Hoera, gewonnen van Tomlan 451 -305.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb deze wedstrijd dus niet meegenomen bij het bijwerken.
De uitslag had hooguit beslist of je als eerste of tweede van je poule door was, dus dat lijkt me geen ramp
Hij had de rest gewonnen, en jij de rest verloren. Dan krijg je datquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:02 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Hoera, gewonnen van Tomlan 451 -305.![]()
Helaas, niet door naar volgende ronde en T. wel...![]()
Tja ....
wat betreft je laatst punt ern tip: Ik heb nu iOS 5 op m'n iPad... En dan heb je in Safari tabbladen. In een vd tabbladen heb ik het document staan. Alleen refreshen na elke melding en je hebt de meest recente stand. Kan trouwens ook in de oude iOS, maar dan staat het op de achtergrond.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:19 schreef WordFreud het volgende:
Na de 3e ronde afgevallen. Maar ik kijk al weer uit naar een volgende Poules competitie. Deze opzet is prima en D. houdt het allemaal goed bij. Erg belangrijk.![]()
Nog wel enkele suggesties:
Nu zijn er nog 8 spelers actief. De rest moet wachten. Al eerder starten met een volgende competitie en de toppers van deze competitie in ronde 2 of 3 laten instromen?
Kunnen de scores ook in de spreadsheet worden opgenomen? Nu moet je zo zoeken naar de andere uitslagen van je poule.
Je meldt telkens "data bijgewerkt". Kan je daar ook de link naar het document in opnemen? Zeker op mijn iPad is het lastig om die link vast te houden.
Dat vind ik niet zo'n goed idee.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:19 schreef WordFreud het volgende:
Nu zijn er nog 8 spelers actief. De rest moet wachten. Al eerder starten met een volgende competitie en de toppers van deze competitie in ronde 2 of 3 laten instromen?
Ik heb een extra tabblad toegevoegd aan het doc.quote:Kunnen de scores ook in de spreadsheet worden opgenomen? Nu moet je zo zoeken naar de andere uitslagen van je poule.
Hier werkt het nog wel, dus nee.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:09 schreef D. het volgende:
Ik kan de chats niet meer openen
Meer mensen last van?
Ik begrijp je hintquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:51 schreef D. het volgende:
En dan ga je ook uit van een volgende ronde, maar er zijn nog geen aanmeldingen, dus eerst maar zien of er genoeg animo is
dan moet ik nu voor de 2e keer tegen hem/haar, hopelijk draait bij ons niet de uitslag omquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:34 schreef lynda het volgende:
De-cock - Lynda 412 - 397
2e keer deze ronde tegen elkaar en nu wist Homdeck/cock te winnen!
Leuk potje
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:47 schreef AnneX het volgende:
Iemand voor een potje tussendoor ? - om te oefenen -
kan mij uitnodigen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |