ALLEMAALquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:46 schreef Mirel het volgende:
[..]
ZE HADDEN ZICH ALLEMAAL VERSTOPT ACHTER DAT BUSJE
quote:
Sommige zaten achter de wielen gehurkt en die zie je dan extra niet.quote:
Dale.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:01 schreef slashdotter3 het volgende:
Popquiz hotshot!
which character are you? (personality test)
http://www.amctv.com/show(...)ch-character-are-you
=============
Ik heb: based on your choices you're: GLENN
Me too.quote:
Ja ik vraag me dus af waarom sommige wel zombie zijn en andere weer niet. Degene die zombies zijn geworden: hoe? Airborne virus? Waarom zijn er dan overlevenden? Zouden die dan immuun zijn? Kan ook weer niet aangezien als ze gebeten worden ze wel veranderen in zombies.quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:56 schreef Tim86 het volgende:
Wat was er met die mensen in die auto's gebeurd? Geen zombie, maar gewoon dood...gewoon verhongerd in de auto ofzo?
quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:00 schreef Tim86 het volgende:
Er is trouwens ook voortaan een Walking Dead talkshow op AMC, uitgezonden direct na The Walking Dead en is te downloaden op de gebruikelijke plekken. Het heet The Talking Dead en wordt gepresenteerd door Chris Hardwick (web soup).
Heb het nu opstaan, is nog best vermakelijk. Die schrijver is te gast en kan sommige dingen ook niet echt verklarenquote:
Rickquote:Op maandag 17 oktober 2011 17:01 schreef slashdotter3 het volgende:
Popquiz hotshot!
which character are you? (personality test)
http://www.amctv.com/show(...)ch-character-are-you
=============
Ik heb: based on your choices you're: GLENN
Ik ben ook Dale. Vind ik helemaal niet erg.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:12 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Dale.Maar ik zou wel verder voor me uit kijken vanaf de camper hoor.
Hoe zijn die auto's over de kop gekomen? Ik zie nergens dat ze geraakt zijn of wat dan ook. Of hebben ze daar ook Tanks?quote:
Omgerold door zombies. duuhquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:30 schreef Skwish het volgende:
[..]
Hoe zijn die auto's over de kop gekomen? Ik zie nergens dat ze geraakt zijn of wat dan ook. Of hebben ze daar ook Tanks?
Zombies moeten ook wat te doen hebben op een zondagmiddag.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:30 schreef Skwish het volgende:
[..]
Hoe zijn die auto's over de kop gekomen? Ik zie nergens dat ze geraakt zijn of wat dan ook. Of hebben ze daar ook Tanks?
Wel achterlijk dat ze de hoofdpersoon de schuld gaat geven, maar zelf er niet achteraan gingquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:26 schreef Skwish het volgende:
Dat wijf met dat pot kapsel, die had beter afgeschoten moeten wordenen no way dat dat kind het er levend van af brengt.
Detail wat mij ook opviel. Natuurlijk kan er van alles kebeurt zijn in hun afwezigheid maar het ziet er wel opmerkelijk uit.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:30 schreef Skwish het volgende:
[..]
Hoe zijn die auto's over de kop gekomen? Ik zie nergens dat ze geraakt zijn of wat dan ook.
Het was geen dubbele, gewoon een seizoen première die een kwartiertje langer duurt denk ik.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:37 schreef ems. het volgende:
[..]
Detail wat mij ook opviel. Natuurlijk kan er van alles kebeurt zijn in hun afwezigheid maar het ziet er wel opmerkelijk uit.
Ik moet eerlijk zeggen dat het me voor de rest allemaal wel meeviel. Af en toe wat overdreven emo maar gelukkig hebben ze dit keer de dramastukken wat beter afgewisseld met actie. Ik was flink sceptisch gezien 80% van seizoen 1 eigenlijk gewoon kut was, maar na het zien van deze (dubbele right?) aflevering ben ik wel benieuwd naar de volgende.
Ik kan alleen maar hopen dat ze niet weer dezelfde fout begaan als seizoen 1 en alle bling bling in de eerste aflevering gestopt hebben, hoewel die kans waarschijnlijk klein is omdat ze ondanks de kritieken tóch flink wat centjes uit S1 hebben geklopt, dacht ik.
Andersom lijkt me verstandiger, anders weet je al precies wat er gebeurdquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:35 schreef FS1986NL het volgende:
Ik heb er zin in![]()
Ga nu eerst even The Talking Dead kijken en daarna hopelijk een goede eerste aflevering van Seizoen 2
Serieus? Misschien had ik seizoen 1 opnieuw moeten kijken, maar in mijn herinnering was seizoen 1 toch veel spannender dan deze aflevering.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:50 schreef Shogo het volgende:
Geen foutloze aflevering maar het was spannender dan merendeel van Seizoen 1 is geweest.
Misschien moet ik seizoen 1 opnieuw bekijken maar ik vond dat naarmate het seizoen vorderde het saaier worden.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:59 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Serieus? Misschien had ik seizoen 1 opnieuw moeten kijken, maar in mijn herinnering was seizoen 1 toch veel spannender dan deze aflevering.
Nee op het einde van seizoen 1 fluisterde die kerel van dat CDC vlak voor de boel de lucht inging iets in het oor van Rick. Wat dat is geweest weten we nu dus nog steeds niet en omdat we het willen weten blijven we kijken.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:24 schreef Cylon_nr13 het volgende:
Leuke episode. Vraag me alleen wel af wanneer ze bekend maken dat dat wijf zwanger is van die andere cop. Volgens mij was dat wat de hoofdrolspeler op het dak wilde zeggen.
En hoe moet die CDC gast dat weten dan?quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:31 schreef Cylon_nr13 het volgende:
I know, 3x raden wat die boodschap geweest is. Driewerf hoera voor goedkoop sentiment
Ze hebben daar toch allemaal hun bloedwaarden enzo moeten laten testen..quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:54 schreef Shogo het volgende:
[..]
En hoe moet die CDC gast dat weten dan?
Die CDC computer heeft even een zwangerschapstestje uitgevoerd op haar?
Nu je het zegt schiet me dat weer te binnen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ze hebben daar toch allemaal hun bloedwaarden enzo moeten laten testen..
Zo, en niet zo'n klein beetje ook zeg..quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:38 schreef Mirel het volgende:
en vandaag snee hij z'n arm open aan een autodeur.
How bizar!..quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:15 schreef Grimmson het volgende:
Zo! Aflevering 1 tot mijn ogen genomen en mij wel vermaakt..
Joch gaat denk ik wel dood
Exact, plus dat ik zijn comment om de een of andere reden als een "felicitatie" vond overkomen...quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ze hebben daar toch allemaal hun bloedwaarden enzo moeten laten testen..
Ik dacht dat die neger door midden gingquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:57 schreef Grimmson het volgende:
[..]
Zo, en niet zo'n klein beetje ook zeg..
Met name die prison break chick die ik zo vervelend vind dat ik haar naam zowel in de serie als erbuiten niet weetquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 01:24 schreef Yurithemaster het volgende:
van mij mogen alle dames en kinderen de pijp uit gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door ems. op 18-10-2011 02:44:22 ]Conscience do cost.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 04:26 schreef Schenkstroop het volgende:
gezien de spoilersen dat mag van mij wel dus in een spoiler, want komt uit de preview.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk ook niet dat het redelijk is om te verwachten dat dat niveau nog gehaald word. Als het ze lukt is het mooi, maar dat was een klasse apart.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 08:47 schreef PBateman1978 het volgende:
Ondanks dat ook deze nieuwe aflevering bij lange na niet het niveau van de eerste afleveringen van S1 haalt, heb ik me toch wel vermaakt.
Die zombies maken een hoop goed denk ik.
Volgens de Amerikanen 90 minuten, waar de reclame dus meegerekend wordt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 08:23 schreef FoXje het volgende:
Duurt de eerste aflevering maar 1 uur? Was toch een dubbele ?
Waarom is dat onredelijk dan ?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:22 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat het redelijk is om te verwachten dat dat niveau nog gehaald word. Als het ze lukt is het mooi, maar dat was een klasse apart.
Omdat dat gewoon van een ongelofelijk hoge kwaliteit was.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Waarom is dat onredelijk dan ?
Ik heb halverwege de spoilers daarom ook afgezetquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:04 schreef DeeCruise het volgende:
Na de eerste aflevering kreeg ik meteen 160 flitsen te zien van de rest van het seizoen, veel te veel gespoild helaas
Aflevering 1 is een mooi begin voor seizoen 2, meer zombies, minder drama.
Me 2. Ze moeten elk seizoen gewoon mensen laten doodgaan en nieuwe survivors introduceren zodat er steeds verse personages en verhaallijnen erbij komen. De sheriff blijft de rode draad, de rest mag een of twee seizoenen meegaan (hetzelfde doen ze bij House M.D. bijvoorbeeld).quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 04:05 schreef Ugjerke het volgende:
Het liefst zie ik Rick, Glenn, Dale, Carl en Daryl overleven en wat nieuwe mensen tegen komen. (En die vader uit de eerste aflevering)
Kijk eens naar wat ik heb toegevoegd aan de startpostquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 02:28 schreef ems. het volgende:
Met name die prison break chick die ik zo vervelend vind dat ik haar naam zowel in de serie als erbuiten niet weet
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:15 schreef Cylon_nr13 het volgende:
Trouwens vind ik wel dat de schrijvers de hoofdpersonen wel een beetje erg noob gemaakt hebben. Ik bedoel een agent(!) die verrast is dat een truck van een mineraalwaterbedrijf volgestouwd is met water... no shit, Sherlock...
Inderdaad. Ik snap ook niet dat die kruisboogdude (ik onthou echt geen namen uit deze serie trouwens) met die emotionele wrakstukken meegaat. Wat mij betreft nemen hij en die Aziaat het heft in eigen handquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 01:24 schreef Yurithemaster het volgende:
van mij mogen alle dames en kinderen de pijp uit gaan
Je bedoelt nu toch serieus niet seizoen 1 he???quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:38 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Omdat dat gewoon van een ongelofelijk hoge kwaliteit was.Ik verwacht in ieder geval niet dat ze dat snel weer halen.
Als je even leest staat er vrij duidelijk dat hij het over de eerste aflevering(en) heeft van seizoen 1. Niet het hele seizoen dus.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:57 schreef Platina het volgende:
[..]
Je bedoelt nu toch serieus niet seizoen 1 he???
Dat.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:56 schreef planethugo het volgende:
ik vond het bij vlagen best spannend, het zag er goed uit en ik had zin om meteen aflevering 2 te kijken. De driehoeksverhouding is nog altijd overbodig en de karakters zijn niet erg likable maar ik vind het prima zo
Ja dat waren maar 6 afleveringen. En alsof die eerste paar wel goed waren.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:18 schreef ems. het volgende:
[..]
Als je even leest staat er vrij duidelijk dat hij het over de eerste aflevering(en) heeft van seizoen 1. Niet het hele seizoen dus.
Inderdaad, de enige reden waarom ik seizoen 2 een kans geef, is omdat ik het concept zombie-apocalypse in een serie wel een leuk concept vindt. Seizoen 1 was zo slecht dat ze alle schrijvers vervangen hebben.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:28 schreef Platina het volgende:
[..]
Ja dat waren maar 6 afleveringen. En alsof die eerste paar wel goed waren.
Dat was van begin af aan het plan volgens mij hoor?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Inderdaad, de enige reden waarom ik seizoen 2 een kans geef, is omdat ik het concept zombie-apocalypse in een serie wel een leuk concept vindt. Seizoen 1 was zo slecht dat ze alle schrijvers vervangen hebben.
Nee.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat was van begin af aan het plan volgens mij hoor?
De eerste was tof, de 2e wel ok, vanaf de 3e was het kut. En nogmaals, hij heeft het duidelijk niet over het hele seizoen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:28 schreef Platina het volgende:
[..]
nou iddquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:28 schreef dapluiz het volgende:
Damn, sarah wayne callies ziet er gewoon ongezond uit, zo dun, tis af en toe net 1 van de zombies
Je vond de eerste aflevering niet goed? Dan ben je een van de weinige denk ik. Zat een goede dosis spanning in, aangename karakters, weinig gezeur. Een van de beste seizoensopeners die ik me kan bedenken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:28 schreef Platina het volgende:
[..]
Zou het een keer moeten terugkijken. Seizoen 1 heeft een nare bijsmaak achter gelaten en zou zo niet durven zeggen of aflvering 1 goed was.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:49 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Je vond de eerste aflevering niet goed? Dan ben je een van de weinige denk ik. Zat een goede dosis spanning in, aangename karakters, weinig gezeur. Een van de beste seizoensopeners die ik me kan bedenken.
Maar er moet op een gegeven moment echt wel een scene komen waarin een paar badass karakters a la Tallahassee uit Zombieland met wat gave trucks en shotguns een hele horde zombies kapot schieten. Of dat een boerderij aangevallen word en dat er een epische verdediging is. Even lekker tien minuten over de top gaan.
Ik vind trouwens een hoop karakters zich soms als zombies gedragen, ik vraag me af of dit expres zo gespiegeld word. Om te laten zien dat we allemaal een hongerig monster in ons hebben.
Viel me ook op ja, ook de boodschap dat zombies ook mensen waren in seizoen 1. Daarmee onderscheiden ze zich van andere films.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:49 schreef Ugjerke het volgende:
Ik vind trouwens een hoop karakters zich soms als zombies gedragen, ik vraag me af of dit expres zo gespiegeld word. Om te laten zien dat we allemaal een hongerig monster in ons hebben.
Destijds las ik dat de schrijvers vanaf het begin al plannen hadden om te vertrekken mochten hun eigen pilots opgepikt worden. Dat Darabont zelf even later op staande voet ontslagen is kwam wel als donderslag bij heldere hemel.quote:
Dat zie je inderdaad in verschillende topic zoals ook het South Park topic.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:50 schreef Verbal het volgende:
Waar ik mij in deze draad bijzonder over verbaas is het aantal lui dat serie 1 volkomen kut vond, en deze aflevering ook.
Waarom kijk je dan in godesnaam, en ga je er goddomme ook nog over lopen discussiëren?
V.
haha, precies. Ook al zijn sommigen hier ontevreden met de verhaallijnen, het kan zoveel erger...quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:26 schreef Symer het volgende:
Wat een verfrissing trouwens om een main character te zien die probeert en faalt als je eerst Terra Nova hebt gekeken.
Er is helemaal geen keuze als je een zombieserie wil kijken.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:04 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Dat zie je inderdaad in verschillende topic zoals ook het South Park topic.
Snap het ook niet, kijk dan niet. Er is genoeg keuze.
Death Valleyquote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:08 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Er is helemaal geen keuze als je een zombieserie wil kijken.Er is Walking Dead en dat is het.
In het South Park topic zijn het volgens mij vooral lui die de eerdere seizoenen ophemelen en de laatsten afkraken. Hoewel ook een beetje jammer, ja.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:04 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Dat zie je inderdaad in verschillende topic zoals ook het South Park topic.
Snap het ook niet, kijk dan niet. Er is genoeg keuze.
Omdat er honderd andere Walkers vlak bij zijn en die komen dan op het geluid af.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:31 schreef Blaxje het volgende:
Ik kijk aflevering 1 van seizoen twee. Ik snap niet: waarom schiet hij die twee walkers niet gewoon dood in dat bos met dat meisje? Hij heeft een gun bij zich, maar hij moet ze zo nodig afleiden en met een steen kapotmaken?
Schieten/herrie maken trekt de aandacht van andere walkers, en dat wil hij niet..quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:31 schreef Blaxje het volgende:
Ik kijk aflevering 1 van seizoen twee. Ik snap niet: waarom schiet hij die twee walkers niet gewoon dood in dat bos met dat meisje? Hij heeft een gun bij zich, maar hij moet ze zo nodig afleiden en met een steen kapotmaken?
Ohja tuurlijkquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:33 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Omdat er honderd andere Walkers vlak bij zijn en die komen dan op het geluid af.
Nou ja, je moet eerder beter opletten aangezien hij het gewoon zei.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:34 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ohja tuurlijkMoet er weer helemaal in komen merk ik al wel.
Ik vond juist weer dat sommige zombies zich te levend gedragen. Zoals bijv. de zombie in de RV, de zombie met tuinbroek aan in de kerk. Maar misschien zie ik het hele concept 'zombie' wel anders.quote:Ik vind trouwens een hoop karakters zich soms als zombies gedragen
Ik lette toen even niet opquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:44 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nou ja, je moet eerder beter opletten aangezien hij het gewoon zei.
Prachtig was dit.quote:
Dit is nog wel leuk slecht, een soort Jericho.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:08 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Er is helemaal geen keuze als je een zombieserie wil kijken.Er is Walking Dead en dat is het.
Rare argumentatie. Er is maar een documentairereeks over walvisredders: Whale Wars. Maar goed is het niet, dus kijk ik niet.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:08 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dan heb jij minder behoefte om walvissen te zien dan deze mensen om zombies te zien.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 07:24 schreef Verbal het volgende:
[..]
Rare argumentatie. Er is maar een documentairereeks over walvisredders: Whale Wars. Maar goed is het niet, dus kijk ik niet.
V.
Rare argumentatie.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 07:24 schreef Verbal het volgende:
[..]
Er is maar een documentairereeks over walvisredders: Whale Wars. Maar goed is het niet, dus kijk ik niet.
Dat is meer een verwijzing naar de films van George Romero, waar de zombies ook nooit bij die naam genoemd worden.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:04 schreef Jivis het volgende:
Waar ik me eigenlijk het meest aan stoor is dat ze de zombies 'walkers' noemen. Kom op, als je een wandelend lijk ziet dan associeer je dat toch met het woord 'zombie' en ga je er geen nieuw woord voor verzinnen..
idd, net als dat ze bij Falling Skies de aliens Skitters noemen en bij Terra Nova allerlei vreemde dino namen bedacht hebben.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:04 schreef Jivis het volgende:
Waar ik me eigenlijk het meest aan stoor is dat ze de zombies 'walkers' noemen. Kom op, als je een wandelend lijk ziet dan associeer je dat toch met het woord 'zombie' en ga je er geen nieuw woord voor verzinnen..
"My daddy was eaten bij a slasherquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:36 schreef planethugo het volgende:
[..]
idd, net als dat ze bij Falling Skies de aliens Skitters noemen en bij Terra Nova allerlei vreemde dino namen bedacht hebben.
maar vind The Walking Dead tegenover die series toch vele malen beter
Volgens mij hadden ze wel de Allosaurus genoemd.quote:
Terranovaquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:30 schreef Mirel het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze wel de Allosaurus genoemd.
In seizoen 1 toen die hillbilly op het dak zat ook.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:07 schreef Platina het volgende:
[..]
Terranova
Heb de eerste aflevering niet eens kunnen afkijken.
Hebben de zombies overigens al eerder trapgelopen in deze serie? Want om die camper binnen te komen moet je over een opstapje.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:45 schreef slashdotter3 het volgende:
[ afbeelding ]
Is het iemand al opgevallen dat hun auto helemaal niet door al die auto's heen had kunnen komen?
Met wat goede wil kan je nog opperen dat ze zigzaggend door dat stukje boven die motor zijn gekomen maar dan had die auto nooit in zo'n hoek pech kunnen krijgen (wel als het 90 graden naar rechts met de klok mee was).
[/mierenneuk]
Daar is de oplossing, ze konden er doorheen rijden omdat het zwevende auto's waren.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:57 schreef Mirel het volgende:
De 2 auto's links lijken ook achteraf erin gezet te zijn als 3D model. Ze lijken niet voldoende ligging het met asfalt te hebben, meer 'zwevend'. Nu ik zo kijk, wel meerdere auto's.
Indianen.quote:
Walkers.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je dit zo ziet als still is het wel erg duidelijk hoe nep alles is. Die beige/witte truck achter de camper en die grijze wagen daar linksachter zien er echt uit, de rest (inclusief de zombies) ziet er wel érg CGI-ig uit.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:45 schreef slashdotter3 het volgende:
[ afbeelding ]
Is het iemand al opgevallen dat hun auto helemaal niet door al die auto's heen had kunnen komen?
Met wat goede wil kan je nog opperen dat ze zigzaggend door dat stukje boven die motor zijn gekomen maar dan had die auto nooit in zo'n hoek pech kunnen krijgen (wel als het 90 graden naar rechts met de klok mee was).
[/mierenneuk]
Beetje gaar ja, maar zet een willekeurige andere serie stil bij dit soort shots en dan zitten er net zulke vage dingen in. Ligt gewoon aan het budget.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:30 schreef Symer het volgende:
[..]
Als je dit zo ziet als still is het wel erg duidelijk hoe nep alles is. Die beige/witte truck achter de camper en die grijze wagen daar linksachter zien er echt uit, de rest (inclusief de zombies) ziet er wel érg CGI-ig uit.
edit: die gekantelde truck rechtsachterIs dat met paint gedaan?
[ Bericht 28% gewijzigd door SuperHarregarre op 21-10-2011 16:10:58 ]Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
quote:
Heb em hier op het werk maar gedownload, ben eens benieuwd vanavond. Hoop wel dat ze klaar zijn met al dat dramatische gedoe de hele tijd, episode 1 had me ook iets teveel dramamomenten die totaal niet in het verhaal passen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:11 schreef FoXje het volgende:
Vanmorgen voor ik naar het werk ging de download aangezet, zal nu wel klaar zijn
Aan het einde van ep.1 zag ik helicopters overvliegen enzo. dat gebeurt dus niet in ep.2?quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:53 schreef truedestiny het volgende:
Leuke 2de aflevering waarin eigenlijk weinig gebeurde maar wel met een beetje achtergrond informatie.
Dat heb ik niet gezien.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:10 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Aan het einde van ep.1 zag ik helicopters overvliegen enzo. dat gebeurt dus niet in ep.2?
Zou wel vet zijnquote:Ik wil eigenlijk gewoon dat Boondocks Saint het ook niet meer trekt, al dat gezeik. En dat hij samen met T-Dog en Glenn op pad gaat. Gewoon killen, looten en af en toe wat fun
Ben je niet in de war met de webisodes?quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:10 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Aan het einde van ep.1 zag ik helicopters overvliegen enzo. dat gebeurt dus niet in ep.2?
Misschien in de promo, of in de webisodes dan jaquote:
Doelde bij haar ook niet specifiek op deze aflevering, al moet ik zeggen dat ze gewoon een irritante uitstraling heeft, ook toen ze terugkwamen uit dat bos en die tegen die oudere man niet even gewoon iets fatsoenlijk kan zeggen..quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:14 schreef Mirel het volgende:
Blonde chick ging toch niet zeiken deze ep?
[..]
Misschien in de promo, of in de webisodes dan ja
En alle mannen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:17 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Doelde bij haar ook niet specifiek op deze aflevering, al moet ik zeggen dat ze gewoon een irritante uitstraling heeft, ook toen ze terugkwamen uit dat bos en die tegen die oudere man niet even gewoon iets fatsoenlijk kan zeggen..
Ze moeten gewoon alle vrouwen uit de serie schrijven
Dat is natuurlijk als je langs zombies heen gaat lopen. Nu was de aandacht weg van de mensen, dan heb je een andere situatie natuurlijk.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:47 schreef vault_tec het volgende:
en zombies konden toch mensen ruiken als je kijkt naar de episode waar ze zich met zombie ingewanden insmeren...
Ik denk, waar hebben jullie het over, was ik die epische film vergetenquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:59 schreef Bol_Wan het volgende:
Boondock Saint dus. Als ze dat es zouden kunnen combineren. Dat op een gegeven moment zijn broer en Billy Connoly op komen dagen en gewoon iedereen afmaken
Zal ergens verder in seizoen 2 zijnquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:10 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
een tocht die volgens hen nergens naar leidt, omdat ze denken dat er niets meer over is van de wereld.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
Vind het op zich wel een geslaagd begin van het seizoen al moet er wel wat tempo in komen. Aan het begin van seizoen twee reden ze zich "klem" in het verkeer en daar zitten ze nu nog steeds, en nu verplaatst het geheel weer naar een boerderij, ook al een statische locatie. Je hebt gewoon niet het gevoel dat ze bezig zijn met een tocht. Dat is het enige wat ik best wel mis, dat gevoel van een tocht. Dat was zelfs bij een komedie als Zombieland wel aanwezig (op het einde met die kermis na dan).
Denken ze daar allemaal zo over?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:27 schreef Mestras het volgende:
[..]
een tocht die volgens hen nergens naar leidt, omdat ze denken dat er niets meer over is van de wereld.
Niet zo gek, maar leuk is anders. Zul je zien dat we extra drama krijgen. Het veiligste is natuurlijk om jezelf in een kelder op te sluiten met voedsel voor tien jaar en er dan als die zombies doodgehongerd zijn uit te komen, maar daar hoef je dan geen film of serie over te maken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:41 schreef planethugo het volgende:
Het grootste deel van seizoen 2 blijven ze op die boerderij hangen. Dat is veiliger dan op reis gaan dus zo gek nog niet
Mensen zijn na S1 (begrijpelijk) sceptisch. Het is dan best gewaagd om meteen de 2e aflevering weer zga zombieloos te makenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:41 schreef planethugo het volgende:
er was weinig zombie actie in deze aflevering maar om daarom seizoen 2 meteen maar neer te sabelen slaat nergens op.
ik ben ook niet kapot van dat drama gedoe maar het is gelukkig niet zo standaard en slecht als in Falling Skies en Terra Nova. Elke aflevering 10 scene's met zombies is misschien wel leuk maar dat hou je ook niet vol. Logisch dat er dus gedoseerd wat actie in voorkomt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Niet zo gek, maar leuk is anders. Zul je zien dat we extra drama krijgen. Het veiligste is natuurlijk om jezelf in een kelder op te sluiten met voedsel voor tien jaar en er dan als die zombies doodgehongerd zijn uit te komen, maar daar hoef je dan geen film of serie over te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |