Ik heb een uur geleden een woord gemaakt en daarna niets meer gehoord.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:34 schreef Re het volgende:
[..], van byte_me al 24 uur niets gehoord geloof ik?
Dan neem ik aan dat ik gewonnen heb.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:26 schreef twinkles het volgende:
Kan helaas mn laatste potje niet afmaken, of scores bekijken. Ben tijdelijk mn Ipad kwijt. Hoop hem zondag weer te hebben.
Was geloof ik met Tomlam nog als laatste met een potje bezig, maar dat had ik toch ook al verloren...
Bedankt voor het doorgeven. Was er even bij ingeschoten. Ik zie dat ik al weer ben ingedeeld. We gaan ervoor.quote:
Gaat lekkerquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:53 schreef Sdivad het volgende:
[..]
Nu heb je in poule I en J dezelfde namen staan en zijn wij helemaal onderin buiten 't schema beland
Jij bent de enige in jouw poule met 2 gespeelde wedstrijden en zou nu punten door kunnenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 08:03 schreef Diaan73 het volgende:
Ik sta tegen byte_me 252-546 achter. Ik ben vandaag de hele dag weg, wordt dus niet afgemaakt. Maar er zit ook geen overwinning voor mij in het verschiet. Wmb betreft heeft byte_me gewonnen!
Tussen jou en Re had ik ook nog geen uitslag gezien toch?quote:
Ja, belachelijk! Het ging juist zo mooi gelijk op...quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:48 schreef Superlam het volgende:
Ik speel 2 rondes op rij 100+ woorden tegen RobertJ. Eerst hoedende voor 124 en nu mazzelen voor 112.
Wat is dit dan? Ik moet steeds uren op remlof wachten, sta nu voor, en hij is door...?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:27 schreef D. het volgende:
- data bijgewerkt -
Ok, knopen zijn gehakt.
Poule E
Spelers 3 en 4 vochten om de 2e plaats in de poule.
Omdat ik geen eindstand heb is speler 4 door op punten
Prima inderdaad. Jongens, heel veel succes!!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:27 schreef D. het volgende:
- data bijgewerkt -
Ok, knopen zijn gehakt.
Poule G
Omdat Diaan Byte_Me de winst gunde heb ik spelers 2, 3 en 4 allemaal 1 gewonnen wedstrijd.
De 2 die door zijn zijn door op punten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |