Hoera, gewonnen van Tomlan 451 -305.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb deze wedstrijd dus niet meegenomen bij het bijwerken.
De uitslag had hooguit beslist of je als eerste of tweede van je poule door was, dus dat lijkt me geen ramp
Hij had de rest gewonnen, en jij de rest verloren. Dan krijg je datquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:02 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Hoera, gewonnen van Tomlan 451 -305.![]()
Helaas, niet door naar volgende ronde en T. wel...![]()
Tja ....
wat betreft je laatst punt ern tip: Ik heb nu iOS 5 op m'n iPad... En dan heb je in Safari tabbladen. In een vd tabbladen heb ik het document staan. Alleen refreshen na elke melding en je hebt de meest recente stand. Kan trouwens ook in de oude iOS, maar dan staat het op de achtergrond.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:19 schreef WordFreud het volgende:
Na de 3e ronde afgevallen. Maar ik kijk al weer uit naar een volgende Poules competitie. Deze opzet is prima en D. houdt het allemaal goed bij. Erg belangrijk.![]()
Nog wel enkele suggesties:
Nu zijn er nog 8 spelers actief. De rest moet wachten. Al eerder starten met een volgende competitie en de toppers van deze competitie in ronde 2 of 3 laten instromen?
Kunnen de scores ook in de spreadsheet worden opgenomen? Nu moet je zo zoeken naar de andere uitslagen van je poule.
Je meldt telkens "data bijgewerkt". Kan je daar ook de link naar het document in opnemen? Zeker op mijn iPad is het lastig om die link vast te houden.
Dat vind ik niet zo'n goed idee.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:19 schreef WordFreud het volgende:
Nu zijn er nog 8 spelers actief. De rest moet wachten. Al eerder starten met een volgende competitie en de toppers van deze competitie in ronde 2 of 3 laten instromen?
Ik heb een extra tabblad toegevoegd aan het doc.quote:Kunnen de scores ook in de spreadsheet worden opgenomen? Nu moet je zo zoeken naar de andere uitslagen van je poule.
Hier werkt het nog wel, dus nee.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:09 schreef D. het volgende:
Ik kan de chats niet meer openen
Meer mensen last van?
Ik begrijp je hintquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:51 schreef D. het volgende:
En dan ga je ook uit van een volgende ronde, maar er zijn nog geen aanmeldingen, dus eerst maar zien of er genoeg animo is
dan moet ik nu voor de 2e keer tegen hem/haar, hopelijk draait bij ons niet de uitslag omquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:34 schreef lynda het volgende:
De-cock - Lynda 412 - 397
2e keer deze ronde tegen elkaar en nu wist Homdeck/cock te winnen!
Leuk potje
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:47 schreef AnneX het volgende:
Iemand voor een potje tussendoor ? - om te oefenen -
kan mij uitnodigen...
30? Zit je dan niet de hele dag met je neus in je telefoon?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]doe jij alleen met mensen van Fok! dan?
Ik speel op dit moment met 25 mensen volgens mij... vorige week had ik er 30, toen kon ik niet meer uitnodigen.
![]()
Ik oefen me dus ongans, helaas niet altijd met een gewenst resultaat.![]()
Nee, dat valt erg mee. Het scheelt ook omdat ik het niet op mn telefoon heb maar op mn iPad. Vandaag heb ik hele dag nog niet gedaan. Doe meestal 's avonds. Overdag kinderen of werk! Is erg lastig dan.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:44 schreef lynda het volgende:
[..]
30? Zit je dan niet de hele dag met je neus in je telefoon?
Ik ben de rotste niet...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:49 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Leuk, een wordfeud competitie op Fok! Ik doe graag mee met de volgende ronde.
Mijn WF-gebruikersnaam is 'lstvl' . Zonder de aanhalingstekens uiteraard.
Niet helemaal mijn hint, maar vooruitquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:43 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik begrijp je hintEn ik zal je nu wel als eerste neerzetten. Dat verdien je wel na het uitstekend onderhouden van de eerste competitie!
Inschrijving Poules Competities #2
1. D. - D8
2. Maringo - MaringoDC
Deadline is verstreken en heb van beide spelers al 2 dagen hier niets vernomenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:25 schreef D. het volgende:
Voor de 2e wacht ik op de uitslag tussen Byte_Me-Byte_Me - Superlam-tomlam
Ze hebben nog 2,5 uur
De verliezer die het hoogst gescoord heeft in de andere kwartfinales door laten gaan?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:04 schreef D. het volgende:
[..]
Deadline is verstreken en heb van beide spelers al 2 dagen hier niets vernomen
Ik zal eens even kijken 'what to do'
Iets doet me vermoeden dat jij wel enig idee hebt wie dat isquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:25 schreef Maringo het volgende:
[..]
De verliezer die het hoogst gescoord heeft in de andere kwartfinales door laten gaan?
Jupquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:27 schreef D. het volgende:
[..]
Iets doet me vermoeden dat jij wel enig idee hebt wie dat is
Zonder uitslag moet ik een keuze maken tussen 1 van de 2 spelers op wie ik aan het wachten ben.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:27 schreef Maringo het volgende:
[..]
Jup![]()
En ik ben pas gaan kijken nadat ik het postte
svk en ik hadden gewoon een subliem potje, ik had daarin zelfs meer punten bij elkaar gesprokkeld dan de twee andere winnaars.
Maar ik zou het ook niet eerlijk vinden aan de andere kant. Ik had niet voor niets verloren. Zolang svk de competitie maar wint
Duidelijkquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:32 schreef Superlam het volgende:
byte-me wint, we moeten nog ieder een paar letters weg leggen. Het ging de hele tijd gelijk op en toen legde die bijna op het eind opeens quiz voor 40 punten. Dat kan ik niet meer inhalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |