb je uitgelegd waarom je niet door bent, maar jij wil je daar maar niet bij neerleggen.quote:Maar goed, je fouten kunnen toegeven is een gave die niet iedereen gegund is.
Volledig terecht.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Iemand onterecht het tournooi uit bonjouren en dan vervolgens zeggen dat het zijn eigen schuld is,.
dus 3 man met 2 overwinningen in onze poule...quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:36 schreef D. het volgende:
D.8. - svk1985 - 351 - 420
D.8. - woordbakker - 440 - 418
D.8. - Peace1111 - 371 - 370
Dat had ik ook snel uitgerekendquote:Op maandag 24 oktober 2011 08:02 schreef svk1985 het volgende:
[..]
dus 3 man met 2 overwinningen in onze poule...
na snel rekenen ik door als 1e en woordbakker als 2e (???)
Helaas. Ik dacht dat ik gewonnen stond, maar toch nog net gepasseerd.quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:31 schreef Homdeck het volgende:
de-cock - EvertK 392-382
Mijn andere uitslagen zijn al door mijn tegenstanders gemeld.
Heb hetzelfde met Remon5669, pas een paar woorden kunnen spelen. Lijkt wel of-ie in een andere tijdzone zit?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 03:28 schreef Maringo het volgende:
Re / Remon5669 en ik zijn een beetje langs elkaar aan het spelen. Beide hebben we steeds een paar uur ertussen gelaten. Al ben ik nu al 17 uur op hem aan het wachten. Laten we hopen dat het morgen beter gaat
Poule J speler 2 schiet niet zo op, denk niet dat mijn potje voor de deadline uitgespeeld wordt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:23 schreef D. het volgende:
Op de volgende spellen wacht ik nog:
Poule J
2 - 3
2 - 4
Poule L
3 - 4
Sorry, ik krijg van die k** lettersquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:56 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
Poule J speler 2 schiet niet zo op, denk niet dat mijn potje voor de deadline uitgespeeld wordt.
Kom op, nu even doorpakken en niet stoppen nu ik net een mooi woord neerleg!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:56 schreef Byte_Me het volgende:
Poule J speler 2 schiet niet zo op, denk niet dat mijn potje voor d deadline uitgespeeld wordt.
toch nog uitgespeeldquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:00 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Kom op, nu even doorpakken en niet stoppen nu ik net een mooi woord neerleg!
svk1985 is uitgenodigd.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:29 schreef D. het volgende:
wederom: - data bijgewerkt
De eerste 2 kwartfinales kunnen beginnen
Kan wel kloppen. Ik kreeg heel erg veel keer 7x mede-klinkers.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:18 schreef lynda het volgende:
Poule J
Byte wint 3 potjes![]()
Lynda 2 potjes
Remlof 1 potje
Nix 0 potjes![]()
dan toch?
Ik heb deze wedstrijd dus niet meegenomen bij het bijwerken.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:35 schreef Superlam het volgende:
tomlam - evertk is nog niet uitgespeeld omdat we beide op andere tijden tijd hebben. Maar Evertk staat nu genoeg voor met nog maar een paar stenen over om sowieso te winnen.
Het is nu al een geweldig potje inderdaadquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:12 schreef svk1985 het volgende:
verslag tot nu toe bij svk1985-MaringoDC (aangezien het spel al een paar uur stil ligt)
Maringo liep snel uit door 2x het bord leeg te spelen met hooiwagen en bevrijdt, maar svk kwam terug met hyena (dl voor y en tw) en salmiak (dl voor m en tw)
nu leidt svk met 386-314
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |