Viel me ook op ja, ook de boodschap dat zombies ook mensen waren in seizoen 1. Daarmee onderscheiden ze zich van andere films.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:49 schreef Ugjerke het volgende:
Ik vind trouwens een hoop karakters zich soms als zombies gedragen, ik vraag me af of dit expres zo gespiegeld word. Om te laten zien dat we allemaal een hongerig monster in ons hebben.
Destijds las ik dat de schrijvers vanaf het begin al plannen hadden om te vertrekken mochten hun eigen pilots opgepikt worden. Dat Darabont zelf even later op staande voet ontslagen is kwam wel als donderslag bij heldere hemel.quote:
Dat zie je inderdaad in verschillende topic zoals ook het South Park topic.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:50 schreef Verbal het volgende:
Waar ik mij in deze draad bijzonder over verbaas is het aantal lui dat serie 1 volkomen kut vond, en deze aflevering ook.
Waarom kijk je dan in godesnaam, en ga je er goddomme ook nog over lopen discussiėren?
V.
haha, precies. Ook al zijn sommigen hier ontevreden met de verhaallijnen, het kan zoveel erger...quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:26 schreef Symer het volgende:
Wat een verfrissing trouwens om een main character te zien die probeert en faalt als je eerst Terra Nova hebt gekeken.
Er is helemaal geen keuze als je een zombieserie wil kijken.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:04 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Dat zie je inderdaad in verschillende topic zoals ook het South Park topic.
Snap het ook niet, kijk dan niet. Er is genoeg keuze.
Death Valleyquote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:08 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Er is helemaal geen keuze als je een zombieserie wil kijken.Er is Walking Dead en dat is het.
In het South Park topic zijn het volgens mij vooral lui die de eerdere seizoenen ophemelen en de laatsten afkraken. Hoewel ook een beetje jammer, ja.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:04 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Dat zie je inderdaad in verschillende topic zoals ook het South Park topic.
Snap het ook niet, kijk dan niet. Er is genoeg keuze.
Omdat er honderd andere Walkers vlak bij zijn en die komen dan op het geluid af.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:31 schreef Blaxje het volgende:
Ik kijk aflevering 1 van seizoen twee. Ik snap niet: waarom schiet hij die twee walkers niet gewoon dood in dat bos met dat meisje? Hij heeft een gun bij zich, maar hij moet ze zo nodig afleiden en met een steen kapotmaken?
Schieten/herrie maken trekt de aandacht van andere walkers, en dat wil hij niet..quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:31 schreef Blaxje het volgende:
Ik kijk aflevering 1 van seizoen twee. Ik snap niet: waarom schiet hij die twee walkers niet gewoon dood in dat bos met dat meisje? Hij heeft een gun bij zich, maar hij moet ze zo nodig afleiden en met een steen kapotmaken?
Ohja tuurlijkquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:33 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Omdat er honderd andere Walkers vlak bij zijn en die komen dan op het geluid af.
Nou ja, je moet eerder beter opletten aangezien hij het gewoon zei.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:34 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ohja tuurlijkMoet er weer helemaal in komen merk ik al wel.
Ik vond juist weer dat sommige zombies zich te levend gedragen. Zoals bijv. de zombie in de RV, de zombie met tuinbroek aan in de kerk. Maar misschien zie ik het hele concept 'zombie' wel anders.quote:Ik vind trouwens een hoop karakters zich soms als zombies gedragen
Ik lette toen even niet opquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:44 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nou ja, je moet eerder beter opletten aangezien hij het gewoon zei.
Prachtig was dit.quote:
Dit is nog wel leuk slecht, een soort Jericho.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:08 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Er is helemaal geen keuze als je een zombieserie wil kijken.Er is Walking Dead en dat is het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |