Heb hetzelfde met Remon5669, pas een paar woorden kunnen spelen. Lijkt wel of-ie in een andere tijdzone zit?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 03:28 schreef Maringo het volgende:
Re / Remon5669 en ik zijn een beetje langs elkaar aan het spelen. Beide hebben we steeds een paar uur ertussen gelaten. Al ben ik nu al 17 uur op hem aan het wachten. Laten we hopen dat het morgen beter gaat
Poule J speler 2 schiet niet zo op, denk niet dat mijn potje voor de deadline uitgespeeld wordt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:23 schreef D. het volgende:
Op de volgende spellen wacht ik nog:
Poule J
2 - 3
2 - 4
Poule L
3 - 4
Sorry, ik krijg van die k** lettersquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:56 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
Poule J speler 2 schiet niet zo op, denk niet dat mijn potje voor de deadline uitgespeeld wordt.
Kom op, nu even doorpakken en niet stoppen nu ik net een mooi woord neerleg!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:56 schreef Byte_Me het volgende:
Poule J speler 2 schiet niet zo op, denk niet dat mijn potje voor d deadline uitgespeeld wordt.
toch nog uitgespeeldquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:00 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Kom op, nu even doorpakken en niet stoppen nu ik net een mooi woord neerleg!
svk1985 is uitgenodigd.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:29 schreef D. het volgende:
wederom: - data bijgewerkt
De eerste 2 kwartfinales kunnen beginnen
Kan wel kloppen. Ik kreeg heel erg veel keer 7x mede-klinkers.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:18 schreef lynda het volgende:
Poule J
Byte wint 3 potjes![]()
Lynda 2 potjes
Remlof 1 potje
Nix 0 potjes![]()
dan toch?
Ik heb deze wedstrijd dus niet meegenomen bij het bijwerken.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:35 schreef Superlam het volgende:
tomlam - evertk is nog niet uitgespeeld omdat we beide op andere tijden tijd hebben. Maar Evertk staat nu genoeg voor met nog maar een paar stenen over om sowieso te winnen.
Het is nu al een geweldig potje inderdaadquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:12 schreef svk1985 het volgende:
verslag tot nu toe bij svk1985-MaringoDC (aangezien het spel al een paar uur stil ligt)
Maringo liep snel uit door 2x het bord leeg te spelen met hooiwagen en bevrijdt, maar svk kwam terug met hyena (dl voor y en tw) en salmiak (dl voor m en tw)
nu leidt svk met 386-314
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |